wie is Martijn nu weerquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:22 schreef Xiance het volgende:
ik wil momenteel vooral Martijn zien.. is dat erg?
niet in bezit, dus daar kan ik je niet aan helpenquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:28 schreef MisterO het volgende:
Ik ben op zoek naar een PANN kaartje voor komende zaterdag, wie mij kan helpen.. ik zal je eeuwig dankbaar zijn!
toch niet Krabbé hè ?quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:22 schreef Xiance het volgende:
ik wil momenteel vooral Martijn zien.. is dat erg?
Jaaa GVD, ik dacht dat een maatje van me een kaartje voor mij had besteld. Heeft hij niet gedaanquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:30 schreef Tha_Erik het volgende:
De nood is hoog dat je het dubbel post.
Oooow ok, heeft hij gay.nl?quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
niet in bezit, dus daar kan ik je niet aan helpen
maar heb je Ralfieboy al geprobeerd/gecontact
hij zit toch in het Pann bestuur
we ??? heb je weer een nieuwe ?quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:34 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jaaa GVD, ik dacht dat een maatje van me een kaartje voor mij had besteld. Heeft hij niet gedaanNu zitten we allebei in de stress
flauw grapjequote:
Misschien is "maatje van me" tegenwoordig slang voor lover ofzoquote:
ja dat ben ik natuurlijk, ik heb ook al geen zomervakantie gehad, dus ik verdien een uitje.quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:11 schreef Stroekie het volgende:
Oeh, onze pv gaat kerstinkopen in Londen doen
13 dec om 0.00 uur vertrekken in eindhoven, aankomt Londen om 06.30 uur dan 1 hotel overnachting en zondagochtend om 11.00 uur weer huiswaards
en voor 50 euro mag ik nog een introducee meenemen
Wie wil er mee, en vooral waarom juist jij ?
wij saampjes op goed maak vakantie na onze dramatische split up bij Cooks, loopt zeker uit op goedmaak sexquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja dat ben ik natuurlijk, ik heb ook al geen zomervakantie gehad, dus ik verdien een uitje.
ach als dat alles is wat het me kost...quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wij saampjes op goed maak vakantie na onze dramatische split up bij Cooks, loopt zeker uit op goedmaak sex
ja maar ik moest er deze keer even met mijn hoofd bijblijven. Nu is het ouwehoeruurtje aangebroken dusquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is het alweer teleconference tijd ?
dan start de battle maar met hiw om die ene plek naast mijquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ach als dat alles is wat het me kost...
hoe lang nog voor je naar airport mag?quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:00 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja maar ik moest er deze keer even met mijn hoofd bijblijven. Nu is het ouwehoeruurtje aangebroken dus
deze keer kon ik niet naar de airport, hij is er al. Hij wacht thuis met een glas portquote:Op vrijdag 19 september 2008 18:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hoe lang nog voor je naar airport mag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |