Waar zijn die 2 schone slapers eigenlijkquote:
Fris is een 16- feest wat door het hele land wordt gegevenquote:Op zaterdag 20 september 2008 15:44 schreef Cahir het volgende:
Wat doet ang3l in de Effenaar als dit het volk is wat er komt?
[ afbeelding ]
ja Cairon lief schatje van me waar ben jequote:Op zaterdag 20 september 2008 16:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Waar zijn die 2 schone slapers eigenlijk
hebben die na een intensieve nacht de weg naar de digitale snelweg nog niet kunnen vinden?
Cairon poppedopje waar ben je nou, toe vertel eens hoe was het gisteravond met Cybartje ?
Had ie een date danquote:Op zaterdag 20 september 2008 16:16 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja Cairon lief schatje van me waar ben je![]()
![]()
kun je nog zitten lekker ding
je had nog niet gehoord over het nieuwste fok koppeltje, ze zijjn zo leuk samenquote:
Zeg jonge blom hoe eens op met klagenquote:
Sam en Pjo wist je wel ?quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:13 schreef Cahir het volgende:
Cybart en Cairon? omfgLeuk koppeltje moet ik eerlijk zeggen.
feli en ik ben 30 en zit al in het old folks homequote:
En in de aanloop naar de meet van 30 Aug hebben TMM en ik ook nog wat lopen scharrelenquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:13 schreef Cahir het volgende:
Cybart en Cairon? omfgLeuk koppeltje moet ik eerlijk zeggen.
Zo gezellig daar in de roze rimpelquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
feli en ik ben 30 en zit al in het old folks home
Ik denk dat ik aan account aanmaak voor R. dan kunnen we dit een koppeltjesforum makenquote:
en dan vanaf heden de voertaal omzetten naar Engels, of hem je hem ook al wat nederlands bijgebracht ?quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik denk dat ik aan account aanmaak voor R. dan kunnen we dit een koppeltjesforum maken
Tomasso zit nu voor 5 maanden in Johannesburg, dus dat date wat lastig met andere fokkersquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:18 schreef Cahir het volgende:
Word het nog wat met Zakje & Tomasso?
En dan kunnen we Erik & Ang3l niet achterlaten he.
Momenteel hoeft er ook niks meer te komen ookquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
er staan nog steeds alleen maar tekeningetjes in je FEAUTEAU boek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zijn nederlandsquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dan vanaf heden de voertaal omzetten naar Engels, of hem je hem ook al wat nederlands bijgebracht ?
je hebt heel wat gemist de laatste maanden hequote:Op zaterdag 20 september 2008 17:18 schreef Cahir het volgende:
Word het nog wat met Zakje & Tomasso?
En dan kunnen we Erik & Ang3l niet achterlaten he.
Hoezoquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
je hebt heel wat gemist de laatste maanden he
Wie was er top?quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:30 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik ben weer thuis.
Ik heb me goed vermaakt, het was leuk en gezellig... en samen wakker worden is... dat is gewoon:
Ang3l heeft een vriendje en dat is niet Erikquote:
er is kaas uienstokbroodquote:
mag ik bij je komen wonen, hier is alleen kaas, wijn en champagne. Wat een armoequote:Op zaterdag 20 september 2008 18:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
er is kaas uienstokbrood
verse tortellini
pagasssius filet voor in de oven
meuslirepen
en een mozzorella en thaise salade
kies maar uit
zullen we met zijn alleen bij Stroek gaan wonen dan kunnen we dit topic ook opheffen. Lijkt me gezellig met Cairon die lieve schatquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:27 schreef Xiance het volgende:
ik heb alleen een blok oude kaas en een pak brinta...
mag ik ook bij je wonen strpek?
*meldt om ook bij stroek te komen wonenquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zullen we met zijn alleen bij Stroek gaan wonen dan kunnen we dit topic ook opheffen. Lijkt me gezellig met Cairon die lieve schat
-edit- R is boodschappen doendus misschien heb ik iets meer in huis binnenkort, of zou ie gewoon meer kaas en wijn kopen
quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
mag ik bij je komen wonen, hier is alleen kaas, wijn en champagne. Wat een armoe
zolang er leven is doen we nog regelmatig een hoopquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
goh stroek, je ziet het de liefde van de man gaat nog steeds door de maag
en ieder pondje, .....
dus voor mij is er ook nog hoop
en dat kom je nog eerst vragen ookquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:27 schreef Xiance het volgende:
ik heb alleen een blok oude kaas en een pak brinta...
mag ik ook bij je wonen strpek?
oh ja kom er ook maar bij, plek zatquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
mag ik bij je komen wonen, hier is alleen kaas, wijn en champagne. Wat een armoe
Cardio.quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
goh stroek, je ziet het de liefde van de man gaat nog steeds door de maag
en ieder pondje, .....
dus voor mij is er ook nog hoop
HTC?quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:49 schreef Xiance het volgende:
ijn telefoon loopt vast
*geduldigt wacht*
jij hoeft je komst niet meer aan de kondigen hoorquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:49 schreef Xiance het volgende:
ijn telefoon loopt vast
*geduldigt wacht*
skatje, lief zijn voor mij, we zouden trouwens nog eens daten weet je nog?quote:
nou mandje met boodschappen is best verantwood met de huidige inhoudquote:
mag ik iemand meenemen. Hij wil weer een keer naar NL. om te feesten deze keerquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oh ja kom er ook maar bij, plek zat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |