Lijkt me gezelligquote:Op donderdag 18 september 2008 20:48 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Lijkt me leuk om een keer met jou uit te gaan
En ja ik weet het, de laatste keer kreeg ik ook een stuk hout in mijn rug. Maar goed in woon ook in een beetje ruige buurt soms
Leraren zijn af en toe net mensen. Tegen de een zijn ze wat opener dan tegen de ander. En het kan zomaar voor komen dat ze met je praten alsof jij ook een mens bent, en geen leerling.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:47 schreef hierissieweer het volgende:
Vraagje: Is het rar als een leraar niet de bepaalde leerling-leraar afstand bewaard en bepaalde dingen over zijn eigen prive leven verteld. Zoals je een gesprek voert met een vriendin en hierin je advies vraagt?
Ja dat moet jullie toch wel goed doen dat er een stand upper een hele scetch aan jullie winkel opdraagtquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:23 schreef Weemz het volgende:
Feli Zakje
(Put it in your zakje)
Ja, zoek dat maar eens op Youtube
reikt een kopje thee aanquote:
en dit vind ik geen normale opmerkingquote:Op vrijdag 19 september 2008 08:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
is Zakje jarig, getverdemme, weer een jaar minder interessanter...
maar ja toch gefeliciteerd hoor knul
Ja, wat is het toch een pedo hequote:Op vrijdag 19 september 2008 10:11 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en dit vind ik geen normale opmerking
doe eens eerst ontbijten, en niet zo happen op de nuchtere maagquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:11 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en dit vind ik geen normale opmerking
och ben gewoon in een slechte bui, en ja nu ga ik koffie drinken en roddelen , want de dames zeiden dat ze nieuws haddenquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
doe eens eerst ontbijten, en niet zo happen op de nuchtere maag
TMM heeft dit juist hier neegezet om zulke reacties uit te lokken
had gegokt dat jij vandaag juist blij en opgewekt zou zijn aangezien je straks weer iets liefs in je handen gedrukt krijgtquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
och ben gewoon in een slechte bui, en ja nu ga ik koffie drinken en roddelen , want de dames zeiden dat ze nieuws hadden
Zeg Erik, even tussen ons gezegd en gezwegenquote:
Het nieuwste FOK koppeltje!!quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zeg Erik, even tussen ons gezegd en gezwegen
Had jij nog terug gelezen en gezien dat Cairon en Cybart wel heel lievig aan het doen waren tegen elkaar gisteravond![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb nog wel twijfels, Cairon roept namelijk overal te pas en te onpas dat hij nooit iets met andere Fokker zou gaan beginnenquote:
was ik ook maar als de eerste email die je opent is of ik volgend jaar ook engeland wil doen en ook Jersey er dan bij krijg, dat verpest mijn humeur enormquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
had gegokt dat jij vandaag juist blij en opgewekt zou zijn aangezien je straks weer iets liefs in je handen gedrukt krijgt
oei, daar had jij niet op gerekendquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:30 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
was ik ook maar als de eerste email die je opent is of ik volgend jaar ook engeland wil doen en ook Jersey er dan bij krijg, dat verpest mijn humeur enorm
Mijn opmerking was sarcastisch.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb nog wel twijfels, Cairon roept namelijk overal te pas en te onpas dat hij nooit iets met andere Fokker zou gaan beginnen
Ja ik erger me er al mateloos aanquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zeg Erik, even tussen ons gezegd en gezwegen
Had jij nog terug gelezen en gezien dat Cairon en Cybart wel heel lievig aan het doen waren tegen elkaar gisteravond![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee ik had Russia aangevraagdquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oei, daar had jij niet op gerekend
Dat ook (al weet ik niet of die er nog is) maar ik hou van Moscova en heb er veel vrienden en vodkaquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij wil nog terug naar die club met het "aquarium"![]()
Ik ben er nog nooit geweest, maar staat wel nog op de to see lijst, al staat het dan niet direct in de top 5quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:49 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat ook (al weet ik niet of die er nog is) maar ik hou van Moscova en heb er veel vrienden en vodka
quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:52 schreef MisterO het volgende:
Hoe gay ben jij?
http://www.channel4.com/l(...)meter/gayometer.html
[ afbeelding ]
Moskou lijkt mij ook erg tof!quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest, maar staat wel nog op de to see lijst, al staat het dan niet direct in de top 5
Erwin en ik willen nog wel eens met de Trans Siberië express vanuit Moskou naar Beijing reizen en daar dan weken over doen met excursies onderweg en zo. Maar dat kan later nog wel als we niet meer zo piep zijn
Ben ooit met de trein van Moskou naar St Petersburg geweest. Was heel tof je ziet het verschil heel erg tussen stad en platteland. Trans Siberie zou ik ook wel willen doenquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest, maar staat wel nog op de to see lijst, al staat het dan niet direct in de top 5
Erwin en ik willen nog wel eens met de Trans Siberië express vanuit Moskou naar Beijing reizen en daar dan weken over doen met excursies onderweg en zo. Maar dat kan later nog wel als we niet meer zo piep zijn
Ik ben meer homo dan jijquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik was 30% homo. Vind het wel prima.
de nieuwe [H] meet! Naar Moskou en met de trans siberie expres!quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ben ooit met de trein van Moskou naar St Petersburg geweest. Was heel tof je ziet het verschil heel erg tussen stad en platteland. Trans Siberie zou ik ook wel willen doen
Soms veranderen dingenquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:30 schreef Stroekie het volgende:
ik heb nog wel twijfels, Cairon roept namelijk overal te pas en te onpas dat hij nooit iets met andere Fokker zou gaan beginnen
Zo weer bevestigd dat ik een saaie burgerman ben met een score van 56 %quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:31 schreef Nuno_G het volgende:
ai
The Channel 4 Gay-O-Meter has calculated that Nuno is 73 percent gay! Find out just how gay you are with the Channel 4 Gay-O-Meter http://www.channel4.com/gayometer
laten we in 2009 eerst maar eens pride weekend in Keulen proberenquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:44 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
de nieuwe [H] meet! Naar Moskou en met de trans siberie expres!
Cairon heeft het licht gevondenquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:48 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Soms veranderen dingen![]()
Vrijdag is Teddy en Tijgertje dag... of in ieder geval de nacht is van Teddy en Tijgertje...
wat ik me wel afvraag is bv of je thuis of uit slaapt met Gay te maken heeft. En zo zijn er nog wel een paarquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zo weer bevestigd dat ik een saaie burgerman ben met een score van 56 %
Ja waar is de wetenschappelijke verantwoording van deze testquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wat ik me wel afvraag is bv of je thuis of uit slaapt met Gay te maken heeft. En zo zijn er nog wel een paar
die over betrokkenheid van een matpartij op straat is natuurlijk wel heel duidelijk, of zou er rekening gehouden worden gehouden met het eventueel slachtoffer zijn van pottenrammers ?quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:55 schreef MisterO het volgende:
Ontvang of geef je bloemen liever weg? wie ontvangt bloemen niet graag?
ik, heb niks met bloemen krijgen, die moet je in een vaas zetten en zo.quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:55 schreef MisterO het volgende:
Ontvang of geef je bloemen liever weg? wie ontvangt bloemen niet graag?
en juist daar had ik Ja en toch nog 73 percentquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die over betrokkenheid van een matpartij op straat is natuurlijk wel heel duidelijk, of zou er rekening gehouden worden gehouden met het eventueel slachtoffer zijn van pottenrammers ?
ik heb een vrij donker appartement, waar pas laat in de middag de zon komt binnenschijnen, daarom gaan bij mij ook alle kamerplanten en zo dood, dus vind ik het wel leuk om bloemen te krijgenquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:00 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik, heb niks met bloemen krijgen, die moet je in een vaas zetten en zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |