Waar?quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:41 schreef Greys het volgende:
Juup komt ook foto's kijken he, morgen?
Waarom?quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:51 schreef Harajuku. het volgende:
Omdat ik om 01:20 nog naar t station moet
100 kilo p/mquote:Op zaterdag 20 september 2008 00:50 schreef Ingetje79 het volgende:
En....we hebben ook een nieuwe vriezert voor ze gekocht, die is vorige week al bezorgd.
Een diervoederbedrijf heeft namelijk toegezegd om het asiel de komende maaaaaaaaaaanden van incourant diepvriesvoer te voorzien. 100 kilo per maand!
Ja fuck sake, 20.00 leek me wel leuk.quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Kan die niet gewoon morgenvroeg komen ipv 's nachts?
Heb even een gast slotje gezet, is nu dichtquote:Op zaterdag 20 september 2008 00:52 schreef Greys het volgende:
Ik ken het probleem Hara
[Asielactie 2008] Today is the day!!!!!!!
Ing, ik had jouw post niet meer gezien nadat ik gegild had dat ik een nieuwe zou openen.
SorryMaar die van mij mag dicht.
Tot morgen mop!quote:
Hadden jullie er ook graag bij gehadquote:Op zaterdag 20 september 2008 00:57 schreef Juup© het volgende:
Jammer dat wij niet in de buurt wonen van het asiel, hadden er graag heen gegaan om te zien hoe alles daar in ontvangst wordt genomen.
Not a chance, pet en sjaal liggen klaarquote:Op zaterdag 20 september 2008 00:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Tot morgen mop!En groetjes aan die nachtbrakertttt!
Vergeet je sjaal niet![]()
Wij zullen alle beesten hier wel vertroetelen (gebeurt elke dagquote:Op zaterdag 20 september 2008 00:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Hadden jullie er ook graag bij gehad
Maar als jij morgen Gijs nou even extra vertroetelt en daarna in het topic de miljoenen () foto's komt bekijken, krijg je de sfeer aardig mee denk ik
Hij is MOOOOOOOOOOOOOOOIIquote:Op zaterdag 20 september 2008 01:05 schreef Greys het volgende:
Oh ja, even een foto van Boris nog plaatsen in het topic!
Hopen dat ze ons geschikt vinden voor hem!
[ afbeelding ]
Wat is bedreten?quote:
Eh, hoe zeg je datquote:Op zaterdag 20 september 2008 01:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is bedreten?
Maar het zal wel niet positief zijn en daarom is het juist goed als ie het asiel uit mag
Ik draaf teveel door he?
Misschien mag ie alleen op een boerderij ofzo. En dan ben ik weer teleurgesteld
@Juup, moeilijk lijkt me dat! Ik zie ook al op tegen de ontmoeting met die oude dikke retriever die in het asiel zit morgen! Die kan ik toch niet laten zitten daar?
Kan ook een labrador zijn ipv een goldenquote:Op zaterdag 20 september 2008 01:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Eh, hoe zeg je datGeen flauw idee maar niet echt positief nee. Een beetje a la
denk
Golden? Waar? Wie?
quote:Dus...dit gaan we overhandigen:
- 2000 euro
- een gloedjenieuwe vriezer (is daar al afgeleverd, moet aan staan vandaag namelijk)
- 100 kilo Carnibest vleesvoer voor in de vriezer
- 100 kilo brokken
- 8 dozen alu kuipjes kattenvoer
- heeeeel veel speelgoed, koekjes, snoepjes, dekens, kussens, allemaal voor de dieren!
quote:Op zaterdag 20 september 2008 01:33 schreef Greys het volgende:
Je hebt al mazzel als ik niet 'Hai Boris' tegen die labrador goldencocker spaniel zeg hoor
Oh en Hara, dat haren wassen en drogen probleem heb je morgenochtend niet bedenk ik me net!
Think: pet!
Ik lach nog steedsquote:Op zaterdag 20 september 2008 01:34 schreef Greys het volgende:
En die foto's lijken sprekend op elkaar.
Nou ja... BIJNA dan
Cheers, MissBliss!![]()
Tot morgen liefjes!
quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:50 schreef Ingetje79 het volgende:
En....we hebben ook een nieuwe vriezert voor ze gekocht, die is vorige week al bezorgd.
Een diervoederbedrijf heeft namelijk toegezegd om het asiel de komende maaaaaaaaaaanden van incourant diepvriesvoer te voorzien. 100 kilo per maand!
Dat gaan mooie foto's worden morgenquote:Op zaterdag 20 september 2008 01:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
wOOOOOHOOOOO!
Ik ben dronken
Leuk
Nee, maar ik doe mn giletje aan, en mn zwarte stropdas staat er wel bij, maar mn paarse is waaaaaaaaaaaaaay mooierquote:Op zaterdag 20 september 2008 08:44 schreef Greys het volgende:
Dank je draculettetje! Kom maar lekker foto's kijken vanavond
Qwea, het is geen modeshow he?
* Greys vraagt zich vertwijfeld af hoe ze haar wallen nog kan camoufleren
quote:Op zaterdag 20 september 2008 09:06 schreef Greys het volgende:
Oh en Qwea, mijn haar zit k*t, maar ik heb besloten het gewoon op te geven en dat werkt heel bevrijdend kan ik je melden
Ik twijfel tussen sneakers en laarzenquote:Op zaterdag 20 september 2008 09:08 schreef noekje het volgende:
Mijn haar zit vooral lang. Mooi! Geen omkijken naar.
Alleen sneakers of hakken. Kweenie..
Greys en Qwea zijn asociaal lang...ik ga voor de hakkenquote:Op zaterdag 20 september 2008 09:08 schreef noekje het volgende:
Mijn haar zit vooral lang. Mooi! Geen omkijken naar.
Alleen sneakers of hakken. Kweenie..
Nee, das de ceintuurbaan voor zover ik weet.quote:Op zaterdag 20 september 2008 09:08 schreef Burdie het volgende:
Ik heb een jurkje aan en een veel te grote sjaal om.
En als de bakker vanmorgen nog genoeg gebakjes in huis heeft, kunnen we nog heeeeeel eventjes mee naar het asiel om wat katten te aaien. Maar dat weten we dadelijk pas
.
De Mac bij Zwolle-zuid, is dat die langs de A28?
Ik ben maar 1.83quote:Op zaterdag 20 september 2008 09:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Greys en Qwea zijn asociaal lang...ik ga voor de hakken
Ah, ik zit al op de site te loerenquote:Op zaterdag 20 september 2008 09:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, das de ceintuurbaan voor zover ik weet.
MOGGUH MB!quote:Op zaterdag 20 september 2008 09:21 schreef MissBliss het volgende:
Dan doe ik ook maar hakken aan
hoofdpijn
ik benijd de diertjes erom. Ze ziten dan wel in een asiel, maar ze pijnigen hun poten tenminste niet om er mooier uit te zien en ze hebben allemaal lekere leuke bontjasjesquote:Op zaterdag 20 september 2008 09:17 schreef noekje het volgende:
Wat een stel verwende proppen ook. Het is voor de diertjes en en iedereen heeft het druk met hakken en kleding. Die arme diertjes hebben helemaal geen pumps.
Goede reis! En tot straks!quote:Op zaterdag 20 september 2008 09:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik gaaaa!![]()
Op vrij kleine hakjes....anders verongeluk ik![]()
quote:
Geen idee?quote:Op zaterdag 20 september 2008 09:58 schreef noekje het volgende:
Met hoeveel mensen zijn we daar nu eigenlijk precies?
Dank u! En ook voor het aanbod!quote:Op zaterdag 20 september 2008 09:54 schreef Xebber het volgende:
Jullie allemaal babbelen over hakken...
En toen waren er van die roosters wat dieren tegen zou moeten houden, maar jullie d'r overheen moeten helpen. *Krak* zei het hakje.![]()
Heel veel plezer straks! En maak eens veel foto's! Als jullie het leuk lijkt heb ik 25 GB webspace en kan ik een mooi fotoalbum maken van vandaag! Die foto's mogen jullie mailen naar asielactie @ xebber.nl , xebber @ gmail.com of via MSN, te vinden in mijn profiel, of hoe dan ook. Hoge resolutie is het mooist.
Succes en maak d'r een leuke dag van!
Hier ook.quote:Op zaterdag 20 september 2008 10:35 schreef Juup© het volgende:
Wacht op de foto's en de verhalen.... en wacht.... en wacht... [ afbeelding ]
En maar inlikkenquote:Op zaterdag 20 september 2008 14:02 schreef SHE het volgende:
En ook niet onbelangrijk; ontzettend lief van dat knor & danny de pot hebben aangevuld
Zo'n afstand afleggen met resp. 7 en 9 cm hakken aan kon natuurlijk ook niet goed gaan...quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:50 schreef nokwanda het volgende:
Arme Greys en Maes. Hoop dat ze nog iets hebben kunnen meekrijgen of dat de rest en de mensen van het asiel op hen konden wachten.
en dat met 100 kg vlees, kattemand en de rest van de spullen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo'n afstand afleggen met resp. 7 en 9 cm hakken aan kon natuurlijk ook niet goed gaan...
Nee, want Re was er bijquote:Op zaterdag 20 september 2008 16:12 schreef Sanne het volgende:
Leuk!!!! Benieuwd naar de foto's.
Bliss geen kat meegenomen?
quote:Op zaterdag 20 september 2008 16:25 schreef bigbird het volgende:
Nou mijn foto's komen later want uitgerekend nu heeft mijn pc besloten niets te doen met zijn usb poorten
Ja maar zo makkelijk ging het allemaal niet maar dat mag Greys zelf vertellen. Het was echt heel spannend.quote:Op zaterdag 20 september 2008 16:18 schreef TheYoung1 het volgende:
Mwaaaaahhhh te gek!!!
En ik wist wel dat Greys Boris niet achter kon laten. Zou dat wel zo geweest zijn, had iemand anders van de groep 'm wss wel meegenomen
anders ik wel...![]()
Zwaaaaaaaaaaaaaaaaaar benieuwd naar de foto's en zulks
Mocht ze hem gelijk meenemen ??quote:Op zaterdag 20 september 2008 16:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Ben weer thuihuis!![]()
Greys heeft een poes! En ik mocht het wel vertellen en strakkies als ze thuis is krijgen jullie een foto van Boris de Poes![]()
![]()
![]()
Het was echt super; Greys en Maes waren uiteindelijk om 1 uur bij het asiel.
Wij zaten toen nog lekker in het zonnetje van een kop koffie/thee/fris te genieten.
Daarna auto's uitpakken (heeeeeeeeel werk), rondleiding en toen ze dachten dat ze klaar waren met ons; gaven we de cheque met een bosje bloemen (Bigbird)
Nou....toen werden ze een beetje wild enzo.
Nu ff de foto's kijken en uitzoeken welke wel en niet op Fok! mogen.
Tot zover beknopt verslag. Rest volgt
Ja en dan mag je wel zo sjaggo doenquote:Op zaterdag 20 september 2008 16:28 schreef nein het volgende:
woei! Ik ben ook weer thuis!
Dat ze dachten dat er een groep KINDEREN zou komen blijft nog het allermooiste![]()
T was een leuke middag
Dat zal dan nog wel ff duren. Die moeten eerst hun aanwinst aan zijn/haar(?) nieuwe huiske laten wennenquote:Op zaterdag 20 september 2008 16:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja maar zo makkelijk ging het allemaal niet maar dat mag Greys zelf vertellen. Het was echt heel spannend.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 16:28 schreef nein het volgende:
Dat ze dachten dat er een groep KINDEREN zou komen blijft nog het allermooiste![]()
T was een leuke middag
Dat mag Q vertellen...als ze weer volledig gekalmeerd isquote:Op zaterdag 20 september 2008 16:28 schreef nein het volgende:
T was een leuke middag
quote:Op zaterdag 20 september 2008 16:28 schreef nein het volgende:
Niet vragen..DOEN!!!!quote:Op zaterdag 20 september 2008 16:33 schreef bigbird het volgende:
Ik heb wel 1 foto al![]()
Staat maar een klein beetje + de 8 dozen en het diepvriesvoer niet op![]()
Mag ik hem plaatsen?
Maakt Greys niet uit heurquote:Op zaterdag 20 september 2008 16:41 schreef bigbird het volgende:
Ik heb nog zon foto, daar staat alles op van deze berg, maar weet niet of greys het zo leuk vindt als ik haar erbij heb staan dus die staat nog vrolijk hier
Troelaquote:Op zaterdag 20 september 2008 16:42 schreef noekje het volgende:
Er staan hier nog hondenkoekjes. Ik heb geen hond.
Ik heb expres niet zo veel foto's gemaakt. Wil niemand voor zijn of haar hoofd stoten. Is tenslotte een lief bedoelde actie en ieder heeft zo zijn recht op privacyquote:Op zaterdag 20 september 2008 16:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Whehehe, op al mijn foto's en filmpjes staat wel iemand die absoluut niet op Fok! wil![]()
Het wachten is dus op de foto's van MB en Re.
Maar ik had wel wél mijn mobiel bij me! Niet dat ik gebeld ben ofzo.quote:
Daarom!quote:Op zaterdag 20 september 2008 16:46 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ik heb expres niet zo veel foto's gemaakt. Wil niemand voor zijn of haar hoofd stoten. Is tenslotte een lief bedoelde actie en ieder heeft zo zijn recht op privacy
En er zouden miljoenen foto's worden gemaakt/geplaatst?quote:Op zaterdag 20 september 2008 16:46 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ik heb expres niet zo veel foto's gemaakt. Wil niemand voor zijn of haar hoofd stoten. Is tenslotte een lief bedoelde actie en ieder heeft zo zijn recht op privacy
Shakira, Ultra en die leuke zwartwitte vetklep uit het eerste verblijfquote:Op zaterdag 20 september 2008 16:50 schreef bigbird het volgende:
Ik ben ook wel erg benieuwd naar de overige foto's. Heb er zelf vrij weinig. Alleen paar katjes daarHeb er wel een aantal gezien die ik zo zou willen hebben
Ik heb helpen slepen!quote:Op zaterdag 20 september 2008 16:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En er zouden miljoenen foto's worden gemaakt/geplaatst?
Welke was Ultra dan oaw?quote:Op zaterdag 20 september 2008 16:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Shakira, Ultra en die leuke zwartwitte vetklep uit het eerste verblijf
Waarvoor hulde...quote:
Die laatste in die kooi. Zo'n bruin tijgertje met schitterende oogjes.quote:
Het was te warm voor de sjaal, maar de muts had ze wel op.quote:Op zaterdag 20 september 2008 16:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarvoor hulde...![]()
Maar daar gaat het niet om, ik lees ineens dat er veel foto's niet geplaatst worden wegens privacy-redenen.
Had Harajuku d'r pet en sjaal dan niet bij d'r?
Deze ?quote:Op zaterdag 20 september 2008 16:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die laatste in die kooi. Zo'n bruin tijgertje met schitterende oogjes.
En heul speels
Knorretjequote:Op zaterdag 20 september 2008 17:03 schreef knorretje het volgende:
Wat fijn dat het asiel er zo blij mee was!!
En nog fijner dat greys er toch nog erg snel bij was !!
En superfijn dat Boris met haar mee is
En wat leuk dat jullie er ook nog even waren voor de overdracht van spulletjes op de parkeerplaatsquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:03 schreef knorretje het volgende:
Wat fijn dat het asiel er zo blij mee was!!
En nog fijner dat greys er toch nog erg snel bij was !!
En superfijn dat Boris met haar mee is
viel wel mee en ik had er goed weer bijquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Knorretje![]()
Heb je nog lang staan wachten op Danny bij de Mac?
Mag je gezin hier in het topic of heb je dat liever niet?
Inderdaadquote:
Hoeveelheid tegenvallen?quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:06 schreef bigbird het volgende:
Moet zeggen dat ik hier nog zit te stuiteren, voor zover we bang waren dat de hoeveelheid tegen zou vallen, nou...... niet meer!
Ja! Ze reden 2 containertjes naar buiten in de veronderstelling dat het wel ging passenquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoveelheid tegenvallen?
Het lijkt wel een complete inboedel van iemand die gaat verhuizen...
[ afbeelding ]
Hoort die rolcontainer met kussentjes op de achtergrond ook bij de opbrengst?
quote:Op zaterdag 20 september 2008 @ 17:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoeveelheid tegenvallen?
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Inderdaad
Nou, wij zijn ook weer thuis, even bijlezen
Jazeker, en er was al wat opgeruimd, er ligt nog wat voor wat buiten de foto valt, en zoals ik al zei, de 8 dozen voer en het diepvries spul staat al binnenquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoeveelheid tegenvallen?
[ afbeelding ]
Greys en Boris mag wel...ze plaatst zelf straks eentje van bij haar thuis met Binkquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:12 schreef Re het volgende:
zo maar ff de foto's uploaden.... zitten leuke foto's tussen (Greys en Boris, maar die mag ik natuurlijk niet plaatsen
)
Hij kan zo heeeeerlijk lachen, vooral wanneer ie iets doet wat eigenlijk niet magquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Mits ik enigzins fatsoenlijk op de foto sta, mag ik er wel op heur MB![]()
Nou goed....hier istie dan! Kindje DannyKnor aka Jayden! Met bloem! Wat een heerlijk kereltje is het trouwens![]()
[ afbeelding ]
Ik sta er nog versteld van. Ze konden het amper kwijt zo snelquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:21 schreef tonja het volgende:
Wat een ongelofelijke hoeveelheid spullen![]()
![]()
Ik vind je in het echt mooier dan de foto in je foboquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:27 schreef nein het volgende:
Jeuj! foto's!! ah ik ga niet heel moeilijk doen over met mn hoofd op fok staan (aangezien ik ook gewoon een fobo met foto heb)
Heb je trouwens snel gedaan nog.quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:27 schreef nein het volgende:
Jeuj! foto's!! ah ik ga niet heel moeilijk doen over met mn hoofd op fok staan (aangezien ik ook gewoon een fobo met foto heb)
Mooie blauwe kijkertjes...quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:28 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ik vind je in het echt mooier dan de foto in je fobo
Nou dank jequote:Op zaterdag 20 september 2008 17:28 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ik vind je in het echt mooier dan de foto in je fobo
Whaaaa! Schiet es op danquote:
Zo had ik het nog niet bekekenquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:30 schreef nein het volgende:
[..]
Nou dank jeMaar da's tactisch he, dan valt het altijd mee
quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heb je trouwens snel gedaan nog.
Zo hard reden we niet op de terugweg
Wauw, mooi beestjequote:Op zaterdag 20 september 2008 16:52 schreef Ingetje79 het volgende:
En deze mooierd is nu onderweg naar Bleiswijk.
[ afbeelding ]
Jaa...die reactie was echt leuk van Monique (de euhm...hoofd..dinges..mevrouw daar). Die had het echt totaaaaal niet verwacht!!quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:29 schreef TheYoung1 het volgende:
*wachten op de cheque-overhandiging-blijkopjes-foto!! *
Kom op dan!quote:
En die ander maar steeds "hoeveel dan, hoeveel dan?"quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:34 schreef nein het volgende:
[..]
Jaa...die reactie was echt leuk van Monique (de euhm...hoofd..dinges..mevrouw daar). Die had het echt totaaaaal niet verwacht!!![]()
Ingetje gaf de cheque...en Monique van: "Ook nog een cheque?*draait cheque om*
![]()
![]()
![]()
"
Ja die reactie was goud waard. Na al die spullen had ze hier nooit meer aan kunnen denkenquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:34 schreef nein het volgende:
[..]
Jaa...die reactie was echt leuk van Monique (de euhm...hoofd..dinges..mevrouw daar). Die had het echt totaaaaal niet verwacht!!![]()
Ingetje gaf de cheque...en Monique van: "Ook nog een cheque?*draait cheque om*
![]()
![]()
![]()
"
Ja dat vind ik ook! Prachtige bengaal is het. Dat zal een beste dondersteen zijnquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:37 schreef nein het volgende:
Ik vind overigens wel dat Greys een apart Boris topic moet openen....dat is wel zoo'n mooooi beeeeest
Ikquote:Op zaterdag 20 september 2008 @ 17:37 schreef TheYoung1 het volgende:
Jaaaaaaaaa, maar wie heeft daar nu dan een foto van!!!!
Sneller, ik houd het niet meer!!! [afbeelding]
quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik
Momentje hoorIk ben bezig!
*uitrekt. Zo, wij zijn thuis.quote:Op zaterdag 20 september 2008 16:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat mag Q vertellen...als ze weer volledig gekalmeerd is
Ach, ben het wel met je eens. Gelukkig ging het verder wel goedquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
*uitrekt. Zo, wij zijn thuis.
En volledig gekalmeerd, och. Ik vind het nog steeds bere onfatsoenlijk, maar wie ben ik.
Je maakt het wel spannend zo hè... Wat is er gehappend dan?quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
En volledig gekalmeerd, och. Ik vind het nog steeds bere onfatsoenlijk, maar wie ben ik.
Ik, maar ik sta toch niet op de fotoquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:48 schreef Qwea het volgende:
Kan iedereen die niet op fok wil me even PM'en?
Ja, mij ook graag!quote:Op zaterdag 20 september 2008 @ 17:48 schreef Qwea het volgende:
Kan iedereen die niet op fok wil me even PM'en?
Nogal hequote:Op zaterdag 20 september 2008 @ 17:52 schreef Burdie het volgende:![]()
![]()
.
Ze ziet er blij uit voor iemand die speciaal op d'r vrije dag naar het asiel moest komen.
Gave pics!!!quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:51 schreef MissBliss het volgende:
Foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
niet zeiken, was gewoon misverstand....quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
En ze was hartstikke blij!quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:55 schreef Re het volgende:
[..]
niet zeiken, was gewoon misverstand....
Dat wel jaquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:55 schreef Re het volgende:
[..]
Waar gaat dit over? Het 'ik blijf niet nog een uur wachten' akkefietje? Ik denk dat ze die woorden wel heeft teruggenomen inmiddelsquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:55 schreef Re het volgende:
[..]
Re heeft ze eigenlijk allemaal gemaaktquote:
Ja, ik doe er nog een paar van poesjes voor hier, en de rest doe ik idd wel in een zipje op de server.quote:Op zaterdag 20 september 2008 @ 17:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Mooie foto's MB![]()
Komt de rest op jullie server?
Ben zeer benieuwd!quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Re heeft ze eigenlijk allemaal gemaakt
[..]
Ja, ik doe er nog een paar van poesjes voor hier, en de rest doe ik idd wel in een zipje op de server.
Wat gaaf voor je Greys! Die foto is echt heel erg mooi en je liep echt te stralen toen je hem mee mocht nemenquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:00 schreef Greys het volgende:
Ik ben ook weer aanspreekbaar!
Heb eerst een half uur met mijn kaak op de grond staan kijken hoe Bink en Boris hier al gewoon samen door de kamer dwarrelen![]()
Als Boris langs Bink wil lopen, doet ie 'mauw' en loopt ie er gewoon op 10 centimeter afstand langs. En Bink is te overdonderd om het gek te vinden, die ligt gewoon weer op zijn snoepje te kluiven en de kat zit zich te wassen op de vensterbank
![]()
We reden overigens nog geen 500 meter en het werd een drama, want Boris besloot dat ie NIET in de doos wilde blijven en binnen een minuut zat er een enorm gat in de doos aan de zijkant, waar klauwen uit kwamen en tanden die het karton stuk scheurden. Ik werd BIJNA bang voor hemEn toen op aanraden van Ing (lang leve de hulplijn!
) uit de doos gehaald en Boris heeft heel de weg op school gelegen, af en toe luid klagend. Maar ik heb niet één krasje op mijn arm staan, dus reuze lief!
Ik vond jullie trouwens allemaal ontzettend leuk!![]()
Na de heenweg waar we 3,5 uur over gedaan hebben was dat een aangename verrassing! Niet dat ik jullie niet leuk verwacht had, maar jullie waren nog veel leuker dan ik dacht
En MissBliss, die foto hierboven van moi met Boris!Dankjewel!
![]()
Ik ga ook even wat fotootjes uitzoeken!!!
En ik vind het nog steeds jammer dat ik Danny en Knorretje gemist heb
ja ik ook.. ach wie weet een andere keerquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:00 schreef Greys het volgende:En ik vind het nog steeds jammer dat ik Danny en Knorretje gemist heb
Thanks, maar Re heeft eigenlijk de meeste foto's gemaakt, ik had het te druk met aaienquote:Op zaterdag 20 september 2008 @ 18:22 schreef SHE het volgende:
wat een katten!!!! Die met die overbeet!!!![]()
raap me ooohooop! Die wil ik
Ze zijn allemaal zo bijzonder![]()
en Bliss, wat een goede camera en fotomaak skillz!
Ingetje heeft filmpjes gemaaktquote:Op zaterdag 20 september 2008 @ 18:35 schreef TheYoung1 het volgende:
Zijn er eigenlijk ook filmpjes gemaakt? En was er een camera-ploeg aanwezig van de regionale tv ofzo?
En toch, die rooie hè? Die zou je echt heel leuk staan.quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ingetje heeft filmpjes gemaaktEn er was geen tv-ploeg
quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:41 schreef Greys het volgende:
Ik ga NU de foto's uploaden!Net allemaal verkleind!
Ik probeer Re te indoctrineren, maar tot nu toe zonder succes.quote:Op zaterdag 20 september 2008 @ 18:44 schreef noekje het volgende:
[..]
En toch, die rooie hè? Die zou je echt heel leuk staan.
Hij zou Re ook heel leuk staan. Hij complimenteert jullie haarkleur echt enorm.quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik probeer Re te indoctrineren, maar tot nu toe zonder succes.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:48 schreef noekje het volgende:
En Boris en Greys. Match made in heaven.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 @ 18:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij zou Re ook heel leuk staan. Hij complimenteert jullie haarkleur echt enorm.
quote:Lionel & Lucky Luke & Liam KITTENS
kan bij andere katten: Ja
kan bij honden: Onbekend
kan bij kleine kinderen: Onbekend
kan bij grote kinderen: Ja
kan op een flat: Nee
kan in een tuin: Ja
Oh nee, volgens mij is het Nancy:quote:
Of mogen er geen kittens geplaatst worden op een flat?quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh nee, volgens mij is het Nancy:
[ afbeelding ]
Maar die kan ook niet in een flat.
Ik denk het, het staat bij alle kittensquote:Op zaterdag 20 september 2008 @ 18:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Of mogen er geen kittens geplaatst worden op een flat?
Hij is echt rood rood. Gaaf beestje.
Haha, ik heb ook 2 foto's van dat beest met dr kont in de luchtquote:"check mij kei fotogeniek zijn dan!"
Daar ben ik een beetje flieft opquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh nee, volgens mij is het Nancy:
[ afbeelding ]
Maar die kan ook niet in een flat.
Mr en ik waren best wel weg van dezequote:Op zaterdag 20 september 2008 19:00 schreef MissBliss het volgende:
Toffe foto's Qwea!
[..]
Haha, ik heb ook 2 foto's van dat beest met dr kont in de lucht
[ afbeelding ]
ga het proberen, had ze eindelijk van het toestel af, en we moeten zo nog weg, dus heb het toch maar zo gedaanquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:11 schreef Greys het volgende:
Bigbird, ze zijn wel HEEL groot
Kan je ze een beetje verkleinen
Nu zie ik ze!quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:12 schreef bigbird het volgende:
[..]
ga het proberen, had ze eindelijk van het toestel af, en we moeten zo nog weg, dus heb het toch maar zo gedaan
Was niet zeuren hoorquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Nu zie ik ze!![]()
Sorry voor het zeuren, het laden duurde wat lang
Doen!quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:28 schreef Greys het volgende:
Hij kletst echt! Elke keer als hij langs Bink wil lopen doet hij even 'mauw!' zachtjes en dan loopt ie er langs!
En nu ligt hij al een uurtje op de vensterbank te tukken, heel relaxed, en als ik hem aai zegt ie ook 'mauw'
Zal ik een eigen topic voor Boris openen?
Of is dat overdreven?
Het was allemaal leuker dan ik verwacht hadquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:29 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ik vond het zo leuk om jou ook te zien!
Oh jaquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Doen!
Hé Hara, jouw sjaal, bij mij. Uh uh.
Ja, en ja !!!! Ik ben voor een Boristopic.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:28 schreef Greys het volgende:
Zal ik een eigen topic voor Boris openen?
Of is dat overdreven?
Eenschquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:34 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, en ja !!!! Ik ben voor een Boristopic.
Same here, + de verjaardag, heb geen zin meerquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:36 schreef TheYoung1 het volgende:
...........sprakeloos..............
Zou bijna vergeten, dat ook ik nog wat moet eten.
Met al dit F-vijven, en al dat ouwe wijven,
ik zou bekans mn knorrende maagje vergeten!
quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:43 schreef noekje het volgende:
Het verhaal van Darrel.
Darrel is gevonden op een balkon. Bazinnetje is op vakantie gegaan. Het was daar bloedheet. Iemand heeft de dierenambulance opgebeld en toen hebben ze hem naar het asiel gebracht. Daar was/is die heel erg down. Ze zijn nu bezig met Bach bloesems. Ze schijnt nu al best opgeknapt te zijn maar het was echt een arm ding.
Asiel heeft nog contact gehad met haar vorige baasje maar die ontkent dat het haar poes is.
Tenminste, ik neem eigenlijk aan dat het een poes is en geen kat? Het is een poes![]()
Greys!Aw!
Hoi allen, het was leuk om jullie te zien! Re, MissBliss, bedankt voor de mooie foto!quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:16 schreef MissBliss het volgende:
Poezies!!
Darrel, die misschien ook een nieuw huisje krijgt!![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:46 schreef verita het volgende:
[..]
[..]
Hoi allen, het was leuk om jullie te zien! Re, MissBliss, bedankt voor de mooie foto!
Wij denken er inderdaad stevig over na om Darrel in huis te nemen. Darrel zelf is geen punt van discussie, we zijn nog teruggegaan naar haar kooi en hebben haar geaaid en gefilmd. Zij gaf continue kopjes en volgens ons zijn we goedgekeurd als haar blikopeners. Het gaat er nu om of de poes die we al thuis hebben, het ook aan kan (ook zo bang geweest als Darrel, nu wat relaxter)
Er is maar één manier om daarachter te komen. Dan moet je het dus eigenlijk proberen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:46 schreef verita het volgende:
[..]
[..]
Hoi allen, het was leuk om jullie te zien! Re, MissBliss, bedankt voor de mooie foto!
Wij denken er inderdaad stevig over na om Darrel in huis te nemen. Darrel zelf is geen punt van discussie, we zijn nog teruggegaan naar haar kooi en hebben haar geaaid en gefilmd. Zij gaf continue kopjes en volgens ons zijn we goedgekeurd als haar blikopeners. Het gaat er nu om of de poes die we al thuis hebben, het ook aan kan (ook zo bang geweest als Darrel, nu wat relaxter)
mee eensquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Er is maar één manier om daarachter te komen. Dan moet je het dus eigenlijk proberen.
Ben heel benieuwd. Ze verdient een mooi huisje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |