dan snel naar huis voordat de fles leeg isquote:Op vrijdag 19 september 2008 18:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
deze keer kon ik niet naar de airport, hij is er al. Hij wacht thuis met een glas port
zonder iemand een lippendienst te hoeven bewijzen ?quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:36 schreef MisterO het volgende:
Flink lopen lobbyen, en uiteindelijk een Pann kaartje gevonden
ga nu.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan snel naar huis voordat de fles leeg is
Wij ookquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
goedzo want ik zit ook al aan pint nummer 2
thuis , vriendje, port en kaasquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
algemene vrijdagmiddag borrel dus
hij is aan het uitpakkenquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan heb jij nu betere dingen te doen dan fok
hij heeft cadeautjes en kleren uit Lisboa voor je meegebracht ?quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hij is aan het uitpakkenhet is zo'n .....
quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hij heeft cadeautjes en kleren uit Lisboa voor je meegebracht ?
mannen zijnquote:Op vrijdag 19 september 2008 21:11 schreef Bartjebart het volgende:
Ik ga het klooster in of zo...![]()
mannen
kan ik R niet een paar dagen lenen, ik heb nogal een achterstand met strijken.quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:07 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ne hij is de enige persoon die ik ken die kleren strijkt voordat ie ze inpakt en dan weer als ie ze uitpakt,
Hij zegt nee. En hij doet 15 minuten over 1 shirt dus dat gaat heel lang durenquote:Op vrijdag 19 september 2008 21:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kan ik R niet een paar dagen lenen, ik heb nogal een achterstand met strijken.
en hij krijgt hij een goed kosthuis, ik zal zorgen dat het hem aan niets ontbreekt
als dat gebeurt dan stuur ik een fles champagnequote:Op vrijdag 19 september 2008 21:44 schreef Stroekie het volgende:
Ik ben trouwens heel benieuwd of Teddy en Tijgertje het nu ook al leuk hebben samen
Euhm... TING.... dat zoeken we opquote:Op vrijdag 19 september 2008 21:41 schreef Stroekie het volgende:
Burner, wat kost 25 kilo wasgoed op en neer naar London bij jullie ????
Ik reis geen cattle classquote:Op vrijdag 19 september 2008 21:49 schreef Burner82 het volgende:
Bij transavia (normaal, als je het meeneemt.... ) 7 euro per kg boven de 20 kg (enkeltje)
nee niet transvertragia, bovendien moet ik zelf gewoon thuis blijven doorwerkenquote:Op vrijdag 19 september 2008 21:49 schreef Burner82 het volgende:
Bij transavia (normaal, als je het meeneemt.... ) 7 euro per kg boven de 20 kg (enkeltje)
Ikquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:55 schreef MisterO het volgende:
Ontvang of geef je bloemen liever weg? wie ontvangt bloemen niet graag?
niet te lawaaierig zijn hoorquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:02 schreef Burner82 het volgende:
Maar wij gaan slapen, euhm, naar bed
Latersssss
ja wie gaat er even controleren waar ze nu uithangen zonder direct zelf gezien te wordenquote:Op vrijdag 19 september 2008 21:46 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
als dat gebeurt dan stuur ik een fles champagne
ja die test is onbetrouwbaar als de pietenquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
IkWat moet ik ermee?
Ik was trouwens ook 50% gay.
R is nu aan het strijken in zijn ondergoed omdat ie alles wil wassen, hij is gekquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gaat ook niet om mij, maar mijn strijkgoed dat ik naar R wil sturen
Oeh sexyquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:12 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
R is nu aan het strijken in zijn ondergoed omdat ie alles wil wassen, hij is gek
hoe kan ik 73 % halenquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja die test is onbetrouwbaar als de pieten
Mijn collega die echt relnicht eerste klas is, en waaraan je het op een kilometer afstand al aan kan zien nog voordat hij gesproken heeft haalde ook 56 procent net als ik
Cahirquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:16 schreef Cahir het volgende:
Ik denk dat een 'hallo' hier wel gepast is.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:16 schreef Cahir het volgende:
Heej... hebben ze jou ook weer toegelatenquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:16 schreef Cahir het volgende:
Ja, iemand was zo lief om het slot weer eens van de deur te halen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heej... hebben ze jou ook weer toegelaten
mijn held je bent terug gekeerdquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:16 schreef Cahir het volgende:
Haha oke! Zonder ervoor te hoeven smeken?quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:19 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ja, iemand was zo lief om het slot weer eens van de deur te halen.
beetje puber wel bewaren hoor, niet direct een serieuze student wordenquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:20 schreef Cahir het volgende:
Dit was trouwens ook echt mijn laatste ban, ben die bagger-fase nu wel ontgroeid. Hoop ik.
Ik moet me nu wel gedragen naar mijn niveau hoorquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
beetje puber wel bewaren hoor, niet direct een serieuze student worden
je hep een scharrel ??????quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:21 schreef Cahir het volgende:
Dankzij de ban heb ik wel een heel lief iemand ontmoet. Dus eigenlijk is het is toch nog ergens goed voor geweest
!
vertel ?quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:21 schreef Cahir het volgende:
Dankzij de ban heb ik wel een heel lief iemand ontmoet. Dus eigenlijk is het is toch nog ergens goed voor geweest
!
maar het was niet nodig om Yvonne dronken te voeren met duvels of andere hand of spandiensten te verrichten om ban weer opgeheven te krijgen ?quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:24 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik moet me nu wel gedragen naar mijn niveau hoor. Puber zal ik altijd blijven, alleen zal ik niet meer heel ONZ onder spammen gheheh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |