Nee, ik had het raam even open gemaaktquote:Op zaterdag 20 september 2008 10:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij was al zo dapper om een voet buiten je deur te steken ?
dat vindt ik nu nog te inspannend hoor
Ik moet nog steeds mijn schoolboeken bestellenquote:Op zaterdag 20 september 2008 10:44 schreef Xiance het volgende:
ohh stroeks da's wel kut..
ik heb de PHP bijbel gekocht, ga ik deze week maar es uit lezen
Germaan?
tis een hollander
Het is zeker een stuk goedkoper! Je kunt zelfs je hypotheekaftrek behouden als je in NL werkt. Maar daarnaast zit je met een heel ander ambtelijk systeem, de taal is duits en ik vind het over de grens al vrij snel grauw worden... Doe mij toch maar Arnhemquote:Op zaterdag 20 september 2008 10:52 schreef Xiance het volgende:
HIIW: voor Martijn zitten er minder nadelen aan dan voordelen, hij woond dichter bij zn werk, EN het appartement wat ie nu heeft is in Nederland 1000 euro duurder per maand
Kleve is een mooie stad
Hoi!quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:15 schreef Xiance het volgende:
enfin.. daar ben ik weer
*topic vol spam*
Ja, eng hequote:Op zaterdag 20 september 2008 11:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Tomasso. Er is geen rel momenteel.
eigenlijk ben je best een klager hequote:Op zaterdag 20 september 2008 11:46 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, eng heSta er zelf ook versteld van dat ik hier ben
.
Of het komt door de bewolking hier, dat het soms warm, soms iets minder warm is, dat ik daarom achter de laptop zit en hier ff komt buurten. Lig je net in de zon, komen er wolken, ga je weer wat warmers aantrekken, gaan de wolken weer weg
Nee, ik doe maar net alsofquote:Op zaterdag 20 september 2008 12:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
eigenlijk ben je best een klager he
Als je geen klager bent dan heb je hier niks te zoekenquote:Op zaterdag 20 september 2008 12:32 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, ik doe maar net alsof. Eigenlijk geniet ik gewoon van elk moment van het leven en maak ik er zo veel mogelijk van
ja kan ons ook maar lastig missen hè ?quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:15 schreef Xiance het volgende:
enfin.. daar ben ik weer
*topic vol spam*
ga dan dat Blog van hem maar eens lezenquote:Op zaterdag 20 september 2008 12:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
eigenlijk ben je best een klager he
afgezien van wat kleine, tijdelijke lichamelijke ongemakjes heb ik niks te klagen, moet ik nu weg ?quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je geen klager bent dan heb je hier niks te zoeken.
je hoeft niet alleen te zuigen, te nemen, te pakken.quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
dus kan het smickelen beginnen ?quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:00 schreef Burner82 het volgende:
Zo, onze taak zit er weer op voor vandaagOud papier weggegooid, voer gekocht voor een weeshuis geloof ik
Maar wel alleen maar lekkere dingen
Ik kan nu al zeggen dat we het morgen niet ophebben wat ik hier aan eten heb liggenquote:Op zaterdag 20 september 2008 13:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus kan het smickelen beginnen ?![]()
als je zondag nu nog niet alles op hebt gekregen dan wel me maar, kom ik wel de restjes opmaken
de schappen in de winkel zijn leeg ?quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik kan nu al zeggen dat we het morgen niet ophebben wat ik hier aan eten heb liggen
Dat nog niet, ik heb veel variatie. Maar mijn koelkast, diepvries en kastjes zijn volquote:Op zaterdag 20 september 2008 13:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de schappen in de winkel zijn leeg ?
PC's voor 99 euro.quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:30 schreef Vlarp het volgende:
Joepie, vanavond personeelsfeest omdat Alternate 10 jaar bestaat
let maar op dat de muizen er dan niet mee aan de haal gaanquote:Op zaterdag 20 september 2008 13:17 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat nog niet, ik heb veel variatie. Maar mijn koelkast, diepvries en kastjes zijn vol
Die heb ik hier niet, dus daar maak ik me niet zo een zorgen omquote:Op zaterdag 20 september 2008 13:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
let maar op dat de muizen er dan niet mee aan de haal gaan
maar jij bent vandaag dus volop Vista's aan het installeren ?quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:41 schreef Xiance het volgende:
ohh stroeks!
ik kan idd niet zonder jullie
jullie helpen mij productief te wezen
CentOS 5...quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar jij bent vandaag dus volop Vista's aan het installeren ?
learing on the job dusquote:Op zaterdag 20 september 2008 14:08 schreef Xiance het volgende:
[..]
CentOS 5...
vista is voor mensen die teveel geld hebben
bovendien ben ik bezig met een cursus "Administering your linux network" dingus
pas dan maar op dat je niet met de hamer op je duim slaatquote:Op zaterdag 20 september 2008 15:05 schreef Xiance het volgende:
stroekie:
tis best makkelijk
tis vooral een kwestie van bijspijkeren
mag ook, nu eerst veel koffiequote:Op zaterdag 20 september 2008 15:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zullen we er goedendag van maken ?
Huiswerk afmaken, congnac nemen en uitgaaan hop hopquote:Op zaterdag 20 september 2008 15:37 schreef Cahir het volgende:
Ziek wakker geworden(hele avond ook niet echt slapen
), hoefde wel niet te werken
.
Kapper die geen tijd heeft.
En uitgaan gaat niet door omdat het ziek-zijn weer opspeelt.
Enige wat overblijft is het hele stapel huiswerk afmaken.
leuke plaatjesquote:Op zaterdag 20 september 2008 14:56 schreef Vlarp het volgende:
Pffffff....
Eindelijk klaar met de foto's
http://gallery.vlarp.nl/cali2008
Effenaar is een gemeentelijk cultuur podium dan zo breed mogelijk programmeertquote:Op zaterdag 20 september 2008 15:44 schreef Cahir het volgende:
Wat doet ang3l in de Effenaar als dit het volk is wat er komt?
[ afbeelding ]
niet dat het ook maar ene flikker helpt, of oplucht maar deze verschijnselen spelen mij vandaag dus ook parten, nou ja op het huiswerk maken na danquote:Op zaterdag 20 september 2008 15:37 schreef Cahir het volgende:
Ziek wakker geworden(hele avond ook niet echt slapen
), hoefde wel niet te werken
.
Kapper die geen tijd heeft.
En uitgaan gaat niet door omdat het ziek-zijn weer opspeelt.
Enige wat overblijft is het hele stapel huiswerk afmaken.
Te erge grapquote:Op zaterdag 20 september 2008 15:44 schreef Cahir het volgende:
Wat doet ang3l in de Effenaar als dit het volk is wat er komt?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |