voor geen goud krijg je mij op zo'n dingquote:Op donderdag 18 september 2008 15:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Motorrijden lijkt me wel tof, maar ook wel eng hoor.

Vind ik ook nog steeds een beetje hoor, maar gelukkig leer je controle te krijgen...quote:Op donderdag 18 september 2008 15:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Motorrijden lijkt me wel tof, maar ook wel eng hoor.

wel te laat, anders had je die leraren kunnen vragen of ze het eens met je nieuwe bril je werkstuk willen bekijkenquote:Op donderdag 18 september 2008 16:05 schreef Cybart het volgende:
nou, ook nog positief nieuws, mn bril is klaar
* op ga halen *

Ik kan niet wachten op de foto'squote:Op donderdag 18 september 2008 16:05 schreef Cybart het volgende:
nou, ook nog positief nieuws, mn bril is klaar
* op ga halen *

ik zei hier ook al..quote:Op donderdag 18 september 2008 16:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wel te laat, anders had je die leraren kunnen vragen of ze het eens met je nieuwe bril je werkstuk willen bekijken

Jaaa, dan ben ik niet onlinequote:Op donderdag 18 september 2008 16:40 schreef Cybart het volgende:
[..]
foto's volgen waarschijnlijk later!

Ik ben niet zo van lief doen, dan moet diegene eerst lief tegen mij doenquote:Op donderdag 18 september 2008 16:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan gewoon heel lief vragen of je een PM van Cybart krijgt met kiekjes

quote:Op donderdag 18 september 2008 16:48 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van lief doen, dan moet diegene eerst lief tegen mij doen![]()

It will be a world full of angry people!!quote:Op donderdag 18 september 2008 16:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Goede manier
. Zo is uiteindelijk niemand lief.

Joh het is allemaal schijn. Ik <3 nog steeds van Nuno!quote:Op donderdag 18 september 2008 16:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, het werkt best goed hier in [HOMO]. Zit al vol boze mensen.

quote:Op donderdag 18 september 2008 17:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoi Burner82
leuke dag gehad ?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |