en dat met 100 kg vlees, kattemand en de rest van de spullen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo'n afstand afleggen met resp. 7 en 9 cm hakken aan kon natuurlijk ook niet goed gaan...
Nee, want Re was er bijquote:Op zaterdag 20 september 2008 16:12 schreef Sanne het volgende:
Leuk!!!! Benieuwd naar de foto's.
Bliss geen kat meegenomen?
quote:Op zaterdag 20 september 2008 16:25 schreef bigbird het volgende:
Nou mijn foto's komen later want uitgerekend nu heeft mijn pc besloten niets te doen met zijn usb poorten
Ja maar zo makkelijk ging het allemaal niet maar dat mag Greys zelf vertellen. Het was echt heel spannend.quote:Op zaterdag 20 september 2008 16:18 schreef TheYoung1 het volgende:
Mwaaaaahhhh te gek!!!
En ik wist wel dat Greys Boris niet achter kon laten. Zou dat wel zo geweest zijn, had iemand anders van de groep 'm wss wel meegenomen
anders ik wel...![]()
Zwaaaaaaaaaaaaaaaaaar benieuwd naar de foto's en zulks
Mocht ze hem gelijk meenemen ??quote:Op zaterdag 20 september 2008 16:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Ben weer thuihuis!![]()
Greys heeft een poes! En ik mocht het wel vertellen en strakkies als ze thuis is krijgen jullie een foto van Boris de Poes![]()
![]()
![]()
Het was echt super; Greys en Maes waren uiteindelijk om 1 uur bij het asiel.
Wij zaten toen nog lekker in het zonnetje van een kop koffie/thee/fris te genieten.
Daarna auto's uitpakken (heeeeeeeeel werk), rondleiding en toen ze dachten dat ze klaar waren met ons; gaven we de cheque met een bosje bloemen (Bigbird)
Nou....toen werden ze een beetje wild enzo.
Nu ff de foto's kijken en uitzoeken welke wel en niet op Fok! mogen.
Tot zover beknopt verslag. Rest volgt
Ja en dan mag je wel zo sjaggo doenquote:Op zaterdag 20 september 2008 16:28 schreef nein het volgende:
woei! Ik ben ook weer thuis!
Dat ze dachten dat er een groep KINDEREN zou komen blijft nog het allermooiste![]()
T was een leuke middag
Dat zal dan nog wel ff duren. Die moeten eerst hun aanwinst aan zijn/haar(?) nieuwe huiske laten wennenquote:Op zaterdag 20 september 2008 16:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja maar zo makkelijk ging het allemaal niet maar dat mag Greys zelf vertellen. Het was echt heel spannend.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 16:28 schreef nein het volgende:
Dat ze dachten dat er een groep KINDEREN zou komen blijft nog het allermooiste![]()
T was een leuke middag
Dat mag Q vertellen...als ze weer volledig gekalmeerd isquote:Op zaterdag 20 september 2008 16:28 schreef nein het volgende:
T was een leuke middag
quote:Op zaterdag 20 september 2008 16:28 schreef nein het volgende:
Wie heeft de communicatie naar het asiel gedaan??
Niet vragen..DOEN!!!!quote:Op zaterdag 20 september 2008 16:33 schreef bigbird het volgende:
Ik heb wel 1 foto al![]()
Staat maar een klein beetje + de 8 dozen en het diepvriesvoer niet op![]()
Mag ik hem plaatsen?
Maakt Greys niet uit heurquote:Op zaterdag 20 september 2008 16:41 schreef bigbird het volgende:
Ik heb nog zon foto, daar staat alles op van deze berg, maar weet niet of greys het zo leuk vindt als ik haar erbij heb staan dus die staat nog vrolijk hier
Troelaquote:Op zaterdag 20 september 2008 16:42 schreef noekje het volgende:
Er staan hier nog hondenkoekjes. Ik heb geen hond.
Ik heb expres niet zo veel foto's gemaakt. Wil niemand voor zijn of haar hoofd stoten. Is tenslotte een lief bedoelde actie en ieder heeft zo zijn recht op privacyquote:Op zaterdag 20 september 2008 16:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Whehehe, op al mijn foto's en filmpjes staat wel iemand die absoluut niet op Fok! wil![]()
Het wachten is dus op de foto's van MB en Re.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |