Qua commercial heb je gelijk. Sony was toch ook van die ballen in Sant francisco? Maar had het meer over de muziek die er voor werd gebruikt.quote:
Nee, is standaard regel.quote:Op zondag 21 september 2008 23:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
u spreekt uit ervaring ?????????
heb je nog wat in te brengen voor de singoff ?quote:Op zondag 21 september 2008 23:09 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Owja, maar hijs betaald dus zie hem wel komen. Hoelaat gaat de uitslag plaatsvinden van de battle for london?
Ja, maar als ik die ik 8 voud heb valt het ook opquote:Op zondag 21 september 2008 23:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en mogen die in plastic verpakte zakdoekjes wel ?
hello! en zenuwachtig?quote:Op zondag 21 september 2008 23:13 schreef wonderer het volgende:
ik ben apot maar heb tijdelijk even internet in het hotel dus even gebruik van maken.
Cahir likt en slikt alles schoon, dus ik heb geen doekjes nodig!quote:Op zondag 21 september 2008 23:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en mogen die in plastic verpakte zakdoekjes wel ?
Nee wil gewoon de uitslag!quote:Op zondag 21 september 2008 23:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb je nog wat in te brengen voor de singoff ?
quote:Op zondag 21 september 2008 23:16 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Cahir likt en slikt alles schoon, dus ik heb geen doekjes nodig!
Je bent er weerquote:Op zondag 21 september 2008 23:13 schreef wonderer het volgende:
ik ben apot maar heb tijdelijk even internet in het hotel dus even gebruik van maken.
Bah, de horror, jij en Cahir saampjesquote:Op zondag 21 september 2008 23:16 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Cahir likt en slikt alles schoon, dus ik heb geen doekjes nodig!
Ik heb al eenquote:Op zondag 21 september 2008 23:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Bah, de horror, jij en Cahir saampjes![]()
waar gaat het heen met die jeugd van tegenwoordig
Je hoeft ook niet van mij te houden om te slikken hoor. Ow stik je nu omdat ik mijn dikke swanz er te ver instop?quote:Op zondag 21 september 2008 23:24 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik heb al een, dus die zeekoe word het niet.
Een beetje, van te voren. Maar toen ik er eenmaal zat... ouwehoeren over mijn boek met iemand die het kan waarderen, ik vond het wel best! Had het alleen hartstikke koud.quote:
Jou fallus is niet groter dan 11 cmquote:Op zondag 21 september 2008 23:27 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet van mij te houden om te slikken hoor. Ow stik je nu omdat ik mijn dikke swanz er te ver instop?
Zijn nog uit eten geweest en Rudy heeft me thuisgebracht achter op de fietsquote:Op zondag 21 september 2008 23:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je bent er weer![]()
en ja je kan niet ontbreken in deze topic
ja was wel leuk zo onder die boog van het viaduct maar wel in de wind en uit de zonquote:Op zondag 21 september 2008 23:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een beetje, van te voren. Maar toen ik er eenmaal zat... ouwehoeren over mijn boek met iemand die het kan waarderen, ik vond het wel best! Had het alleen hartstikke koud.
Ik stuur je boek morgen of overmorgen op
Lieve schat, jij hebt mijn lul nooit gezien. En wees blij, het is te veel voor jou om mee te handelen. Maar nu is deze discussie gesloten. Als je wat zinnigs tegen mij te zeggen hebt hoor ik het graag, maar op deze onzin ga ik niet meer verder.quote:Op zondag 21 september 2008 23:29 schreef Cahir het volgende:
[..]
Jou fallus is niet groter dan 11 cm. Dikke mensen hebben altijd een kleine pens, duh.
Ja Rudy is een toffe gastquote:Op zondag 21 september 2008 23:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zijn nog uit eten geweest en Rudy heeft me thuisgebracht achter op de fietsHij is echt zo leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |