Ja, maar dude... Treinen? ?!?!quote:
Ze heeft anders wel (flinke) tieten...quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet het niet zeker. Het lijkt me een 700 of een N700. Die trut staat er voor.
Wat een lelijk dingquote:
Your loss. Ik weet beterquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat een lelijk ding.
Jullie hebben mijn beeld van Japan overigens verpest, ik associeer het nu met lelijke treinen ipv rijk aan cultuur enzo.
Heb 't ff doorgegevenquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Your loss. Ik weet beter![]()
Briljante combi van oude cultuur en high tech shizzle.
Meisjes die in minirok een tempel binnengaan
Djiez... Net toen ik dacht dat het niet lelijker kon... Een zetpil met orenquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Fastech 360 met kattenoren.
Een slaapplaats van ons, een tempel met bijgebouwen. Daar hebben we een gebed bijgewoond.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat een lelijk ding.
Jullie hebben mijn beeld van Japan overigens verpest, ik associeer het nu met lelijke treinen ipv rijk aan cultuur enzo.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een slaapplaats van ons, een tempel met bijgebouwen. Daar hebben we een gebed bijgewoond.
[ afbeelding ]
Begraafplaats
[ afbeelding ]
quote:
Ah, zo goed dus.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, zo goed dus.
Je heup al iets beter?
Wat ga je etenquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
ZoBoodschapjes gedaan hoorrr
![]()
Portemonnee weer leeg
Maaltijdsalade met zalm en kappertjesquote:
Dr. Philquote:
Als ze maar in mijn buik komenquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:02 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
frietjes? patatjes? allemaal stukke aardappelen
ik probeer mijn lijn te redden..quote:
En nog een mooiere ookquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een gebogen lijn is ook een lijn
klotsklotsklotsquote:
Word zwanger.quote:
Hahahaha hou op hoorquote:
Maar dan zit ik daarna met zo'n klein wriemelig dingquote:
Dat word vanzelf een groot wriemelig dingquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar dan zit ik daarna met zo'n klein wriemelig ding
Laten adopterenquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar dan zit ik daarna met zo'n klein wriemelig ding
Ja en dan gaat het mijn patatjes pikken. Nee mijn niet gezienquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat word vanzelf een groot wriemelig ding
Oja best slimquote:
Niet echt weinig geloof ik. Dat zijn van die uitgaven (uitgaves? hmm) die nodig zijn maar waar ik super sagerijnig van worquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:36 schreef OA het volgende:
Godver, de cv-ketel is ws kapot...
ff kijken wat die krengen kosten...
Ik heb niet eens een cv ketel, veel gemakkelijker.quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:36 schreef OA het volgende:
Een rib uit je lijfquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:36 schreef OA het volgende:
WFzquote:
Ik heb door hoe wintrack werkt met hoogtes en layersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |