Hij is MOOOOOOOOOOOOOOOIIquote:Op zaterdag 20 september 2008 01:05 schreef Greys het volgende:
Oh ja, even een foto van Boris nog plaatsen in het topic!
Hopen dat ze ons geschikt vinden voor hem!
[ afbeelding ]
Wat is bedreten?quote:
Eh, hoe zeg je datquote:Op zaterdag 20 september 2008 01:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is bedreten?
Maar het zal wel niet positief zijn en daarom is het juist goed als ie het asiel uit mag
Ik draaf teveel door he?
Misschien mag ie alleen op een boerderij ofzo. En dan ben ik weer teleurgesteld
@Juup, moeilijk lijkt me dat! Ik zie ook al op tegen de ontmoeting met die oude dikke retriever die in het asiel zit morgen! Die kan ik toch niet laten zitten daar?
Kan ook een labrador zijn ipv een goldenquote:Op zaterdag 20 september 2008 01:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Eh, hoe zeg je datGeen flauw idee maar niet echt positief nee. Een beetje a la
denk
Golden? Waar? Wie?
quote:Dus...dit gaan we overhandigen:
- 2000 euro
- een gloedjenieuwe vriezer (is daar al afgeleverd, moet aan staan vandaag namelijk)
- 100 kilo Carnibest vleesvoer voor in de vriezer
- 100 kilo brokken
- 8 dozen alu kuipjes kattenvoer
- heeeeel veel speelgoed, koekjes, snoepjes, dekens, kussens, allemaal voor de dieren!
quote:Op zaterdag 20 september 2008 01:33 schreef Greys het volgende:
Je hebt al mazzel als ik niet 'Hai Boris' tegen die labrador goldencocker spaniel zeg hoor
Oh en Hara, dat haren wassen en drogen probleem heb je morgenochtend niet bedenk ik me net!
Think: pet!

Ik lach nog steedsquote:Op zaterdag 20 september 2008 01:34 schreef Greys het volgende:
En die foto's lijken sprekend op elkaar.
Nou ja... BIJNA dan
Cheers, MissBliss!![]()
Tot morgen liefjes!
quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:50 schreef Ingetje79 het volgende:
En....we hebben ook een nieuwe vriezert voor ze gekocht, die is vorige week al bezorgd.
Een diervoederbedrijf heeft namelijk toegezegd om het asiel de komende maaaaaaaaaaanden van incourant diepvriesvoer te voorzien. 100 kilo per maand!
Dat gaan mooie foto's worden morgenquote:Op zaterdag 20 september 2008 01:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
wOOOOOHOOOOO!
Ik ben dronken
Leuk
Nee, maar ik doe mn giletje aan, en mn zwarte stropdas staat er wel bij, maar mn paarse is waaaaaaaaaaaaaay mooierquote:Op zaterdag 20 september 2008 08:44 schreef Greys het volgende:
Dank je draculettetje! Kom maar lekker foto's kijken vanavond
Qwea, het is geen modeshow he?
* Greys vraagt zich vertwijfeld af hoe ze haar wallen nog kan camoufleren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |