Zo heb ik het ook gehadquote:Op zondag 21 september 2008 18:31 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
vind ik wel leuk, zijkanten kort, boven en achter lang. Heb je hier meer foto's van?
Nee sorry, typ maar men hairstyle in bij google afbeeldingen, dan krijg je een boel kapselsquote:Op zondag 21 september 2008 18:31 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
vind ik wel leuk, zijkanten kort, boven en achter lang. Heb je hier meer foto's van?
Nee, dat nietquote:
Ik heb al dik een decennia lang al dat kapsel(afgezien van 3 maanden een permanentje). Ik zit er echt aan vast gegrooit en durf het gewoon ook niet echt anders mee te doen...quote:
wat sliq...quote:Op zondag 21 september 2008 18:43 schreef Nuno_G het volgende:
R zijn haar
http://www.hji.co.uk/ImagePopup.aspx?imageid=qhs28211&imagename=2007%20men%20slick&imagetitle=2007-men-slick
Leuk tochquote:
Kon je me beter gewoon je nummer geven, dan kreeg je er 1quote:Op zondag 21 september 2008 18:43 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, dat nietMaar het had toch gekund dat je een nummer verkeerd ingetyped had en mij een sms gestuurd had
Zalk doenquote:Op zondag 21 september 2008 19:32 schreef MisterO het volgende:
[..]
Kon je me beter gewoon je nummer geven, dan kreeg je er 1
Gewoon een lekker rustig weekend gehadquote:Op zondag 21 september 2008 19:52 schreef MisterO het volgende:
Nog iets leuks gedaan van het weekend mensen?
R is best wel een sliq manneke somsquote:
Ik snap het niet. Foto ter verduidelijking?quote:Op zondag 21 september 2008 18:43 schreef Nuno_G het volgende:
R zijn haar
http://www.hji.co.uk/ImagePopup.aspx?imageid=qhs28211&imagename=2007%20men%20slick&imagetitle=2007-men-slick
mijn haar op dit moment
http://www.hji.co.uk/ImagePopup.aspx?imageid=qhs28510&imagename=2007%20men%20black&imagetitle=2007-men-black
weinig, gewoon vrienden, eten, drank niet zoveel en jij ?quote:Op zondag 21 september 2008 19:52 schreef MisterO het volgende:
Nog iets leuks gedaan van het weekend mensen?
Nee ik ben er zelf nog niet aan gewend. Het is heel simpel de 1e foto is R zijn haar en de 2e mijn op dit momentquote:Op zondag 21 september 2008 20:17 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Foto ter verduidelijking?
Heb je al wat gelezen ? is ie echt zo braaf als ik me voorstel, en niet zoals het in hte echt isquote:Op zondag 21 september 2008 20:22 schreef Stroekie het volgende:
Het is echt, ik heb het nu in mijn handen
het eerste boek over Arthur Hartman geschreven door Micha Meinderts
geen speeddatequote:Op zondag 21 september 2008 20:23 schreef Stroekie het volgende:
Nee niet gespeeddate maar wel heerlijk buiten in de zon genoten van het interview met de schrijver dat extra lang duurde omdat de stroom af en toe uitviel
ik heb toendertijd de losse hoofdstukken gelezen en die werken erg stimulerend moet ik zeggen.quote:Op zondag 21 september 2008 20:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Heb je al wat gelezen ? is ie echt zo braaf als ik me voorstel, en niet zoals het in hte echt is
wat betekent dit nu weer Stroekie?quote:Op zondag 21 september 2008 20:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb toendertijd de losse hoofdstukken gelezen en die werken erg stimulerend moet ik zeggen.![]()
Zat ik daar in de trein met een gratis kantje op mijn schoot![]()
![]()
![]()
Oh mijn godquote:Op zondag 21 september 2008 20:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb toendertijd de losse hoofdstukken gelezen en die werken erg stimulerend moet ik zeggen.![]()
Zat ik daar in de trein met een gratis kantje op mijn schoot![]()
![]()
![]()
ik herken mij niet volledig in de figuur Arthur Hartman, maar wel in een aantal onderdelen van hemquote:Op zondag 21 september 2008 20:32 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wat betekent dit nu weer Stroekie?
Ik heb die site weleens bezocht en die verhalen zijn toch echt ver van miij vandaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |