Heb gezegd dat jij hem anders zijn ogen uit komt krabben.quote:
Volgens de routeplanner 1.28 uur ;D dus dat zal wel goed zitten. Tis een rustige weg. Maar 11.30 is prima toch? of is dat te laat?quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:06 schreef Greys het volgende:
Ik heb echt geen flauw benul hoe lang het rijden is van Eindhoven naar Zwolle
Of nietquote:Op vrijdag 19 september 2008 23:27 schreef MadMaster het volgende:
Wat zal het hier morgen rustig zijn...
quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:09 schreef nein het volgende:
goed, de 2 gig geheugenkaart is leeggemaakt...genoeg space voor foto's dus..![]()
(al ben ik geen fanatieke fotograaf..)
Kan ik me niet voorstellen hoor, teveel foto's!quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:12 schreef Greys het volgende:
Maes en ik nemen ook allebei fototoestel mee, en MissBliss en Re gaan mee, dus je krijgt meer foto's om je oren dan je lief is waarschijnlijk DuchessX!
Ik wil ook een Gijs![]()
Nein, 11.30 uur is helemaal PRIMA!
*mompelt iets over Baloe en Rotterdam en Frieslandquote:Op zaterdag 20 september 2008 00:26 schreef Greys het volgende:
Ik hoop dat het asiel in Zwolle er geen probleem mee zou hebben als er een kat zo ver weg geplaatst zou worden. We wonen niet bepaald naast de deur natuurlijk, dus de kat moet best ver in de auto als we hem komen halen en als ze willen komen controleren of kijken moeten ze te ver weg
Dat dusquote:Op vrijdag 19 september 2008 23:24 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Oooh helemaal geweldig zeg, wat een bedrag Danny en Knor! Wat goed van jullie!![]()
Sowieso, al dat geld, de vriezer, de spullen....wauw!
Dankjewel!quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:34 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb heel dit topic gemist en tis te veel om nu nog te lezen , maar ik wil jullie heeeeel veel plezier wensen morgen![]()
En Greys, aan de poes
Ben al bezig!quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:42 schreef Greys het volgende:
Ik zal even een nieuw topic maken maar weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |