Maar ik had wel wél mijn mobiel bij me! Niet dat ik gebeld ben ofzo.quote:
Daarom!quote:Op zaterdag 20 september 2008 16:46 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ik heb expres niet zo veel foto's gemaakt. Wil niemand voor zijn of haar hoofd stoten. Is tenslotte een lief bedoelde actie en ieder heeft zo zijn recht op privacy
En er zouden miljoenen foto's worden gemaakt/geplaatst?quote:Op zaterdag 20 september 2008 16:46 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ik heb expres niet zo veel foto's gemaakt. Wil niemand voor zijn of haar hoofd stoten. Is tenslotte een lief bedoelde actie en ieder heeft zo zijn recht op privacy
Shakira, Ultra en die leuke zwartwitte vetklep uit het eerste verblijfquote:Op zaterdag 20 september 2008 16:50 schreef bigbird het volgende:
Ik ben ook wel erg benieuwd naar de overige foto's. Heb er zelf vrij weinig. Alleen paar katjes daarHeb er wel een aantal gezien die ik zo zou willen hebben
Ik heb helpen slepen!quote:Op zaterdag 20 september 2008 16:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En er zouden miljoenen foto's worden gemaakt/geplaatst?
Welke was Ultra dan oaw?quote:Op zaterdag 20 september 2008 16:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Shakira, Ultra en die leuke zwartwitte vetklep uit het eerste verblijf
Waarvoor hulde...quote:
Die laatste in die kooi. Zo'n bruin tijgertje met schitterende oogjes.quote:
Het was te warm voor de sjaal, maar de muts had ze wel op.quote:Op zaterdag 20 september 2008 16:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarvoor hulde...![]()
Maar daar gaat het niet om, ik lees ineens dat er veel foto's niet geplaatst worden wegens privacy-redenen.
Had Harajuku d'r pet en sjaal dan niet bij d'r?
Deze ?quote:Op zaterdag 20 september 2008 16:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die laatste in die kooi. Zo'n bruin tijgertje met schitterende oogjes.
En heul speels
Knorretjequote:Op zaterdag 20 september 2008 17:03 schreef knorretje het volgende:
Wat fijn dat het asiel er zo blij mee was!!
En nog fijner dat greys er toch nog erg snel bij was !!
En superfijn dat Boris met haar mee is
En wat leuk dat jullie er ook nog even waren voor de overdracht van spulletjes op de parkeerplaatsquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:03 schreef knorretje het volgende:
Wat fijn dat het asiel er zo blij mee was!!
En nog fijner dat greys er toch nog erg snel bij was !!
En superfijn dat Boris met haar mee is
viel wel mee en ik had er goed weer bijquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Knorretje![]()
Heb je nog lang staan wachten op Danny bij de Mac?
Mag je gezin hier in het topic of heb je dat liever niet?
Inderdaadquote:
Hoeveelheid tegenvallen?quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:06 schreef bigbird het volgende:
Moet zeggen dat ik hier nog zit te stuiteren, voor zover we bang waren dat de hoeveelheid tegen zou vallen, nou...... niet meer!
Ja! Ze reden 2 containertjes naar buiten in de veronderstelling dat het wel ging passenquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoveelheid tegenvallen?
Het lijkt wel een complete inboedel van iemand die gaat verhuizen...
[ afbeelding ]
Hoort die rolcontainer met kussentjes op de achtergrond ook bij de opbrengst?
quote:Op zaterdag 20 september 2008 @ 17:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoeveelheid tegenvallen?
Het lijkt wel een complete inboedel van iemand die gaat verhuizen...
[afbeelding]
Hoort die rolcontainer met kussentjes op de achtergrond ook bij de opbrengst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |