Wat gaaf voor je Greys! Die foto is echt heel erg mooi en je liep echt te stralen toen je hem mee mocht nemenquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:00 schreef Greys het volgende:
Ik ben ook weer aanspreekbaar!
Heb eerst een half uur met mijn kaak op de grond staan kijken hoe Bink en Boris hier al gewoon samen door de kamer dwarrelen![]()
Als Boris langs Bink wil lopen, doet ie 'mauw' en loopt ie er gewoon op 10 centimeter afstand langs. En Bink is te overdonderd om het gek te vinden, die ligt gewoon weer op zijn snoepje te kluiven en de kat zit zich te wassen op de vensterbank
![]()
We reden overigens nog geen 500 meter en het werd een drama, want Boris besloot dat ie NIET in de doos wilde blijven en binnen een minuut zat er een enorm gat in de doos aan de zijkant, waar klauwen uit kwamen en tanden die het karton stuk scheurden. Ik werd BIJNA bang voor hemEn toen op aanraden van Ing (lang leve de hulplijn!
) uit de doos gehaald en Boris heeft heel de weg op school gelegen, af en toe luid klagend. Maar ik heb niet één krasje op mijn arm staan, dus reuze lief!
Ik vond jullie trouwens allemaal ontzettend leuk!![]()
Na de heenweg waar we 3,5 uur over gedaan hebben was dat een aangename verrassing! Niet dat ik jullie niet leuk verwacht had, maar jullie waren nog veel leuker dan ik dacht
En MissBliss, die foto hierboven van moi met Boris!Dankjewel!
![]()
Ik ga ook even wat fotootjes uitzoeken!!!
En ik vind het nog steeds jammer dat ik Danny en Knorretje gemist heb
ja ik ook.. ach wie weet een andere keerquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:00 schreef Greys het volgende:En ik vind het nog steeds jammer dat ik Danny en Knorretje gemist heb
Thanks, maar Re heeft eigenlijk de meeste foto's gemaakt, ik had het te druk met aaienquote:Op zaterdag 20 september 2008 @ 18:22 schreef SHE het volgende:
wat een katten!!!! Die met die overbeet!!!![]()
raap me ooohooop! Die wil ik
Ze zijn allemaal zo bijzonder![]()
en Bliss, wat een goede camera en fotomaak skillz!
Ingetje heeft filmpjes gemaaktquote:Op zaterdag 20 september 2008 @ 18:35 schreef TheYoung1 het volgende:
Zijn er eigenlijk ook filmpjes gemaakt? En was er een camera-ploeg aanwezig van de regionale tv ofzo?
En toch, die rooie hè? Die zou je echt heel leuk staan.quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ingetje heeft filmpjes gemaaktEn er was geen tv-ploeg
quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:41 schreef Greys het volgende:
Ik ga NU de foto's uploaden!Net allemaal verkleind!
Ik probeer Re te indoctrineren, maar tot nu toe zonder succes.quote:Op zaterdag 20 september 2008 @ 18:44 schreef noekje het volgende:
[..]
En toch, die rooie hè? Die zou je echt heel leuk staan.
Hij zou Re ook heel leuk staan. Hij complimenteert jullie haarkleur echt enorm.quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik probeer Re te indoctrineren, maar tot nu toe zonder succes.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:48 schreef noekje het volgende:
En Boris en Greys. Match made in heaven.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 @ 18:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij zou Re ook heel leuk staan. Hij complimenteert jullie haarkleur echt enorm.
quote:Lionel & Lucky Luke & Liam KITTENS
kan bij andere katten: Ja
kan bij honden: Onbekend
kan bij kleine kinderen: Onbekend
kan bij grote kinderen: Ja
kan op een flat: Nee
kan in een tuin: Ja
Oh nee, volgens mij is het Nancy:quote:
Of mogen er geen kittens geplaatst worden op een flat?quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh nee, volgens mij is het Nancy:
[ afbeelding ]
Maar die kan ook niet in een flat.
Ik denk het, het staat bij alle kittensquote:Op zaterdag 20 september 2008 @ 18:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Of mogen er geen kittens geplaatst worden op een flat?
Hij is echt rood rood. Gaaf beestje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |