Waar zouden we dan ongeveer heen moeten gaan met de trein/bus e.d.? (ik heb al gedronkenquote:Op zaterdag 20 september 2008 20:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat is dat toch met mannen die zeggen dat ze komen en dan niet komen
nuenen valt nog wel meequote:
Nou, tot zo dan, neem je je kennis ook mee, ik heb nog wel een lekker glas wijn er bij ook nogquote:Op zaterdag 20 september 2008 21:48 schreef Burner82 het volgende:
[..]
nuenen valt nog wel meedaar ken ik zelfs nog iemand
Ik kom uit midden-limburg, een dorp in de buurt van roermondquote:Op zaterdag 20 september 2008 21:56 schreef Cahir het volgende:
Waar komt Burner vandaan, ook EHV? Jou ken ik nl nog niet :p.
Met de auto is het 3 kwartier of zoquote:Op zaterdag 20 september 2008 22:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Nou, tot zo dan, neem je je kennis ook mee, ik heb nog wel een lekker glas wijn er bij ook nog
en dat durf je gewoon te zeggenquote:Op zaterdag 20 september 2008 22:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik kom uit midden-limburg, een dorp in de buurt van roermond
douche'se danquote:Op zaterdag 20 september 2008 22:15 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik ben er zo nog wel liefje
even douchen enzo
Ik schaam me er niet voorquote:
Iemand genaamd Berryquote:
schat het was sarcastisch. Ik kom zelf ook uit 2 kut dorpen en 1 stadquote:Op zaterdag 20 september 2008 22:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik schaam me er niet voorik weet dat het een klein klote dorp is, maar ik ken iedereen die ik moet kennen, niemand is lastig, en ik woon overal dicht bij
In een kwartier ben ik in 2 steden, en in 3 kwartier in eindhoven of maastricht
(bus en trein, auto weet ik niet
)
Dan is het toch goed liefquote:Op zaterdag 20 september 2008 22:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
schat het was sarcastisch. Ik kom zelf ook uit 2 kut dorpen en 1 stad
is zeist eigenlijk een dorp, dat moet ik eens opzoeken. Geloof het welquote:Op zaterdag 20 september 2008 22:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dan is het toch goed lief
Maar ik woon hier wel lekkeralleen een beetje klein
Qua ligging is het niet ideaal, maar wel allemaal goed te doen
WBquote:
Welke shampoo/aftershave/deo heb je dan?quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:47 schreef Xiance het volgende:
ik ruik altijd lekker
*kerstliedjes luistert*
AVEEEE MAAAARRRRIIIAAAAAAA
Maria, i just met a boy named Maria, Maria Mariaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 20 september 2008 22:47 schreef Xiance het volgende:
ik ruik altijd lekker
*kerstliedjes luistert*
AVEEEE MAAAARRRRIIIAAAAAAA
Arme jongen?quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maria, i just met a boy named Maria, Maria Mariaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaa
hebben ze niet vanwege het middeleeuwse slot toen geen stadsrechten gekregen ?quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
is zeist eigenlijk een dorp, dat moet ik eens opzoeken. Geloof het wel
maar geen zorgen hoor. ik kom wel uit Oss maar weet niet anders een mes te hanteren dan om op zondag het vlees te snijdenquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:11 schreef Xiance het volgende:
a boy named maria.. jaaaaa die latino's weten genoeg van cross-dressing heur!
Ow, met dat mandje met pek en veren waardoor de koeien 7 jaar lang geen melk meer gavenquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Volgens Hans Teeuwen was dat de bemachtigde amerikaan
ja en dat is hier allemaal in de jordaan gebeurdquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ow, met dat mandje met pek en veren waardoor de koeien 7 jaar lang geen melk meer gaven
ik heb het even nagezocht en ja, maar ik vind het nog steeds een dorpquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hebben ze niet vanwege het middeleeuwse slot toen geen stadsrechten gekregen ?
hohoquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:11 schreef Xiance het volgende:
a boy named maria.. jaaaaa die latino's weten genoeg van cross-dressing heur!
En dan zeggen ze nu met z'n allen: jezus, bedankt.....quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja en dat is hier allemaal in de jordaan gebeurd
over 2 weken zit ik er weer een paar dagen op Woudschotenquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik heb het even nagezocht en ja, maar ik vind het nog steeds een dorp
Ja of je hangt daar naast een limburgerquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En dan zeggen ze nu met z'n allen: jezus, bedankt.....
Nou dat zal die leuk vinden
Dat is altijd zo leuk. We hadden laatst een meeting met onze russische collga's en toen wouden ze naar een strip bar zo van knipoog, knipoog jib bent niet getrouwd tegen mij en mijn collega kon zijn lachen niet inhoudenquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
over 2 weken zit ik er weer een paar dagen op Woudschoten
Benieuwd of de advocaatjes er dan ook weer zijn![]()
Vorige keer had ik een colleg van mij na 5 jaar maar even uit de droom geholpen.
We witten dan wel op dezelfde laag in het pand maar bij een andere business unit, en het was nooit eerder ter sprake gekomen, dus naderhad wij de bar in en omdat ik gezegd had dat ik single was kwam er een bemoedigende opmerking dat er een bar vol vrouwen was om uit te kiezen
Dat stukje vond ik dan weer niet leukquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja of je hangt daar naast een limburger![]()
![]()
![]()
![]()
en sociaal als je bent ben je gewoon meegegaan en hebt ook een lapdance besteldquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat is altijd zo leuk. We hadden laatst een meeting met onze russische collga's en toen wouden ze naar een strip bar zo van knipoog, knipoog jib bent niet getrouwd tegen mij en mijn collega kon zijn lachen niet inhouden
-edit- ze awaren er niet bij on Hongarije
heb je minimaal 1 tolk nodigquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat stukje vond ik dan weer niet leukal kan ik me voorstellen, dat de hele dag naast een heerlenaar hangen niet prettig is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |