mietjequote:Op maandag 22 september 2008 12:49 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jap, ik ga echt niet in mijn onderbroek voor Stroek staan omkleden hoor...
alsof ik mezelf niet in de hand zou hebben en je direct ging bespringenquote:Op maandag 22 september 2008 12:49 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jap, ik ga echt niet in mijn onderbroek voor Stroek staan omkleden hoor...
dat was in de Yonah tijd toch ook al het geval ?quote:Op maandag 22 september 2008 13:06 schreef Xiance het volgende:
geen slachtoffer nee
maar [HOMO] is wel een clique waar moeilijk tussen te komen is hoor
maar tegenwoordig voel ik me wel een met sullie!
maar je moet je toch ook gewoon kunnen verkleden in een hotelkamer ?quote:Op maandag 22 september 2008 13:07 schreef Xiance het volgende:
ik loop ook nooit in mn ondergoed als ik niet thuis ben
always fully dressed, like a true queen
Wij, omdat het toendertijd alleen maar over Lindo en peuqeno azul ging in aanloop naar de meet van 30 augquote:
Dat is het niet, maar voel mij gewoon niet prettig als ik niet gekleed benquote:Op maandag 22 september 2008 13:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
alsof ik mezelf niet in de hand zou hebben en je direct ging bespringen
dus in London kan ik gerust gaan piem0lzwaaienquote:Op maandag 22 september 2008 13:18 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dat is het niet, maar voel mij gewoon niet prettig als ik niet gekleed ben
Geen idee wie het is...quote:Op maandag 22 september 2008 13:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Was DennisM niet op Pann zaterdag ??? anders had iemand hem kunnen zeggen dat de kust weer veilig is dan dat hij best terug mag komen
Jij hebt DennisM toen ik oktober niet gezien tijdens Nathangate ???????quote:
Helemaal nooitquote:Op maandag 22 september 2008 13:18 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dat is het niet, maar voel mij gewoon niet prettig als ik niet gekleed ben
klopt, in de yonah tijd ookquote:Op maandag 22 september 2008 13:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar je moet je toch ook gewoon kunnen verkleden in een hotelkamer ?
Precies! waarom is het eigenlijk raar dat sommige mensen gewoon wat preutser zijn?quote:Op maandag 22 september 2008 13:24 schreef Xiance het volgende:
[..]
klopt, in de yonah tijd ook
Hotelkamer?
ja hoor, daar kleed ik me wel om.. in de badkamer!
tenzij er niemand is, dan loop ik gewoon zo rond
geen idee eigenlijkquote:Op maandag 22 september 2008 13:25 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Precies! waarom is het eigenlijk raar dat sommige mensen gewoon wat preutser zijn?
Nee hoor is niet raar, maaar sliep je dan ook in een Pyamaquote:Op maandag 22 september 2008 13:25 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Precies! waarom is het eigenlijk raar dat sommige mensen gewoon wat preutser zijn?
Nee want die was ik in de haast voor het paken vergeten... Maar ja ik slaap in pyama (omdat ik het anders gewoon koud hebquote:Op maandag 22 september 2008 13:29 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nee hoor is niet raar, maaar sliep je dan ook in een Pyama
Heb je dan ook schroom voor strand/zwembad ?quote:Op maandag 22 september 2008 13:27 schreef Xiance het volgende:
ik vind niet dat ik preuts ben, maar ik hoef ook niet zo nodig alles aan de hele wereld te showen.. net zoals met dat TV-spel van vandeweek, waarin je dan eerlijk andwoord op vragen moet geven..
flikker toch op, sommige dingen zijn gewoon prive!![]()
daarom had ik ook netjes om twinbedden gevraagd bij de reserveringquote:Op maandag 22 september 2008 13:33 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nee want die was ik in de haast voor het paken vergeten... Maar ja ik slaap in pyama (omdat ik het anders gewoon koud hebMaar had het ook wel zeker willen doen omdat ik niet in mijn onderbroekje wil liggen naast een vreemde kerel...
en als je een one night stand hebt ?quote:Op maandag 22 september 2008 13:33 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nee want die was ik in de haast voor het paken vergeten... Maar ja ik slaap in pyama (omdat ik het anders gewoon koud hebMaar had het ook wel zeker willen doen omdat ik niet in mijn onderbroekje wil liggen naast een vreemde kerel...
Die heb ik niet.quote:Op maandag 22 september 2008 13:37 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en als je een one night stand hebt ?
Das lief!quote:Op maandag 22 september 2008 13:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daarom had ik ook netjes om twinbedden gevraagd bij de reservering
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |