met een beetje ons best doen krijgt Arthur nog voor zondag zijn eigen TTquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:31 schreef wonderer het volgende:
joehoe
ik ga morgen al naar antwerpen en ik weet niet zeker of het hotel (draadloos) internet heeft... Maar zo niet moet je me zondag maar even op de hoogte brengenquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
met een beetje ons best doen krijgt Arthur nog voor zondag zijn eigen TT
tis dat ik verkouden ben, dus deel ik nu alleen maar vitueel kussen uit, maar ooit maak ik het in het echt goed met julliequote:Op vrijdag 19 september 2008 22:35 schreef Nuno_G het volgende:
en ik ben er ook weer, en R geeft ook een kus aan iedereen
desnoods zet ik zondag de auto eerst in Zundert langs de kant van de weg om het topic vol te spammenquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
ik ga morgen al naar antwerpen en ik weet niet zeker of het hotel (draadloos) internet heeft... Maar zo niet moet je me zondag maar even op de hoogte brengen
Ola Taz bomquote:
alleen ?quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:47 schreef Cahir het volgende:
* Cahir moet morgen om half 7 opstaan voor werk
euh ja inderdaad!quote:
battelen?quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan start de battle maar met hiw om die ene plek naast mij
Was jij niet voor een paar jaar gebanned ofzo?quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:16 schreef Cahir het volgende:
Ik denk dat een 'hallo' hier wel gepast is.
HIW is volgens mij door Bianca ook al goed gekeurd op 30 augquote:Op vrijdag 19 september 2008 23:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
battelen?
wil je wel met iemand die 100% gay scoort met je collega's naar London?
Nee, dus dan blijf ik overquote:Op vrijdag 19 september 2008 23:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
battelen?
wil je wel met iemand die 100% gay scoort met je collega's naar London?
quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:36 schreef Stroekie het volgende:
ik heb nog geen beslissing genomen heren, dus overtuigen kan nog steeds
quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:14 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
IKKE!!!
Omdat ik leuk, lief en aardig ben. Gek van kerst! Ubergek van kerst. Zo gek zelfs dat ik mij vorig jaar voor een week heb laten bannen met kerst! Ik moet mijn zus blijmaken met een kerst souvenir! En wij moeten natuurlijk het een en ander overdoen in een hotelkamer!
quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:15 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
IKKE WIL!!!!
Omdat ik wanhopig ben voor kerst in Londen!?
quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:16 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik wil mee naar londen omdat ik al in kleve oberhausen en dusseldorf ben geweest!
quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:17 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik heb met niemand seks. Tenzij ik daardoor mee mag naar londen!
quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:19 schreef hierissieweer het volgende:
Is het duidelijk dat ik gewoon mee wil? De vraag is, mag ik mee? Of moet ik eerst nog een aantal opdrachten doorworstelen!?
quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:21 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Zelfs dat heb ik er voor over hoor! Zelfs weer een pasjes drama heb ik er voor over!
En En, ik heb net de ideale broek gekocht om kerst inkopen in Londen te doen! Als dat geen reden is...
even de samenvatting!quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:27 schreef hierissieweer het volgende:
Ik doe alles!
Ja zo makkelijk kom je er natuurlijk niet vanaf he, ik wil wel een gevecht, man tegen man.quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:35 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nee, dus dan blijf ik over![]()
Maar serieus, ik denk dat stroek liever met jou gaat dus: Veel plezier in Londen!
sletquote:
ik ben sex in London en nu ga ik slapen jaja met mijn BF want hij is moequote:Op zaterdag 20 september 2008 00:20 schreef Bartjebart het volgende:
TMM ging akkoord met seks in ruil voor de trip naar Londen...
ik ook al:quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:20 schreef Bartjebart het volgende:
TMM ging akkoord met seks in ruil voor de trip naar Londen...
quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:17 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik heb met niemand seks. Tenzij ik daardoor mee mag naar londen!
Dank u!quote:
Dan ga je toch weer terug naar bed?quote:Op zaterdag 20 september 2008 09:53 schreef hierissieweer het volgende:
Pff, het moet maar...ik wil slapen!
Kan helaas niet...quote:Op zaterdag 20 september 2008 09:54 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dan ga je toch weer terug naar bed?
Dat is lastig ja. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op zaterdag 20 september 2008 10:04 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Kan helaas niet...
aan beiden kanten van mijn nek spierpijn...
Snel last hebben van pijn in mijn nek, slecht tegen de kou kunnen en buiten roken zonder jas...quote:Op zaterdag 20 september 2008 10:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat is lastig ja. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Ik was in de veronderstelling dat hij een levenslange ban had...quote:Op zaterdag 20 september 2008 10:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh jee, Cahir is weer los. Benieuwd voor hoe lang
.
hij heeft beterschap beloofd, dus ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 20 september 2008 10:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh jee, Cahir is weer los. Benieuwd voor hoe lang
.
*uitbundig terug wuift*quote:Op zaterdag 20 september 2008 10:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wuift uitbundig naar Xi![]()
![]()
![]()
heb je lekker geslapen ?
jij was al zo dapper om een voet buiten je deur te steken ?quote:Op zaterdag 20 september 2008 09:37 schreef Burner82 het volgende:
Mogguh TMM, wat 1 ding betreft heb je gelijk, het is zeker fris
nee sorry maar waardeloos geslapen, want jij lag niet naast mequote:Op zaterdag 20 september 2008 10:30 schreef Xiance het volgende:
[..]
*uitbundig terug wuift*
HOOOOOOOOOOOOOOOOIIIII LIEFJUUUUUUHHHHHH
nou.. als je zo es een week in Kleve slaapt, dan merk je toch ook snachts wel verschil hoor..
k slaap nu weer in een ellendig 1pers. bed
maar daar gaat verandering in komen
ik ben al wezen kijken voor een mooi groot bed
heb jij ook lekker geslapen stroek?
hij woont alleen daar, of is het ook een echte Germaan ?quote:Op zaterdag 20 september 2008 10:30 schreef Xiance het volgende:
[..]
*uitbundig terug wuift*
HOOOOOOOOOOOOOOOOIIIII LIEFJUUUUUUHHHHHH
nou.. als je zo es een week in Kleve slaapt, dan merk je toch ook snachts wel verschil hoor..
k slaap nu weer in een ellendig 1pers. bed
maar daar gaat verandering in komen
ik ben al wezen kijken voor een mooi groot bed
heb jij ook lekker geslapen stroek?
Nee, ik had het raam even open gemaaktquote:Op zaterdag 20 september 2008 10:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij was al zo dapper om een voet buiten je deur te steken ?
dat vindt ik nu nog te inspannend hoor
Ik moet nog steeds mijn schoolboeken bestellenquote:Op zaterdag 20 september 2008 10:44 schreef Xiance het volgende:
ohh stroeks da's wel kut..
ik heb de PHP bijbel gekocht, ga ik deze week maar es uit lezen
Germaan?
tis een hollander
Het is zeker een stuk goedkoper! Je kunt zelfs je hypotheekaftrek behouden als je in NL werkt. Maar daarnaast zit je met een heel ander ambtelijk systeem, de taal is duits en ik vind het over de grens al vrij snel grauw worden... Doe mij toch maar Arnhemquote:Op zaterdag 20 september 2008 10:52 schreef Xiance het volgende:
HIIW: voor Martijn zitten er minder nadelen aan dan voordelen, hij woond dichter bij zn werk, EN het appartement wat ie nu heeft is in Nederland 1000 euro duurder per maand
Kleve is een mooie stad
Hoi!quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:15 schreef Xiance het volgende:
enfin.. daar ben ik weer
*topic vol spam*
Ja, eng hequote:Op zaterdag 20 september 2008 11:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Tomasso. Er is geen rel momenteel.
eigenlijk ben je best een klager hequote:Op zaterdag 20 september 2008 11:46 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, eng heSta er zelf ook versteld van dat ik hier ben
.
Of het komt door de bewolking hier, dat het soms warm, soms iets minder warm is, dat ik daarom achter de laptop zit en hier ff komt buurten. Lig je net in de zon, komen er wolken, ga je weer wat warmers aantrekken, gaan de wolken weer weg
Nee, ik doe maar net alsofquote:Op zaterdag 20 september 2008 12:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
eigenlijk ben je best een klager he
Als je geen klager bent dan heb je hier niks te zoekenquote:Op zaterdag 20 september 2008 12:32 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, ik doe maar net alsof. Eigenlijk geniet ik gewoon van elk moment van het leven en maak ik er zo veel mogelijk van
ja kan ons ook maar lastig missen hè ?quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:15 schreef Xiance het volgende:
enfin.. daar ben ik weer
*topic vol spam*
ga dan dat Blog van hem maar eens lezenquote:Op zaterdag 20 september 2008 12:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
eigenlijk ben je best een klager he
afgezien van wat kleine, tijdelijke lichamelijke ongemakjes heb ik niks te klagen, moet ik nu weg ?quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je geen klager bent dan heb je hier niks te zoeken.
je hoeft niet alleen te zuigen, te nemen, te pakken.quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
dus kan het smickelen beginnen ?quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:00 schreef Burner82 het volgende:
Zo, onze taak zit er weer op voor vandaagOud papier weggegooid, voer gekocht voor een weeshuis geloof ik
Maar wel alleen maar lekkere dingen
Ik kan nu al zeggen dat we het morgen niet ophebben wat ik hier aan eten heb liggenquote:Op zaterdag 20 september 2008 13:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus kan het smickelen beginnen ?![]()
als je zondag nu nog niet alles op hebt gekregen dan wel me maar, kom ik wel de restjes opmaken
de schappen in de winkel zijn leeg ?quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik kan nu al zeggen dat we het morgen niet ophebben wat ik hier aan eten heb liggen
Dat nog niet, ik heb veel variatie. Maar mijn koelkast, diepvries en kastjes zijn volquote:Op zaterdag 20 september 2008 13:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de schappen in de winkel zijn leeg ?
PC's voor 99 euro.quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:30 schreef Vlarp het volgende:
Joepie, vanavond personeelsfeest omdat Alternate 10 jaar bestaat
let maar op dat de muizen er dan niet mee aan de haal gaanquote:Op zaterdag 20 september 2008 13:17 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat nog niet, ik heb veel variatie. Maar mijn koelkast, diepvries en kastjes zijn vol
Die heb ik hier niet, dus daar maak ik me niet zo een zorgen omquote:Op zaterdag 20 september 2008 13:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
let maar op dat de muizen er dan niet mee aan de haal gaan
maar jij bent vandaag dus volop Vista's aan het installeren ?quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:41 schreef Xiance het volgende:
ohh stroeks!
ik kan idd niet zonder jullie
jullie helpen mij productief te wezen
CentOS 5...quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar jij bent vandaag dus volop Vista's aan het installeren ?
learing on the job dusquote:Op zaterdag 20 september 2008 14:08 schreef Xiance het volgende:
[..]
CentOS 5...
vista is voor mensen die teveel geld hebben
bovendien ben ik bezig met een cursus "Administering your linux network" dingus
pas dan maar op dat je niet met de hamer op je duim slaatquote:Op zaterdag 20 september 2008 15:05 schreef Xiance het volgende:
stroekie:
tis best makkelijk
tis vooral een kwestie van bijspijkeren
mag ook, nu eerst veel koffiequote:Op zaterdag 20 september 2008 15:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zullen we er goedendag van maken ?
Huiswerk afmaken, congnac nemen en uitgaaan hop hopquote:Op zaterdag 20 september 2008 15:37 schreef Cahir het volgende:
Ziek wakker geworden(hele avond ook niet echt slapen
), hoefde wel niet te werken
.
Kapper die geen tijd heeft.
En uitgaan gaat niet door omdat het ziek-zijn weer opspeelt.
Enige wat overblijft is het hele stapel huiswerk afmaken.
leuke plaatjesquote:Op zaterdag 20 september 2008 14:56 schreef Vlarp het volgende:
Pffffff....
Eindelijk klaar met de foto's
http://gallery.vlarp.nl/cali2008
Effenaar is een gemeentelijk cultuur podium dan zo breed mogelijk programmeertquote:Op zaterdag 20 september 2008 15:44 schreef Cahir het volgende:
Wat doet ang3l in de Effenaar als dit het volk is wat er komt?
[ afbeelding ]
niet dat het ook maar ene flikker helpt, of oplucht maar deze verschijnselen spelen mij vandaag dus ook parten, nou ja op het huiswerk maken na danquote:Op zaterdag 20 september 2008 15:37 schreef Cahir het volgende:
Ziek wakker geworden(hele avond ook niet echt slapen
), hoefde wel niet te werken
.
Kapper die geen tijd heeft.
En uitgaan gaat niet door omdat het ziek-zijn weer opspeelt.
Enige wat overblijft is het hele stapel huiswerk afmaken.
Te erge grapquote:Op zaterdag 20 september 2008 15:44 schreef Cahir het volgende:
[ afbeelding ]
Waar zijn die 2 schone slapers eigenlijkquote:
Fris is een 16- feest wat door het hele land wordt gegevenquote:Op zaterdag 20 september 2008 15:44 schreef Cahir het volgende:
[ afbeelding ]
ja Cairon lief schatje van me waar ben jequote:Op zaterdag 20 september 2008 16:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Waar zijn die 2 schone slapers eigenlijk
hebben die na een intensieve nacht de weg naar de digitale snelweg nog niet kunnen vinden?
Cairon poppedopje waar ben je nou, toe vertel eens hoe was het gisteravond met Cybartje ?
Had ie een date danquote:Op zaterdag 20 september 2008 16:16 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja Cairon lief schatje van me waar ben je![]()
![]()
kun je nog zitten lekker ding
je had nog niet gehoord over het nieuwste fok koppeltje, ze zijjn zo leuk samenquote:
Zeg jonge blom hoe eens op met klagenquote:
Sam en Pjo wist je wel ?quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:13 schreef Cahir het volgende:
Cybart en Cairon? omfgLeuk koppeltje moet ik eerlijk zeggen.
feli en ik ben 30 en zit al in het old folks homequote:
En in de aanloop naar de meet van 30 Aug hebben TMM en ik ook nog wat lopen scharrelenquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:13 schreef Cahir het volgende:
Cybart en Cairon? omfgLeuk koppeltje moet ik eerlijk zeggen.
Zo gezellig daar in de roze rimpelquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
feli en ik ben 30 en zit al in het old folks home
Ik denk dat ik aan account aanmaak voor R. dan kunnen we dit een koppeltjesforum makenquote:
en dan vanaf heden de voertaal omzetten naar Engels, of hem je hem ook al wat nederlands bijgebracht ?quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik denk dat ik aan account aanmaak voor R. dan kunnen we dit een koppeltjesforum maken
Tomasso zit nu voor 5 maanden in Johannesburg, dus dat date wat lastig met andere fokkersquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:18 schreef Cahir het volgende:
Word het nog wat met Zakje & Tomasso?
En dan kunnen we Erik & Ang3l niet achterlaten he.
Momenteel hoeft er ook niks meer te komen ookquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
er staan nog steeds alleen maar tekeningetjes in je FEAUTEAU boek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zijn nederlandsquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dan vanaf heden de voertaal omzetten naar Engels, of hem je hem ook al wat nederlands bijgebracht ?
je hebt heel wat gemist de laatste maanden hequote:Op zaterdag 20 september 2008 17:18 schreef Cahir het volgende:
Word het nog wat met Zakje & Tomasso?
En dan kunnen we Erik & Ang3l niet achterlaten he.
Hoezoquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
je hebt heel wat gemist de laatste maanden he
Wie was er top?quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:30 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik ben weer thuis.
Ik heb me goed vermaakt, het was leuk en gezellig... en samen wakker worden is... dat is gewoon:
Ang3l heeft een vriendje en dat is niet Erikquote:
er is kaas uienstokbroodquote:
mag ik bij je komen wonen, hier is alleen kaas, wijn en champagne. Wat een armoequote:Op zaterdag 20 september 2008 18:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
er is kaas uienstokbrood
verse tortellini
pagasssius filet voor in de oven
meuslirepen
en een mozzorella en thaise salade
kies maar uit
zullen we met zijn alleen bij Stroek gaan wonen dan kunnen we dit topic ook opheffen. Lijkt me gezellig met Cairon die lieve schatquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:27 schreef Xiance het volgende:
ik heb alleen een blok oude kaas en een pak brinta...
mag ik ook bij je wonen strpek?
*meldt om ook bij stroek te komen wonenquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zullen we met zijn alleen bij Stroek gaan wonen dan kunnen we dit topic ook opheffen. Lijkt me gezellig met Cairon die lieve schat
-edit- R is boodschappen doendus misschien heb ik iets meer in huis binnenkort, of zou ie gewoon meer kaas en wijn kopen
quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
mag ik bij je komen wonen, hier is alleen kaas, wijn en champagne. Wat een armoe
zolang er leven is doen we nog regelmatig een hoopquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
goh stroek, je ziet het de liefde van de man gaat nog steeds door de maag
en ieder pondje, .....
dus voor mij is er ook nog hoop
en dat kom je nog eerst vragen ookquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:27 schreef Xiance het volgende:
ik heb alleen een blok oude kaas en een pak brinta...
mag ik ook bij je wonen strpek?
oh ja kom er ook maar bij, plek zatquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
mag ik bij je komen wonen, hier is alleen kaas, wijn en champagne. Wat een armoe
Cardio.quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
goh stroek, je ziet het de liefde van de man gaat nog steeds door de maag
en ieder pondje, .....
dus voor mij is er ook nog hoop
HTC?quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:49 schreef Xiance het volgende:
ijn telefoon loopt vast
*geduldigt wacht*
jij hoeft je komst niet meer aan de kondigen hoorquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:49 schreef Xiance het volgende:
ijn telefoon loopt vast
*geduldigt wacht*
skatje, lief zijn voor mij, we zouden trouwens nog eens daten weet je nog?quote:
nou mandje met boodschappen is best verantwood met de huidige inhoudquote:
mag ik iemand meenemen. Hij wil weer een keer naar NL. om te feesten deze keerquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oh ja kom er ook maar bij, plek zat
jammer he, het had allemaal zo mooi kunnen zijn tussen onsquote:
quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jammer he, het had allemaal zo mooi kunnen zijn tussen ons
Geen commentaarquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zeg was jij nu nog 30 aug in Eindhoven op friso/pann geweest ?
Oh daar durf ik ook niet aan te twijfelenquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jammer he, het had allemaal zo mooi kunnen zijn tussen ons
Je hoort niet eens in maat 30 te passen. Serieus, wie moet je je nog wakker schudden?quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:18 schreef Zakje het volgende:
[..]
Oh daar durf ik ook niet aan te twijfelen, maar ik ben toch best gelukkig, soms,...zo nu en dan
.
Ik pas trouwens wel weer in maat 27 , ben ik vrijdag achter gekomen, ik kan al mijn oude skinny jeans weer aan, daar heb ik wel een beetje gemengde gevoelens over.
I know, maar ik heb het tegenwoordig zo druk met mijn studie ( vooral het aspect van iedere keer weer met een goede kledingcombinatie + goed gestyled haar in de collegezaal verschijnen) , dat ik vergeet om te ontbijten, en dan gaat het mis.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:20 schreef Cahir het volgende:
[..]
Je hoort niet eens in maat 30 te passen. Serieus, wie moet je je nog wakker schudden?
ik heb maatje 30 is dat ergquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:20 schreef Cahir het volgende:
[..]
Je hoort niet eens in maat 30 te passen. Serieus, wie moet je je nog wakker schudden?
Wie kan er nou vergeten dattie moet ontbijten? zo lastig is het niet te onthouden lijkt mequote:Op zaterdag 20 september 2008 19:21 schreef Zakje het volgende:
[..]
I know, maar ik heb het tegenwoordig zo druk met mijn studie ( vooral het aspect van iedere keer weer met een goede kledingcombinatie + goed gestyled haar in de collegezaal verschijnen) , dat ik vergeet om te ontbijten, en dan gaat het mis.
Wij hebben momenteel de keus uit:quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou mandje met boodschappen is best verantwood met de huidige inhoud![]()
en bovendien proef ik dit weekend toch niks van wat ik in mijn mond stop door die verkoudheid
Welke maat?quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:33 schreef Cahir het volgende:
[..], ik dacht dat jij 35 had ofzo
.
Ik heb 32 á 33, ik gok op 32.
hahaha 35 heb je mij weleens gezienquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:33 schreef Cahir het volgende:
[..], ik dacht dat jij 35 had ofzo
.
Ik heb 32 á 33, ik gok op 32.
HTC Touch HD word mijn nieuwe mobielquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:35 schreef Xiance het volgende:
ik heb een HTC idd, heb er maar even de nieuwste T-Mobile rom op gezet
ik zweeeeer bij de HTC Kaiser
Ik heb de diamondquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:58 schreef Cahir het volgende:
[..]
HTC Touch HD word mijn nieuwe mobiel
+4 inch touchscreenquote:Op zaterdag 20 september 2008 20:04 schreef Xiance het volgende:
die is ook mooi!
maar ik vind m een beetje strak
er gaan veel makke schapen in 1 hok dus dat is geen probleemquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:11 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
mag ik iemand meenemen. Hij wil weer een keer naar NL. om te feesten deze keer
Is het R?quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
er gaan veel makke schapen in 1 hok dus dat is geen probleem
Zijn inderdaad persoonlijk, maar iedereen doet alsof het belachelijk isquote:Op zaterdag 20 september 2008 20:29 schreef Xiance het volgende:
Ik zou nooit aan dat soort programma's mee doen.
niet zo zeer omdat ik wat te verbergen heb, maar al die vragen zijn zoo fucking persoonlijk.
ik ben van mening dat mijn priveleven niet op tv hoeft
ook zoiets ja..quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:31 schreef Cahir het volgende:
[..]
Zijn inderdaad persoonlijk, maar iedereen doet alsof het belachelijk is. Maar in feite durf ik te wedden dat 90% exact hetzelfde heeft meegemaakt/gedaan.
Ik bedoel, wat is er zo erg om een je geslachtsdeel eens na te maken met latex? En dan de hele publiek 'oooooooooooooooooooh'. Preuts.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:28 schreef Cahir het volgende:
[..]
Is het R?
Heeft R nog dat korte haar kapsel?
ik zou echt niet weten van welk lichaamsdeel ik walg van R. sorry maar ik kan het niet opnoemenquote:Op zaterdag 20 september 2008 20:36 schreef Xiance het volgende:
[..]
ook zoiets ja..
net als die vraag "heb je wel eens gewenst dat je uit een andere familie kwam"
ik bedoel.. hebben we dat allemaal niet wel eens gehad?
en dan zie je die vrouw daarna (kan ook zo gemonteerd zijn natuurlijk) heel beledigt zijn..
nou, ik wil mn vriendje wel vertellen van welk lichaamsdeel ik van hem walg hoor
dan staat ie op en zegt ie "nou, gelukkig weet ik dat al"
en mijn familie weet ook wel dat ik soms graag een andere familie had gehad
Ik kom welquote:Op zaterdag 20 september 2008 20:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
godverdomme, dit is toch godsonmogelijk
Maak ik zojuist een superieure lasagne, eentje zo goed als ik hem nog NOOIT gemaakt heb, is er niemand om hem mee op te eten....
Kort haal staat veel cuter bij een portugeesquote:Op zaterdag 20 september 2008 20:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
van mij mag ie het laten groeien maar hij vindt het beter zo. En eigenlijk maakt het niet uit het is en blijft een cutey. En hij vraagt nu wat ik type
kom maar snel dan, nu is tie nog heet, opwarmen is GEEN optiequote:Op zaterdag 20 september 2008 20:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik kom wellasagna is hemels voedsel
Ik vrees dat we dat niet meer redden. Maar je het wel gelijk, her-opwarmen is geen optiequote:Op zaterdag 20 september 2008 20:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kom maar snel dan, nu is tie nog heet, opwarmen is GEEN optie
Twijfels.quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat is dat toch met mannen die zeggen dat ze komen en dan niet komen
dank jequote:Op zaterdag 20 september 2008 20:49 schreef Cahir het volgende:
[..]
Kort haal staat veel cuter bij een portugees.
je noemt mij decadent ? Ik ga morgen naar de kapperquote:Op zaterdag 20 september 2008 20:59 schreef Cahir het volgende:
[..]
Lang haar, golvend haar naar achter is mij veels te decadent.
Doe maar lieve korte stekeltjes
Nouja, het haar dan.quote:Op zaterdag 20 september 2008 21:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
je noemt mij decadent ? Ik ga morgen naar de kapper
ik walg ook niet ergens van bij Martijnquote:Op zaterdag 20 september 2008 20:43 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik zou echt niet weten van welk lichaamsdeel ik walg van R. sorry maar ik kan het niet opnoemen
Maar het gaat er toch af, had het al besloten. Het is al jaren zo en ik wil wat andersquote:
Natuurlijk heb je allemaal wel wat, ik zou wel willen dat we allebei wat minder temparament heb, dan zouden er wat meer borden heel blijvenquote:Op zaterdag 20 september 2008 21:08 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik walg ook niet ergens van bij Martijn
my point is, ik zou niet beledigt zijn, je hebt allemaal wel wat
net zoals je niet altijd de perfecte andwoorden kan geven
och, een van de gebruikelijke excuses die ik hoor als ik gedumpt wordt "je bent te tempramentvol, ik kan daar niet mee omgaan"quote:Op zaterdag 20 september 2008 21:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je allemaal wel wat, ik zou wel willen dat we allebei wat minder temparament heb, dan zouden er wat meer borden heel blijven
Jaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 20 september 2008 21:12 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Maar het gaat er toch af, had het al besloten. Het is al jaren zo en ik wil wat anders
Dat zal nooit de reden zijn, we zijn beide vuur. Als het te erg wordt gaat er 1 altijd even wandelenquote:Op zaterdag 20 september 2008 21:26 schreef Xiance het volgende:
[..]
och, een van de gebruikelijke excuses die ik hoor als ik gedumpt wordt "je bent te tempramentvol, ik kan daar niet mee omgaan"
beeetje temprament moet er in zitten, anders is het leven ook zo saai
Martijn is de rust zelve, en ik ben nogal tempramentvol, zo houden we elkaar in evenwicht
Waar zouden we dan ongeveer heen moeten gaan met de trein/bus e.d.? (ik heb al gedronkenquote:Op zaterdag 20 september 2008 20:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat is dat toch met mannen die zeggen dat ze komen en dan niet komen
nuenen valt nog wel meequote:
Nou, tot zo dan, neem je je kennis ook mee, ik heb nog wel een lekker glas wijn er bij ook nogquote:Op zaterdag 20 september 2008 21:48 schreef Burner82 het volgende:
[..]
nuenen valt nog wel meedaar ken ik zelfs nog iemand
Ik kom uit midden-limburg, een dorp in de buurt van roermondquote:Op zaterdag 20 september 2008 21:56 schreef Cahir het volgende:
Waar komt Burner vandaan, ook EHV? Jou ken ik nl nog niet :p.
Met de auto is het 3 kwartier of zoquote:Op zaterdag 20 september 2008 22:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Nou, tot zo dan, neem je je kennis ook mee, ik heb nog wel een lekker glas wijn er bij ook nog
en dat durf je gewoon te zeggenquote:Op zaterdag 20 september 2008 22:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik kom uit midden-limburg, een dorp in de buurt van roermond
douche'se danquote:Op zaterdag 20 september 2008 22:15 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik ben er zo nog wel liefje
even douchen enzo
Ik schaam me er niet voorquote:
Iemand genaamd Berryquote:
schat het was sarcastisch. Ik kom zelf ook uit 2 kut dorpen en 1 stadquote:Op zaterdag 20 september 2008 22:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik schaam me er niet voorik weet dat het een klein klote dorp is, maar ik ken iedereen die ik moet kennen, niemand is lastig, en ik woon overal dicht bij
In een kwartier ben ik in 2 steden, en in 3 kwartier in eindhoven of maastricht
(bus en trein, auto weet ik niet
)
Dan is het toch goed liefquote:Op zaterdag 20 september 2008 22:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
schat het was sarcastisch. Ik kom zelf ook uit 2 kut dorpen en 1 stad
is zeist eigenlijk een dorp, dat moet ik eens opzoeken. Geloof het welquote:Op zaterdag 20 september 2008 22:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dan is het toch goed lief
Maar ik woon hier wel lekkeralleen een beetje klein
Qua ligging is het niet ideaal, maar wel allemaal goed te doen
WBquote:
Welke shampoo/aftershave/deo heb je dan?quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:47 schreef Xiance het volgende:
ik ruik altijd lekker
*kerstliedjes luistert*
AVEEEE MAAAARRRRIIIAAAAAAA
Maria, i just met a boy named Maria, Maria Mariaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 20 september 2008 22:47 schreef Xiance het volgende:
ik ruik altijd lekker
*kerstliedjes luistert*
AVEEEE MAAAARRRRIIIAAAAAAA
Arme jongen?quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maria, i just met a boy named Maria, Maria Mariaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaa
hebben ze niet vanwege het middeleeuwse slot toen geen stadsrechten gekregen ?quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
is zeist eigenlijk een dorp, dat moet ik eens opzoeken. Geloof het wel
maar geen zorgen hoor. ik kom wel uit Oss maar weet niet anders een mes te hanteren dan om op zondag het vlees te snijdenquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:11 schreef Xiance het volgende:
a boy named maria.. jaaaaa die latino's weten genoeg van cross-dressing heur!
Ow, met dat mandje met pek en veren waardoor de koeien 7 jaar lang geen melk meer gavenquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Volgens Hans Teeuwen was dat de bemachtigde amerikaan
ja en dat is hier allemaal in de jordaan gebeurdquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ow, met dat mandje met pek en veren waardoor de koeien 7 jaar lang geen melk meer gaven
ik heb het even nagezocht en ja, maar ik vind het nog steeds een dorpquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hebben ze niet vanwege het middeleeuwse slot toen geen stadsrechten gekregen ?
hohoquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:11 schreef Xiance het volgende:
a boy named maria.. jaaaaa die latino's weten genoeg van cross-dressing heur!
En dan zeggen ze nu met z'n allen: jezus, bedankt.....quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja en dat is hier allemaal in de jordaan gebeurd
over 2 weken zit ik er weer een paar dagen op Woudschotenquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik heb het even nagezocht en ja, maar ik vind het nog steeds een dorp
Ja of je hangt daar naast een limburgerquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En dan zeggen ze nu met z'n allen: jezus, bedankt.....
Nou dat zal die leuk vinden
Dat is altijd zo leuk. We hadden laatst een meeting met onze russische collga's en toen wouden ze naar een strip bar zo van knipoog, knipoog jib bent niet getrouwd tegen mij en mijn collega kon zijn lachen niet inhoudenquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
over 2 weken zit ik er weer een paar dagen op Woudschoten
Benieuwd of de advocaatjes er dan ook weer zijn![]()
Vorige keer had ik een colleg van mij na 5 jaar maar even uit de droom geholpen.
We witten dan wel op dezelfde laag in het pand maar bij een andere business unit, en het was nooit eerder ter sprake gekomen, dus naderhad wij de bar in en omdat ik gezegd had dat ik single was kwam er een bemoedigende opmerking dat er een bar vol vrouwen was om uit te kiezen
Dat stukje vond ik dan weer niet leukquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja of je hangt daar naast een limburger![]()
![]()
![]()
![]()
en sociaal als je bent ben je gewoon meegegaan en hebt ook een lapdance besteldquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat is altijd zo leuk. We hadden laatst een meeting met onze russische collga's en toen wouden ze naar een strip bar zo van knipoog, knipoog jib bent niet getrouwd tegen mij en mijn collega kon zijn lachen niet inhouden
-edit- ze awaren er niet bij on Hongarije
heb je minimaal 1 tolk nodigquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat stukje vond ik dan weer niet leukal kan ik me voorstellen, dat de hele dag naast een heerlenaar hangen niet prettig is
-edit- ik haal het echt toch maar wegquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en sociaal als je bent ben je gewoon meegegaan en hebt ook een lapdance besteld
want alles is geoorloofd om de order binnen te halen
Ik structureel en lunchen ook. En als ik dan tegen een uur of 3 a 4 heel flauw en licht in mijn hoofd word weet ik weer wat ik vergeten wasquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:31 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wie kan er nou vergeten dattie moet ontbijten? zo lastig is het niet te onthouden lijkt me![]()
Oh hoi trouwens! en weer doei, ik ben richting Pann!
ontbijt is heilig, luch wil er wel eens ooit tussndoor glippenquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:33 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik structureel en lunchen ook. En als ik dan tegen een uur of 3 a 4 heel flauw en licht in mijn hoofd word weet ik weer wat ik vergeten was
natuurlijk ben jij kei goedquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:43 schreef hierissieweer het volgende:
Vandaag weer ergens ingevallen, ze wpuden we weer hebben... Ik gewoon keigoed in mijn vak of iedereen is wanhopig...
slaap lekker en niet teveel dromen over linux!quote:
6 flessen wijn met zijn 4en dat gaat de goede kant opquote:
Misschien... Heb mijn goede kwaliteiten en mijn mindere dingen....quote:
Hein en Roy in de singoff.quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:28 schreef Stroekie het volgende:
durf je nu al een voorspelling te doen out of the blue ?
ik ben nog geheel alcohol loos maar ga zo toch nog een klein glaasje rum drinken om de koorts schrik aan te jagenquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:47 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
6 flessen wijn met zijn 4en dat gaat de goede kant op
En zo hoort het toch ook?quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:47 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Misschien... Heb mijn goede kwaliteiten en mijn mindere dingen....
Daar heb je ook gelijk in, maar vind het soms lastig om met dit soort complimenten om te gaan. Word er verlegen van.quote:Op zondag 21 september 2008 00:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En zo hoort het toch ook?
Iedereen heeft punten waar hij nog aan moet werken. En dat moet je ook zo houden denk ik.
Heb je dat niet? Dan sta je stil en denk je te goed over jezelf en heb je weinig zelfkritiek.
Ergens is dat natuurlijk heel positief en geeft dit aan dat je bescheiden bent!quote:Op zondag 21 september 2008 01:06 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Daar heb je ook gelijk in, maar vind het soms lastig om met dit soort complimenten om te gaan. Word er verlegen van.
Soms wat onzeker, maar zie nu, in tegenstelling tot een paar jaar geleden, dat ik ook gewoon soms kan uitblinken in dingen. Agja de tegenstrijdigheid, moet het maar gewoon zien als een compliment en niet teveel over nadenken.quote:Op zondag 21 september 2008 01:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ergens is dat natuurlijk heel positief en geeft dit aan dat je bescheiden bent!
Zolang bescheidenheid maar niet onzekerheid wordt...
dan was het vast en zeker een goed Alternate feest als jij niets anders dan hips kan zeggenquote:
Bianca heeft geen invloed op de jurering. en nee er is ook geen Willem die nog iemand red via de singoffquote:Op zondag 21 september 2008 01:07 schreef hierissieweer het volgende:
@ stoek. Voor de battle for London: Ik heb ook geen zomervakantie gehad en ben nimmer in londen geweest... Plus Bianca vind mij leuk!
Mogguhquote:Op zondag 21 september 2008 09:26 schreef Stroekie het volgende:
Hallo allemaal![]()
zo vannacht dus wel heerlijk geslapen en rise and shine nu dus
is helemaal niet erg, want ik ga er ook nog steeds van blozen als ik ze krijg toegestoken op een moment dat ik er niet op bedacht benquote:Op zondag 21 september 2008 01:06 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Daar heb je ook gelijk in, maar vind het soms lastig om met dit soort complimenten om te gaan. Word er verlegen van.
Ik kan het je niet aandoen dat je hier zelf het hele topic moet volbaggerenquote:Op zondag 21 september 2008 09:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gelukkig iemand die de groene reeks hier komt doorbreken![]()
zal toch moeten als ik hier nog voor 13.00 uur vanmiddag zoals beloofd nog een nieuw topic met bijpassende TT aan te makenquote:Op zondag 21 september 2008 09:51 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik kan het je niet aandoen dat je hier zelf het hele topic moet volbaggeren
zwaait terug naar de Tilburgse BeeldBuisBengelquote:Op zondag 21 september 2008 11:07 schreef Cairon het volgende:
goedemorgen kijkbuiskinders!
ik heb m'n slaaptekort weer braaf ingehaald!
Dus dit topic moet vol?quote:Op zondag 21 september 2008 11:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zal toch moeten als ik hier nog voor 13.00 uur vanmiddag zoals beloofd nog een nieuw topic met bijpassende TT aan te maken
Welk slaaptekort?quote:Op zondag 21 september 2008 11:07 schreef Cairon het volgende:
goedemorgen kijkbuiskinders!
ik heb m'n slaaptekort weer braaf ingehaald!
ja hup schouders eronder, is het een werkje van niksquote:Op zondag 21 september 2008 11:21 schreef Cairon het volgende:
nog veertien berichtjes en dit topic zit vol...
Ik vind dat jij als een volwassen vent zelf moet kiezen wie jij met je mee wilt en waaromquote:Op zondag 21 september 2008 09:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Bianca heeft geen invloed op de jurering. en nee er is ook geen Willem die nog iemand red via de singoff
vooruit dan maar, goedemorgen allemaalquote:Op zondag 21 september 2008 11:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zal toch moeten als ik hier nog voor 13.00 uur vanmiddag zoals beloofd nog een nieuw topic met bijpassende TT aan te maken
daarom weerleg ik toch ook dit argument van HIWquote:Op zondag 21 september 2008 11:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik vind dat jij als een volwassen vent zelf moet kiezen wie jij met je mee wilt en waarom
goed dat jij ook een steentje bijdraagtquote:Op zondag 21 september 2008 11:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
vooruit dan maar, goedemorgen allemaal
omdat je telefoon aanstaat slimmerikquote:Op zondag 21 september 2008 11:30 schreef Cairon het volgende:
het is mooi weer buiten...
en waarom kreeg ik om half 4 een sms'je
zolang ik hem maar niet hoef te openen, ik wil verder slapenquote:Op zondag 21 september 2008 11:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
goed dat jij ook een steentje bijdraagt
inderdaad, ga jij ook nog meestrijden, of durf je niet met mij en mijn collega's in de bus ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |