Krijg jij betaald om te fokken?quote:
uit oogpunt van de volksgezondheid zou ik inderdaad een fokverbod moeten krijgenquote:Op donderdag 18 september 2008 18:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Krijg jij betaald om te fokken?
Het is dat mijn Leading hand uitzicht heeft op mijn beeldschermquote:Op donderdag 18 september 2008 18:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
uit oogpunt van de volksgezondheid zou ik inderdaad een fokverbod moeten krijgen
Naja, ik kan wel gaan vertellen over mijn leven, maar daar zit ook niemand op te wachten denk kquote:Op donderdag 18 september 2008 19:43 schreef Nuno_G het volgende:
zie je wel met zo'n TT blijft het stil
Nee hoor, ook deze is gewoon weer binnen 24 uur dichtquote:Op donderdag 18 september 2008 19:43 schreef Nuno_G het volgende:
alles wat je met ons wil delen is hier welkomquote:Op donderdag 18 september 2008 19:44 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Naja, ik kan wel gaan vertellen over mijn leven, maar daar zit ook niemand op te wachten denk k
Vertel eens, dan zeggen we wel ja of neequote:Op donderdag 18 september 2008 19:44 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Naja, ik kan wel gaan vertellen over mijn leven, maar daar zit ook niemand op te wachten denk k
Bovendien moet er natuurlijk eerst iemand Kugje vertellen dat hij heen naamtopic heeftquote:Op donderdag 18 september 2008 19:43 schreef Nuno_G het volgende:
wij, wij wij ???????quote:Op donderdag 18 september 2008 19:48 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Vertel eens, dan zeggen we wel ja of nee
Ik ben de queen en die spreekt altijd in meervoudquote:Op donderdag 18 september 2008 19:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wij, wij wij ???????
speak for yourself mister![]()
Ik ben momenteel van plan 1 of andere rel nicht af te maken, of ergens op een feest de tent uit te slaan, omdat hij het waagt te gaan stoken in mijn relatie, alleen omdat ik hem aanbood ff wat te komen drinken bij mij ....quote:Op donderdag 18 september 2008 19:48 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Vertel eens, dan zeggen we wel ja of nee
Als dit mij zou overkomen dan zou ik hem in het openbaar een flinke tik gevenquote:Op donderdag 18 september 2008 20:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ben momenteel van plan 1 of andere rel nicht af te maken, of ergens op een feest de tent uit te slaan, omdat hij het waagt te gaan stoken in mijn relatie, alleen omdat ik hem aanbood ff wat te komen drinken bij mij ....
Net uit met zijn vriend, en ik zeg, naja, kom ff langs, neem wat te drinken mee, maken we het gewoon ff gezellig. In plaats van dat, zoekt hij uit wie mijn vriend is, en begint dan tegen hem van: ik vind het maar raar, je vriend nodigt me uit, terwijl het net uit is met mij vriend, etc, bla bla...
ik ben opgegroeid in een tijd dat een corrigerende tik nog pedagogisch verantwoord was, en nee die hebben geen blijvend letsel achter gelatenquote:Op donderdag 18 september 2008 20:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Als dit mij zou overkomen dan zou ik hem in het openbaar een flinke tik geven
wat een ondankbaar schepselquote:Op donderdag 18 september 2008 20:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ben momenteel van plan 1 of andere rel nicht af te maken, of ergens op een feest de tent uit te slaan, omdat hij het waagt te gaan stoken in mijn relatie, alleen omdat ik hem aanbood ff wat te komen drinken bij mij ....
Net uit met zijn vriend, en ik zeg, naja, kom ff langs, neem wat te drinken mee, maken we het gewoon ff gezellig. In plaats van dat, zoekt hij uit wie mijn vriend is, en begint dan tegen hem van: ik vind het maar raar, je vriend nodigt me uit, terwijl het net uit is met mij vriend, etc, bla bla...
wil ik ook, maar dan heb ik echt ruzie met me vriendquote:Op donderdag 18 september 2008 20:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Als dit mij zou overkomen dan zou ik hem in het openbaar een flinke tik geven
quote:Op donderdag 18 september 2008 20:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ben opgegroeid in een tijd dat een corrigerende tik nog pedagogisch verantwoord was, en nee die hebben geen blijvend letsel achter gelaten
de laatste tik die ik hem gekregen was van mijn Grootmoeder. en die was corrigerend geloof me anders was ik hier nietquote:Op donderdag 18 september 2008 20:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ben opgegroeid in een tijd dat een corrigerende tik nog pedagogisch verantwoord was, en nee die hebben geen blijvend letsel achter gelaten
Ook als je hem verteld waarom ? Als R me dit zou zeggen dan mag ie van mij z'n gang gaanquote:Op donderdag 18 september 2008 20:23 schreef Burner82 het volgende:
[..]
wil ik ook, maar dan heb ik echt ruzie met me vriend
Kheb hem verteld waarom, maar hij heeft ook wel gelijk, ik zou me niet weer moeten verlagen tot dat niveau...quote:Op donderdag 18 september 2008 20:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ook als je hem verteld waarom ? Als R me dit zou zeggen dan mag ie van mij z'n gang gaan
Maar dan moest er ook echt wel wat aan de hand zijn geweest, niet dat jullie nu denken dat mijn ouders losse handjes haddenquote:
Hij heeft geen gelijk. een leuke barfigth is altijd goed. Kom op gewoon een tik op zijn wang of een drankje over zijn shirt dat is normaalquote:Op donderdag 18 september 2008 20:37 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Kheb hem verteld waarom, maar hij heeft ook wel gelijk, ik zou me niet weer moeten verlagen tot dat niveau...
En daar komt bij, ik heb mijn portie bar fights en gevechten wel gehad eigenlijk...
Euhm, mijn barfights zijn iets anders dan haren trekken en bier gooienquote:Op donderdag 18 september 2008 20:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Hij heeft geen gelijk. een leuke barfigth is altijd goed. Kom op gewoon een tik op zijn wang of een drankje over zijn shirt dat is normaal
Lijkt me leuk om een keer met jou uit te gaanquote:Op donderdag 18 september 2008 20:44 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Euhm, mijn barfights zijn iets anders dan haren trekken en bier gooienkheb niet voor niets 2 keer mijn hand gebroken (A) toen was ik ook kwaad tijdens het uitgaan
Dat proberen we te voorkomen
dan kan jij vast ook heel stoer en krachtig met je polsen wapperenquote:Op donderdag 18 september 2008 20:44 schreef Burner82 het volgende:
kheb niet voor niets 2 keer mijn hand gebroken
wist hij nog wie is ben dan ???????????????????????????quote:Op donderdag 18 september 2008 20:53 schreef wonderer het volgende:
Joehoe. Alles ging goed, lees mijn blog maar, ga nu weer andere dingen doen. Stroek, groeten van Richard
quote:Op donderdag 18 september 2008 20:54 schreef MisterO het volgende:
Groet'n ut Grunn! ben bij Dennis, jeez nu weet ik pas hoe vies studentenhuizen kunnen zijn..
Hier in de buurt had ik de reputatie van vechtersbaasquote:Op donderdag 18 september 2008 20:48 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Lijkt me leuk om een keer met jou uit te gaan
En ja ik weet het, de laatste keer kreeg ik ook een stuk hout in mijn rug. Maar goed in woon ook in een beetje ruige buurt soms
ach zoals mijn grootmoeder zei, Je mag dan wel een mietje zijn maar dat betekent niet dat je jezelf niet moet verdedigenquote:Op donderdag 18 september 2008 21:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hier in de buurt had ik de reputatie van vechtersbaaszelf een keer de politie op de bank thuis gehad (was de vader van een slachtoffer
maar hij was verbaasd
ik was 20 cm kleiner dan zijn zoon
volgende keer moeten we hem wellicht toch een Watson meegeven als hij buiten zijn geluk weer gaat zoekenquote:Op donderdag 18 september 2008 21:27 schreef Nuno_G het volgende:
waar is Cairon, ben ik eens een avond thuis mis ik het entertainment
Het duurde even voor hij weer wist wie je was, maar toen ging het licht aanquote:Op donderdag 18 september 2008 20:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wist hij nog wie is ben dan ???????????????????????????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik had altijd gedacht dat hij Dirk toen leuker vond
is wel het meest veilige antwoord dat hij kon gevenquote:Op donderdag 18 september 2008 21:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het duurde even voor hij weer wist wie je was, maar toen ging het licht aanHij zei dat je hem op Hyves had of zo?
Vandaar dat ie zolang weg blijftquote:Op donderdag 18 september 2008 21:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgende keer moeten we hem wellicht toch een Watson meegeven als hij buiten zijn geluk weer gaat zoeken
Yep, we hebben nog een VCRquote:Op donderdag 18 september 2008 21:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is wel het meest veilige antwoord dat hij kon geven![]()
en goed van je dat jij daar aan dacht![]()
hebben je ouders nog mogelijkheid tot het bekijken van VHS banden ?
zo ja breng ik zondag wel een band van ons concert mee
wie is dat is er ook some you tube ?quote:Op donderdag 18 september 2008 21:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep, we hebben nog een VCRIk wist alleen niet dat het inmiddels uit was met z'n man
Nee.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:44 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wie is dat is er ook some you tube ?
hoe vriendelijk weer. nu weet ik nog stteds niet wie ie isquote:
linkje doet het niet...quote:Op donderdag 18 september 2008 22:29 schreef Nuno_G het volgende:
Ik mis Lisboa zo veel, en mijn vrienden zijn zo leuk ze hebben een filmpje gevonden waar mijn huis nEN dat van R. op staat Ik wil naar huis![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=LOa9Q4RvSK
Heej wonderer als je nou een flinke exteren harddisk mee neemt als je naar NL komt heb ik veel boeiende dingen voor je om er op te zettenquote:Op donderdag 18 september 2008 22:25 schreef wonderer het volgende:
Richard Spijkers, musical acteur.
ligt eraanquote:Op donderdag 18 september 2008 22:47 schreef hierissieweer het volgende:
Vraagje: Is het rar als een leraar niet de bepaalde leerling-leraar afstand bewaard en bepaalde dingen over zijn eigen prive leven verteld. Zoals je een gesprek voert met een vriendin en hierin je advies vraagt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |