en hoe voelt het om 1 keer populair te zijnquote:Op zondag 21 september 2008 13:10 schreef Cairon het volgende:
[..]
ja maar het was opmerkelijk omdat MisterO nog geen drie minuten daarvoor ook al een sms'je had gestuurd.
Wij ookquote:
Ook samen?quote:
quote:
Dat is ook het enige milieubesparende wat wij doenquote:
Heb je al before and after foto's?quote:Op zondag 21 september 2008 15:36 schreef Nuno_G het volgende:
terug van de kapper, ben er nog niet mee eens dat dit het is
nee liever nietquote:Op zondag 21 september 2008 15:44 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Heb je al before and after foto's?
tja dan zullen we onze maatregelen moeten nemenquote:
en die zijn ?quote:Op zondag 21 september 2008 16:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
tja dan zullen we onze maatregelen moeten nemen
*kijkt bij verzonden berichtenquote:Op zondag 21 september 2008 13:10 schreef Cairon het volgende:
[..]
ja maar het was opmerkelijk omdat MisterO nog geen drie minuten daarvoor ook al een sms'je had gestuurd.
Dat moet wel, want ik heb geen smsje gekregen...quote:Op zondag 21 september 2008 17:20 schreef MisterO het volgende:
[..]
*kijkt bij verzonden berichten
Oh ja![]()
Het is een complot!
quote:Op zondag 21 september 2008 18:19 schreef hierissieweer het volgende:
ik moet weer naar de kapper
(het is alweer 2 maanden geleden...)
Wat is een leuke coupe voor londen?
maakt niet uit, toiletten genoeg hierquote:Op zondag 21 september 2008 18:19 schreef hierissieweer het volgende:
Heb ik jou nummer?quote:Op zondag 21 september 2008 18:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat moet wel, want ik heb geen smsje gekregen...![]()
quote:Op zondag 21 september 2008 18:19 schreef hierissieweer het volgende:
vind ik wel leuk, zijkanten kort, boven en achter lang. Heb je hier meer foto's van?quote:
Ik wist dat ik wat vergatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |