Als het 4 oktober lukt en ik in de buurt ben redelijkerwijs kom ik wel even kijken, lijkt mij wel lachen. (nijmegen was toch 4 oktober?)quote:Op zondag 21 september 2008 23:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een beetje, van te voren. Maar toen ik er eenmaal zat... ouwehoeren over mijn boek met iemand die het kan waarderen, ik vond het wel best! Had het alleen hartstikke koud.
Ik stuur je boek morgen of overmorgen op
Yup. Maar afblijven, ik zag hem het eerstquote:Op zondag 21 september 2008 23:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja Rudy is een toffe gast
breng je hem mee naar Nijmegen ?
Okee, dan wacht ik eerst dat af en anders stuur ik hem alsnog opquote:Op zondag 21 september 2008 23:32 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Als het 4 oktober lukt en ik in de buurt ben redelijkerwijs kom ik wel even kijken, lijkt mij wel lachen. (nijmegen was toch 4 oktober?)
iets in deze zin klopt nietquote:Op zondag 21 september 2008 23:29 schreef Cahir het volgende:
[..]
Dikke mensen hebben altijd een kleine pens, duh.
Is goed, ga morgen meteen ff bellen wat betreft mijn rooster, dus dan kan ik meer vertellen. Was 4 oktober ook pann? In arnhem?quote:Op zondag 21 september 2008 23:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Okee, dan wacht ik eerst dat af en anders stuur ik hem alsnog op
Had hem nog niets eens gezienquote:
ik vind die zin er juist geweldig uit zienquote:
dat is vanmiddag best gelukt om hem niet telkens te knuffelenquote:Op zondag 21 september 2008 23:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yup. Maar afblijven, ik zag hem het eerst
ja hij is wel memorabelquote:Op zondag 21 september 2008 23:39 schreef Wexy het volgende:
[..]
ik vind die zin er juist geweldig uit zien
Ik mocht hem lekker de hele tijd vasthouden op de fietsquote:Op zondag 21 september 2008 23:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat is vanmiddag best gelukt om hem niet telkens te knuffelen
Hij is echt heel leuk, heb naderhand nog een poosje met hem staan praten en het over ons in het H topic gehadquote:Op zondag 21 september 2008 23:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik mocht hem lekker de hele tijd vasthouden op de fiets
HIW, yep, Pann in Arnhem dan, klopt.
Wexyquote:Op zondag 21 september 2008 23:39 schreef Wexy het volgende:
[..]
ik vind die zin er juist geweldig uit zien
alohaquote:
slaap lekkerquote:Op maandag 22 september 2008 00:06 schreef wonderer het volgende:
Ik ga een verslag schrijven en dan pitten.
slaap lekker, mannen.
quote:
Ja gaat nog steeds lekker hierquote:Op zondag 21 september 2008 23:49 schreef hierissieweer het volgende:
Leuk joh, Hoestie en hoest met het zwemmen?
Jij hebt een savant? Tof man! Eentje alszijnde een autiste of als verstandelijk beperkt, of beide natuurlijk. Zag laatst een socu over savants, maar een leuk "projectje" zo!quote:Op maandag 22 september 2008 00:09 schreef Wexy het volgende:
[..]
slaap lekker
[..]
![]()
[..]
Ja gaat nog steeds lekker hier
en met zwemmen ook... t savantje heeft nu een nieuwe hobby.. weten hoe lang het nog duurt voor we gaan spelen. Na elk baantje gaat hij vragen.. dus nu ga ik rekensommen geven... beginnen met makkelijk en dan steefs een beetje moeilijker
droom maar fijn van je middag, hopelijk hebben je dromen geen last van power failluresquote:Op maandag 22 september 2008 00:06 schreef wonderer het volgende:
Ik ga een verslag schrijven en dan pitten.
slaap lekker, mannen.
er was toen n hele mediahype om die gozer die dat boek geschreven heeft, ene daniel nogwattes.quote:Op maandag 22 september 2008 00:16 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jij hebt een savant? Tof man! Eentje alszijnde een autiste of als verstandelijk beperkt, of beide natuurlijk. Zag laatst een socu over savants, maar een leuk "projectje" zo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |