Humz, het zal wel niet erg zijn dan...quote:Op donderdag 18 september 2008 22:51 schreef Cybart het volgende:
[..]
ligt eraan
ik heb ooit relaxed een avond met een leraar van me, op het balkon van een berghutje in oostenrijk naar vallende sterren gekeken...
ok, die gast is nog geen jaar ouder dan dat ik ben, en ik ga met een aantal leraren gewoon normaal om. (behalve die er nu toe doen dan, en in lessituaties, dan nemen we de normale afstand in)
had je al contact met die gast, of is ie opeens erg opdringerig terwijl er volgens jou geen rede toe is?quote:Op donderdag 18 september 2008 22:53 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Humz, het zal wel niet erg zijn dan...
Twas na de lesdag, maar het kwam wat out off the bleu. Ik vind niet echt dat wij in zo'n relatie hebben dat sit soort dingen gedeeld moeten worden, eigenlijk. Hij is mijn leraar en ik zijn leerling en daar behoren geen vragen over prive kwesties bij, die niet functioneel zijn in onze leraar-leerling relatie. Echt dwars zit het mij niet, maar het behoorde gewoon niet thuis in onze relatie. Het was niet echt opdringerig of wat dan ook. Maar goed, misschien had hij advies van mij nodig en heb ik hem daarmee kunnen helpen... Ik zie het wel de volgende keer, wat hij dan doet en dan zal ik het wel ter sprake brengen... (tenzij het mi hogere cijfers gaat opleveren! dan houden we het zo natuurlijk!)quote:Op donderdag 18 september 2008 22:55 schreef Cybart het volgende:
[..]
had je al contact met die gast, of is ie opeens erg opdringerig terwijl er volgens jou geen rede toe is?
kijk dan wordt het namenlijk wel een ander verhaal
en waarom, als het je dwars zit, zeg je het niet tegen die gast...
omdat ik altijd sex ter sprake breng. Wou hij wat van je dat op dat gebiedquote:Op donderdag 18 september 2008 23:06 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Twas na de lesdag, maar het kwam wat out off the bleu. Ik vind niet echt dat wij in zo'n relatie hebben dat sit soort dingen gedeeld moeten worden, eigenlijk. Hij is mijn leraar en ik zijn leerling en daar behoren geen vragen over prive kwesties bij, die niet functioneel zijn in onze leraar-leerling relatie. Echt dwars zit het mij niet, maar het behoorde gewoon niet thuis in onze relatie. Het was niet echt opdringerig of wat dan ook. Maar goed, misschien had hij advies van mij nodig en heb ik hem daarmee kunnen helpen... Ik zie het wel de volgende keer, wat hij dan doet en dan zal ik het wel ter sprake brengen... (tenzij het mi hogere cijfers gaat opleveren! dan houden we het zo natuurlijk!)
wat zeg je me nu?quote:Op donderdag 18 september 2008 21:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep, we hebben nog een VCRIk wist alleen niet dat het inmiddels uit was met z'n man
iemand waarmee ik in 2000 in het lokale voetbal stadion heb staan zingenquote:Op donderdag 18 september 2008 21:44 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wie is dat is er ook some you tube ?
Nog eventjes geduld... morgen is het vrijdag...quote:
Ah daar is snoezepoesje alquote:Op donderdag 18 september 2008 23:01 schreef Cairon het volgende:
jij mag aan mijn ijsje likken zolang je wil.
Nop, het is een über christelijke school. Het woord seks in de mond nemen is al een enkeletje hel!quote:Op donderdag 18 september 2008 23:13 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
omdat ik altijd sex ter sprake breng. Wou hij wat van je dat op dat gebied
ik heb even op google gekeken en sorryquote:Op donderdag 18 september 2008 23:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
iemand waarmee ik in 2000 in het lokale voetbal stadion heb staan zingen
en later nog eenns wat meer na sluitingstijd![]()
en de nodige drankjes
Is veertig GB genoeg?quote:Op donderdag 18 september 2008 22:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Heej wonderer als je nou een flinke exteren harddisk mee neemt als je naar NL komt heb ik veel boeiende dingen voor je om er op te zetten
sex dusquote:Op donderdag 18 september 2008 23:18 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nop, het is een über christelijke school. Het woord seks in de mond nemen is al een enkeletje hel!
Het ging over hoe men en hij in het leven stond zeg maar...
quote:Op donderdag 18 september 2008 23:18 schreef Cairon het volgende:
[..]
Nog eventjes geduld... morgen is het vrijdag...
![]()
ik heb zo snel geen materiaal uit zijn glorie periode kunnen vindenquote:Op donderdag 18 september 2008 23:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik heb even op google gekeken en sorry
lijn 21 stop in alle twee de brabantse dorpen toch ? De bus tussen Uden en Eindhovenquote:Op donderdag 18 september 2008 23:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Is veertig GB genoeg?
Is nuenen in de buurt van boekel?
het was niet zo leuk gisterenquote:Op donderdag 18 september 2008 23:21 schreef Cybart het volgende:
[..]
![]()
eigenlijk had ik het even over een bar in londen...
maar morgen
*morgen weer*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |