Dank jequote:Op zondag 21 september 2008 21:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dit vind ik ook wel heel ernstig inderdaad...
en je denkt dat hij mij kan fotograferenquote:Op zondag 21 september 2008 21:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dit is de beste in zijn genre
Idd. hij zal wel weer een cactus willen knuffelen of in een boom klimmen.quote:Op zondag 21 september 2008 21:27 schreef Xiance het volgende:
het is vast mogenlijk om jou te fotograferen Nuno, gewoon stil zitten en lief lachen!
Ben naar Pann geweest, ik voel het nog steeds in mn benenquote:Op zondag 21 september 2008 20:19 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
weinig, gewoon vrienden, eten, drank niet zoveel en jij ?
kun je die verwijderenquote:Op zondag 21 september 2008 21:29 schreef Cahir het volgende:
[..]
Idd. hij zal wel weer een cactus willen knuffelen of in een boom klimmen.
hij heeft mij destijds ook nog met Johan Friso gekiekt, die foto heeft uiteindelijk nog op de voorkant van expreszo gestaanquote:Op zondag 21 september 2008 21:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
als hij het niet kan, kan niemand het
Hij heeft mij 1 keer gekiekt en dat gebeurt nooit meerquote:Op zondag 21 september 2008 21:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hij heeft mij destijds ook nog met Johan Friso gekiekt, die foto heeft uiteindelijk nog op de voorkant van expreszo gestaan
quote:Op zondag 21 september 2008 21:42 schreef MisterO het volgende:
Nuno die foto in de boom vind ik anders best leuk
Whaha je bent populair johquote:
Ik vond die met de cocktail et leukst.quote:Op zondag 21 september 2008 21:42 schreef MisterO het volgende:
Nuno die foto in de boom vind ik anders best leuk
Ow en de speedo foto, whoei, ik bekijk hem dagelijks!quote:
Ach MisterO... de stille genieterquote:Op zondag 21 september 2008 21:51 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ow en de speedo foto, whoei, ik bekijk hem dagelijks!
ok ik weet nu zeker dat ik mijn nieuwe kapsel niet hier neer gooiquote:Op zondag 21 september 2008 21:51 schreef MisterO het volgende:
[..]
Boehoeeequote:Op zondag 21 september 2008 22:02 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ok ik weet nu zeker dat ik mijn nieuwe kapsel niet hier neer gooi
Die ken ik nog niet, PM PM!quote:Op zondag 21 september 2008 21:51 schreef MisterO het volgende:
[..]
hallo kunnen we even ophouden over die foto'squote:Op zondag 21 september 2008 22:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik vind die foto in die boom het onduidelijkst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |