En nu maar hopen dat het niet gebeurt in de vakantiequote:Op donderdag 18 september 2008 14:03 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Bij mij zgaan ze vaak al tussen receptie en hotelkamer er aan.En ik loop echt niet met een magneet of zo rond.
Kijken ze je bij de receptie dom aan, sturen ze iemand mee naar boven, concluderen ze eindelijk dat ie idd kaduuk is, krijg je na vier keer op en neer lopen eindelijk een nieuwe. Raak ze nooit kwijt, dus geef mij maar een sleutel. Betrouwbare technologie vervangen is dom.
Ik snap het nietquote:
Bonken.. Je klopte vrij zacht hoor...quote:Op donderdag 18 september 2008 14:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou ja zeg, ik moest HIW wakker maken door op de deur te bonken omdat hij de steutels gewisseld had
Gelukkig was ik het niet, want ik wordt nooit wakkerquote:Op donderdag 18 september 2008 14:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou ja zeg, ik moest HIW wakker maken door op de deur te bonken omdat hij de steutels gewisseld had
flensen dan?quote:
ja ik ga me daar om 05.00 uur heel de hotelvleugel wakker makenquote:Op donderdag 18 september 2008 14:18 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Bonken.. Je klopte vrij zacht hoor...
maar jou had ik dan ook nooit alleen richitng hotel laten vertrekkenquote:Op donderdag 18 september 2008 14:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Gelukkig was ik het niet, want ik wordt nooit wakker
dat snap ik nuquote:Op donderdag 18 september 2008 14:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
flensen dan?
Ach natuurlijk de cliché mannetjes Koot en Bie zijn van voor jouw tijd
al is dat nog steeds een geweldige conference van 15 minuten uit 77 waarin ze zo veel mogelijk namen gebruiken voor de oudste beweging ter wereld
klinkt als tijd voor een alcoholinfuusjequote:Op donderdag 18 september 2008 14:24 schreef Cybart het volgende:![]()
Als je hele ondernemingsplan zo ongeveer met de grond gelijk wordt gemaakt. dat dingen die letterlijk verkregen zijn uit managementboeken (geleverd door school) als onzin worden bestempeld. Je dit verdedigd met de woorden dat ze uit die boeken komen en je als weerwoord krijgt te horen "dat ie het onzin" vind.
kortom, op tijd afstuderen gaat niet meer lukken
*zwaar over de zeik ben*
*maar er wel fokking goed uit zie vandaag*
is dit weer 1 van je flirt dagenquote:Op donderdag 18 september 2008 14:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar jou had ik dan ook nooit alleen richitng hotel laten vertrekken
Ik zou het eigenlijk weleens willen lezenquote:Op donderdag 18 september 2008 14:24 schreef Cybart het volgende:![]()
Als je hele ondernemingsplan zo ongeveer met de grond gelijk wordt gemaakt. dat dingen die letterlijk verkregen zijn uit managementboeken (geleverd door school) als onzin worden bestempeld. Je dit verdedigd met de woorden dat ze uit die boeken komen en je als weerwoord krijgt te horen "dat ie het onzin" vind.
kortom, op tijd afstuderen gaat niet meer lukken
*zwaar over de zeik ben*
*maar er wel fokking goed uit zie vandaag*
ja af en toe moet ik ook gewoon ontsnappen uit opvanghuis de Roze Rimpelquote:Op donderdag 18 september 2008 14:29 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
is dit weer 1 van je flirt dagenIk ga nooit alleen naar mijn hotel
heb vanavond nog een dinertje...quote:Op donderdag 18 september 2008 14:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
klinkt als tijd voor een alcoholinfuusje
arme jij
zou ik opzich niet zo'n probleem vindenquote:Op donderdag 18 september 2008 14:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik zou het eigenlijk weleens willen lezen
Doorstrepen misschienquote:Op donderdag 18 september 2008 14:42 schreef Cybart het volgende:
[..]
zou ik opzich niet zo'n probleem vinden
ware het niet dat er nogal wat (financiele) persoonlijke gegevens instaan...
Cairon kan zeiken wat ie wil, maar helaas ben ik op mijn gebied een van de beste die je kunt krijgen. En ja dat klinkt vol van mijzelf maar het is (helaas voor Cairon) waar.quote:Op donderdag 18 september 2008 14:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Let maar op, straks gaat Cairon/Kugje daar ook weer een tirade over afsteken
Ik hoop voor hem dat hij niet zo veel aan ons denkt als dat wij aan hem denkenquote:
ik denk aan heel iemand andersquote:Op donderdag 18 september 2008 15:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik hoop voor hem dat hij niet zo veel aan ons denkt als dat wij aan hem denken.
zal ik vlak voordat hij terug komt maar even alle topics printen en in de brievenbus van hem stoppenquote:Op donderdag 18 september 2008 15:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik hoop voor hem dat hij niet zo veel aan ons denkt als dat wij aan hem denken.
voor geen goud krijg je mij op zo'n dingquote:Op donderdag 18 september 2008 15:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Motorrijden lijkt me wel tof, maar ook wel eng hoor.
Vind ik ook nog steeds een beetje hoor, maar gelukkig leer je controle te krijgen...quote:Op donderdag 18 september 2008 15:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Motorrijden lijkt me wel tof, maar ook wel eng hoor.
wel te laat, anders had je die leraren kunnen vragen of ze het eens met je nieuwe bril je werkstuk willen bekijkenquote:Op donderdag 18 september 2008 16:05 schreef Cybart het volgende:
nou, ook nog positief nieuws, mn bril is klaar
* op ga halen *
Ik kan niet wachten op de foto'squote:Op donderdag 18 september 2008 16:05 schreef Cybart het volgende:
nou, ook nog positief nieuws, mn bril is klaar
* op ga halen *
ik zei hier ook al..quote:Op donderdag 18 september 2008 16:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wel te laat, anders had je die leraren kunnen vragen of ze het eens met je nieuwe bril je werkstuk willen bekijken
Jaaa, dan ben ik niet onlinequote:Op donderdag 18 september 2008 16:40 schreef Cybart het volgende:
[..]
foto's volgen waarschijnlijk later!
Ik ben niet zo van lief doen, dan moet diegene eerst lief tegen mij doenquote:Op donderdag 18 september 2008 16:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan gewoon heel lief vragen of je een PM van Cybart krijgt met kiekjes
quote:Op donderdag 18 september 2008 16:48 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van lief doen, dan moet diegene eerst lief tegen mij doen![]()
It will be a world full of angry people!!quote:Op donderdag 18 september 2008 16:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Goede manier
. Zo is uiteindelijk niemand lief.
Joh het is allemaal schijn. Ik <3 nog steeds van Nuno!quote:Op donderdag 18 september 2008 16:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, het werkt best goed hier in [HOMO]. Zit al vol boze mensen.
quote:Op donderdag 18 september 2008 17:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoi Burner82
leuke dag gehad ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |