maar Asrael is toch wel lief ?????????????????????????quote:Op maandag 22 september 2008 08:37 schreef Cairon het volgende:
ik haaaaat werk!
en ik haaaaaaaat smurfen!
Nee, 1 klein ienie mienie dingetje is genoeg om de hele ochtend te verpestenquote:Op maandag 22 september 2008 08:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als er niks vervelender gebeurd dan dit dan is de schade nog wel te overzien hoor
goedemorgen lieve schat, 1 klein dingetjequote:Op maandag 22 september 2008 08:40 schreef Cahir het volgende:
[..]
Nee, 1 klein ienie mienie dingetje is genoeg om de hele ochtend te verpesten
Ben je eindelijk op je werk ?quote:
Dat wordt lang doorwerken vanavondquote:Op maandag 22 september 2008 10:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zat om 8.30 uur in de auto en kwam redelijk filevrij om 9.30 uur binnen gewandeld
er staat hier nog wel wat compensatie tijd openquote:Op maandag 22 september 2008 11:02 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat wordt lang doorwerken vanavond
Het is rustig hier vandaag
oh gewoon om 5 uur naar huis dus en om 6 uur aan de aardappelen, groente en vleesquote:Op maandag 22 september 2008 11:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
er staat hier nog wel wat compensatie tijd open
maar mezelf kennende ja, haal ik vandaag die tijd wel weer dubbel en dwars in
ik ben nooit voor 6.00 uur het pand uitquote:Op maandag 22 september 2008 11:19 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
oh gewoon om 5 uur naar huis dus en om 6 uur aan de aardappelen, groente en vlees![]()
Ik kan maar niet op gang komen vandaag
alsof ik gewoon naar mijn werk zou gaan als ik in VIN diesel zou rijdenquote:Op maandag 22 september 2008 11:55 schreef Xiance het volgende:
stroeks!
diesel?
yugh.. nouja, tenzij je VIN Diesel bent natuurlijk.. dan mag het
VIN Dieselquote:Op maandag 22 september 2008 11:55 schreef Xiance het volgende:
stroeks!
diesel?
yugh.. nouja, tenzij je VIN Diesel bent natuurlijk.. dan mag het
Inddquote:
ja sorry, nu is het beeld dat ik altijd zedig met de handen boven de dekens slaap en mij niet lijfelijke lusten bezig houd zeker in duigen gevallenquote:Op maandag 22 september 2008 12:06 schreef Xiance het volgende:
nweneeeee.. jij had het over 'een diesel' zijn... IK had het over 'VIN DIESEL' zijn...niet over rijden ofzo..
bah! sexbeluste geilbukkum![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |