Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemigquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:20 schreef bigbird het volgende:
Nog 1x 1tje proberen, dan komt de rest morgen
[ afbeelding ]
Ja, hij moet wel eerst goed wennen aan zijn nieuwe huis. Als ie na 2 dagen de hort al op gaat moet ie zn weg maar weer zien terug te vindenquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:21 schreef Greys het volgende:
Oh echt? Ik dacht dat ie dan gek zou worden, zo lang binnen. Maar dat geeft ons de kans om nog iets te fabriceren met een lijn of een ren ofzo, in die twee weken
Kan een kattenbak ook op zolder? Of moet ie op de begane grond? Zolder met vaste trap natuurlijk, hij hoeft geen vlizotrappen te kunnen trekken.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:20 schreef bigbird het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb net ook met verbazing naar het gelige kunstwerk zitten kijkenquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]Wat een prachtfoto
Dat had ike cht niet uit de gele foto gehaald
Brengen jullie het naar de mac ook of moet iemand het ophalen bij jullie? (Ben het even kwijt namelijkquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:27 schreef knorretje het volgende:
en wie heeft er morgen in de auto ruimte voor de spullen hier ?
2 vuilniszakken vol, (1 met handdoeken en fleecedekens, 1 met los voer)
2 10 literzakken voer,
grote boodschappentas speelgoed, voerbakken etc
flink kussen ?
[ afbeelding ]
we komen even langs bij de mac (is om de hoek van huis en de scouting waar we de oudste heen moeten brengen dus kleine moeite) maar jouw auto lijkt me al behoorlijk vol te zittenquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:30 schreef bigbird het volgende:
[..]
Brengen jullie het naar de mac ook of moet iemand het ophalen bij jullie? (Ben het even kwijt namelijk)
Hihi, ja, misschien dat alleen het kussen op de dozen kan nogquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:32 schreef knorretje het volgende:
we br
[..]
we komen even langs bij de mac (is om de hoek van huis en de scouting waar we de oudste heen moeten brengen dus kleine moeite) maar jouw auto lijkt me al behoorlijk vol te zitten
Dinooo en ik kunnen het wel erbij hebben, als je dat wilt.quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:27 schreef knorretje het volgende:
2 10 literzakken voer,
flink kussen ?
[ afbeelding ]
das precies hetzelfde wat ik net tegen danny zeiquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:34 schreef bigbird het volgende:
[..]
Hihi, ja, misschien dat alleen het kussen op de dozen kan nog
Wat leuk voor Senesta en Litso (en Knorretje en Danny!) en wat lief van Qweaquote:
We splitsen en proppen totdat we groen zien. Alles zal goedkomen en anders rij ik wel 2x.quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:36 schreef Greys het volgende:
Bij ons kan er ook vast nog wel wat in hoor Knorretje! En anders bij Noekje, die hebben toch nog niets in de auto () Nee joh, komt goed!!!
Komt vast goed, denk niet dat iemand dubbel hoeft te rijden, beetje economisch indelen en het kan vastquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:38 schreef noekje het volgende:
[..]
We splitsen en proppen totdat we groen zien. Alles zal goedkomen en anders rij ik wel 2x.
Afspraak is rond half 12 verzamelen, denk dat de eersten er tussen 11 en half 12 zijn gok ik zo.quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:37 schreef knorretje het volgende:
[..]
das precies hetzelfde wat ik net tegen danny zei![]()
hoe laat zijn de eersten overigens bij de mac ?? dan zorgen we dat wij er rond die tijd ook zijn.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:45 schreef Qwea het volgende:
Schouderklopjes meldtopic.
check de laatste post!
*tomtom van MM van plank grijpt.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:21 schreef Greys het volgende:
Degenen met een TomTommetje zouden misschien even moeten kijken of de straatnaam van de Mac er wel in staat. Is het niet een best nieuw industrieterrein? Of ben ik nu aan het bazelen?
Zit het bij tuinland? Daar kom ik altijd langs met de treinquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:28 schreef knorretje het volgende:
[..]
ik denk dat de straat van de mac al wel in de tomtom staat, zo nieuw is dat gedeelte niet (zeg gerust al tien ? misschien al 15 ? jaar oud) anders als je eenmaal in zwolle bent gewoon vragen naar tuinland of de formido. weet vrijwel iedere zwollenaar je wel te vertellen. (de mac zit tegenover tuinland, tegenover de gevangenis en vast aan het parkeerterrein van de formido (daar heb je ook overigens meer parkeerruimte als bij de mac zelf)
MikeyMo en ik hebben nog ruimte zat over!quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:27 schreef knorretje het volgende:
2 10 literzakken voer,
flink kussen ?
[ afbeelding ]
Jullie zijn echt zo super allemaal hier, ik ben er helemaal stil vanquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:45 schreef Qwea het volgende:
Schouderklopjes meldtopic.
check de laatste post!
jullie zijn super!quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:00 schreef senesta het volgende:
[..]
Jullie zijn echt zo super allemaal hier, ik ben er helemaal stil van![]()
Dank jullie wel
Twee vriendinnetjes van me hebben beide een iets groter luikje. Werkt perfect voor zowel de kat als de hond.quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:51 schreef Greys het volgende:
Zijn er hier ook mensen met een hondje en een of meerdere katten eigenlijk?
Ik zit me nu af te vragen hoe ik ga voorkomen dat (eventueel) Bink zich door het kattenluik gaat proberen te wurmen met haar iets te logge lijfje en iets te grote oren. Dat ik thuiskom en dat er dan een spartelende Bink-kont uit het luikje steekt
er zit in zwolle maar in vestiging van tuinland, dus dat zou kunnen kloppenquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zit het bij tuinland? Daar kom ik altijd langs met de treinOf das een andere tuinland
Zijn dat de mortieren, de lawinepijlen en de honderdduizendklappers voor het slotfeest?quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:20 schreef bigbird het volgende:
Ahhhhhhhhhhhhhh!quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:41 schreef knorretje het volgende:
[..]
er zit in zwolle maar in vestiging van tuinland, dus dat zou kunnen kloppenvanaf de trein kun je volgens mij de mac alleen niet zien.
wij zijn er morgen tussen 11 en half 12 met de jongste en de spullen. herkenbaar zijn we waarschijnlijk door dat we de jongsten proberen in toom te houden omdat we niet bij de mac zijn om te spelen en hij daar anders over denkt
quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:41 schreef knorretje het volgende:
[..]
er zit in zwolle maar in vestiging van tuinland, dus dat zou kunnen kloppenvanaf de trein kun je volgens mij de mac alleen niet zien.
wij zijn er morgen tussen 11 en half 12 met de jongste en de spullen. herkenbaar zijn we waarschijnlijk door dat we de jongsten proberen in toom te houden omdat we niet bij de mac zijn om te spelen en hij daar anders over denkt
Dan gók ik dat het de goeie is!quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:16 schreef Qwea het volgende:
[..]Voor of na de tuinland zie ik vanuit de trein ook altijd de gevangenis
quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zijn dat de mortieren, de lawinepijlen en de honderdduizendklappers voor het slotfeest?
quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zijn dat de mortieren, de lawinepijlen en de honderdduizendklappers voor het slotfeest?
Nou hoor...quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys!
Jij ziet weer beren op de weg!
Bink zal zich weinig van die kat aantrekken en ze zal ook niet direct spartelend in het kattenluik hangen
Altijd spannend zo'n eerste date...quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:40 schreef Greys het volgende:
Maar we zullen morgen zien of het klikt.
ze hebben geen ballenbakken meer (bij de meeste macs niet meer) maar hier mag je wel glijen en klimmen op het dak(terras) en hij zal er vast nog wel even kunnen spelen vermoed ik (kun je haast ook niet maken om met een kind naar de mac te gaan en niet te laten spelen)quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ahhhhhhhhhhhhhh!
Hij mag wel even in de ballenbak, toch?Of krijg je hem er dan niet meer uit?
Dierensoftiesquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten Bigbird!
En tot morgen!
Zullen we op de cheque iets zetten van "namens de Fok! forum dierensofties""
Heb al een strikje gejat van m'n eigen bloempies, doen we die aan de cheque, die we vervolgens weer aan het bossie bloemen wat Bigbird meeneemt knopen![]()
En Greys, niet naar "nee" neigen.
Tis goed dat je er over nadenkt, maar je denkt inmiddels al een jaar na![]()
We zien wel welk kat morgen naar jou toe komt lopen. Zo ben ik ook aan Baloe gekomen
En en en en en en en en?quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:05 schreef Greys het volgende:
Ing, ik ben weer paraat! Sorry!
We hebben net Bengaal filmpjes op Youtube gekeken
Wat Knorretje zegt. Maar stel dat het klikt en stel dat Boris mee mag, heb je dan wel een draagkoffer of zoiets?quote:
Wat goed dat ze dat doen! Na hoeveel weken dan?quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:13 schreef MadMaster het volgende:
Haal een kat of hond in asiel Amsterdam, dan krijg je mw. MadMaster nog op bezoek ook.
Die doet sinds een week de nazorg-bezoeken daar...
Na 1 à 2 maanden.quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat goed dat ze dat doen! Na hoeveel weken dan?
We hebben het van Baloe niet gehad (Rotterdam - Friesland)
Oooh helemaal geweldig zeg, wat een bedrag Danny en Knor! Wat goed van jullie!quote:Op donderdag 18 september 2008 23:34 schreef Greys het volgende:
Nog even in de herhaling, want erg belangrijk:
[ afbeelding ]
KNORRETJE en DANNY, die niet alleen hebben mogelijk gemaakt dat we tagjes mochten uitdelen aan de donateurs maar Knorretje heeft ook eigenhandig al die tagjes elke keer geplaatst bij iedereen...
die twee he...
nou....
DIE GAAN DE STAND AANVULLEN TOT 2000 EURO!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
KNORRETJE en DANNY, ontzettend bedankt voor dit toffe bericht!
Tis erg dat het nodig is, maar wel goed dat het gedaan wordtquote:Op vrijdag 19 september 2008 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na 1 à 2 maanden.
Er wordt dan gecontroleerd of het beestje nog wel aanwezig is, aangezien er figuren zijn die een beestje ophalen voor relatief weinig geld (vooral rashonden) en ze vervolgens weer voor de volle marktprijs verkopen.
Daarnaast wordt gecheckt of het tussen baasje en beestje goed gaat, of het beestje een goede eet-, drink- en slaapplaats heeft en of er nog zaken zijn die via het asiel opgelost kunnen worden (gedragscursus o.i.d.).
Goed man dat jullie alles er in hebben gekregen hahaha, thnx voor je smsje nog lol.quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:20 schreef bigbird het volgende:
[ afbeelding ]
Heb gezegd dat jij hem anders zijn ogen uit komt krabben.quote:
Volgens de routeplanner 1.28 uur ;D dus dat zal wel goed zitten. Tis een rustige weg. Maar 11.30 is prima toch? of is dat te laat?quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:06 schreef Greys het volgende:
Ik heb echt geen flauw benul hoe lang het rijden is van Eindhoven naar Zwolle
Of nietquote:Op vrijdag 19 september 2008 23:27 schreef MadMaster het volgende:
Wat zal het hier morgen rustig zijn...
quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:09 schreef nein het volgende:
goed, de 2 gig geheugenkaart is leeggemaakt...genoeg space voor foto's dus..![]()
(al ben ik geen fanatieke fotograaf..)
Kan ik me niet voorstellen hoor, teveel foto's!quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:12 schreef Greys het volgende:
Maes en ik nemen ook allebei fototoestel mee, en MissBliss en Re gaan mee, dus je krijgt meer foto's om je oren dan je lief is waarschijnlijk DuchessX!
Ik wil ook een Gijs![]()
Nein, 11.30 uur is helemaal PRIMA!
*mompelt iets over Baloe en Rotterdam en Frieslandquote:Op zaterdag 20 september 2008 00:26 schreef Greys het volgende:
Ik hoop dat het asiel in Zwolle er geen probleem mee zou hebben als er een kat zo ver weg geplaatst zou worden. We wonen niet bepaald naast de deur natuurlijk, dus de kat moet best ver in de auto als we hem komen halen en als ze willen komen controleren of kijken moeten ze te ver weg
Dat dusquote:Op vrijdag 19 september 2008 23:24 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Oooh helemaal geweldig zeg, wat een bedrag Danny en Knor! Wat goed van jullie!![]()
Sowieso, al dat geld, de vriezer, de spullen....wauw!
Dankjewel!quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:34 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb heel dit topic gemist en tis te veel om nu nog te lezen , maar ik wil jullie heeeeel veel plezier wensen morgen![]()
En Greys, aan de poes
Ben al bezig!quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:42 schreef Greys het volgende:
Ik zal even een nieuw topic maken maar weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |