ga je erheen stroek ? Gezellig Antwerpen dat welquote:Op zondag 21 september 2008 11:40 schreef Stroekie het volgende:
vanaf 15.15 uur is het zo ver
http://www.hetrozehuis.be/content/view/411/34/
jaquote:Op zondag 21 september 2008 11:55 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ga je erheen stroek ? Gezellig Antwerpen dat wel
Tenzij je een leuk belgje ontmoetquote:Op zondag 21 september 2008 11:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja![]()
maar wel met auto dus pintjes zal ik braaf en saai moeten afslaan
ik weet eigenlijk niet of er op maandagochtend vanuit Antwerpen ook files richting Eindhoven zijnquote:
over 13 dagen is al de herkansing in Villa Lila te Nijmegenquote:Op zondag 21 september 2008 12:00 schreef DR34M3R het volgende:
Whooooooooeeeeeiii
Het is zover
Ik kan er vandaag niet bij zijn, dan zou ik helaas te laat terug zijn voor de kids die straks weer thuiskomen
@ wonderer: Geniet ervan vandaag!
Dat moet vooralsnog nog steeds te doen zijnquote:Op zondag 21 september 2008 12:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
over 13 dagen is al de herkansing in Villa Lila te Nijmegen![]()
vast wel, maar je moet er wat voor over hebbenquote:Op zondag 21 september 2008 12:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik weet eigenlijk niet of er op maandagochtend vanuit Antwerpen ook files richting Eindhoven zijn
gaat eigenlijk tegen mijn principes is, maar zal eens kijken of er iets van mijn gading is,quote:Op zondag 21 september 2008 12:23 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
vast wel, maar je moet er wat voor over hebbener os ook speeddating ga je daar ook aan mee doen ?
![]()
Ik heb veel dingen gedaan maar speeddating nog nooit, zou het best eens willen proberenquote:Op zondag 21 september 2008 12:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gaat eigenlijk tegen mijn principes is, maar zal eens kijken of er iets van mijn gading is,
als er geen speeddating maar juist slowdating zou zijn zat ik er heel de middag
ik zal eens gaan kijken of ik wel 3 boeken weet om op te gevenquote:Op zondag 21 september 2008 12:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik heb veel dingen gedaan maar speeddating nog nooit, zou het best eens willen proberen
maak je wel before an after foto'squote:Op zondag 21 september 2008 12:43 schreef Nuno_G het volgende:
Mijn haar gaat er vandaag af. R zit me uit te lachen omdat ik de zenuwen heb
ik neem een cap mee, en als ik het niet leuk vind dan gaat ie de eerste 6 maanden niet meer afquote:Op zondag 21 september 2008 12:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maak je wel before an after foto's![]()
en sterkte met de zenuwen, en R mag je helemaal niet uitlachen, zeg maar dat ik dat gezegd heb
wat gemeen drie tegen 1quote:Op zondag 21 september 2008 12:57 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik neem een cap mee, en als ik het niet leuk vind dan gaat ie de eerste 6 maanden niet meer af![]()
Adam en Pedro zijn ook wakker geworden en doen gezellig mee, schaarbewegingen maken enzo
Ik heb vooral zelf naar de bar moeten lopenquote:Op zondag 21 september 2008 09:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan was het vast en zeker een goed Alternate feest als jij niets anders dan hips kan zeggen, want dan was de bediening niet lui, en heb je genoeg te drinken gekregen
Veel plezier en doe niks wat ik ook niet zou doenquote:Op zondag 21 september 2008 13:00 schreef Stroekie het volgende:
Antwerpen kan zich maar beter gaan voorbereiden.
Stroek is on his way
ja maar het was opmerkelijk omdat MisterO nog geen drie minuten daarvoor ook al een sms'je had gestuurd.quote:Op zondag 21 september 2008 12:07 schreef Cybart het volgende:
@ Cairon, omdat ik toen ff niets te doen had op het werk ...
zal nog eens smsen
en hoe voelt het om 1 keer populair te zijnquote:Op zondag 21 september 2008 13:10 schreef Cairon het volgende:
[..]
ja maar het was opmerkelijk omdat MisterO nog geen drie minuten daarvoor ook al een sms'je had gestuurd.
Wij ookquote:
Ook samen?quote:
quote:
Dat is ook het enige milieubesparende wat wij doenquote:
Heb je al before and after foto's?quote:Op zondag 21 september 2008 15:36 schreef Nuno_G het volgende:
terug van de kapper, ben er nog niet mee eens dat dit het is
nee liever nietquote:Op zondag 21 september 2008 15:44 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Heb je al before and after foto's?
tja dan zullen we onze maatregelen moeten nemenquote:
en die zijn ?quote:Op zondag 21 september 2008 16:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
tja dan zullen we onze maatregelen moeten nemen
*kijkt bij verzonden berichtenquote:Op zondag 21 september 2008 13:10 schreef Cairon het volgende:
[..]
ja maar het was opmerkelijk omdat MisterO nog geen drie minuten daarvoor ook al een sms'je had gestuurd.
Dat moet wel, want ik heb geen smsje gekregen...quote:Op zondag 21 september 2008 17:20 schreef MisterO het volgende:
[..]
*kijkt bij verzonden berichten
Oh ja![]()
Het is een complot!
quote:Op zondag 21 september 2008 18:19 schreef hierissieweer het volgende:
ik moet weer naar de kapper
(het is alweer 2 maanden geleden...)
Wat is een leuke coupe voor londen?
maakt niet uit, toiletten genoeg hierquote:Op zondag 21 september 2008 18:19 schreef hierissieweer het volgende:
Heb ik jou nummer?quote:Op zondag 21 september 2008 18:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat moet wel, want ik heb geen smsje gekregen...![]()
quote:Op zondag 21 september 2008 18:19 schreef hierissieweer het volgende:
vind ik wel leuk, zijkanten kort, boven en achter lang. Heb je hier meer foto's van?quote:
Ik wist dat ik wat vergatquote:
Zo heb ik het ook gehadquote:Op zondag 21 september 2008 18:31 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
vind ik wel leuk, zijkanten kort, boven en achter lang. Heb je hier meer foto's van?
Nee sorry, typ maar men hairstyle in bij google afbeeldingen, dan krijg je een boel kapselsquote:Op zondag 21 september 2008 18:31 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
vind ik wel leuk, zijkanten kort, boven en achter lang. Heb je hier meer foto's van?
Nee, dat nietquote:
Ik heb al dik een decennia lang al dat kapsel(afgezien van 3 maanden een permanentje). Ik zit er echt aan vast gegrooit en durf het gewoon ook niet echt anders mee te doen...quote:
wat sliq...quote:Op zondag 21 september 2008 18:43 schreef Nuno_G het volgende:
R zijn haar
http://www.hji.co.uk/ImagePopup.aspx?imageid=qhs28211&imagename=2007%20men%20slick&imagetitle=2007-men-slick
Leuk tochquote:
Kon je me beter gewoon je nummer geven, dan kreeg je er 1quote:Op zondag 21 september 2008 18:43 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, dat nietMaar het had toch gekund dat je een nummer verkeerd ingetyped had en mij een sms gestuurd had
Zalk doenquote:Op zondag 21 september 2008 19:32 schreef MisterO het volgende:
[..]
Kon je me beter gewoon je nummer geven, dan kreeg je er 1
Gewoon een lekker rustig weekend gehadquote:Op zondag 21 september 2008 19:52 schreef MisterO het volgende:
Nog iets leuks gedaan van het weekend mensen?
R is best wel een sliq manneke somsquote:
Ik snap het niet. Foto ter verduidelijking?quote:Op zondag 21 september 2008 18:43 schreef Nuno_G het volgende:
R zijn haar
http://www.hji.co.uk/ImagePopup.aspx?imageid=qhs28211&imagename=2007%20men%20slick&imagetitle=2007-men-slick
mijn haar op dit moment
http://www.hji.co.uk/ImagePopup.aspx?imageid=qhs28510&imagename=2007%20men%20black&imagetitle=2007-men-black
weinig, gewoon vrienden, eten, drank niet zoveel en jij ?quote:Op zondag 21 september 2008 19:52 schreef MisterO het volgende:
Nog iets leuks gedaan van het weekend mensen?
Nee ik ben er zelf nog niet aan gewend. Het is heel simpel de 1e foto is R zijn haar en de 2e mijn op dit momentquote:Op zondag 21 september 2008 20:17 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Foto ter verduidelijking?
Heb je al wat gelezen ? is ie echt zo braaf als ik me voorstel, en niet zoals het in hte echt isquote:Op zondag 21 september 2008 20:22 schreef Stroekie het volgende:
Het is echt, ik heb het nu in mijn handen
het eerste boek over Arthur Hartman geschreven door Micha Meinderts
geen speeddatequote:Op zondag 21 september 2008 20:23 schreef Stroekie het volgende:
Nee niet gespeeddate maar wel heerlijk buiten in de zon genoten van het interview met de schrijver dat extra lang duurde omdat de stroom af en toe uitviel
ik heb toendertijd de losse hoofdstukken gelezen en die werken erg stimulerend moet ik zeggen.quote:Op zondag 21 september 2008 20:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Heb je al wat gelezen ? is ie echt zo braaf als ik me voorstel, en niet zoals het in hte echt is
wat betekent dit nu weer Stroekie?quote:Op zondag 21 september 2008 20:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb toendertijd de losse hoofdstukken gelezen en die werken erg stimulerend moet ik zeggen.![]()
Zat ik daar in de trein met een gratis kantje op mijn schoot![]()
![]()
![]()
Oh mijn godquote:Op zondag 21 september 2008 20:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb toendertijd de losse hoofdstukken gelezen en die werken erg stimulerend moet ik zeggen.![]()
Zat ik daar in de trein met een gratis kantje op mijn schoot![]()
![]()
![]()
ik herken mij niet volledig in de figuur Arthur Hartman, maar wel in een aantal onderdelen van hemquote:Op zondag 21 september 2008 20:32 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wat betekent dit nu weer Stroekie?
Ik heb die site weleens bezocht en die verhalen zijn toch echt ver van miij vandaan
Geil worden van een boek zonder plaatjes?quote:Op zondag 21 september 2008 20:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik kan toch moeilijk een ge erecteerde penis aan heel de trein coupé tentoonstellen ?
Ik totaal niet, kan iemand een boek over mij schrijvenquote:Op zondag 21 september 2008 20:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik herken mij niet volledig in de figuur Arthur Hartman, maar wel in een aantal onderdelen van hem
Ik ken een conducteur die dat niet erg vind, mits hij je knap vindquote:Op zondag 21 september 2008 20:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik kan toch moeilijk een ge erecteerde penis aan heel de trein coupé tentoonstellen ?
'Ooit was een een Nederlander die naar Portugal ging.quote:Op zondag 21 september 2008 20:43 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik totaal niet, kan iemand een boek over mij schrijven
Hoeveel fouten zitten er al in deze paar regelsquote:Op zondag 21 september 2008 20:44 schreef Cahir het volgende:
[..]
'Ooit was een een Nederlander die naar Portugal ging.
Daar vond hij een Lover.
Zijn lover ging naar Brazilië.
En Nuno ging naar Engeland.
The End.'
nee die zie ik ook nietquote:
Ik ben in Portugal geborenquote:Op zondag 21 september 2008 20:44 schreef Cahir het volgende:
'Ooit was een een Nederlander die naar Portugal ging.
Ja maar ik ken hem a 20 jaar of zoquote:Daar vond hij een Lover
Boliviaquote:Zijn lover ging naar Brazilië.
Niet alleen Engelandquote:En Nuno ging naar Engeland.
daar is vast wel een biograaf voor te vindenquote:Op zondag 21 september 2008 20:43 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik totaal niet, kan iemand een boek over mij schrijven
ja maar die zit volgens mij niet zo vaak op de Intercity tussen Eindhoven en Den Boschquote:Op zondag 21 september 2008 20:44 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ken een conducteur die dat niet erg vind, mits hij je knap vind
Dat meen je niet ?quote:
het zal wel een op zijn minst een triologie wordenquote:Op zondag 21 september 2008 21:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar is vast wel een biograaf voor te vinden
er is al een fotograaf onderwegquote:
Was er geen lekkere?quote:Op zondag 21 september 2008 21:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
er is al een fotograaf onderweg
[ afbeelding ]
Dit vind ik ook wel heel ernstig inderdaad...quote:
dit is de beste in zijn genrequote:
quote:
Ik vind hem lelijk als de pest.quote:Op zondag 21 september 2008 21:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dit is de beste in zijn genre
Dank jequote:Op zondag 21 september 2008 21:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dit vind ik ook wel heel ernstig inderdaad...
en je denkt dat hij mij kan fotograferenquote:Op zondag 21 september 2008 21:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dit is de beste in zijn genre
Idd. hij zal wel weer een cactus willen knuffelen of in een boom klimmen.quote:Op zondag 21 september 2008 21:27 schreef Xiance het volgende:
het is vast mogenlijk om jou te fotograferen Nuno, gewoon stil zitten en lief lachen!
Ben naar Pann geweest, ik voel het nog steeds in mn benenquote:Op zondag 21 september 2008 20:19 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
weinig, gewoon vrienden, eten, drank niet zoveel en jij ?
kun je die verwijderenquote:Op zondag 21 september 2008 21:29 schreef Cahir het volgende:
[..]
Idd. hij zal wel weer een cactus willen knuffelen of in een boom klimmen.
hij heeft mij destijds ook nog met Johan Friso gekiekt, die foto heeft uiteindelijk nog op de voorkant van expreszo gestaanquote:Op zondag 21 september 2008 21:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
als hij het niet kan, kan niemand het
Hij heeft mij 1 keer gekiekt en dat gebeurt nooit meerquote:Op zondag 21 september 2008 21:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hij heeft mij destijds ook nog met Johan Friso gekiekt, die foto heeft uiteindelijk nog op de voorkant van expreszo gestaan
quote:Op zondag 21 september 2008 21:42 schreef MisterO het volgende:
Nuno die foto in de boom vind ik anders best leuk
Whaha je bent populair johquote:
Ik vond die met de cocktail et leukst.quote:Op zondag 21 september 2008 21:42 schreef MisterO het volgende:
Nuno die foto in de boom vind ik anders best leuk
Ow en de speedo foto, whoei, ik bekijk hem dagelijks!quote:
Ach MisterO... de stille genieterquote:Op zondag 21 september 2008 21:51 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ow en de speedo foto, whoei, ik bekijk hem dagelijks!
ok ik weet nu zeker dat ik mijn nieuwe kapsel niet hier neer gooiquote:Op zondag 21 september 2008 21:51 schreef MisterO het volgende:
[..]
Boehoeeequote:Op zondag 21 september 2008 22:02 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ok ik weet nu zeker dat ik mijn nieuwe kapsel niet hier neer gooi
Die ken ik nog niet, PM PM!quote:Op zondag 21 september 2008 21:51 schreef MisterO het volgende:
[..]
hallo kunnen we even ophouden over die foto'squote:Op zondag 21 september 2008 22:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik vind die foto in die boom het onduidelijkst
voor iemand die zo ijdel en zelfverzekerd is ben je wel erg dwangmatig over je foto'squote:Op zondag 21 september 2008 22:05 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hallo kunnen we even ophouden over die foto's
van jou, ik kan niet wachtenquote:Op zondag 21 september 2008 22:05 schreef MisterO het volgende:
Dan post ik wel een hete foto van een jaar geleden
?quote:Op zondag 21 september 2008 22:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
voor iemand die zo ijdel en zelfverzekerd is ben je wel erg dwangmatig over je foto's
net zoals Cahir overigensz
ik hrb mijn reden dat ik mijn foto's niet overal wil zien. Ondaks mijn ijdelheidquote:Op zondag 21 september 2008 22:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
voor iemand die zo ijdel en zelfverzekerd is ben je wel erg dwangmatig over je foto's
net zoals Cahir overigensz
Op zijn hyves zitten er genoeg, zo dan verwijder ik nu sam heel snel voordat jullie beginnen te zoekenquote:
die sexy foto van jou in je zwembroekquote:
ik heb Sam al gezienquote:Op zondag 21 september 2008 22:19 schreef Cahir het volgende:
[..]
Op zijn hyves zitten er genoeg, zo dan verwijder ik nu sam heel snel voordat jullie beginnen te zoeken.
tssss, i know you want more.quote:Op zondag 21 september 2008 22:24 schreef Cahir het volgende:
Van MIsterO heb ik al naaktfoto's gezien, die foto's boeien dan niet meer.
nee natuurlijk nietquote:
I Wish!!quote:
Jaaaaa die klinkt zo lekkerquote:Op zondag 21 september 2008 22:40 schreef Cahir het volgende:
Preview staat er al.
Lieve schat, zie je mij al zo rondlopen? Hoewel ik uitbundig ben en een baan heb waarin het nou niet zo heeel enorm belangrijk is dat ik er een beetje normaal uitzie. Is dit toch echt to mutch. Maar voor andere mensen is hij best leuk denk...quote:Op zondag 21 september 2008 18:26 schreef Zakje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets? Ik vind het echt heel leuk
.
We staan 3/3,,,quote:Op zondag 21 september 2008 17:06 schreef hierissieweer het volgende:
Poll: Wie mag er mee naar Londen met stroekel!?TMM Hierissieweer
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Wij doen hier niet aan kut...quote:
Al dat vet compenseert het wel.quote:Op zondag 21 september 2008 22:45 schreef hierissieweer het volgende:
Naar Mirrors geweest, was een leuke film, alleen het eind was ruk. En heb maar besloten om te gaan stoppen met roken. Afgelopen maand gewoon 150 weggerookt... Das echt niet normaal meer!!
inderdaad, ik vind dat Stroekie gewoon zelf moet kiezen, als hij mij zonder dit gedoe niet kiest dan moet ie maar lekker met HIW gaanquote:Op zondag 21 september 2008 22:45 schreef Cahir het volgende:
Kut poll.
vertel? Heb je niets beters te bedenken om mij mee aan te vallen... Je wordt saai!quote:
quote:Op zondag 21 september 2008 22:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
inderdaad, ik vind dat Stroekie gewoon zelf moet kiezen, als hij mij zonder dit gedoe niet kiest dan moet ie maar lekker met HIW gaan
Heb je z'n cursus gevolgdquote:Op zondag 21 september 2008 22:57 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
vertel? Heb je niets beters te bedenken om mij mee aan te vallen... Je wordt saai!
Klinkt wel interessant ja. Ik ken overigens rabijn Sacks niet, maar zo te lezen heeft hij meer verteld over dit onderwerp, dus moet maar eens googelen. Heb overigens nu keetje tippel en hoop binnenkort het boek van wonderer te krijgen dus dan zit ik wel weer even vol qua leeswerkquote:Op zondag 21 september 2008 22:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
mooi boek voor jou HIW
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1001004002621468&Section=BOOK
Wat voor een cursus? Hoe om te gaan met pubers?quote:
Kan.quote:Op zondag 21 september 2008 23:01 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Wat voor een cursus? Hoe om te gaan met pubers?
krijgen, je bedoelt zeker kopenquote:Op zondag 21 september 2008 23:00 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Klinkt wel interessant ja. Ik ken overigens rabijn Sacks niet, maar zo te lezen heeft hij meer verteld over dit onderwerp, dus moet maar eens googelen. Heb overigens nu keetje tippel en hoop binnenkort het boek van wonderer te krijgen dus dan zit ik wel weer even vol qua leeswerk
Tip: als jongen nooit een doos tissues in je kamer hebben. Veels te verdacht.quote:Op zondag 21 september 2008 23:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
altijd goed om kleenex bij de hand te hebben
Owja, maar hijs betaald dus zie hem wel komen. Hoelaat gaat de uitslag plaatsvinden van de battle for london?quote:
u spreekt uit ervaring ?????????quote:Op zondag 21 september 2008 23:07 schreef Cahir het volgende:
[..]
Tip: als jongen nooit een doos tissues in je kamer hebben. Veels te verdacht.
Qua commercial heb je gelijk. Sony was toch ook van die ballen in Sant francisco? Maar had het meer over de muziek die er voor werd gebruikt.quote:
Nee, is standaard regel.quote:Op zondag 21 september 2008 23:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
u spreekt uit ervaring ?????????
heb je nog wat in te brengen voor de singoff ?quote:Op zondag 21 september 2008 23:09 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Owja, maar hijs betaald dus zie hem wel komen. Hoelaat gaat de uitslag plaatsvinden van de battle for london?
Ja, maar als ik die ik 8 voud heb valt het ook opquote:Op zondag 21 september 2008 23:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en mogen die in plastic verpakte zakdoekjes wel ?
hello! en zenuwachtig?quote:Op zondag 21 september 2008 23:13 schreef wonderer het volgende:
ik ben apot maar heb tijdelijk even internet in het hotel dus even gebruik van maken.
Cahir likt en slikt alles schoon, dus ik heb geen doekjes nodig!quote:Op zondag 21 september 2008 23:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en mogen die in plastic verpakte zakdoekjes wel ?
Nee wil gewoon de uitslag!quote:Op zondag 21 september 2008 23:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb je nog wat in te brengen voor de singoff ?
quote:Op zondag 21 september 2008 23:16 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Cahir likt en slikt alles schoon, dus ik heb geen doekjes nodig!
Je bent er weerquote:Op zondag 21 september 2008 23:13 schreef wonderer het volgende:
ik ben apot maar heb tijdelijk even internet in het hotel dus even gebruik van maken.
Bah, de horror, jij en Cahir saampjesquote:Op zondag 21 september 2008 23:16 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Cahir likt en slikt alles schoon, dus ik heb geen doekjes nodig!
Ik heb al eenquote:Op zondag 21 september 2008 23:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Bah, de horror, jij en Cahir saampjes![]()
waar gaat het heen met die jeugd van tegenwoordig
Je hoeft ook niet van mij te houden om te slikken hoor. Ow stik je nu omdat ik mijn dikke swanz er te ver instop?quote:Op zondag 21 september 2008 23:24 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik heb al een, dus die zeekoe word het niet.
Een beetje, van te voren. Maar toen ik er eenmaal zat... ouwehoeren over mijn boek met iemand die het kan waarderen, ik vond het wel best! Had het alleen hartstikke koud.quote:
Jou fallus is niet groter dan 11 cmquote:Op zondag 21 september 2008 23:27 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet van mij te houden om te slikken hoor. Ow stik je nu omdat ik mijn dikke swanz er te ver instop?
Zijn nog uit eten geweest en Rudy heeft me thuisgebracht achter op de fietsquote:Op zondag 21 september 2008 23:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je bent er weer![]()
en ja je kan niet ontbreken in deze topic
ja was wel leuk zo onder die boog van het viaduct maar wel in de wind en uit de zonquote:Op zondag 21 september 2008 23:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een beetje, van te voren. Maar toen ik er eenmaal zat... ouwehoeren over mijn boek met iemand die het kan waarderen, ik vond het wel best! Had het alleen hartstikke koud.
Ik stuur je boek morgen of overmorgen op
Lieve schat, jij hebt mijn lul nooit gezien. En wees blij, het is te veel voor jou om mee te handelen. Maar nu is deze discussie gesloten. Als je wat zinnigs tegen mij te zeggen hebt hoor ik het graag, maar op deze onzin ga ik niet meer verder.quote:Op zondag 21 september 2008 23:29 schreef Cahir het volgende:
[..]
Jou fallus is niet groter dan 11 cm. Dikke mensen hebben altijd een kleine pens, duh.
Ja Rudy is een toffe gastquote:Op zondag 21 september 2008 23:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zijn nog uit eten geweest en Rudy heeft me thuisgebracht achter op de fietsHij is echt zo leuk
Als het 4 oktober lukt en ik in de buurt ben redelijkerwijs kom ik wel even kijken, lijkt mij wel lachen. (nijmegen was toch 4 oktober?)quote:Op zondag 21 september 2008 23:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een beetje, van te voren. Maar toen ik er eenmaal zat... ouwehoeren over mijn boek met iemand die het kan waarderen, ik vond het wel best! Had het alleen hartstikke koud.
Ik stuur je boek morgen of overmorgen op
Yup. Maar afblijven, ik zag hem het eerstquote:Op zondag 21 september 2008 23:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja Rudy is een toffe gast
breng je hem mee naar Nijmegen ?
Okee, dan wacht ik eerst dat af en anders stuur ik hem alsnog opquote:Op zondag 21 september 2008 23:32 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Als het 4 oktober lukt en ik in de buurt ben redelijkerwijs kom ik wel even kijken, lijkt mij wel lachen. (nijmegen was toch 4 oktober?)
iets in deze zin klopt nietquote:Op zondag 21 september 2008 23:29 schreef Cahir het volgende:
[..]
Dikke mensen hebben altijd een kleine pens, duh.
Is goed, ga morgen meteen ff bellen wat betreft mijn rooster, dus dan kan ik meer vertellen. Was 4 oktober ook pann? In arnhem?quote:Op zondag 21 september 2008 23:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Okee, dan wacht ik eerst dat af en anders stuur ik hem alsnog op
Had hem nog niets eens gezienquote:
ik vind die zin er juist geweldig uit zienquote:
dat is vanmiddag best gelukt om hem niet telkens te knuffelenquote:Op zondag 21 september 2008 23:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yup. Maar afblijven, ik zag hem het eerst
ja hij is wel memorabelquote:Op zondag 21 september 2008 23:39 schreef Wexy het volgende:
[..]
ik vind die zin er juist geweldig uit zien
Ik mocht hem lekker de hele tijd vasthouden op de fietsquote:Op zondag 21 september 2008 23:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat is vanmiddag best gelukt om hem niet telkens te knuffelen
Hij is echt heel leuk, heb naderhand nog een poosje met hem staan praten en het over ons in het H topic gehadquote:Op zondag 21 september 2008 23:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik mocht hem lekker de hele tijd vasthouden op de fiets
HIW, yep, Pann in Arnhem dan, klopt.
Wexyquote:Op zondag 21 september 2008 23:39 schreef Wexy het volgende:
[..]
ik vind die zin er juist geweldig uit zien
alohaquote:
slaap lekkerquote:Op maandag 22 september 2008 00:06 schreef wonderer het volgende:
Ik ga een verslag schrijven en dan pitten.
slaap lekker, mannen.
quote:
Ja gaat nog steeds lekker hierquote:Op zondag 21 september 2008 23:49 schreef hierissieweer het volgende:
Leuk joh, Hoestie en hoest met het zwemmen?
Jij hebt een savant? Tof man! Eentje alszijnde een autiste of als verstandelijk beperkt, of beide natuurlijk. Zag laatst een socu over savants, maar een leuk "projectje" zo!quote:Op maandag 22 september 2008 00:09 schreef Wexy het volgende:
[..]
slaap lekker
[..]
![]()
[..]
Ja gaat nog steeds lekker hier
en met zwemmen ook... t savantje heeft nu een nieuwe hobby.. weten hoe lang het nog duurt voor we gaan spelen. Na elk baantje gaat hij vragen.. dus nu ga ik rekensommen geven... beginnen met makkelijk en dan steefs een beetje moeilijker
droom maar fijn van je middag, hopelijk hebben je dromen geen last van power failluresquote:Op maandag 22 september 2008 00:06 schreef wonderer het volgende:
Ik ga een verslag schrijven en dan pitten.
slaap lekker, mannen.
er was toen n hele mediahype om die gozer die dat boek geschreven heeft, ene daniel nogwattes.quote:Op maandag 22 september 2008 00:16 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jij hebt een savant? Tof man! Eentje alszijnde een autiste of als verstandelijk beperkt, of beide natuurlijk. Zag laatst een socu over savants, maar een leuk "projectje" zo!
maar Asrael is toch wel lief ?????????????????????????quote:Op maandag 22 september 2008 08:37 schreef Cairon het volgende:
ik haaaaat werk!
en ik haaaaaaaat smurfen!
Nee, 1 klein ienie mienie dingetje is genoeg om de hele ochtend te verpestenquote:Op maandag 22 september 2008 08:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als er niks vervelender gebeurd dan dit dan is de schade nog wel te overzien hoor
goedemorgen lieve schat, 1 klein dingetjequote:Op maandag 22 september 2008 08:40 schreef Cahir het volgende:
[..]
Nee, 1 klein ienie mienie dingetje is genoeg om de hele ochtend te verpesten
Ben je eindelijk op je werk ?quote:
Dat wordt lang doorwerken vanavondquote:Op maandag 22 september 2008 10:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zat om 8.30 uur in de auto en kwam redelijk filevrij om 9.30 uur binnen gewandeld
er staat hier nog wel wat compensatie tijd openquote:Op maandag 22 september 2008 11:02 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat wordt lang doorwerken vanavond
Het is rustig hier vandaag
oh gewoon om 5 uur naar huis dus en om 6 uur aan de aardappelen, groente en vleesquote:Op maandag 22 september 2008 11:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
er staat hier nog wel wat compensatie tijd open
maar mezelf kennende ja, haal ik vandaag die tijd wel weer dubbel en dwars in
ik ben nooit voor 6.00 uur het pand uitquote:Op maandag 22 september 2008 11:19 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
oh gewoon om 5 uur naar huis dus en om 6 uur aan de aardappelen, groente en vlees![]()
Ik kan maar niet op gang komen vandaag
alsof ik gewoon naar mijn werk zou gaan als ik in VIN diesel zou rijdenquote:Op maandag 22 september 2008 11:55 schreef Xiance het volgende:
stroeks!
diesel?
yugh.. nouja, tenzij je VIN Diesel bent natuurlijk.. dan mag het
VIN Dieselquote:Op maandag 22 september 2008 11:55 schreef Xiance het volgende:
stroeks!
diesel?
yugh.. nouja, tenzij je VIN Diesel bent natuurlijk.. dan mag het
Inddquote:
ja sorry, nu is het beeld dat ik altijd zedig met de handen boven de dekens slaap en mij niet lijfelijke lusten bezig houd zeker in duigen gevallenquote:Op maandag 22 september 2008 12:06 schreef Xiance het volgende:
nweneeeee.. jij had het over 'een diesel' zijn... IK had het over 'VIN DIESEL' zijn...niet over rijden ofzo..
bah! sexbeluste geilbukkum![]()
Tina Tinaquote:Op maandag 22 september 2008 12:12 schreef Xiance het volgende:
DOOO I LOVE YOU MY OH MYYYYYYYYYYY
RIVERRRR DEEP MOUNTAIN HIGGGHHHHHHH
*dans*
Hier kan ik het wel mee eens zijnquote:Op maandag 22 september 2008 12:13 schreef MisterO het volgende:
[..]
Indd![]()
Doe mij maar Chace Crawford of Shia Lebouf![]()
Shia, wat een lieve jongen![]()
En Chace is gewoon lekker![]()
sorry maar niets menselijks is mij vreemdquote:Op maandag 22 september 2008 12:18 schreef Xiance het volgende:
ik HAD ooit het beeld dat er nog mensen in deze maatschappij waren die zonder zonden leefde..
Stroeks.. je hebt alle goddelijke fundamenten waarop mijn leven gebaseert is, gewoon weg geslagen
och.. ben je goed in bed?quote:Op maandag 22 september 2008 12:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
sorry maar niets menselijks is mij vreemd![]()
nu gaat de bruiloft zeker niet door
ik weet niet of het goed is maar vaak slaap ik al voordat ik mijn hoofd op mijn kussen heb neergelegdquote:
Alweer een nieuw stelletje hierquote:
Maar je snurkt wel volgens HIWquote:Op maandag 22 september 2008 12:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik weet niet of het goed is maar vaak slaap ik al voordat ik mijn hoofd op mijn kussen heb neergelegd![]()
dus wakkerliggen piekeren en onrustig slapen zijn mij vreemd
quote:Op maandag 22 september 2008 12:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik weet niet of het goed is maar vaak slaap ik al voordat ik mijn hoofd op mijn kussen heb neergelegd![]()
dus wakkerliggen piekeren en onrustig slapen zijn mij vreemd
Dan moet je de vraag ook gewoon duidelijk stellen, of ik van sex hou ? en dat kan ik volmondig met Jaah beantwoordenquote:Op maandag 22 september 2008 12:32 schreef Xiance het volgende:
[..]
*zucht*
overigens danste ik op Celine Dion's versie van River deep...
Dan moet je de vraag ook gewoon duidelijk stellen, of ik van sex hou ? en dat kan ik volmondig met Jaah beantwoordenquote:Op maandag 22 september 2008 12:32 schreef Xiance het volgende:
[..]
*zucht*
overigens danste ik op Celine Dion's versie van River deep...
een mens moet wat he..quote:Op maandag 22 september 2008 12:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Xi en ik zijn al eeuwen bij elkaar
alleen last Xi af en toe een Fok pauze is
Nopquote:
ik durfde alleen met jou in 1 hotelkamer te overnachten als jij van te voren een contract zou ondertekenen dat er tussen ons geen sexuele handelingen zouden plaats vindenquote:Op maandag 22 september 2008 12:35 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nopzie het verslag van de meet...
jij bent hier toch nooit echt slachtoffer geweest van rellen of bitchfights ?quote:Op maandag 22 september 2008 12:34 schreef Xiance het volgende:
[..]
een mens moet wat he..
ik heb me nooit echt welkom gevoelt op Fok!
Lieve schat, ik was toch de geen die in de douche zich ging omkleden omdat ik te preuts was?quote:Op maandag 22 september 2008 12:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik durfde alleen met jou in 1 hotelkamer te overnachten als jij van te voren een contract zou ondertekenen dat er tussen ons geen sexuele handelingen zouden plaats vinden
Waarom nietquote:Op maandag 22 september 2008 12:34 schreef Xiance het volgende:
[..]
een mens moet wat he..
ik heb me nooit echt welkom gevoelt op Fok!
In de douche omkledenquote:Op maandag 22 september 2008 12:43 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Lieve schat, ik was toch de geen die in de douche zich ging omkleden omdat ik te preuts was?
Jap, ik ga echt niet in mijn onderbroek voor Stroek staan omkleden hoor...quote:
Nietus!quote:Op maandag 22 september 2008 12:13 schreef MisterO het volgende:
[..]
Indd![]()
Doe mij maar Chace Crawford of Shia Lebouf![]()
Shia, wat een lieve jongen![]()
[ afbeelding ]
En Chace is gewoon lekker![]()
[ afbeelding ]
waarom niet, wij lopen gewoon in ons ondergoed rond 's ochtends alsof de anderen nooit een man in odergoed gezien hebbenquote:Op maandag 22 september 2008 12:49 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jap, ik ga echt niet in mijn onderbroek voor Stroek staan omkleden hoor...
mietjequote:Op maandag 22 september 2008 12:49 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
alsof ik mezelf niet in de hand zou hebben en je direct ging bespringenquote:Op maandag 22 september 2008 12:49 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
dat was in de Yonah tijd toch ook al het geval ?quote:Op maandag 22 september 2008 13:06 schreef Xiance het volgende:
geen slachtoffer nee
maar [HOMO] is wel een clique waar moeilijk tussen te komen is hoor
maar tegenwoordig voel ik me wel een met sullie!
maar je moet je toch ook gewoon kunnen verkleden in een hotelkamer ?quote:Op maandag 22 september 2008 13:07 schreef Xiance het volgende:
ik loop ook nooit in mn ondergoed als ik niet thuis ben
always fully dressed, like a true queen
Wij, omdat het toendertijd alleen maar over Lindo en peuqeno azul ging in aanloop naar de meet van 30 augquote:
Dat is het niet, maar voel mij gewoon niet prettig als ik niet gekleed benquote:Op maandag 22 september 2008 13:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
alsof ik mezelf niet in de hand zou hebben en je direct ging bespringen
dus in London kan ik gerust gaan piem0lzwaaienquote:Op maandag 22 september 2008 13:18 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dat is het niet, maar voel mij gewoon niet prettig als ik niet gekleed ben
Geen idee wie het is...quote:Op maandag 22 september 2008 13:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Was DennisM niet op Pann zaterdag ??? anders had iemand hem kunnen zeggen dat de kust weer veilig is dan dat hij best terug mag komen
Jij hebt DennisM toen ik oktober niet gezien tijdens Nathangate ???????quote:
Helemaal nooitquote:Op maandag 22 september 2008 13:18 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dat is het niet, maar voel mij gewoon niet prettig als ik niet gekleed ben
klopt, in de yonah tijd ookquote:Op maandag 22 september 2008 13:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar je moet je toch ook gewoon kunnen verkleden in een hotelkamer ?
Precies! waarom is het eigenlijk raar dat sommige mensen gewoon wat preutser zijn?quote:Op maandag 22 september 2008 13:24 schreef Xiance het volgende:
[..]
klopt, in de yonah tijd ook
Hotelkamer?
ja hoor, daar kleed ik me wel om.. in de badkamer!
tenzij er niemand is, dan loop ik gewoon zo rond
geen idee eigenlijkquote:Op maandag 22 september 2008 13:25 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Precies! waarom is het eigenlijk raar dat sommige mensen gewoon wat preutser zijn?
Nee hoor is niet raar, maaar sliep je dan ook in een Pyamaquote:Op maandag 22 september 2008 13:25 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Precies! waarom is het eigenlijk raar dat sommige mensen gewoon wat preutser zijn?
Nee want die was ik in de haast voor het paken vergeten... Maar ja ik slaap in pyama (omdat ik het anders gewoon koud hebquote:Op maandag 22 september 2008 13:29 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nee hoor is niet raar, maaar sliep je dan ook in een Pyama
Heb je dan ook schroom voor strand/zwembad ?quote:Op maandag 22 september 2008 13:27 schreef Xiance het volgende:
ik vind niet dat ik preuts ben, maar ik hoef ook niet zo nodig alles aan de hele wereld te showen.. net zoals met dat TV-spel van vandeweek, waarin je dan eerlijk andwoord op vragen moet geven..
flikker toch op, sommige dingen zijn gewoon prive!![]()
daarom had ik ook netjes om twinbedden gevraagd bij de reserveringquote:Op maandag 22 september 2008 13:33 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nee want die was ik in de haast voor het paken vergeten... Maar ja ik slaap in pyama (omdat ik het anders gewoon koud hebMaar had het ook wel zeker willen doen omdat ik niet in mijn onderbroekje wil liggen naast een vreemde kerel...
en als je een one night stand hebt ?quote:Op maandag 22 september 2008 13:33 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nee want die was ik in de haast voor het paken vergeten... Maar ja ik slaap in pyama (omdat ik het anders gewoon koud hebMaar had het ook wel zeker willen doen omdat ik niet in mijn onderbroekje wil liggen naast een vreemde kerel...
Die heb ik niet.quote:Op maandag 22 september 2008 13:37 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en als je een one night stand hebt ?
Das lief!quote:Op maandag 22 september 2008 13:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daarom had ik ook netjes om twinbedden gevraagd bij de reservering
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |