quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:54 schreef Klonk het volgende:
whehe, mijn email word volgespamd door mijn vriendin die me iets van 50 foto´s stuurt
Jij vuile...quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:58 schreef OA het volgende:
[..]
In de tussentijd ben ik alweer 3 vakanties verder....
Plebsquote:Op dinsdag 23 september 2008 11:58 schreef OA het volgende:
[..]
In de tussentijd ben ik alweer 3 vakanties verder....
Wij houden van Oraa-hanjequote:Op dinsdag 23 september 2008 11:59 schreef Klonk het volgende:
ik ben helemaal gerustgesteld, kijk eens, ze hebben gewoon een WC in roemenie...
[ afbeelding ]
idd.quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:59 schreef OA het volgende:
O nee, wacht. Ik ga nooit op vakantie. Ph. ook niet. Vakantie is voor het plebs.
Geylquote:Op dinsdag 23 september 2008 11:59 schreef Klonk het volgende:
ik ben helemaal gerustgesteld, kijk eens, ze hebben gewoon een WC in roemenie...
[ afbeelding ]
Niemand?quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:18 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Hebben mensen zin in een ruzie uitlokken??? Want ik ben nu tegen een incasso bureau in het gevecht.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:59 schreef Klonk het volgende:
alleen thuis zijn heeft ook voordelen, kan lekker tussen de middag warm eten
Waarom uitlokken? Die ruzie moet je voor de rechtbank doen. Ik zag je topic daarnet en ze reageren zelfs op fok, die luts0rs.quote:
normaal gesproken eten we ´s avonds warm, vind mijn vriendin ook wel zo gezelligquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:11 schreef leipelullo het volgende:
[..]
Met mensen erbij kan dat toch ook?
Of durf je niet te eten waar anderen bij zijn?
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:15 schreef leipelullo het volgende:
wat een makkelijk leven
DIe had je ook morgen kunnen plaatsen. De rest is aan het neukenneukenneuken. Of werken, dat kan natuurlijk ook.quote:
Alsof je zou klagenquote:
Jullie zijn wel makkelijk tevreden, is het nietquote:
Nou ja, ze kan dat zwarte ding dan beter helemaal uitdoen, vind ik. Dit ziet er gewoon niet uitquote:
Nou, nee dusquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:03 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Jullie zijn wel makkelijk tevreden, is het niet.
Alleen Jort, indah en ik posten pics, als jullie het niets vinden: doe zelf een inbrengquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:03 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Jullie zijn wel makkelijk tevreden, is het niet.
Iz will thinks about it.quote:Op dinsdag 23 september 2008 @ 15:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen Jort, indah en ik posten pics, als jullie het niets vinden: doe zelf een inbreng
Weer een raadsel opgelost. Dan kan nu die griet wel even gepaald worden natuurlijkquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:29 schreef Pheno het volgende:
Als ik dat bord zou kunnen inzoomen kon ik het ook zien.
Mara ik ga uit van de N700, omdat de datum in de file overeenkomt met de ingebruikname (ok, minus een maand) van de N700
Jij wilde geen tietenquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:37 schreef Jo0Lz het volgende:
What the fuck/!>
Hebben we het nu opeens over treinen
ja dat is die kut Fastech. Heb je die remkleppen gezien?quote:
Sick ftwquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat is die kut Fastech. Heb je die remkleppen gezien?
Ja, maar dude... Treinen? ?!?!quote:
Ze heeft anders wel (flinke) tieten...quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet het niet zeker. Het lijkt me een 700 of een N700. Die trut staat er voor.
Wat een lelijk dingquote:
Your loss. Ik weet beterquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat een lelijk ding.
Jullie hebben mijn beeld van Japan overigens verpest, ik associeer het nu met lelijke treinen ipv rijk aan cultuur enzo.
Heb 't ff doorgegevenquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Your loss. Ik weet beter![]()
Briljante combi van oude cultuur en high tech shizzle.
Meisjes die in minirok een tempel binnengaan
Djiez... Net toen ik dacht dat het niet lelijker kon... Een zetpil met orenquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Fastech 360 met kattenoren.
Een slaapplaats van ons, een tempel met bijgebouwen. Daar hebben we een gebed bijgewoond.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat een lelijk ding.
Jullie hebben mijn beeld van Japan overigens verpest, ik associeer het nu met lelijke treinen ipv rijk aan cultuur enzo.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een slaapplaats van ons, een tempel met bijgebouwen. Daar hebben we een gebed bijgewoond.
[ afbeelding ]
Begraafplaats
[ afbeelding ]
quote:
Ah, zo goed dus.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, zo goed dus.
Je heup al iets beter?
Wat ga je etenquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
ZoBoodschapjes gedaan hoorrr
![]()
Portemonnee weer leeg
Maaltijdsalade met zalm en kappertjesquote:
Dr. Philquote:
Als ze maar in mijn buik komenquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:02 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
frietjes? patatjes? allemaal stukke aardappelen
ik probeer mijn lijn te redden..quote:
En nog een mooiere ookquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een gebogen lijn is ook een lijn
klotsklotsklotsquote:
Word zwanger.quote:
Hahahaha hou op hoorquote:
Maar dan zit ik daarna met zo'n klein wriemelig dingquote:
Dat word vanzelf een groot wriemelig dingquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar dan zit ik daarna met zo'n klein wriemelig ding
Laten adopterenquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar dan zit ik daarna met zo'n klein wriemelig ding
Ja en dan gaat het mijn patatjes pikken. Nee mijn niet gezienquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat word vanzelf een groot wriemelig ding
Oja best slimquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |