jammer he, het had allemaal zo mooi kunnen zijn tussen onsquote:
quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jammer he, het had allemaal zo mooi kunnen zijn tussen ons
Geen commentaarquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zeg was jij nu nog 30 aug in Eindhoven op friso/pann geweest ?
Oh daar durf ik ook niet aan te twijfelenquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jammer he, het had allemaal zo mooi kunnen zijn tussen ons
Je hoort niet eens in maat 30 te passen. Serieus, wie moet je je nog wakker schudden?quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:18 schreef Zakje het volgende:
[..]
Oh daar durf ik ook niet aan te twijfelen, maar ik ben toch best gelukkig, soms,...zo nu en dan
.
Ik pas trouwens wel weer in maat 27 , ben ik vrijdag achter gekomen, ik kan al mijn oude skinny jeans weer aan, daar heb ik wel een beetje gemengde gevoelens over.
I know, maar ik heb het tegenwoordig zo druk met mijn studie ( vooral het aspect van iedere keer weer met een goede kledingcombinatie + goed gestyled haar in de collegezaal verschijnen) , dat ik vergeet om te ontbijten, en dan gaat het mis.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:20 schreef Cahir het volgende:
[..]
Je hoort niet eens in maat 30 te passen. Serieus, wie moet je je nog wakker schudden?
ik heb maatje 30 is dat ergquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:20 schreef Cahir het volgende:
[..]
Je hoort niet eens in maat 30 te passen. Serieus, wie moet je je nog wakker schudden?
Wie kan er nou vergeten dattie moet ontbijten? zo lastig is het niet te onthouden lijkt mequote:Op zaterdag 20 september 2008 19:21 schreef Zakje het volgende:
[..]
I know, maar ik heb het tegenwoordig zo druk met mijn studie ( vooral het aspect van iedere keer weer met een goede kledingcombinatie + goed gestyled haar in de collegezaal verschijnen) , dat ik vergeet om te ontbijten, en dan gaat het mis.
Wij hebben momenteel de keus uit:quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou mandje met boodschappen is best verantwood met de huidige inhoud![]()
en bovendien proef ik dit weekend toch niks van wat ik in mijn mond stop door die verkoudheid
Welke maat?quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:33 schreef Cahir het volgende:
[..], ik dacht dat jij 35 had ofzo
.
Ik heb 32 á 33, ik gok op 32.
hahaha 35 heb je mij weleens gezienquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:33 schreef Cahir het volgende:
[..], ik dacht dat jij 35 had ofzo
.
Ik heb 32 á 33, ik gok op 32.
HTC Touch HD word mijn nieuwe mobielquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:35 schreef Xiance het volgende:
ik heb een HTC idd, heb er maar even de nieuwste T-Mobile rom op gezet
ik zweeeeer bij de HTC Kaiser
Ik heb de diamondquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:58 schreef Cahir het volgende:
[..]
HTC Touch HD word mijn nieuwe mobiel
+4 inch touchscreenquote:Op zaterdag 20 september 2008 20:04 schreef Xiance het volgende:
die is ook mooi!
maar ik vind m een beetje strak
er gaan veel makke schapen in 1 hok dus dat is geen probleemquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:11 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
mag ik iemand meenemen. Hij wil weer een keer naar NL. om te feesten deze keer
Is het R?quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
er gaan veel makke schapen in 1 hok dus dat is geen probleem
Zijn inderdaad persoonlijk, maar iedereen doet alsof het belachelijk isquote:Op zaterdag 20 september 2008 20:29 schreef Xiance het volgende:
Ik zou nooit aan dat soort programma's mee doen.
niet zo zeer omdat ik wat te verbergen heb, maar al die vragen zijn zoo fucking persoonlijk.
ik ben van mening dat mijn priveleven niet op tv hoeft
ook zoiets ja..quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:31 schreef Cahir het volgende:
[..]
Zijn inderdaad persoonlijk, maar iedereen doet alsof het belachelijk is. Maar in feite durf ik te wedden dat 90% exact hetzelfde heeft meegemaakt/gedaan.
Ik bedoel, wat is er zo erg om een je geslachtsdeel eens na te maken met latex? En dan de hele publiek 'oooooooooooooooooooh'. Preuts.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:28 schreef Cahir het volgende:
[..]
Is het R?
Heeft R nog dat korte haar kapsel?
ik zou echt niet weten van welk lichaamsdeel ik walg van R. sorry maar ik kan het niet opnoemenquote:Op zaterdag 20 september 2008 20:36 schreef Xiance het volgende:
[..]
ook zoiets ja..
net als die vraag "heb je wel eens gewenst dat je uit een andere familie kwam"
ik bedoel.. hebben we dat allemaal niet wel eens gehad?
en dan zie je die vrouw daarna (kan ook zo gemonteerd zijn natuurlijk) heel beledigt zijn..
nou, ik wil mn vriendje wel vertellen van welk lichaamsdeel ik van hem walg hoor
dan staat ie op en zegt ie "nou, gelukkig weet ik dat al"
en mijn familie weet ook wel dat ik soms graag een andere familie had gehad
Ik kom welquote:Op zaterdag 20 september 2008 20:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
godverdomme, dit is toch godsonmogelijk
Maak ik zojuist een superieure lasagne, eentje zo goed als ik hem nog NOOIT gemaakt heb, is er niemand om hem mee op te eten....
Kort haal staat veel cuter bij een portugeesquote:Op zaterdag 20 september 2008 20:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
van mij mag ie het laten groeien maar hij vindt het beter zo. En eigenlijk maakt het niet uit het is en blijft een cutey. En hij vraagt nu wat ik type
kom maar snel dan, nu is tie nog heet, opwarmen is GEEN optiequote:Op zaterdag 20 september 2008 20:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik kom wellasagna is hemels voedsel
Ik vrees dat we dat niet meer redden. Maar je het wel gelijk, her-opwarmen is geen optiequote:Op zaterdag 20 september 2008 20:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kom maar snel dan, nu is tie nog heet, opwarmen is GEEN optie
Twijfels.quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat is dat toch met mannen die zeggen dat ze komen en dan niet komen
dank jequote:Op zaterdag 20 september 2008 20:49 schreef Cahir het volgende:
[..]
Kort haal staat veel cuter bij een portugees.
je noemt mij decadent ? Ik ga morgen naar de kapperquote:Op zaterdag 20 september 2008 20:59 schreef Cahir het volgende:
[..]
Lang haar, golvend haar naar achter is mij veels te decadent.
Doe maar lieve korte stekeltjes
Nouja, het haar dan.quote:Op zaterdag 20 september 2008 21:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
je noemt mij decadent ? Ik ga morgen naar de kapper
ik walg ook niet ergens van bij Martijnquote:Op zaterdag 20 september 2008 20:43 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik zou echt niet weten van welk lichaamsdeel ik walg van R. sorry maar ik kan het niet opnoemen
Maar het gaat er toch af, had het al besloten. Het is al jaren zo en ik wil wat andersquote:
Natuurlijk heb je allemaal wel wat, ik zou wel willen dat we allebei wat minder temparament heb, dan zouden er wat meer borden heel blijvenquote:Op zaterdag 20 september 2008 21:08 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik walg ook niet ergens van bij Martijn
my point is, ik zou niet beledigt zijn, je hebt allemaal wel wat
net zoals je niet altijd de perfecte andwoorden kan geven
och, een van de gebruikelijke excuses die ik hoor als ik gedumpt wordt "je bent te tempramentvol, ik kan daar niet mee omgaan"quote:Op zaterdag 20 september 2008 21:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je allemaal wel wat, ik zou wel willen dat we allebei wat minder temparament heb, dan zouden er wat meer borden heel blijven
Jaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 20 september 2008 21:12 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Maar het gaat er toch af, had het al besloten. Het is al jaren zo en ik wil wat anders
Dat zal nooit de reden zijn, we zijn beide vuur. Als het te erg wordt gaat er 1 altijd even wandelenquote:Op zaterdag 20 september 2008 21:26 schreef Xiance het volgende:
[..]
och, een van de gebruikelijke excuses die ik hoor als ik gedumpt wordt "je bent te tempramentvol, ik kan daar niet mee omgaan"
beeetje temprament moet er in zitten, anders is het leven ook zo saai
Martijn is de rust zelve, en ik ben nogal tempramentvol, zo houden we elkaar in evenwicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |