Lijkt me gezelligquote:Op donderdag 18 september 2008 20:48 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Lijkt me leuk om een keer met jou uit te gaan
En ja ik weet het, de laatste keer kreeg ik ook een stuk hout in mijn rug. Maar goed in woon ook in een beetje ruige buurt soms
Leraren zijn af en toe net mensen. Tegen de een zijn ze wat opener dan tegen de ander. En het kan zomaar voor komen dat ze met je praten alsof jij ook een mens bent, en geen leerling.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:47 schreef hierissieweer het volgende:
Vraagje: Is het rar als een leraar niet de bepaalde leerling-leraar afstand bewaard en bepaalde dingen over zijn eigen prive leven verteld. Zoals je een gesprek voert met een vriendin en hierin je advies vraagt?
Ja dat moet jullie toch wel goed doen dat er een stand upper een hele scetch aan jullie winkel opdraagtquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:23 schreef Weemz het volgende:
Feli Zakje
(Put it in your zakje)
Ja, zoek dat maar eens op Youtube
reikt een kopje thee aanquote:
en dit vind ik geen normale opmerkingquote:Op vrijdag 19 september 2008 08:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
is Zakje jarig, getverdemme, weer een jaar minder interessanter...
maar ja toch gefeliciteerd hoor knul
Ja, wat is het toch een pedo hequote:Op vrijdag 19 september 2008 10:11 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en dit vind ik geen normale opmerking
doe eens eerst ontbijten, en niet zo happen op de nuchtere maagquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:11 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en dit vind ik geen normale opmerking
och ben gewoon in een slechte bui, en ja nu ga ik koffie drinken en roddelen , want de dames zeiden dat ze nieuws haddenquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
doe eens eerst ontbijten, en niet zo happen op de nuchtere maag
TMM heeft dit juist hier neegezet om zulke reacties uit te lokken
had gegokt dat jij vandaag juist blij en opgewekt zou zijn aangezien je straks weer iets liefs in je handen gedrukt krijgtquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
och ben gewoon in een slechte bui, en ja nu ga ik koffie drinken en roddelen , want de dames zeiden dat ze nieuws hadden
Zeg Erik, even tussen ons gezegd en gezwegenquote:
Het nieuwste FOK koppeltje!!quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zeg Erik, even tussen ons gezegd en gezwegen
Had jij nog terug gelezen en gezien dat Cairon en Cybart wel heel lievig aan het doen waren tegen elkaar gisteravond![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb nog wel twijfels, Cairon roept namelijk overal te pas en te onpas dat hij nooit iets met andere Fokker zou gaan beginnenquote:
was ik ook maar als de eerste email die je opent is of ik volgend jaar ook engeland wil doen en ook Jersey er dan bij krijg, dat verpest mijn humeur enormquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
had gegokt dat jij vandaag juist blij en opgewekt zou zijn aangezien je straks weer iets liefs in je handen gedrukt krijgt
oei, daar had jij niet op gerekendquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:30 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
was ik ook maar als de eerste email die je opent is of ik volgend jaar ook engeland wil doen en ook Jersey er dan bij krijg, dat verpest mijn humeur enorm
Mijn opmerking was sarcastisch.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb nog wel twijfels, Cairon roept namelijk overal te pas en te onpas dat hij nooit iets met andere Fokker zou gaan beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |