jammer he, het had allemaal zo mooi kunnen zijn tussen onsquote:
quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jammer he, het had allemaal zo mooi kunnen zijn tussen ons
Geen commentaarquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zeg was jij nu nog 30 aug in Eindhoven op friso/pann geweest ?
Oh daar durf ik ook niet aan te twijfelenquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jammer he, het had allemaal zo mooi kunnen zijn tussen ons
Je hoort niet eens in maat 30 te passen. Serieus, wie moet je je nog wakker schudden?quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:18 schreef Zakje het volgende:
[..]
Oh daar durf ik ook niet aan te twijfelen, maar ik ben toch best gelukkig, soms,...zo nu en dan
.
Ik pas trouwens wel weer in maat 27 , ben ik vrijdag achter gekomen, ik kan al mijn oude skinny jeans weer aan, daar heb ik wel een beetje gemengde gevoelens over.
I know, maar ik heb het tegenwoordig zo druk met mijn studie ( vooral het aspect van iedere keer weer met een goede kledingcombinatie + goed gestyled haar in de collegezaal verschijnen) , dat ik vergeet om te ontbijten, en dan gaat het mis.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:20 schreef Cahir het volgende:
[..]
Je hoort niet eens in maat 30 te passen. Serieus, wie moet je je nog wakker schudden?
ik heb maatje 30 is dat ergquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:20 schreef Cahir het volgende:
[..]
Je hoort niet eens in maat 30 te passen. Serieus, wie moet je je nog wakker schudden?
Wie kan er nou vergeten dattie moet ontbijten? zo lastig is het niet te onthouden lijkt mequote:Op zaterdag 20 september 2008 19:21 schreef Zakje het volgende:
[..]
I know, maar ik heb het tegenwoordig zo druk met mijn studie ( vooral het aspect van iedere keer weer met een goede kledingcombinatie + goed gestyled haar in de collegezaal verschijnen) , dat ik vergeet om te ontbijten, en dan gaat het mis.
Wij hebben momenteel de keus uit:quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou mandje met boodschappen is best verantwood met de huidige inhoud![]()
en bovendien proef ik dit weekend toch niks van wat ik in mijn mond stop door die verkoudheid
Welke maat?quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:33 schreef Cahir het volgende:
[..], ik dacht dat jij 35 had ofzo
.
Ik heb 32 á 33, ik gok op 32.
hahaha 35 heb je mij weleens gezienquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:33 schreef Cahir het volgende:
[..], ik dacht dat jij 35 had ofzo
.
Ik heb 32 á 33, ik gok op 32.
HTC Touch HD word mijn nieuwe mobielquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:35 schreef Xiance het volgende:
ik heb een HTC idd, heb er maar even de nieuwste T-Mobile rom op gezet
ik zweeeeer bij de HTC Kaiser
Ik heb de diamondquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:58 schreef Cahir het volgende:
[..]
HTC Touch HD word mijn nieuwe mobiel
+4 inch touchscreenquote:Op zaterdag 20 september 2008 20:04 schreef Xiance het volgende:
die is ook mooi!
maar ik vind m een beetje strak
er gaan veel makke schapen in 1 hok dus dat is geen probleemquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:11 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
mag ik iemand meenemen. Hij wil weer een keer naar NL. om te feesten deze keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |