voor iemand die zo ijdel en zelfverzekerd is ben je wel erg dwangmatig over je foto'squote:Op zondag 21 september 2008 22:05 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hallo kunnen we even ophouden over die foto's
van jou, ik kan niet wachtenquote:Op zondag 21 september 2008 22:05 schreef MisterO het volgende:
Dan post ik wel een hete foto van een jaar geleden
?quote:Op zondag 21 september 2008 22:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
voor iemand die zo ijdel en zelfverzekerd is ben je wel erg dwangmatig over je foto's
net zoals Cahir overigensz
ik hrb mijn reden dat ik mijn foto's niet overal wil zien. Ondaks mijn ijdelheidquote:Op zondag 21 september 2008 22:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
voor iemand die zo ijdel en zelfverzekerd is ben je wel erg dwangmatig over je foto's
net zoals Cahir overigensz
Op zijn hyves zitten er genoeg, zo dan verwijder ik nu sam heel snel voordat jullie beginnen te zoekenquote:
die sexy foto van jou in je zwembroekquote:
ik heb Sam al gezienquote:Op zondag 21 september 2008 22:19 schreef Cahir het volgende:
[..]
Op zijn hyves zitten er genoeg, zo dan verwijder ik nu sam heel snel voordat jullie beginnen te zoeken.
tssss, i know you want more.quote:Op zondag 21 september 2008 22:24 schreef Cahir het volgende:
Van MIsterO heb ik al naaktfoto's gezien, die foto's boeien dan niet meer.
nee natuurlijk nietquote:
I Wish!!quote:
Jaaaaa die klinkt zo lekkerquote:Op zondag 21 september 2008 22:40 schreef Cahir het volgende:
Preview staat er al.
Lieve schat, zie je mij al zo rondlopen? Hoewel ik uitbundig ben en een baan heb waarin het nou niet zo heeel enorm belangrijk is dat ik er een beetje normaal uitzie. Is dit toch echt to mutch. Maar voor andere mensen is hij best leuk denk...quote:Op zondag 21 september 2008 18:26 schreef Zakje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets? Ik vind het echt heel leuk
.
We staan 3/3,,,quote:Op zondag 21 september 2008 17:06 schreef hierissieweer het volgende:
Poll: Wie mag er mee naar Londen met stroekel!?TMM Hierissieweer
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |