Wauw, mooi beestjequote:Op zaterdag 20 september 2008 16:52 schreef Ingetje79 het volgende:
En deze mooierd is nu onderweg naar Bleiswijk.
[ afbeelding ]
Jaa...die reactie was echt leuk van Monique (de euhm...hoofd..dinges..mevrouw daar). Die had het echt totaaaaal niet verwacht!!quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:29 schreef TheYoung1 het volgende:
*wachten op de cheque-overhandiging-blijkopjes-foto!! *
Kom op dan!quote:
En die ander maar steeds "hoeveel dan, hoeveel dan?"quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:34 schreef nein het volgende:
[..]
Jaa...die reactie was echt leuk van Monique (de euhm...hoofd..dinges..mevrouw daar). Die had het echt totaaaaal niet verwacht!!![]()
Ingetje gaf de cheque...en Monique van: "Ook nog een cheque?*draait cheque om*
![]()
![]()
![]()
"
Ja die reactie was goud waard. Na al die spullen had ze hier nooit meer aan kunnen denkenquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:34 schreef nein het volgende:
[..]
Jaa...die reactie was echt leuk van Monique (de euhm...hoofd..dinges..mevrouw daar). Die had het echt totaaaaal niet verwacht!!![]()
Ingetje gaf de cheque...en Monique van: "Ook nog een cheque?*draait cheque om*
![]()
![]()
![]()
"
Ja dat vind ik ook! Prachtige bengaal is het. Dat zal een beste dondersteen zijnquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:37 schreef nein het volgende:
Ik vind overigens wel dat Greys een apart Boris topic moet openen....dat is wel zoo'n mooooi beeeeest
Ikquote:Op zaterdag 20 september 2008 @ 17:37 schreef TheYoung1 het volgende:
Jaaaaaaaaa, maar wie heeft daar nu dan een foto van!!!!
Sneller, ik houd het niet meer!!! [afbeelding]
quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik
Momentje hoorIk ben bezig!
*uitrekt. Zo, wij zijn thuis.quote:Op zaterdag 20 september 2008 16:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat mag Q vertellen...als ze weer volledig gekalmeerd is
Ach, ben het wel met je eens. Gelukkig ging het verder wel goedquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
*uitrekt. Zo, wij zijn thuis.
En volledig gekalmeerd, och. Ik vind het nog steeds bere onfatsoenlijk, maar wie ben ik.
Je maakt het wel spannend zo hè... Wat is er gehappend dan?quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
En volledig gekalmeerd, och. Ik vind het nog steeds bere onfatsoenlijk, maar wie ben ik.
Ik, maar ik sta toch niet op de fotoquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:48 schreef Qwea het volgende:
Kan iedereen die niet op fok wil me even PM'en?
Ja, mij ook graag!quote:Op zaterdag 20 september 2008 @ 17:48 schreef Qwea het volgende:
Kan iedereen die niet op fok wil me even PM'en?
Nogal hequote:Op zaterdag 20 september 2008 @ 17:52 schreef Burdie het volgende:![]()
![]()
.
Ze ziet er blij uit voor iemand die speciaal op d'r vrije dag naar het asiel moest komen.
Gave pics!!!quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:51 schreef MissBliss het volgende:
Foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
niet zeiken, was gewoon misverstand....quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
En ze was hartstikke blij!quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:55 schreef Re het volgende:
[..]
niet zeiken, was gewoon misverstand....
Dat wel jaquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:55 schreef Re het volgende:
[..]
Waar gaat dit over? Het 'ik blijf niet nog een uur wachten' akkefietje? Ik denk dat ze die woorden wel heeft teruggenomen inmiddelsquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:55 schreef Re het volgende:
[..]
Re heeft ze eigenlijk allemaal gemaaktquote:
Ja, ik doe er nog een paar van poesjes voor hier, en de rest doe ik idd wel in een zipje op de server.quote:Op zaterdag 20 september 2008 @ 17:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Mooie foto's MB![]()
Komt de rest op jullie server?
Ben zeer benieuwd!quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Re heeft ze eigenlijk allemaal gemaakt
[..]
Ja, ik doe er nog een paar van poesjes voor hier, en de rest doe ik idd wel in een zipje op de server.
Wat gaaf voor je Greys! Die foto is echt heel erg mooi en je liep echt te stralen toen je hem mee mocht nemenquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:00 schreef Greys het volgende:
Ik ben ook weer aanspreekbaar!
Heb eerst een half uur met mijn kaak op de grond staan kijken hoe Bink en Boris hier al gewoon samen door de kamer dwarrelen![]()
Als Boris langs Bink wil lopen, doet ie 'mauw' en loopt ie er gewoon op 10 centimeter afstand langs. En Bink is te overdonderd om het gek te vinden, die ligt gewoon weer op zijn snoepje te kluiven en de kat zit zich te wassen op de vensterbank
![]()
We reden overigens nog geen 500 meter en het werd een drama, want Boris besloot dat ie NIET in de doos wilde blijven en binnen een minuut zat er een enorm gat in de doos aan de zijkant, waar klauwen uit kwamen en tanden die het karton stuk scheurden. Ik werd BIJNA bang voor hemEn toen op aanraden van Ing (lang leve de hulplijn!
) uit de doos gehaald en Boris heeft heel de weg op school gelegen, af en toe luid klagend. Maar ik heb niet één krasje op mijn arm staan, dus reuze lief!
Ik vond jullie trouwens allemaal ontzettend leuk!![]()
Na de heenweg waar we 3,5 uur over gedaan hebben was dat een aangename verrassing! Niet dat ik jullie niet leuk verwacht had, maar jullie waren nog veel leuker dan ik dacht
En MissBliss, die foto hierboven van moi met Boris!Dankjewel!
![]()
Ik ga ook even wat fotootjes uitzoeken!!!
En ik vind het nog steeds jammer dat ik Danny en Knorretje gemist heb
ja ik ook.. ach wie weet een andere keerquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:00 schreef Greys het volgende:En ik vind het nog steeds jammer dat ik Danny en Knorretje gemist heb
Thanks, maar Re heeft eigenlijk de meeste foto's gemaakt, ik had het te druk met aaienquote:Op zaterdag 20 september 2008 @ 18:22 schreef SHE het volgende:
wat een katten!!!! Die met die overbeet!!!![]()
raap me ooohooop! Die wil ik
Ze zijn allemaal zo bijzonder![]()
en Bliss, wat een goede camera en fotomaak skillz!
Ingetje heeft filmpjes gemaaktquote:Op zaterdag 20 september 2008 @ 18:35 schreef TheYoung1 het volgende:
Zijn er eigenlijk ook filmpjes gemaakt? En was er een camera-ploeg aanwezig van de regionale tv ofzo?
En toch, die rooie hè? Die zou je echt heel leuk staan.quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ingetje heeft filmpjes gemaaktEn er was geen tv-ploeg
quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:41 schreef Greys het volgende:
Ik ga NU de foto's uploaden!Net allemaal verkleind!
Ik probeer Re te indoctrineren, maar tot nu toe zonder succes.quote:Op zaterdag 20 september 2008 @ 18:44 schreef noekje het volgende:
[..]
En toch, die rooie hè? Die zou je echt heel leuk staan.
Hij zou Re ook heel leuk staan. Hij complimenteert jullie haarkleur echt enorm.quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik probeer Re te indoctrineren, maar tot nu toe zonder succes.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:48 schreef noekje het volgende:
En Boris en Greys. Match made in heaven.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 @ 18:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij zou Re ook heel leuk staan. Hij complimenteert jullie haarkleur echt enorm.
quote:Lionel & Lucky Luke & Liam KITTENS
kan bij andere katten: Ja
kan bij honden: Onbekend
kan bij kleine kinderen: Onbekend
kan bij grote kinderen: Ja
kan op een flat: Nee
kan in een tuin: Ja
Oh nee, volgens mij is het Nancy:quote:
Of mogen er geen kittens geplaatst worden op een flat?quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh nee, volgens mij is het Nancy:
[ afbeelding ]
Maar die kan ook niet in een flat.
Ik denk het, het staat bij alle kittensquote:Op zaterdag 20 september 2008 @ 18:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Of mogen er geen kittens geplaatst worden op een flat?
Hij is echt rood rood. Gaaf beestje.
Haha, ik heb ook 2 foto's van dat beest met dr kont in de luchtquote:"check mij kei fotogeniek zijn dan!"
Daar ben ik een beetje flieft opquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh nee, volgens mij is het Nancy:
[ afbeelding ]
Maar die kan ook niet in een flat.
Mr en ik waren best wel weg van dezequote:Op zaterdag 20 september 2008 19:00 schreef MissBliss het volgende:
Toffe foto's Qwea!
[..]
Haha, ik heb ook 2 foto's van dat beest met dr kont in de lucht
[ afbeelding ]
ga het proberen, had ze eindelijk van het toestel af, en we moeten zo nog weg, dus heb het toch maar zo gedaanquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:11 schreef Greys het volgende:
Bigbird, ze zijn wel HEEL groot
Kan je ze een beetje verkleinen
Nu zie ik ze!quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:12 schreef bigbird het volgende:
[..]
ga het proberen, had ze eindelijk van het toestel af, en we moeten zo nog weg, dus heb het toch maar zo gedaan
Was niet zeuren hoorquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Nu zie ik ze!![]()
Sorry voor het zeuren, het laden duurde wat lang
Doen!quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:28 schreef Greys het volgende:
Hij kletst echt! Elke keer als hij langs Bink wil lopen doet hij even 'mauw!' zachtjes en dan loopt ie er langs!
En nu ligt hij al een uurtje op de vensterbank te tukken, heel relaxed, en als ik hem aai zegt ie ook 'mauw'
Zal ik een eigen topic voor Boris openen?
Of is dat overdreven?
Het was allemaal leuker dan ik verwacht hadquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:29 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ik vond het zo leuk om jou ook te zien!
Oh jaquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Doen!
Hé Hara, jouw sjaal, bij mij. Uh uh.
Ja, en ja !!!! Ik ben voor een Boristopic.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:28 schreef Greys het volgende:
Zal ik een eigen topic voor Boris openen?
Of is dat overdreven?
Eenschquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:34 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, en ja !!!! Ik ben voor een Boristopic.
Same here, + de verjaardag, heb geen zin meerquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:36 schreef TheYoung1 het volgende:
...........sprakeloos..............
Zou bijna vergeten, dat ook ik nog wat moet eten.
Met al dit F-vijven, en al dat ouwe wijven,
ik zou bekans mn knorrende maagje vergeten!
quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:43 schreef noekje het volgende:
Het verhaal van Darrel.
Darrel is gevonden op een balkon. Bazinnetje is op vakantie gegaan. Het was daar bloedheet. Iemand heeft de dierenambulance opgebeld en toen hebben ze hem naar het asiel gebracht. Daar was/is die heel erg down. Ze zijn nu bezig met Bach bloesems. Ze schijnt nu al best opgeknapt te zijn maar het was echt een arm ding.
Asiel heeft nog contact gehad met haar vorige baasje maar die ontkent dat het haar poes is.
Tenminste, ik neem eigenlijk aan dat het een poes is en geen kat? Het is een poes![]()
Greys!Aw!
Hoi allen, het was leuk om jullie te zien! Re, MissBliss, bedankt voor de mooie foto!quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:16 schreef MissBliss het volgende:
Poezies!!
Darrel, die misschien ook een nieuw huisje krijgt!![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:46 schreef verita het volgende:
[..]
[..]
Hoi allen, het was leuk om jullie te zien! Re, MissBliss, bedankt voor de mooie foto!
Wij denken er inderdaad stevig over na om Darrel in huis te nemen. Darrel zelf is geen punt van discussie, we zijn nog teruggegaan naar haar kooi en hebben haar geaaid en gefilmd. Zij gaf continue kopjes en volgens ons zijn we goedgekeurd als haar blikopeners. Het gaat er nu om of de poes die we al thuis hebben, het ook aan kan (ook zo bang geweest als Darrel, nu wat relaxter)
Er is maar één manier om daarachter te komen. Dan moet je het dus eigenlijk proberen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:46 schreef verita het volgende:
[..]
[..]
Hoi allen, het was leuk om jullie te zien! Re, MissBliss, bedankt voor de mooie foto!
Wij denken er inderdaad stevig over na om Darrel in huis te nemen. Darrel zelf is geen punt van discussie, we zijn nog teruggegaan naar haar kooi en hebben haar geaaid en gefilmd. Zij gaf continue kopjes en volgens ons zijn we goedgekeurd als haar blikopeners. Het gaat er nu om of de poes die we al thuis hebben, het ook aan kan (ook zo bang geweest als Darrel, nu wat relaxter)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |