-edit- ik haal het echt toch maar wegquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en sociaal als je bent ben je gewoon meegegaan en hebt ook een lapdance besteld
want alles is geoorloofd om de order binnen te halen
Ik structureel en lunchen ook. En als ik dan tegen een uur of 3 a 4 heel flauw en licht in mijn hoofd word weet ik weer wat ik vergeten wasquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:31 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wie kan er nou vergeten dattie moet ontbijten? zo lastig is het niet te onthouden lijkt me![]()
Oh hoi trouwens! en weer doei, ik ben richting Pann!
ontbijt is heilig, luch wil er wel eens ooit tussndoor glippenquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:33 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik structureel en lunchen ook. En als ik dan tegen een uur of 3 a 4 heel flauw en licht in mijn hoofd word weet ik weer wat ik vergeten was
natuurlijk ben jij kei goedquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:43 schreef hierissieweer het volgende:
Vandaag weer ergens ingevallen, ze wpuden we weer hebben... Ik gewoon keigoed in mijn vak of iedereen is wanhopig...
slaap lekker en niet teveel dromen over linux!quote:
6 flessen wijn met zijn 4en dat gaat de goede kant opquote:
Misschien... Heb mijn goede kwaliteiten en mijn mindere dingen....quote:
Hein en Roy in de singoff.quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:28 schreef Stroekie het volgende:
durf je nu al een voorspelling te doen out of the blue ?
ik ben nog geheel alcohol loos maar ga zo toch nog een klein glaasje rum drinken om de koorts schrik aan te jagenquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:47 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
6 flessen wijn met zijn 4en dat gaat de goede kant op
En zo hoort het toch ook?quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:47 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Misschien... Heb mijn goede kwaliteiten en mijn mindere dingen....
Daar heb je ook gelijk in, maar vind het soms lastig om met dit soort complimenten om te gaan. Word er verlegen van.quote:Op zondag 21 september 2008 00:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En zo hoort het toch ook?
Iedereen heeft punten waar hij nog aan moet werken. En dat moet je ook zo houden denk ik.
Heb je dat niet? Dan sta je stil en denk je te goed over jezelf en heb je weinig zelfkritiek.
Ergens is dat natuurlijk heel positief en geeft dit aan dat je bescheiden bent!quote:Op zondag 21 september 2008 01:06 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Daar heb je ook gelijk in, maar vind het soms lastig om met dit soort complimenten om te gaan. Word er verlegen van.
Soms wat onzeker, maar zie nu, in tegenstelling tot een paar jaar geleden, dat ik ook gewoon soms kan uitblinken in dingen. Agja de tegenstrijdigheid, moet het maar gewoon zien als een compliment en niet teveel over nadenken.quote:Op zondag 21 september 2008 01:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ergens is dat natuurlijk heel positief en geeft dit aan dat je bescheiden bent!
Zolang bescheidenheid maar niet onzekerheid wordt...
dan was het vast en zeker een goed Alternate feest als jij niets anders dan hips kan zeggenquote:
Bianca heeft geen invloed op de jurering. en nee er is ook geen Willem die nog iemand red via de singoffquote:Op zondag 21 september 2008 01:07 schreef hierissieweer het volgende:
@ stoek. Voor de battle for London: Ik heb ook geen zomervakantie gehad en ben nimmer in londen geweest... Plus Bianca vind mij leuk!
Mogguhquote:Op zondag 21 september 2008 09:26 schreef Stroekie het volgende:
Hallo allemaal![]()
zo vannacht dus wel heerlijk geslapen en rise and shine nu dus
is helemaal niet erg, want ik ga er ook nog steeds van blozen als ik ze krijg toegestoken op een moment dat ik er niet op bedacht benquote:Op zondag 21 september 2008 01:06 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Daar heb je ook gelijk in, maar vind het soms lastig om met dit soort complimenten om te gaan. Word er verlegen van.
Ik kan het je niet aandoen dat je hier zelf het hele topic moet volbaggerenquote:Op zondag 21 september 2008 09:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gelukkig iemand die de groene reeks hier komt doorbreken![]()
zal toch moeten als ik hier nog voor 13.00 uur vanmiddag zoals beloofd nog een nieuw topic met bijpassende TT aan te makenquote:Op zondag 21 september 2008 09:51 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik kan het je niet aandoen dat je hier zelf het hele topic moet volbaggeren
zwaait terug naar de Tilburgse BeeldBuisBengelquote:Op zondag 21 september 2008 11:07 schreef Cairon het volgende:
goedemorgen kijkbuiskinders!
ik heb m'n slaaptekort weer braaf ingehaald!
Dus dit topic moet vol?quote:Op zondag 21 september 2008 11:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zal toch moeten als ik hier nog voor 13.00 uur vanmiddag zoals beloofd nog een nieuw topic met bijpassende TT aan te maken
Welk slaaptekort?quote:Op zondag 21 september 2008 11:07 schreef Cairon het volgende:
goedemorgen kijkbuiskinders!
ik heb m'n slaaptekort weer braaf ingehaald!
ja hup schouders eronder, is het een werkje van niksquote:Op zondag 21 september 2008 11:21 schreef Cairon het volgende:
nog veertien berichtjes en dit topic zit vol...
Ik vind dat jij als een volwassen vent zelf moet kiezen wie jij met je mee wilt en waaromquote:Op zondag 21 september 2008 09:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Bianca heeft geen invloed op de jurering. en nee er is ook geen Willem die nog iemand red via de singoff
vooruit dan maar, goedemorgen allemaalquote:Op zondag 21 september 2008 11:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zal toch moeten als ik hier nog voor 13.00 uur vanmiddag zoals beloofd nog een nieuw topic met bijpassende TT aan te maken
daarom weerleg ik toch ook dit argument van HIWquote:Op zondag 21 september 2008 11:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik vind dat jij als een volwassen vent zelf moet kiezen wie jij met je mee wilt en waarom
goed dat jij ook een steentje bijdraagtquote:Op zondag 21 september 2008 11:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
vooruit dan maar, goedemorgen allemaal
omdat je telefoon aanstaat slimmerikquote:Op zondag 21 september 2008 11:30 schreef Cairon het volgende:
het is mooi weer buiten...
en waarom kreeg ik om half 4 een sms'je
zolang ik hem maar niet hoef te openen, ik wil verder slapenquote:Op zondag 21 september 2008 11:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
goed dat jij ook een steentje bijdraagt
inderdaad, ga jij ook nog meestrijden, of durf je niet met mij en mijn collega's in de bus ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |