Gave pics!!!quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:51 schreef MissBliss het volgende:
Foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

niet zeiken, was gewoon misverstand....quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
*uitrekt. Zo, wij zijn thuis.
En volledig gekalmeerd, och. Ik vind het nog steeds bere onfatsoenlijk, maar wie ben ik.

En ze was hartstikke blij!quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:55 schreef Re het volgende:
[..]
niet zeiken, was gewoon misverstand....

Dat wel jaquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:55 schreef Re het volgende:
[..]

Waar gaat dit over? Het 'ik blijf niet nog een uur wachten' akkefietje? Ik denk dat ze die woorden wel heeft teruggenomen inmiddelsquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:55 schreef Re het volgende:
[..]

Re heeft ze eigenlijk allemaal gemaaktquote:
Ja, ik doe er nog een paar van poesjes voor hier, en de rest doe ik idd wel in een zipje op de server.quote:Op zaterdag 20 september 2008 @ 17:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Mooie foto's MB![]()
Komt de rest op jullie server?

Ben zeer benieuwd!quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Re heeft ze eigenlijk allemaal gemaakt
[..]
Ja, ik doe er nog een paar van poesjes voor hier, en de rest doe ik idd wel in een zipje op de server.

Wat gaaf voor je Greys! Die foto is echt heel erg mooi en je liep echt te stralen toen je hem mee mocht nemenquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:00 schreef Greys het volgende:
Ik ben ook weer aanspreekbaar!
Heb eerst een half uur met mijn kaak op de grond staan kijken hoe Bink en Boris hier al gewoon samen door de kamer dwarrelen![]()
Als Boris langs Bink wil lopen, doet ie 'mauw' en loopt ie er gewoon op 10 centimeter afstand langs. En Bink is te overdonderd om het gek te vinden, die ligt gewoon weer op zijn snoepje te kluiven en de kat zit zich te wassen op de vensterbank
![]()
We reden overigens nog geen 500 meter en het werd een drama, want Boris besloot dat ie NIET in de doos wilde blijven en binnen een minuut zat er een enorm gat in de doos aan de zijkant, waar klauwen uit kwamen en tanden die het karton stuk scheurden. Ik werd BIJNA bang voor hemEn toen op aanraden van Ing (lang leve de hulplijn!
) uit de doos gehaald en Boris heeft heel de weg op school gelegen, af en toe luid klagend. Maar ik heb niet één krasje op mijn arm staan, dus reuze lief!
Ik vond jullie trouwens allemaal ontzettend leuk!![]()
Na de heenweg waar we 3,5 uur over gedaan hebben was dat een aangename verrassing! Niet dat ik jullie niet leuk verwacht had, maar jullie waren nog veel leuker dan ik dacht
En MissBliss, die foto hierboven van moi met Boris!Dankjewel!
![]()
Ik ga ook even wat fotootjes uitzoeken!!!
En ik vind het nog steeds jammer dat ik Danny en Knorretje gemist heb

ja ik ook.. ach wie weet een andere keerquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:00 schreef Greys het volgende:En ik vind het nog steeds jammer dat ik Danny en Knorretje gemist heb

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |