geen dansenquote:Op donderdag 18 september 2008 23:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en zit dat springen van de smiley er bij jouw dan wel weer in, of ligt de enkel nog dwars ?
komende weken dus gewoon met de voeten op de GROND blijvenquote:Op donderdag 18 september 2008 23:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
geen dansendat kan echt niet. maar in KU is dat ook niet zoveel. dus ben ik veilig
Mag ik niet vliegen als ik morgen R ga ophalen van het vliegveldquote:Op donderdag 18 september 2008 23:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
komende weken dus gewoon met de voeten op de GROND blijven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
R mag jouw dit keer om je nek vliegenquote:Op donderdag 18 september 2008 23:42 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Mag ik niet vliegen als ik morgen R ga ophalen van het vliegveld
dat moet zeker genoeg zijn, kom je lekker hier eten en ondertussen zet allemaal fijne musicals, docu's en misschien ook nog wat films als je wilt er opquote:Op donderdag 18 september 2008 23:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Is veertig GB genoeg?
Is nuenen in de buurt van boekel?
nouja, voel je niet beschaamdquote:Op donderdag 18 september 2008 23:44 schreef wonderer het volgende:
Ik wil eigenlijk met de auto naar boekel maar ik durf niet ;')
En weer een scene zoals de laatste keer. Hij kwam aan en we kussen voor ongeveer 5 minuten en kijken om ons heen en zien dat iedereen staat te kijkenquote:Op donderdag 18 september 2008 23:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
R mag jouw dit keer om je nek vliegen
Ik ga kijken wat er mogelijk is. Ik zit dus in Boekel ergens in oktober, misschien kan ik daar blijven slapen en de dag erop naar jou toe komen of zo. Of beide op dezelfde dag. Ik laat het je nog weten.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat moet zeker genoeg zijn, kom je lekker hier eten en ondertussen zet allemaal fijne musicals, docu's en misschien ook nog wat films als je wilt er op
komt allemaal helemaal goedquote:Op donderdag 18 september 2008 23:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ga kijken wat er mogelijk is. Ik zit dus in Boekel ergens in oktober, misschien kan ik daar blijven slapen en de dag erop naar jou toe komen of zo. Of beide op dezelfde dag. Ik laat het je nog weten.
Lekker boeiendquote:Op donderdag 18 september 2008 23:48 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
En weer een scene zoals de laatste keer. Hij kwam aan en we kussen voor ongeveer 5 minuten en kijken om ons heen en zien dat iedereen staat te kijken
het maakte mij ook minder uit dan de mensen eromheenquote:
Gewoon doen. Hetero's doen het ook maar dan midden in de winkelstraat zonder enige aanleiding. Dus bij een wederzien op het vliegveld is dat wel geoorloofd!quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:06 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
het maakte mij ook minder uit dan de mensen eromheenen zal het zeker niet laten morgen
Je hebt groot gelijk!quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:06 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
het maakte mij ook minder uit dan de mensen eromheenen zal het zeker niet laten morgen
Geoorloofdquote:Op vrijdag 19 september 2008 00:07 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Gewoon doen. Hetero's doen het ook maar dan midden in de winkelstraat zonder enige aanleiding. Dus bij een wederzien op het vliegveld is dat wel geoorloofd!
Ik hoef nog homo's nog hetero's zien kussen in het openbaar...quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
GeoorloofdALs ik R wil zoenen doe ik dat en ja zeker op het vliegveld. Maar ook overal waar ik wil. ik hou zoveel van hem en dat zal ik tonen wanneer ik het wil en daar heeft geen ander iets mee te maken
sorry hoor maar als je alkaar 2 maanden niet gezien hebt, wat doe je dan? het is een uiting van emoties en wie dat ook doet, voor mij is het okquote:Op vrijdag 19 september 2008 00:17 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik hoef nog homo's nog hetero's zien kussen in het openbaar...
Lieverd, ik begrijp je heel goed! Maar ik spreek over de algemeenheid: Ik vind in de algemeenheid, kussende mensen niet prettig.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
sorry hoor maar als je alkaar 2 maanden niet gezien hebt, wat doe je dan? het is een uiting van emoties en wie dat ook doet, voor mij is het ok
waarom niet?quote:Op vrijdag 19 september 2008 01:08 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Lieverd, ik begrijp je heel goed! Maar ik spreek over de algemeenheid: Ik vind in de algemeenheid, kussende mensen niet prettig.
Vind het gewoon ongepast (en te stads)quote:
te STADSquote:Op vrijdag 19 september 2008 01:22 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Vind het gewoon ongepast (en te stads)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |