ik had ook een Ja ingevuld, niet dat ik ooit wat met potenrammers te maken heb gehad, maar vroeger wel een groepje hetero vrienden had die elke weer weer het testosteron overschot kwijt moestenquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:01 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en juist daar had ik Ja en toch nog 73 percent
ik mis nog de kapper op je lijstjequote:Op vrijdag 19 september 2008 12:04 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik ben er vandoor in ieder geval...
Drukke dag vandaag:
- Sportschool induiken
- Langs school hobbelen
- Opruimen
- Klaarmaken voor vanavond
-
Jup, zijn we erg blij mee...quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:34 schreef Stroekie het volgende:
Ja dat moet jullie toch wel goed doen dat er een stand upper een hele scetch aan jullie winkel opdraagt
Je mag dat braaf gerust achterwege laten en gewoon toegeven aan dierlijke lustenquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:18 schreef Kugari-Ken het volgende:
Dat mag hoor MrO... maar ik ben vanavond braaf bij mijn tijgertje
Ik mis make-up kopen en opdoen voor vanavondquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:04 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik ben er vandoor in ieder geval...
Drukke dag vandaag:
- Sportschool induiken
- Langs school hobbelen
- Opruimen
- Klaarmaken voor vanavond
-
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:16 schreef MisterO het volgende:
He Kug, niemand trapt erinIk niet iig.
ik ook niet, maar heb jij een date vanavond ?quote:
Humz, klinkt enigszins dubieus!quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
een groepje hetero vrienden had die elke weer weer het testosteron overschot kwijt moesten
Misschien dat ik dan wel mee ga...quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
laten we in 2009 eerst maar eens pride weekend in Keulen proberen![]()
![]()
Ja ik ben 73 procent, en probeer nu al tijden 100 te halen maar het lukt nietquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:36 schreef Xiance het volgende:
ik ben overigens 33% gay volgens de gay-o-meter
t ding spoort niet :S
zullen we je dan maar in een andere kamer stoppen zodat je wel kan slapen?quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:39 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Misschien dat ik dan wel mee ga...
jij zou eigenlijk eens een musterigheidsmeter moeten makenquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:36 schreef Xiance het volgende:
ik ben overigens 33% gay volgens de gay-o-meter
t ding spoort niet :S
van die jongens die elke zaterdagavond na het stappen nog even moeten matten ?quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:38 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Humz, klinkt enigszins dubieus!
Neen. Maar ik zit er niet mee hoorquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik ook niet, maar heb jij een date vanavond ?
k schrok toen dat ding aan het laden was en ik de meter naar 100% zag gaan...quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja ik ben 73 procent, en probeer nu al tijden 100 te halen maar het lukt niet
op zich wel goed, maar ik snotter wel alles bij elkaar, dus zoenen zit er alleen maar vitueel in aangezien ik je niet wil aanstekenquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:52 schreef Xiance het volgende:
een mutsenmeter jah.. wedden dat ik ver over de schaal heen sla
hoe is het mein shatz?
ja ik was ook verbaasdquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
k schrok toen dat ding aan het laden was en ik de meter naar 100% zag gaan...
nou zullen we dan maar even heftig huggen en tongen ?quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:05 schreef Xiance het volgende:
bartje: dat maakt niks uit, zolang je maar niks zegt:
stroeks: ik ben grieperig maar het zet niet door, steek me aan en ik ben er zo vanaf
waarom niet, die date dan bedoel ik.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Neen. Maar ik zit er niet mee hoor.
Dat vroeg ik me ook af (zie post eerder) sex met een jongen is sex met een jongen uit of thuis dat maakt niks uitquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:01 schreef Bartjebart het volgende:
Wat zou het eigenlijk uitmaken of je seks hebt met iemand in het huis van de ander of van jezelf?
een gay heeft natuurlijk een net schoon opgeruimd huis waarin hij graag gasten ontvangtquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:10 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af (zie post eerder) sex met een jongen is sex met een jongen uit of thuis dat maakt niks uit
Ik slaap wel in de goot, ofzo...quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zullen we je dan maar in een andere kamer stoppen zodat je wel kan slapen?
hotels hebben daar wel ook keycard, dus je bent gewaarschuwd
Dus niet het huis van dennis-moore?quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
een gay heeft natuurlijk een net schoon opgeruimd huis waarin hij graag gasten ontvangt
de rijnoevers zijn groot genoeg, en Keulen heeft verschillende bruggen over de rijn, lig je ook niet alleenquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:12 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik slaap wel in de goot, ofzo...
IKKE!!!quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:11 schreef Stroekie het volgende:
Oeh, onze pv gaat kerstinkopen in Londen doen
13 dec om 0.00 uur vertrekken in eindhoven, aankomt Londen om 06.30 uur dan 1 hotel overnachting en zondagochtend om 11.00 uur weer huiswaards
en voor 50 euro mag ik nog een introducee meenemen
Wie wil er mee, en vooral waarom juist jij ?
IKKE WIL!!!!quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:11 schreef Stroekie het volgende:
13 dec om 0.00 uur vertrekken in eindhoven, aankomt Londen om 06.30 uur dan 1 hotel overnachting en zondagochtend om 11.00 uur weer huiswaards
met de ICE kom je daar toch ook, daar heb je toch geen auto voor nodigquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:15 schreef Xiance het volgende:
in de goot slapen.. jaaaa je moet alles ooit eens meegemaakt hebben!
kerstinkopen in london?
Kind.. ik rij gewoon van kleve naar dusseldorf
ga ik dit jaar toch maar es doen, eerst mn rijbewijs halen, en daarna gauw kerstinkopen doen
wheeeeeeeee Duitsland is mooi in de winter!
Ik wil mee naar londen omdat ik al in kleve oberhausen en dusseldorf ben geweest!quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:15 schreef Xiance het volgende:
in de goot slapen.. jaaaa je moet alles ooit eens meegemaakt hebben!
kerstinkopen in london?
Kind.. ik rij gewoon van kleve naar dusseldorf
ga ik dit jaar toch maar es doen, eerst mn rijbewijs halen, en daarna gauw kerstinkopen doen
wheeeeeeeee Duitsland is mooi in de winter!
Ik heb met niemand seks. Tenzij ik daardoor mee mag naar londen!quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:16 schreef Xiance het volgende:
en over dat sex in andermans huis:
Wat maakt het uit WAAR je sex hebt?
het gaat er toch om met WIE?
Ik wil mee omdat ik je allerbeste vriendje ben! En vooral na je breuk met TMM moet je een maatje hebben waarmee je deze dagen doorbrengt!quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:11 schreef Stroekie het volgende:
jij moet dan wel weer naast de houthakker slapenquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:18 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik wil mee omdat ik je allerbeste vriendje ben! En vooral na je breuk met TMM moet je een maatje hebben waarmee je deze dagen doorbrengt!
Vrijdagavond is hhet hier schoon, daarna is het een rotzooi. Ben ik nu minder gayquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
een gay heeft natuurlijk een net schoon opgeruimd huis waarin hij graag gasten ontvangt
Ja je moet nu wel op tijd in Eindhoven zijn, de bus naar Calais wacht nietquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:19 schreef hierissieweer het volgende:
Is het duidelijk dat ik gewoon mee wil? De vraag is, mag ik mee? Of moet ik eerst nog een aantal opdrachten doorworstelen!?
Zelfs dat heb ik er voor over hoor! Zelfs weer een pasjes drama heb ik er voor over!quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij moet dan wel weer naast de houthakker slapen
Ik heb nu een navigatie systeem! En 12uur savonds moet lukkenquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja je moet nu wel op tijd in Eindhoven zijn, de bus naar Calais wacht niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |