Wij doen hier niet aan kut...quote:
Al dat vet compenseert het wel.quote:Op zondag 21 september 2008 22:45 schreef hierissieweer het volgende:
Naar Mirrors geweest, was een leuke film, alleen het eind was ruk. En heb maar besloten om te gaan stoppen met roken. Afgelopen maand gewoon 150 weggerookt... Das echt niet normaal meer!!
inderdaad, ik vind dat Stroekie gewoon zelf moet kiezen, als hij mij zonder dit gedoe niet kiest dan moet ie maar lekker met HIW gaanquote:Op zondag 21 september 2008 22:45 schreef Cahir het volgende:
Kut poll.
vertel? Heb je niets beters te bedenken om mij mee aan te vallen... Je wordt saai!quote:
quote:Op zondag 21 september 2008 22:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
inderdaad, ik vind dat Stroekie gewoon zelf moet kiezen, als hij mij zonder dit gedoe niet kiest dan moet ie maar lekker met HIW gaan
Heb je z'n cursus gevolgdquote:Op zondag 21 september 2008 22:57 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
vertel? Heb je niets beters te bedenken om mij mee aan te vallen... Je wordt saai!
Klinkt wel interessant ja. Ik ken overigens rabijn Sacks niet, maar zo te lezen heeft hij meer verteld over dit onderwerp, dus moet maar eens googelen. Heb overigens nu keetje tippel en hoop binnenkort het boek van wonderer te krijgen dus dan zit ik wel weer even vol qua leeswerkquote:Op zondag 21 september 2008 22:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
mooi boek voor jou HIW
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1001004002621468&Section=BOOK
Wat voor een cursus? Hoe om te gaan met pubers?quote:
Kan.quote:Op zondag 21 september 2008 23:01 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Wat voor een cursus? Hoe om te gaan met pubers?
krijgen, je bedoelt zeker kopenquote:Op zondag 21 september 2008 23:00 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Klinkt wel interessant ja. Ik ken overigens rabijn Sacks niet, maar zo te lezen heeft hij meer verteld over dit onderwerp, dus moet maar eens googelen. Heb overigens nu keetje tippel en hoop binnenkort het boek van wonderer te krijgen dus dan zit ik wel weer even vol qua leeswerk
Tip: als jongen nooit een doos tissues in je kamer hebben. Veels te verdacht.quote:Op zondag 21 september 2008 23:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
altijd goed om kleenex bij de hand te hebben
Owja, maar hijs betaald dus zie hem wel komen. Hoelaat gaat de uitslag plaatsvinden van de battle for london?quote:
u spreekt uit ervaring ?????????quote:Op zondag 21 september 2008 23:07 schreef Cahir het volgende:
[..]
Tip: als jongen nooit een doos tissues in je kamer hebben. Veels te verdacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |