Krijg jij betaald om te fokken?quote:
uit oogpunt van de volksgezondheid zou ik inderdaad een fokverbod moeten krijgenquote:Op donderdag 18 september 2008 18:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Krijg jij betaald om te fokken?
Het is dat mijn Leading hand uitzicht heeft op mijn beeldschermquote:Op donderdag 18 september 2008 18:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
uit oogpunt van de volksgezondheid zou ik inderdaad een fokverbod moeten krijgen
Naja, ik kan wel gaan vertellen over mijn leven, maar daar zit ook niemand op te wachten denk kquote:Op donderdag 18 september 2008 19:43 schreef Nuno_G het volgende:
zie je wel met zo'n TT blijft het stil
Nee hoor, ook deze is gewoon weer binnen 24 uur dichtquote:Op donderdag 18 september 2008 19:43 schreef Nuno_G het volgende:
alles wat je met ons wil delen is hier welkomquote:Op donderdag 18 september 2008 19:44 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Naja, ik kan wel gaan vertellen over mijn leven, maar daar zit ook niemand op te wachten denk k
Vertel eens, dan zeggen we wel ja of neequote:Op donderdag 18 september 2008 19:44 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Naja, ik kan wel gaan vertellen over mijn leven, maar daar zit ook niemand op te wachten denk k
Bovendien moet er natuurlijk eerst iemand Kugje vertellen dat hij heen naamtopic heeftquote:Op donderdag 18 september 2008 19:43 schreef Nuno_G het volgende:
wij, wij wij ???????quote:Op donderdag 18 september 2008 19:48 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Vertel eens, dan zeggen we wel ja of nee
Ik ben de queen en die spreekt altijd in meervoudquote:Op donderdag 18 september 2008 19:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wij, wij wij ???????
speak for yourself mister![]()
Ik ben momenteel van plan 1 of andere rel nicht af te maken, of ergens op een feest de tent uit te slaan, omdat hij het waagt te gaan stoken in mijn relatie, alleen omdat ik hem aanbood ff wat te komen drinken bij mij ....quote:Op donderdag 18 september 2008 19:48 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Vertel eens, dan zeggen we wel ja of nee
Als dit mij zou overkomen dan zou ik hem in het openbaar een flinke tik gevenquote:Op donderdag 18 september 2008 20:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ben momenteel van plan 1 of andere rel nicht af te maken, of ergens op een feest de tent uit te slaan, omdat hij het waagt te gaan stoken in mijn relatie, alleen omdat ik hem aanbood ff wat te komen drinken bij mij ....
Net uit met zijn vriend, en ik zeg, naja, kom ff langs, neem wat te drinken mee, maken we het gewoon ff gezellig. In plaats van dat, zoekt hij uit wie mijn vriend is, en begint dan tegen hem van: ik vind het maar raar, je vriend nodigt me uit, terwijl het net uit is met mij vriend, etc, bla bla...
ik ben opgegroeid in een tijd dat een corrigerende tik nog pedagogisch verantwoord was, en nee die hebben geen blijvend letsel achter gelatenquote:Op donderdag 18 september 2008 20:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Als dit mij zou overkomen dan zou ik hem in het openbaar een flinke tik geven
wat een ondankbaar schepselquote:Op donderdag 18 september 2008 20:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ben momenteel van plan 1 of andere rel nicht af te maken, of ergens op een feest de tent uit te slaan, omdat hij het waagt te gaan stoken in mijn relatie, alleen omdat ik hem aanbood ff wat te komen drinken bij mij ....
Net uit met zijn vriend, en ik zeg, naja, kom ff langs, neem wat te drinken mee, maken we het gewoon ff gezellig. In plaats van dat, zoekt hij uit wie mijn vriend is, en begint dan tegen hem van: ik vind het maar raar, je vriend nodigt me uit, terwijl het net uit is met mij vriend, etc, bla bla...
wil ik ook, maar dan heb ik echt ruzie met me vriendquote:Op donderdag 18 september 2008 20:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Als dit mij zou overkomen dan zou ik hem in het openbaar een flinke tik geven
quote:Op donderdag 18 september 2008 20:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ben opgegroeid in een tijd dat een corrigerende tik nog pedagogisch verantwoord was, en nee die hebben geen blijvend letsel achter gelaten
de laatste tik die ik hem gekregen was van mijn Grootmoeder. en die was corrigerend geloof me anders was ik hier nietquote:Op donderdag 18 september 2008 20:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ben opgegroeid in een tijd dat een corrigerende tik nog pedagogisch verantwoord was, en nee die hebben geen blijvend letsel achter gelaten
Ook als je hem verteld waarom ? Als R me dit zou zeggen dan mag ie van mij z'n gang gaanquote:Op donderdag 18 september 2008 20:23 schreef Burner82 het volgende:
[..]
wil ik ook, maar dan heb ik echt ruzie met me vriend
Kheb hem verteld waarom, maar hij heeft ook wel gelijk, ik zou me niet weer moeten verlagen tot dat niveau...quote:Op donderdag 18 september 2008 20:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ook als je hem verteld waarom ? Als R me dit zou zeggen dan mag ie van mij z'n gang gaan
Maar dan moest er ook echt wel wat aan de hand zijn geweest, niet dat jullie nu denken dat mijn ouders losse handjes haddenquote:
Hij heeft geen gelijk. een leuke barfigth is altijd goed. Kom op gewoon een tik op zijn wang of een drankje over zijn shirt dat is normaalquote:Op donderdag 18 september 2008 20:37 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Kheb hem verteld waarom, maar hij heeft ook wel gelijk, ik zou me niet weer moeten verlagen tot dat niveau...
En daar komt bij, ik heb mijn portie bar fights en gevechten wel gehad eigenlijk...
Euhm, mijn barfights zijn iets anders dan haren trekken en bier gooienquote:Op donderdag 18 september 2008 20:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Hij heeft geen gelijk. een leuke barfigth is altijd goed. Kom op gewoon een tik op zijn wang of een drankje over zijn shirt dat is normaal
Lijkt me leuk om een keer met jou uit te gaanquote:Op donderdag 18 september 2008 20:44 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Euhm, mijn barfights zijn iets anders dan haren trekken en bier gooienkheb niet voor niets 2 keer mijn hand gebroken (A) toen was ik ook kwaad tijdens het uitgaan
Dat proberen we te voorkomen
dan kan jij vast ook heel stoer en krachtig met je polsen wapperenquote:Op donderdag 18 september 2008 20:44 schreef Burner82 het volgende:
kheb niet voor niets 2 keer mijn hand gebroken
wist hij nog wie is ben dan ???????????????????????????quote:Op donderdag 18 september 2008 20:53 schreef wonderer het volgende:
Joehoe. Alles ging goed, lees mijn blog maar, ga nu weer andere dingen doen. Stroek, groeten van Richard
quote:Op donderdag 18 september 2008 20:54 schreef MisterO het volgende:
Groet'n ut Grunn! ben bij Dennis, jeez nu weet ik pas hoe vies studentenhuizen kunnen zijn..
Hier in de buurt had ik de reputatie van vechtersbaasquote:Op donderdag 18 september 2008 20:48 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Lijkt me leuk om een keer met jou uit te gaan
En ja ik weet het, de laatste keer kreeg ik ook een stuk hout in mijn rug. Maar goed in woon ook in een beetje ruige buurt soms
ach zoals mijn grootmoeder zei, Je mag dan wel een mietje zijn maar dat betekent niet dat je jezelf niet moet verdedigenquote:Op donderdag 18 september 2008 21:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hier in de buurt had ik de reputatie van vechtersbaaszelf een keer de politie op de bank thuis gehad (was de vader van een slachtoffer
maar hij was verbaasd
ik was 20 cm kleiner dan zijn zoon
volgende keer moeten we hem wellicht toch een Watson meegeven als hij buiten zijn geluk weer gaat zoekenquote:Op donderdag 18 september 2008 21:27 schreef Nuno_G het volgende:
waar is Cairon, ben ik eens een avond thuis mis ik het entertainment
Het duurde even voor hij weer wist wie je was, maar toen ging het licht aanquote:Op donderdag 18 september 2008 20:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wist hij nog wie is ben dan ???????????????????????????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik had altijd gedacht dat hij Dirk toen leuker vond
is wel het meest veilige antwoord dat hij kon gevenquote:Op donderdag 18 september 2008 21:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het duurde even voor hij weer wist wie je was, maar toen ging het licht aanHij zei dat je hem op Hyves had of zo?
Vandaar dat ie zolang weg blijftquote:Op donderdag 18 september 2008 21:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgende keer moeten we hem wellicht toch een Watson meegeven als hij buiten zijn geluk weer gaat zoeken
Yep, we hebben nog een VCRquote:Op donderdag 18 september 2008 21:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is wel het meest veilige antwoord dat hij kon geven![]()
en goed van je dat jij daar aan dacht![]()
hebben je ouders nog mogelijkheid tot het bekijken van VHS banden ?
zo ja breng ik zondag wel een band van ons concert mee
wie is dat is er ook some you tube ?quote:Op donderdag 18 september 2008 21:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep, we hebben nog een VCRIk wist alleen niet dat het inmiddels uit was met z'n man
Nee.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:44 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wie is dat is er ook some you tube ?
hoe vriendelijk weer. nu weet ik nog stteds niet wie ie isquote:
linkje doet het niet...quote:Op donderdag 18 september 2008 22:29 schreef Nuno_G het volgende:
Ik mis Lisboa zo veel, en mijn vrienden zijn zo leuk ze hebben een filmpje gevonden waar mijn huis nEN dat van R. op staat Ik wil naar huis![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=LOa9Q4RvSK
Heej wonderer als je nou een flinke exteren harddisk mee neemt als je naar NL komt heb ik veel boeiende dingen voor je om er op te zettenquote:Op donderdag 18 september 2008 22:25 schreef wonderer het volgende:
Richard Spijkers, musical acteur.
ligt eraanquote:Op donderdag 18 september 2008 22:47 schreef hierissieweer het volgende:
Vraagje: Is het rar als een leraar niet de bepaalde leerling-leraar afstand bewaard en bepaalde dingen over zijn eigen prive leven verteld. Zoals je een gesprek voert met een vriendin en hierin je advies vraagt?
Humz, het zal wel niet erg zijn dan...quote:Op donderdag 18 september 2008 22:51 schreef Cybart het volgende:
[..]
ligt eraan
ik heb ooit relaxed een avond met een leraar van me, op het balkon van een berghutje in oostenrijk naar vallende sterren gekeken...
ok, die gast is nog geen jaar ouder dan dat ik ben, en ik ga met een aantal leraren gewoon normaal om. (behalve die er nu toe doen dan, en in lessituaties, dan nemen we de normale afstand in)
had je al contact met die gast, of is ie opeens erg opdringerig terwijl er volgens jou geen rede toe is?quote:Op donderdag 18 september 2008 22:53 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Humz, het zal wel niet erg zijn dan...
Twas na de lesdag, maar het kwam wat out off the bleu. Ik vind niet echt dat wij in zo'n relatie hebben dat sit soort dingen gedeeld moeten worden, eigenlijk. Hij is mijn leraar en ik zijn leerling en daar behoren geen vragen over prive kwesties bij, die niet functioneel zijn in onze leraar-leerling relatie. Echt dwars zit het mij niet, maar het behoorde gewoon niet thuis in onze relatie. Het was niet echt opdringerig of wat dan ook. Maar goed, misschien had hij advies van mij nodig en heb ik hem daarmee kunnen helpen... Ik zie het wel de volgende keer, wat hij dan doet en dan zal ik het wel ter sprake brengen... (tenzij het mi hogere cijfers gaat opleveren! dan houden we het zo natuurlijk!)quote:Op donderdag 18 september 2008 22:55 schreef Cybart het volgende:
[..]
had je al contact met die gast, of is ie opeens erg opdringerig terwijl er volgens jou geen rede toe is?
kijk dan wordt het namenlijk wel een ander verhaal
en waarom, als het je dwars zit, zeg je het niet tegen die gast...
omdat ik altijd sex ter sprake breng. Wou hij wat van je dat op dat gebiedquote:Op donderdag 18 september 2008 23:06 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Twas na de lesdag, maar het kwam wat out off the bleu. Ik vind niet echt dat wij in zo'n relatie hebben dat sit soort dingen gedeeld moeten worden, eigenlijk. Hij is mijn leraar en ik zijn leerling en daar behoren geen vragen over prive kwesties bij, die niet functioneel zijn in onze leraar-leerling relatie. Echt dwars zit het mij niet, maar het behoorde gewoon niet thuis in onze relatie. Het was niet echt opdringerig of wat dan ook. Maar goed, misschien had hij advies van mij nodig en heb ik hem daarmee kunnen helpen... Ik zie het wel de volgende keer, wat hij dan doet en dan zal ik het wel ter sprake brengen... (tenzij het mi hogere cijfers gaat opleveren! dan houden we het zo natuurlijk!)
wat zeg je me nu?quote:Op donderdag 18 september 2008 21:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep, we hebben nog een VCRIk wist alleen niet dat het inmiddels uit was met z'n man
iemand waarmee ik in 2000 in het lokale voetbal stadion heb staan zingenquote:Op donderdag 18 september 2008 21:44 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wie is dat is er ook some you tube ?
Nog eventjes geduld... morgen is het vrijdag...quote:
Ah daar is snoezepoesje alquote:Op donderdag 18 september 2008 23:01 schreef Cairon het volgende:
jij mag aan mijn ijsje likken zolang je wil.
Nop, het is een über christelijke school. Het woord seks in de mond nemen is al een enkeletje hel!quote:Op donderdag 18 september 2008 23:13 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
omdat ik altijd sex ter sprake breng. Wou hij wat van je dat op dat gebied
ik heb even op google gekeken en sorryquote:Op donderdag 18 september 2008 23:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
iemand waarmee ik in 2000 in het lokale voetbal stadion heb staan zingen
en later nog eenns wat meer na sluitingstijd![]()
en de nodige drankjes
Is veertig GB genoeg?quote:Op donderdag 18 september 2008 22:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Heej wonderer als je nou een flinke exteren harddisk mee neemt als je naar NL komt heb ik veel boeiende dingen voor je om er op te zetten
sex dusquote:Op donderdag 18 september 2008 23:18 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nop, het is een über christelijke school. Het woord seks in de mond nemen is al een enkeletje hel!
Het ging over hoe men en hij in het leven stond zeg maar...
quote:Op donderdag 18 september 2008 23:18 schreef Cairon het volgende:
[..]
Nog eventjes geduld... morgen is het vrijdag...
![]()
ik heb zo snel geen materiaal uit zijn glorie periode kunnen vindenquote:Op donderdag 18 september 2008 23:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik heb even op google gekeken en sorry
lijn 21 stop in alle twee de brabantse dorpen toch ? De bus tussen Uden en Eindhovenquote:Op donderdag 18 september 2008 23:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Is veertig GB genoeg?
Is nuenen in de buurt van boekel?
het was niet zo leuk gisterenquote:Op donderdag 18 september 2008 23:21 schreef Cybart het volgende:
[..]
![]()
eigenlijk had ik het even over een bar in londen...
maar morgen
*morgen weer*quote:
geen dansenquote:Op donderdag 18 september 2008 23:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en zit dat springen van de smiley er bij jouw dan wel weer in, of ligt de enkel nog dwars ?
komende weken dus gewoon met de voeten op de GROND blijvenquote:Op donderdag 18 september 2008 23:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
geen dansendat kan echt niet. maar in KU is dat ook niet zoveel. dus ben ik veilig
Mag ik niet vliegen als ik morgen R ga ophalen van het vliegveldquote:Op donderdag 18 september 2008 23:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
komende weken dus gewoon met de voeten op de GROND blijven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
R mag jouw dit keer om je nek vliegenquote:Op donderdag 18 september 2008 23:42 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Mag ik niet vliegen als ik morgen R ga ophalen van het vliegveld
dat moet zeker genoeg zijn, kom je lekker hier eten en ondertussen zet allemaal fijne musicals, docu's en misschien ook nog wat films als je wilt er opquote:Op donderdag 18 september 2008 23:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Is veertig GB genoeg?
Is nuenen in de buurt van boekel?
nouja, voel je niet beschaamdquote:Op donderdag 18 september 2008 23:44 schreef wonderer het volgende:
Ik wil eigenlijk met de auto naar boekel maar ik durf niet ;')
En weer een scene zoals de laatste keer. Hij kwam aan en we kussen voor ongeveer 5 minuten en kijken om ons heen en zien dat iedereen staat te kijkenquote:Op donderdag 18 september 2008 23:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
R mag jouw dit keer om je nek vliegen
Ik ga kijken wat er mogelijk is. Ik zit dus in Boekel ergens in oktober, misschien kan ik daar blijven slapen en de dag erop naar jou toe komen of zo. Of beide op dezelfde dag. Ik laat het je nog weten.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat moet zeker genoeg zijn, kom je lekker hier eten en ondertussen zet allemaal fijne musicals, docu's en misschien ook nog wat films als je wilt er op
komt allemaal helemaal goedquote:Op donderdag 18 september 2008 23:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ga kijken wat er mogelijk is. Ik zit dus in Boekel ergens in oktober, misschien kan ik daar blijven slapen en de dag erop naar jou toe komen of zo. Of beide op dezelfde dag. Ik laat het je nog weten.
Lekker boeiendquote:Op donderdag 18 september 2008 23:48 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
En weer een scene zoals de laatste keer. Hij kwam aan en we kussen voor ongeveer 5 minuten en kijken om ons heen en zien dat iedereen staat te kijken
het maakte mij ook minder uit dan de mensen eromheenquote:
Gewoon doen. Hetero's doen het ook maar dan midden in de winkelstraat zonder enige aanleiding. Dus bij een wederzien op het vliegveld is dat wel geoorloofd!quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:06 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
het maakte mij ook minder uit dan de mensen eromheenen zal het zeker niet laten morgen
Je hebt groot gelijk!quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:06 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
het maakte mij ook minder uit dan de mensen eromheenen zal het zeker niet laten morgen
Geoorloofdquote:Op vrijdag 19 september 2008 00:07 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Gewoon doen. Hetero's doen het ook maar dan midden in de winkelstraat zonder enige aanleiding. Dus bij een wederzien op het vliegveld is dat wel geoorloofd!
Ik hoef nog homo's nog hetero's zien kussen in het openbaar...quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
GeoorloofdALs ik R wil zoenen doe ik dat en ja zeker op het vliegveld. Maar ook overal waar ik wil. ik hou zoveel van hem en dat zal ik tonen wanneer ik het wil en daar heeft geen ander iets mee te maken
sorry hoor maar als je alkaar 2 maanden niet gezien hebt, wat doe je dan? het is een uiting van emoties en wie dat ook doet, voor mij is het okquote:Op vrijdag 19 september 2008 00:17 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik hoef nog homo's nog hetero's zien kussen in het openbaar...
Lieverd, ik begrijp je heel goed! Maar ik spreek over de algemeenheid: Ik vind in de algemeenheid, kussende mensen niet prettig.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
sorry hoor maar als je alkaar 2 maanden niet gezien hebt, wat doe je dan? het is een uiting van emoties en wie dat ook doet, voor mij is het ok
waarom niet?quote:Op vrijdag 19 september 2008 01:08 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Lieverd, ik begrijp je heel goed! Maar ik spreek over de algemeenheid: Ik vind in de algemeenheid, kussende mensen niet prettig.
Vind het gewoon ongepast (en te stads)quote:
te STADSquote:Op vrijdag 19 september 2008 01:22 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Vind het gewoon ongepast (en te stads)
Lijkt me gezelligquote:Op donderdag 18 september 2008 20:48 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Lijkt me leuk om een keer met jou uit te gaan
En ja ik weet het, de laatste keer kreeg ik ook een stuk hout in mijn rug. Maar goed in woon ook in een beetje ruige buurt soms
Leraren zijn af en toe net mensen. Tegen de een zijn ze wat opener dan tegen de ander. En het kan zomaar voor komen dat ze met je praten alsof jij ook een mens bent, en geen leerling.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:47 schreef hierissieweer het volgende:
Vraagje: Is het rar als een leraar niet de bepaalde leerling-leraar afstand bewaard en bepaalde dingen over zijn eigen prive leven verteld. Zoals je een gesprek voert met een vriendin en hierin je advies vraagt?
Ja dat moet jullie toch wel goed doen dat er een stand upper een hele scetch aan jullie winkel opdraagtquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:23 schreef Weemz het volgende:
Feli Zakje
(Put it in your zakje)
Ja, zoek dat maar eens op Youtube
reikt een kopje thee aanquote:
en dit vind ik geen normale opmerkingquote:Op vrijdag 19 september 2008 08:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
is Zakje jarig, getverdemme, weer een jaar minder interessanter...
maar ja toch gefeliciteerd hoor knul
Ja, wat is het toch een pedo hequote:Op vrijdag 19 september 2008 10:11 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en dit vind ik geen normale opmerking
doe eens eerst ontbijten, en niet zo happen op de nuchtere maagquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:11 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en dit vind ik geen normale opmerking
och ben gewoon in een slechte bui, en ja nu ga ik koffie drinken en roddelen , want de dames zeiden dat ze nieuws haddenquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
doe eens eerst ontbijten, en niet zo happen op de nuchtere maag
TMM heeft dit juist hier neegezet om zulke reacties uit te lokken
had gegokt dat jij vandaag juist blij en opgewekt zou zijn aangezien je straks weer iets liefs in je handen gedrukt krijgtquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
och ben gewoon in een slechte bui, en ja nu ga ik koffie drinken en roddelen , want de dames zeiden dat ze nieuws hadden
Zeg Erik, even tussen ons gezegd en gezwegenquote:
Het nieuwste FOK koppeltje!!quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zeg Erik, even tussen ons gezegd en gezwegen
Had jij nog terug gelezen en gezien dat Cairon en Cybart wel heel lievig aan het doen waren tegen elkaar gisteravond![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb nog wel twijfels, Cairon roept namelijk overal te pas en te onpas dat hij nooit iets met andere Fokker zou gaan beginnenquote:
was ik ook maar als de eerste email die je opent is of ik volgend jaar ook engeland wil doen en ook Jersey er dan bij krijg, dat verpest mijn humeur enormquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
had gegokt dat jij vandaag juist blij en opgewekt zou zijn aangezien je straks weer iets liefs in je handen gedrukt krijgt
oei, daar had jij niet op gerekendquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:30 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
was ik ook maar als de eerste email die je opent is of ik volgend jaar ook engeland wil doen en ook Jersey er dan bij krijg, dat verpest mijn humeur enorm
Mijn opmerking was sarcastisch.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb nog wel twijfels, Cairon roept namelijk overal te pas en te onpas dat hij nooit iets met andere Fokker zou gaan beginnen
Ja ik erger me er al mateloos aanquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zeg Erik, even tussen ons gezegd en gezwegen
Had jij nog terug gelezen en gezien dat Cairon en Cybart wel heel lievig aan het doen waren tegen elkaar gisteravond![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee ik had Russia aangevraagdquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oei, daar had jij niet op gerekend
Dat ook (al weet ik niet of die er nog is) maar ik hou van Moscova en heb er veel vrienden en vodkaquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij wil nog terug naar die club met het "aquarium"![]()
Ik ben er nog nooit geweest, maar staat wel nog op de to see lijst, al staat het dan niet direct in de top 5quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:49 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat ook (al weet ik niet of die er nog is) maar ik hou van Moscova en heb er veel vrienden en vodka
quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:52 schreef MisterO het volgende:
Hoe gay ben jij?
http://www.channel4.com/l(...)meter/gayometer.html
[ afbeelding ]
Moskou lijkt mij ook erg tof!quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest, maar staat wel nog op de to see lijst, al staat het dan niet direct in de top 5
Erwin en ik willen nog wel eens met de Trans Siberië express vanuit Moskou naar Beijing reizen en daar dan weken over doen met excursies onderweg en zo. Maar dat kan later nog wel als we niet meer zo piep zijn
Ben ooit met de trein van Moskou naar St Petersburg geweest. Was heel tof je ziet het verschil heel erg tussen stad en platteland. Trans Siberie zou ik ook wel willen doenquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest, maar staat wel nog op de to see lijst, al staat het dan niet direct in de top 5
Erwin en ik willen nog wel eens met de Trans Siberië express vanuit Moskou naar Beijing reizen en daar dan weken over doen met excursies onderweg en zo. Maar dat kan later nog wel als we niet meer zo piep zijn
Ik ben meer homo dan jijquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik was 30% homo. Vind het wel prima.
de nieuwe [H] meet! Naar Moskou en met de trans siberie expres!quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ben ooit met de trein van Moskou naar St Petersburg geweest. Was heel tof je ziet het verschil heel erg tussen stad en platteland. Trans Siberie zou ik ook wel willen doen
Soms veranderen dingenquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:30 schreef Stroekie het volgende:
ik heb nog wel twijfels, Cairon roept namelijk overal te pas en te onpas dat hij nooit iets met andere Fokker zou gaan beginnen
Zo weer bevestigd dat ik een saaie burgerman ben met een score van 56 %quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:31 schreef Nuno_G het volgende:
ai
The Channel 4 Gay-O-Meter has calculated that Nuno is 73 percent gay! Find out just how gay you are with the Channel 4 Gay-O-Meter http://www.channel4.com/gayometer
laten we in 2009 eerst maar eens pride weekend in Keulen proberenquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:44 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
de nieuwe [H] meet! Naar Moskou en met de trans siberie expres!
Cairon heeft het licht gevondenquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:48 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Soms veranderen dingen![]()
Vrijdag is Teddy en Tijgertje dag... of in ieder geval de nacht is van Teddy en Tijgertje...
wat ik me wel afvraag is bv of je thuis of uit slaapt met Gay te maken heeft. En zo zijn er nog wel een paarquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zo weer bevestigd dat ik een saaie burgerman ben met een score van 56 %
Ja waar is de wetenschappelijke verantwoording van deze testquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wat ik me wel afvraag is bv of je thuis of uit slaapt met Gay te maken heeft. En zo zijn er nog wel een paar
die over betrokkenheid van een matpartij op straat is natuurlijk wel heel duidelijk, of zou er rekening gehouden worden gehouden met het eventueel slachtoffer zijn van pottenrammers ?quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:55 schreef MisterO het volgende:
Ontvang of geef je bloemen liever weg? wie ontvangt bloemen niet graag?
ik, heb niks met bloemen krijgen, die moet je in een vaas zetten en zo.quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:55 schreef MisterO het volgende:
en juist daar had ik Ja en toch nog 73 percentquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die over betrokkenheid van een matpartij op straat is natuurlijk wel heel duidelijk, of zou er rekening gehouden worden gehouden met het eventueel slachtoffer zijn van pottenrammers ?
ik heb een vrij donker appartement, waar pas laat in de middag de zon komt binnenschijnen, daarom gaan bij mij ook alle kamerplanten en zo dood, dus vind ik het wel leuk om bloemen te krijgenquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:00 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik, heb niks met bloemen krijgen, die moet je in een vaas zetten en zo.
ik had ook een Ja ingevuld, niet dat ik ooit wat met potenrammers te maken heb gehad, maar vroeger wel een groepje hetero vrienden had die elke weer weer het testosteron overschot kwijt moestenquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:01 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en juist daar had ik Ja en toch nog 73 percent
ik mis nog de kapper op je lijstjequote:Op vrijdag 19 september 2008 12:04 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik ben er vandoor in ieder geval...
Drukke dag vandaag:
- Sportschool induiken
- Langs school hobbelen
- Opruimen
- Klaarmaken voor vanavond
-
Jup, zijn we erg blij mee...quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:34 schreef Stroekie het volgende:
Ja dat moet jullie toch wel goed doen dat er een stand upper een hele scetch aan jullie winkel opdraagt
Je mag dat braaf gerust achterwege laten en gewoon toegeven aan dierlijke lustenquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:18 schreef Kugari-Ken het volgende:
Dat mag hoor MrO... maar ik ben vanavond braaf bij mijn tijgertje
Ik mis make-up kopen en opdoen voor vanavondquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:04 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik ben er vandoor in ieder geval...
Drukke dag vandaag:
- Sportschool induiken
- Langs school hobbelen
- Opruimen
- Klaarmaken voor vanavond
-
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:16 schreef MisterO het volgende:
He Kug, niemand trapt erinIk niet iig.
ik ook niet, maar heb jij een date vanavond ?quote:
Humz, klinkt enigszins dubieus!quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
een groepje hetero vrienden had die elke weer weer het testosteron overschot kwijt moesten
Misschien dat ik dan wel mee ga...quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
laten we in 2009 eerst maar eens pride weekend in Keulen proberen![]()
![]()
Ja ik ben 73 procent, en probeer nu al tijden 100 te halen maar het lukt nietquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:36 schreef Xiance het volgende:
ik ben overigens 33% gay volgens de gay-o-meter
t ding spoort niet :S
zullen we je dan maar in een andere kamer stoppen zodat je wel kan slapen?quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:39 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Misschien dat ik dan wel mee ga...
jij zou eigenlijk eens een musterigheidsmeter moeten makenquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:36 schreef Xiance het volgende:
ik ben overigens 33% gay volgens de gay-o-meter
t ding spoort niet :S
van die jongens die elke zaterdagavond na het stappen nog even moeten matten ?quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:38 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Humz, klinkt enigszins dubieus!
Neen. Maar ik zit er niet mee hoorquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik ook niet, maar heb jij een date vanavond ?
k schrok toen dat ding aan het laden was en ik de meter naar 100% zag gaan...quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja ik ben 73 procent, en probeer nu al tijden 100 te halen maar het lukt niet
op zich wel goed, maar ik snotter wel alles bij elkaar, dus zoenen zit er alleen maar vitueel in aangezien ik je niet wil aanstekenquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:52 schreef Xiance het volgende:
een mutsenmeter jah.. wedden dat ik ver over de schaal heen sla
hoe is het mein shatz?
ja ik was ook verbaasdquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
k schrok toen dat ding aan het laden was en ik de meter naar 100% zag gaan...
nou zullen we dan maar even heftig huggen en tongen ?quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:05 schreef Xiance het volgende:
bartje: dat maakt niks uit, zolang je maar niks zegt:
stroeks: ik ben grieperig maar het zet niet door, steek me aan en ik ben er zo vanaf
waarom niet, die date dan bedoel ik.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Neen. Maar ik zit er niet mee hoor.
Dat vroeg ik me ook af (zie post eerder) sex met een jongen is sex met een jongen uit of thuis dat maakt niks uitquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:01 schreef Bartjebart het volgende:
Wat zou het eigenlijk uitmaken of je seks hebt met iemand in het huis van de ander of van jezelf?
een gay heeft natuurlijk een net schoon opgeruimd huis waarin hij graag gasten ontvangtquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:10 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af (zie post eerder) sex met een jongen is sex met een jongen uit of thuis dat maakt niks uit
Ik slaap wel in de goot, ofzo...quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zullen we je dan maar in een andere kamer stoppen zodat je wel kan slapen?
hotels hebben daar wel ook keycard, dus je bent gewaarschuwd
Dus niet het huis van dennis-moore?quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
een gay heeft natuurlijk een net schoon opgeruimd huis waarin hij graag gasten ontvangt
de rijnoevers zijn groot genoeg, en Keulen heeft verschillende bruggen over de rijn, lig je ook niet alleenquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:12 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik slaap wel in de goot, ofzo...
IKKE!!!quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:11 schreef Stroekie het volgende:
Oeh, onze pv gaat kerstinkopen in Londen doen
13 dec om 0.00 uur vertrekken in eindhoven, aankomt Londen om 06.30 uur dan 1 hotel overnachting en zondagochtend om 11.00 uur weer huiswaards
en voor 50 euro mag ik nog een introducee meenemen
Wie wil er mee, en vooral waarom juist jij ?
IKKE WIL!!!!quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:11 schreef Stroekie het volgende:
13 dec om 0.00 uur vertrekken in eindhoven, aankomt Londen om 06.30 uur dan 1 hotel overnachting en zondagochtend om 11.00 uur weer huiswaards
met de ICE kom je daar toch ook, daar heb je toch geen auto voor nodigquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:15 schreef Xiance het volgende:
in de goot slapen.. jaaaa je moet alles ooit eens meegemaakt hebben!
kerstinkopen in london?
Kind.. ik rij gewoon van kleve naar dusseldorf
ga ik dit jaar toch maar es doen, eerst mn rijbewijs halen, en daarna gauw kerstinkopen doen
wheeeeeeeee Duitsland is mooi in de winter!
Ik wil mee naar londen omdat ik al in kleve oberhausen en dusseldorf ben geweest!quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:15 schreef Xiance het volgende:
in de goot slapen.. jaaaa je moet alles ooit eens meegemaakt hebben!
kerstinkopen in london?
Kind.. ik rij gewoon van kleve naar dusseldorf
ga ik dit jaar toch maar es doen, eerst mn rijbewijs halen, en daarna gauw kerstinkopen doen
wheeeeeeeee Duitsland is mooi in de winter!
Ik heb met niemand seks. Tenzij ik daardoor mee mag naar londen!quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:16 schreef Xiance het volgende:
en over dat sex in andermans huis:
Wat maakt het uit WAAR je sex hebt?
het gaat er toch om met WIE?
Ik wil mee omdat ik je allerbeste vriendje ben! En vooral na je breuk met TMM moet je een maatje hebben waarmee je deze dagen doorbrengt!quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:11 schreef Stroekie het volgende:
jij moet dan wel weer naast de houthakker slapenquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:18 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik wil mee omdat ik je allerbeste vriendje ben! En vooral na je breuk met TMM moet je een maatje hebben waarmee je deze dagen doorbrengt!
Vrijdagavond is hhet hier schoon, daarna is het een rotzooi. Ben ik nu minder gayquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
een gay heeft natuurlijk een net schoon opgeruimd huis waarin hij graag gasten ontvangt
Ja je moet nu wel op tijd in Eindhoven zijn, de bus naar Calais wacht nietquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:19 schreef hierissieweer het volgende:
Is het duidelijk dat ik gewoon mee wil? De vraag is, mag ik mee? Of moet ik eerst nog een aantal opdrachten doorworstelen!?
Zelfs dat heb ik er voor over hoor! Zelfs weer een pasjes drama heb ik er voor over!quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij moet dan wel weer naast de houthakker slapen
Ik heb nu een navigatie systeem! En 12uur savonds moet lukkenquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja je moet nu wel op tijd in Eindhoven zijn, de bus naar Calais wacht niet
Kerst ik haat kerst, leuk met de hele familie in het huisquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
met de ICE kom je daar toch ook, daar heb je toch geen auto voor nodig
en ja kerstmarkt in Keulen en zo zijn heel leuk, maar ook wel erg druk in het weekend
heb je het nummer nog bewaard van die pratende gids die je door het city centrum geloodst heeft ?quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:23 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik heb nu een navigatie systeem! En 12uur savonds moet lukkenDesnoods vertrek ik al om 12 uur smiddags!
oh ja dat is waar ookquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:25 schreef hierissieweer het volgende:
Nou dat was via jouw telefoon, maar ik kan Angel PMén ...
13 december met stroek in Londen! Dat lijkt mij leuk.quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:23 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Kerst ik haat kerst, leuk met de hele familie in het huis
London is niet leukquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:26 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
13 december met stroek in Londen! Dat lijkt mij leuk.
Ik werk standaard altijd 1 kerstdag savonds en vaak ook 1 kerstdag sochtens of een dagdienst...
je bent tot nu toe de enige die interesse toontquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:27 schreef hierissieweer het volgende:
Maar mag ik mee, mag ik mee, please!!!!???
is daar wel ene fuck te doen aan sociaal leven op dat eiland ????quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:30 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
London is niet leukEn als ik alles accpteer dan moet ik een maand naar Jersey (nog erger)
quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je bent tot nu toe de enige die interesse toont
ik moet voor 24 sep aanmelden
dus nog even andere reakties afwachten
wie weet wil TMM wel mee om een Musical te zien op West end zoals b.v. Joseph and the Amazing Technicolor Dreamcoat , of Erik
46%.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:52 schreef MisterO het volgende:
Hoe gay ben jij?
http://www.channel4.com/l(...)meter/gayometer.html
[ afbeelding ]
Misschien wel, kerstreces is pas vanaf de 17equote:Op vrijdag 19 september 2008 13:32 schreef hierissieweer het volgende:
Zeg nuno, ben jij de 13de december savonds in om een rondleiding te geven door londen?
nergens voor nodig, gewoon een beter aanbod doen dan de anderenquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:33 schreef hierissieweer het volgende:
Ik ben verdrietig en teleurgesteld...
NEE en daarom ga ik er heel hard over nadenken dit weekendquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is daar wel ene fuck te doen aan sociaal leven op dat eiland ????
als alles doorgaat koop ik wel zo'n black umbrella voor je zoals hoort bij een gidsquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Misschien wel, kerstreces is pas vanaf de 17e
niet twijfelen, voor de draad ermeequote:Op vrijdag 19 september 2008 13:40 schreef Xiance het volgende:
hmm.. nouja..
wie is Martijn nu weerquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:22 schreef Xiance het volgende:
ik wil momenteel vooral Martijn zien.. is dat erg?
niet in bezit, dus daar kan ik je niet aan helpenquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:28 schreef MisterO het volgende:
Ik ben op zoek naar een PANN kaartje voor komende zaterdag, wie mij kan helpen.. ik zal je eeuwig dankbaar zijn!
toch niet Krabbé hè ?quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:22 schreef Xiance het volgende:
ik wil momenteel vooral Martijn zien.. is dat erg?
Jaaa GVD, ik dacht dat een maatje van me een kaartje voor mij had besteld. Heeft hij niet gedaanquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:30 schreef Tha_Erik het volgende:
De nood is hoog dat je het dubbel post.
Oooow ok, heeft hij gay.nl?quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
niet in bezit, dus daar kan ik je niet aan helpen
maar heb je Ralfieboy al geprobeerd/gecontact
hij zit toch in het Pann bestuur
we ??? heb je weer een nieuwe ?quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:34 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jaaa GVD, ik dacht dat een maatje van me een kaartje voor mij had besteld. Heeft hij niet gedaanNu zitten we allebei in de stress
flauw grapjequote:
Misschien is "maatje van me" tegenwoordig slang voor lover ofzoquote:
ja dat ben ik natuurlijk, ik heb ook al geen zomervakantie gehad, dus ik verdien een uitje.quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:11 schreef Stroekie het volgende:
wij saampjes op goed maak vakantie na onze dramatische split up bij Cooks, loopt zeker uit op goedmaak sexquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja dat ben ik natuurlijk, ik heb ook al geen zomervakantie gehad, dus ik verdien een uitje.
ach als dat alles is wat het me kost...quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wij saampjes op goed maak vakantie na onze dramatische split up bij Cooks, loopt zeker uit op goedmaak sex
ja maar ik moest er deze keer even met mijn hoofd bijblijven. Nu is het ouwehoeruurtje aangebroken dusquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is het alweer teleconference tijd ?
dan start de battle maar met hiw om die ene plek naast mijquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ach als dat alles is wat het me kost...
hoe lang nog voor je naar airport mag?quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:00 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja maar ik moest er deze keer even met mijn hoofd bijblijven. Nu is het ouwehoeruurtje aangebroken dus
deze keer kon ik niet naar de airport, hij is er al. Hij wacht thuis met een glas portquote:Op vrijdag 19 september 2008 18:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hoe lang nog voor je naar airport mag?
dan snel naar huis voordat de fles leeg isquote:Op vrijdag 19 september 2008 18:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
deze keer kon ik niet naar de airport, hij is er al. Hij wacht thuis met een glas port
zonder iemand een lippendienst te hoeven bewijzen ?quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:36 schreef MisterO het volgende:
Flink lopen lobbyen, en uiteindelijk een Pann kaartje gevonden
ga nu.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan snel naar huis voordat de fles leeg is
Wij ookquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
goedzo want ik zit ook al aan pint nummer 2
thuis , vriendje, port en kaasquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
algemene vrijdagmiddag borrel dus
hij is aan het uitpakkenquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan heb jij nu betere dingen te doen dan fok
hij heeft cadeautjes en kleren uit Lisboa voor je meegebracht ?quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hij is aan het uitpakkenhet is zo'n .....
quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hij heeft cadeautjes en kleren uit Lisboa voor je meegebracht ?
mannen zijnquote:Op vrijdag 19 september 2008 21:11 schreef Bartjebart het volgende:
Ik ga het klooster in of zo...![]()
mannen
kan ik R niet een paar dagen lenen, ik heb nogal een achterstand met strijken.quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:07 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ne hij is de enige persoon die ik ken die kleren strijkt voordat ie ze inpakt en dan weer als ie ze uitpakt,
Hij zegt nee. En hij doet 15 minuten over 1 shirt dus dat gaat heel lang durenquote:Op vrijdag 19 september 2008 21:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kan ik R niet een paar dagen lenen, ik heb nogal een achterstand met strijken.
en hij krijgt hij een goed kosthuis, ik zal zorgen dat het hem aan niets ontbreekt
als dat gebeurt dan stuur ik een fles champagnequote:Op vrijdag 19 september 2008 21:44 schreef Stroekie het volgende:
Ik ben trouwens heel benieuwd of Teddy en Tijgertje het nu ook al leuk hebben samen
Euhm... TING.... dat zoeken we opquote:Op vrijdag 19 september 2008 21:41 schreef Stroekie het volgende:
Burner, wat kost 25 kilo wasgoed op en neer naar London bij jullie ????
Ik reis geen cattle classquote:Op vrijdag 19 september 2008 21:49 schreef Burner82 het volgende:
Bij transavia (normaal, als je het meeneemt.... ) 7 euro per kg boven de 20 kg (enkeltje)
nee niet transvertragia, bovendien moet ik zelf gewoon thuis blijven doorwerkenquote:Op vrijdag 19 september 2008 21:49 schreef Burner82 het volgende:
Bij transavia (normaal, als je het meeneemt.... ) 7 euro per kg boven de 20 kg (enkeltje)
Ikquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:55 schreef MisterO het volgende:
niet te lawaaierig zijn hoorquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:02 schreef Burner82 het volgende:
Maar wij gaan slapen, euhm, naar bed
Latersssss
ja wie gaat er even controleren waar ze nu uithangen zonder direct zelf gezien te wordenquote:Op vrijdag 19 september 2008 21:46 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
als dat gebeurt dan stuur ik een fles champagne
ja die test is onbetrouwbaar als de pietenquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
IkWat moet ik ermee?
Ik was trouwens ook 50% gay.
R is nu aan het strijken in zijn ondergoed omdat ie alles wil wassen, hij is gekquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gaat ook niet om mij, maar mijn strijkgoed dat ik naar R wil sturen
Oeh sexyquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:12 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
R is nu aan het strijken in zijn ondergoed omdat ie alles wil wassen, hij is gek
hoe kan ik 73 % halenquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja die test is onbetrouwbaar als de pieten
Mijn collega die echt relnicht eerste klas is, en waaraan je het op een kilometer afstand al aan kan zien nog voordat hij gesproken heeft haalde ook 56 procent net als ik
Cahirquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:16 schreef Cahir het volgende:
Ik denk dat een 'hallo' hier wel gepast is.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:16 schreef Cahir het volgende:
Heej... hebben ze jou ook weer toegelatenquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:16 schreef Cahir het volgende:
Ja, iemand was zo lief om het slot weer eens van de deur te halen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heej... hebben ze jou ook weer toegelaten
mijn held je bent terug gekeerdquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:16 schreef Cahir het volgende:
Haha oke! Zonder ervoor te hoeven smeken?quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:19 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ja, iemand was zo lief om het slot weer eens van de deur te halen.
beetje puber wel bewaren hoor, niet direct een serieuze student wordenquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:20 schreef Cahir het volgende:
Dit was trouwens ook echt mijn laatste ban, ben die bagger-fase nu wel ontgroeid. Hoop ik.
Ik moet me nu wel gedragen naar mijn niveau hoorquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
beetje puber wel bewaren hoor, niet direct een serieuze student worden
je hep een scharrel ??????quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:21 schreef Cahir het volgende:
Dankzij de ban heb ik wel een heel lief iemand ontmoet. Dus eigenlijk is het is toch nog ergens goed voor geweest
!
vertel ?quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:21 schreef Cahir het volgende:
Dankzij de ban heb ik wel een heel lief iemand ontmoet. Dus eigenlijk is het is toch nog ergens goed voor geweest
!
maar het was niet nodig om Yvonne dronken te voeren met duvels of andere hand of spandiensten te verrichten om ban weer opgeheven te krijgen ?quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:24 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik moet me nu wel gedragen naar mijn niveau hoor. Puber zal ik altijd blijven, alleen zal ik niet meer heel ONZ onder spammen gheheh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |