Inderdaadquote:
Hoeveelheid tegenvallen?quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:06 schreef bigbird het volgende:
Moet zeggen dat ik hier nog zit te stuiteren, voor zover we bang waren dat de hoeveelheid tegen zou vallen, nou...... niet meer!
Ja! Ze reden 2 containertjes naar buiten in de veronderstelling dat het wel ging passenquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoveelheid tegenvallen?
Het lijkt wel een complete inboedel van iemand die gaat verhuizen...
[ afbeelding ]
Hoort die rolcontainer met kussentjes op de achtergrond ook bij de opbrengst?
quote:Op zaterdag 20 september 2008 @ 17:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoeveelheid tegenvallen?
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Inderdaad
Nou, wij zijn ook weer thuis, even bijlezen
Jazeker, en er was al wat opgeruimd, er ligt nog wat voor wat buiten de foto valt, en zoals ik al zei, de 8 dozen voer en het diepvries spul staat al binnenquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoeveelheid tegenvallen?
[ afbeelding ]
Greys en Boris mag wel...ze plaatst zelf straks eentje van bij haar thuis met Binkquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:12 schreef Re het volgende:
zo maar ff de foto's uploaden.... zitten leuke foto's tussen (Greys en Boris, maar die mag ik natuurlijk niet plaatsen
)
Hij kan zo heeeeerlijk lachen, vooral wanneer ie iets doet wat eigenlijk niet magquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Mits ik enigzins fatsoenlijk op de foto sta, mag ik er wel op heur MB![]()
Nou goed....hier istie dan! Kindje DannyKnor aka Jayden! Met bloem! Wat een heerlijk kereltje is het trouwens![]()
[ afbeelding ]
Ik sta er nog versteld van. Ze konden het amper kwijt zo snelquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:21 schreef tonja het volgende:
Wat een ongelofelijke hoeveelheid spullen![]()
![]()
Ik vind je in het echt mooier dan de foto in je foboquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:27 schreef nein het volgende:
Jeuj! foto's!! ah ik ga niet heel moeilijk doen over met mn hoofd op fok staan (aangezien ik ook gewoon een fobo met foto heb)
Heb je trouwens snel gedaan nog.quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:27 schreef nein het volgende:
Jeuj! foto's!! ah ik ga niet heel moeilijk doen over met mn hoofd op fok staan (aangezien ik ook gewoon een fobo met foto heb)
Mooie blauwe kijkertjes...quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:28 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ik vind je in het echt mooier dan de foto in je fobo
Nou dank jequote:Op zaterdag 20 september 2008 17:28 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ik vind je in het echt mooier dan de foto in je fobo
Whaaaa! Schiet es op danquote:
Zo had ik het nog niet bekekenquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:30 schreef nein het volgende:
[..]
Nou dank jeMaar da's tactisch he, dan valt het altijd mee
quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heb je trouwens snel gedaan nog.
Zo hard reden we niet op de terugweg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |