Ja dat vind ik ook! Prachtige bengaal is het. Dat zal een beste dondersteen zijnquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:37 schreef nein het volgende:
Ik vind overigens wel dat Greys een apart Boris topic moet openen....dat is wel zoo'n mooooi beeeeest
Ikquote:Op zaterdag 20 september 2008 @ 17:37 schreef TheYoung1 het volgende:
Jaaaaaaaaa, maar wie heeft daar nu dan een foto van!!!!
Sneller, ik houd het niet meer!!! [afbeelding]
quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik
Momentje hoorIk ben bezig!
*uitrekt. Zo, wij zijn thuis.quote:Op zaterdag 20 september 2008 16:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat mag Q vertellen...als ze weer volledig gekalmeerd is
Ach, ben het wel met je eens. Gelukkig ging het verder wel goedquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
*uitrekt. Zo, wij zijn thuis.
En volledig gekalmeerd, och. Ik vind het nog steeds bere onfatsoenlijk, maar wie ben ik.
Je maakt het wel spannend zo hè... Wat is er gehappend dan?quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
En volledig gekalmeerd, och. Ik vind het nog steeds bere onfatsoenlijk, maar wie ben ik.
Ik, maar ik sta toch niet op de fotoquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:48 schreef Qwea het volgende:
Kan iedereen die niet op fok wil me even PM'en?
Ja, mij ook graag!quote:Op zaterdag 20 september 2008 @ 17:48 schreef Qwea het volgende:
Kan iedereen die niet op fok wil me even PM'en?
Nogal hequote:Op zaterdag 20 september 2008 @ 17:52 schreef Burdie het volgende:![]()
![]()
.
Ze ziet er blij uit voor iemand die speciaal op d'r vrije dag naar het asiel moest komen.
Gave pics!!!quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:51 schreef MissBliss het volgende:
Foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
niet zeiken, was gewoon misverstand....quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
En ze was hartstikke blij!quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:55 schreef Re het volgende:
[..]
niet zeiken, was gewoon misverstand....
Dat wel jaquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:55 schreef Re het volgende:
[..]
Waar gaat dit over? Het 'ik blijf niet nog een uur wachten' akkefietje? Ik denk dat ze die woorden wel heeft teruggenomen inmiddelsquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:55 schreef Re het volgende:
[..]
Re heeft ze eigenlijk allemaal gemaaktquote:
Ja, ik doe er nog een paar van poesjes voor hier, en de rest doe ik idd wel in een zipje op de server.quote:Op zaterdag 20 september 2008 @ 17:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Mooie foto's MB![]()
Komt de rest op jullie server?
Ben zeer benieuwd!quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Re heeft ze eigenlijk allemaal gemaakt
[..]
Ja, ik doe er nog een paar van poesjes voor hier, en de rest doe ik idd wel in een zipje op de server.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |