quote:Aissati heeft scheurtje in meniscus
vrijdag 19 september, door erikje, Amsterdam, 19:29u, NOS
Nader onderzoek heeft uitgewezen dat Ismail Aissati een scheurtje in een meniscus heeft opgelopen. De 20-jarige middenvelder van Ajax, die de duels met Roda JC en FK Borac al miste, is nog zeker drie tot zes weken uitgeschakeld.
Aissati liep de blessure op tijdens het duel van Jong Ajax met Jong Volendam. Volgende week wordt besloten of de knie aan een kijkoperatie wordt onderworpen.
quote:Gabri definitief niet tegen Feyenoord
vrijdag 19 september, door AA, Amsterdam, 20:04u, Ajax.nl
Voor Gabri komt het zwaarbeladen duel tegen Feyenoord nog te vroeg. De middenvelder haakte afgelopen donderdag ziek af voor het UEFA-cup duel en is nog altijd herstellende.
'Het duurt een beetje langer dan verwacht', aldus van Basten over de Spaanse Ajacied.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:42 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]Goirle kan weer trots zijn.
Droom lekker verderquote:
En toen stopte ik met lezen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:30 schreef Superfast het volgende:
makaay
Dat jij zo veel troep je hoofd binnenkrijgtquote:
Het VBL Icon, Smilie en Headers Topic # 1quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:07 schreef GieJay het volgende:
TVP voor de mooiste club van de wereld![]()
En owja, zou iemand een avatar kunnen maken met behulp van deze rar: http://www.xs4all.nl/~joco01/ajax.rar
Hoe zit het eigenlijk met dat nieuwe stadion?quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:33 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dat jij zo veel troep je hoofd binnenkrijgt
Als ze ook nog gingen shirtjes gooien wel een relatief hoge vangkans.quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Heb er verdomme veel zin in zondag.
Laat ze in rotterdam eerst maar eens met geld om leren gaanquote:Op vrijdag 19 september 2008 21:36 schreef Superfast het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met dat nieuwe stadion?
Moet wel pijn doen dat ze in Rotterdam straks een mooier en groter stadion hebben dan dat ruimteschip in Duivendrecht waar vervolgens ook nog eens gras groeit.
Wilden ze meteen ook een nieuw en groter stadion triesttttttttttttttttt
??quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:33 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dat jij zo veel troep je hoofd binnenkrijgt
-normaal doen-quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:39 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Laat ze in rotterdam eerst maar eens met geld om leren gaan
Jammer, minder dat nieuws.quote:
Als jij dat echt gelooft, mag ik dan vragen hoe oud jij bent?quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:36 schreef Superfast het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met dat nieuwe stadion?
Moet wel pijn doen dat ze in Rotterdam straks een mooier en groter stadion hebben dan dat ruimteschip in Duivendrecht waar vervolgens ook nog eens gras groeit.
Wilden ze meteen ook een nieuw en groter stadion triesttttttttttttttttt
Dames en heren, een vriendelijk, doch zeer dringend verzoekquote:Op vrijdag 19 september 2008 21:43 schreef sjimz het volgende:
Superfast, als je hier alleen maar komt om te trollen vraag ik je vriendelijk doch met dringende spoed je uit dit topic te begeven tenzij je weer normaal kan doen
Jammer dat ik net een nieuw bijbaantje heb genomenquote:Op vrijdag 19 september 2008 21:59 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dames en heren, een vriendelijk, doch zeer dringend verzoek
Dat horen we ook nooit meer in de ArenA
-troll-quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:54 schreef 16meter het volgende:
[..]
Als jij dat echt gelooft, mag ik dan vragen hoe oud jij bent?
14-jarige feyenoord 'legionairs'
Je weet het hé resulaten uit het verleden...........quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:12 schreef 16meter het volgende:
Des te meer zal ik genieten als de AFCA zondag wint.
Volgens mij is dit het Ajax topic en mag hij toch zeggen dat hij van een overwinning van Ajax zal genieten.quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:17 schreef Superfast het volgende:
[..]
Je weet het hé resulaten uit het verleden...........
En dan durf je mij een troll te noemen DREAM ON
-nu ff niet-quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:17 schreef Superfast het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:17 schreef Superfast het volgende:
[..]
Jawel maar doe dat dan lekker in het livetopic, daar is het wat overzichterlijker en is het neutraal terrein!quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ach Sjimz, het hoort er allemaal een beetje bij toch?
Ik vind het wel gezellig.
Ik zeg het nog wel op een lieve manierquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:21 schreef sjimz het volgende:
StarGazer, reageer jij ook niet op die manier please.
Hetquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:23 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik zeg het nog wel op een lieve manier
Is ook wel zo ja.quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jawel maar doe dat dan lekker in het livetopic, daar is het wat overzichterlijker en is het neutraal terrein!
En plagen mag maar trollen is op een gegeven moment niet meer leuk.
Hier is het altijd gezelligquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:26 schreef Paaskonijn het volgende:
Het is weer gezellig hier zo te zien
quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:28 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hier is het altijd gezellig
Biertje?
Bier toch wel?quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:30 schreef sjimz het volgende:
Gezelligheid is leuk maar niet weer richting niveau bier hoeren kermis tieten etc want ik hou helemaal niet van kermis.
Ook niet van tieten?quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:30 schreef sjimz het volgende:
Gezelligheid is leuk maar niet weer richting niveau bier hoeren kermis tieten etc want ik hou helemaal niet van kermis.
Ja absoluut maar nu weer Ajax gepraatquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:31 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Bier toch wel? [ afbeelding ]
Rondje van mijquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Daar ben ik blij om![]()
En ik ga morgen lekker toch naar de training![]()
SG: Lekker!
quote:Van Basten vindt dat Gentenaar niet via pers moet praten
Marco van Basten vindt dat Dennis Gentenaar eventuele onvrede niet via de pers moet ventileren.
De doelman werd afgelopen week gepasseerd in de rangorde door Kenneth Vermeer. Gentenaar noemde de werkwijze van Van Basten vervolgens 'amateuristisch'. In de wedstrijdselectie voor De Klassieker tegen Feyenoord is Vermeer opnieuw tweede keeper. Van Basten kort en bondig over Gentenaar: "Als een speler het niet eens is met zijn trainer, moet dat niet via de pers worden uitgespeeld."
whehequote:Op vrijdag 19 september 2008 22:32 schreef koningcambuur het volgende:
PS. Paaskonijn jij hebt de beste sig ooit. die moet je je hele leven lang houden.
Mooi werkquote:Sulejmani wel tegen Feyenoord
Waar haal je die info vandaan?quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:47 schreef Houniet het volgende:
[..]
Mooi werk. Die kunnen we goed gebruiken, hij gaat vlammen zondag
.
http://www.soccernews.nl/news/52388quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:48 schreef denthemen het volgende:
[..]
Waar haal je die info vandaan?
Wat een aanvullingquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:50 schreef sjimz het volgende:
http://www.soccernews.nl/news/52388
Hier staat het o.a.
Het hand in hand topic is verderopquote:
quote:Stellen jullie eigenlijk weleens de vraag hoe iets kan ontstaan? Zoals bv mijn blessure gister? Ik kreeg geen tik het kwam vanzelf. Laat ik het even uitleggen: mijn operatie was in mei, sinds die tijd heb ik 2x 45 min en 1x 60 min gespeeld bij de belofte of tegen een amateurclub.
Sinds Volendam heb ik weer een hele wedstrijd gespeeld en daar had ik geen last en gister kreeg ik weer een wedstrijd voor de boeg van een ander kaliber dan de westrijden die ik al gespeeld heb.
Mijn enkel moet daar aan wennen en gister kreeg ik een reactie hierop in mijn enkel en dan wilde ik wel doorspelen alleen is dan de vraag kan ik dan mijn ploeg helpen? Mijn enkel ging zeg maar op slot door het feit dat er nu na de operatie meer ruimte in mijn enkel is ontstaan.
Ieder heeft zijn mening over mij geen probleem dat waardeer en respecteer ik en zoals jullie zelf alijd zeggen geen woorden maar daden en dat wil ik jullie en de club dit seizoen laten zien na mijn afgelopen seizoen die niet goed was.
quote:Dit schijnt Kevin Hofland te zijn op Feyenoord Netwerk.. haha.. opeens is iedereen positief in zijn topic.
Niks jammer, dat komt héééél goed uit, daar heb ik heel de jaargang van. Kunnen we traden?quote:Op zaterdag 20 september 2008 01:56 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Jammer, ik zoek alleen nog die van '81...
suljemani, suarez en huntelaar is toch zat voorin? moeten we 2-3-5 spelen ofzo?quote:Op zaterdag 20 september 2008 08:29 schreef Dvm86 het volgende:
Ik wil Cvitanich ook wel weer eens zien spelen eigenlijk... Het kan toch niet zo zijn dat zo'n speler met een waarde gelijk aan het jaarbudget van Feijenoord nooit meer laten spelen. Ik denk dat Bassie verwacht dat Huntelaar deze winter vertrekt.
Wat stelt hun middenveld dan voor?quote:Op zaterdag 20 september 2008 08:34 schreef Noshiba het volgende:
[..]
suljemani, suarez en huntelaar is toch zat voorin? moeten we 2-3-5 spelen ofzo?
De hoofdzorg is dat we zondag niet worden overlopen op het middenveld, waar ik wel bang voor ben!
Ik ben het wel met je eens maar ik vind het nogal zonde om hem op de bank te laten zitten.quote:Op zaterdag 20 september 2008 08:34 schreef Noshiba het volgende:
[..]
suljemani, suarez en huntelaar is toch zat voorin? moeten we 2-3-5 spelen ofzo?
De hoofdzorg is dat we zondag niet worden overlopen op het middenveld, waar ik wel bang voor ben!
Met Bassie kun je niet communiceren!quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Omdat ik nog enigszins een voorbeeld functie heb
http://www.sportwereld.nl(...)ieuwe_Sulejmani.htmlquote:Ajax scout 'nieuwe Sulejmani'
Ajax heeft de afgelopen dagen in Servië een nieuwe Miralem Sulejmani gescout.
Filip Djuricic, een nummer 10, werd bekeken door scout Gerrie Mühren in een interland van Servië onder 17 tegen Griekenland.
Omdat je zoiets niemand toewenst, ook je eigen spelers niet en niet die van de tegenstander.quote:Op zaterdag 20 september 2008 10:52 schreef Dr.Crane het volgende:
Sjimz doe niet zo kinderachtig. Ik wil Greene kreupel van het veld af zien lopen, waarom mag ik dat niet zeggen?
Dat is het meest domme wat je kan doen, een speler laten spelen omdat hij zoveel heeft gekost.quote:Op zaterdag 20 september 2008 10:54 schreef Dvm86 het volgende:
Lees net op een Ajax-site dat Van der Wiel, Silva uit de basis heeft gespeeld. Als Silva opnieuw niet speelt tegen Feijenoord dan doet Van Basten echt iets fout. Het is pure kapitaalvernietiging om Silva niet te laten spelen. Ik zeg: laat Silva op links spelen en Van der Wiel op rechts. Met Oleguer en Vermaelen centraal.
Weinig sportiefs aan zondag, en weinig sportieve reacties van met name Ajacieden. Waarom zou het op het veld dan sportief moeten blijven?quote:Op zaterdag 20 september 2008 10:55 schreef Dvm86 het volgende:
Met sjimz eens. Het blijft een sportief spel. Het is kinderachtig om spelers dit soort dingen toe te wensen.
Kapitaalvernietiging is geen argument. De beste op dat moment moet spelen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 10:54 schreef Dvm86 het volgende:
Lees net op een Ajax-site dat Van der Wiel, Silva uit de basis heeft gespeeld. Als Silva opnieuw niet speelt tegen Feijenoord dan doet Van Basten echt iets fout. Het is pure kapitaalvernietiging om Silva niet te laten spelen. Ik zeg: laat Silva op links spelen en Van der Wiel op rechts. Met Oleguer en Vermaelen centraal.
Kapitaalvernietiging heeft niets met kwaliteit te maken alleen maar met het financiële aspect.quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:03 schreef Dvm86 het volgende:
Ik insinueer niet dat Silva moet spelen omdat hij zoveel gekost heeft. Silva is kwalitatief basiswaardig. Hem op de bank zetten is kapitaalvernietiging en niet uitsluitend in een financieel opzicht, maar ook kwalitatief.
Van der Wiel is komt best vaak op, ik zou daarom dus ook niet centraal zetten maar rechts, waar hij denk ik best uit de voeten kan.
Scouten wij?quote:Op zaterdag 20 september 2008 09:46 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
http://www.sportwereld.nl(...)ieuwe_Sulejmani.html
cvitanich verdient in ieder geval een kans, maar jah met sulejmani en huntelaar voor je,wordt moeilijk....quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik hoop morgen eindelijk eens op een droomvoorhoede, imho kunnen we zulke prachtige aanvallers neerzetten maar Marco lijkt wel te kiezen voor zekerheden gecombineerd met een wellichtje (Sarpong) ik wil gewoon Sulejmani - Huntelaar - Suarez met daarvoor Aissati zien. Maar aangezien hij geblesseerd is wil ik gewoon Sulejmani op 10 en Cvitanich van rechts, maar dat zal wel teveel gevraagd zijn.
Dacht dat we alleen kochten wat we in de Eredivisie zagenquote:
Hij is wel het meest dreigende van hun allemaal. Hij speelt als een junior, ik denk dat je het er nooit helemaal uitkrijgt, maar hé, dit is tevens zijn kwaliteit.quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:04 schreef ASroma het volgende:
suarez is nog steeds te egocentrisch op belangrijke momenten.
quote:Huntelaar voelt zich 'prettig' met Sulejmani
Na zijn twee goals tegen FK Borac reist Klaas-Jan Huntelaar vol vertrouwen af naar Rotterdam. De spits van Ajax speelt zonder tegen Feyenoord en doet dat met plezier. Ook omdat het op het veld steeds beter klikt met Miralem Sulejmani.
"Ik was chagrijnig naar De Kuip gegaan als ik in Ajax-shirt nog steeds niet had gescoord dit seizoen. Maar na mijn twee goals tegen FK Borac is het gevoel goed en dat geldt voor onze hele ploeg", zegt Huntelaar tegenover het AD.
De spits voelt zich ook steeds beter met aankoop Sulejmani in zijn buurt. "Ik vind het prettig om hem dichter in mijn buurt te hebben. Sulejmani heeft een steekpass in de benen en is goed in de combinatie. Wat ik daarnaast belangrijk vind is dat je met hem gemakkelijk één-tegen-één-situaties kunt opzetten centraal voorin. Hij herkent de momenten en daardoor hoef ik niet steeds in mijn eentje te staan beuken tegen twee mandekkers."
quote:Van der Wiel: "Heerlijk om weer terug te zijn"
Bijna een jaar geleden verliet Gregory van der Wiel het veld met een, zo leek het, lichte blessure. De jonge Ajacied bleef uiteindelijk acht maanden langs de kant, maar heeft inmiddels zijn kans onder Marco van Basten gepakt.
"Ik ben blij dat ik die periode achter me heb. Ik hoop het nooit weer mee te maken", zegt Van der Wiel tegenover BN/DeStem. De verdediger viel op 11 november 2007 uit tegen Feyenoord, in de Kuip. De wedstrijd die zondag opnieuw op de rol staat in Rotterdam.
Als het aan Van der Wiel ligt speelt hij dan, net als tegen FK Borac afgelopen donderdag, gewoon mee. Hij geniet er namelijk weer van om te spelen. "Ik train keihard en doe er alles aan om te leren en beter te worden. Voor mij is het heerlijk om na acht maanden blessuretijd weer helemaal terug te zijn."
Dat de jongeling Bruno Silva uit de basis hield kwam voor Van der Wiel wel als een verrassing, zeker omdat hij nooit rechtsback speelde. "Ik kan op alle posities spelen. Eigenlijk had ik nooit eerder rechtsback gespeeld, dus dit is nieuws voor me. Maar verder maakt het me niet uit. Verdediging, middenveld, aanval... ik overal gespeeld, als ik maar speel."
quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij is wel het meest dreigende van hun allemaal. Hij speelt als een junior, ik denk dat je het er nooit helemaal uitkrijgt, maar hé, dit is tevens zijn kwaliteit.˛
Toch raar dat hij zegt nog nooit rechtsback te hebben gespeeld. Hij doet het toch goed op die positie. Zal over een tijdje toch wel wat fouten maken doen eigenlijk alle centrale verdedigers die rechtsback staan.quote:
Van der Wiel had donderdag ook wel aardige rushes langs de zijkant trouwensquote:Op zaterdag 20 september 2008 14:21 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Toch raar dat hij zegt nog nooit rechtsback te hebben gespeeld. Hij doet het toch goed op die positie. Zal over een tijdje toch wel wat fouten maken doen eigenlijk alle centrale verdedigers die rechtsback staan.
Wie zijn dat?quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Zo snel als verdedigers de hemel in worden geprezen, zo snel zie je dat ze weer worden afgeschreven naar een paar fouten. Een aantal voorbeelden om mijn degelijke tekst kracht bij te zetten:
- Vlaar
- Donk
- Etc.
- Ogararou
- Hofland
Let op mijn woorden, dit gaat ook gebeuren met van der Wiel en Marcellis.˛
Heb je de 2e helft ook goed op Urby gelet?quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:53 schreef GieJay het volgende:
Silva - Oleguer - Wiel (beetje opbouw kan geen kwaad) - Urby (speelde prima met vertonghen voor hem)
Lindgren - Vertonghen
De Jong
Suarez - Hunt - Sulej
En als dit um niet wordt dan ga ik marco ff bellen...
Niet heel veel, ook een beetje gezapt tussen twente maar ik vond hem wel aardig spelen..quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:57 schreef Jasza het volgende:
[..]
Heb je de 2e helft ook goed op Urby gelet?
Hopelijk komen alleen de eerste 13 (muv vermeer) in actiequote:Op zaterdag 20 september 2008 15:13 schreef Silenus het volgende:
De achttien voor de Klassieker, die zondag om 12.30 uur in de Rotterdamse Kuip begint, zijn:
Maarten Stekelenburg
Bruno Silva
Oleguer
Thomas Vermaelen
Jan Vertonghen
Rasmus Lindgren
Urby Emanuelson
Klaas Jan Huntelaar
Miralem Sulejmani
Kenneth Vermeer
Gregory van der Wiel
Luis Suarez
Dario Cvitanich
Eyong Enoh
Leonardo
Evander Sno
Jeffrey Sarpong
Robbert Schilder
Idd, nu je t zegtquote:
Hij wordt de nieuwe Makélélé genoemd, ook leuk. Las net in het AD dat hij best weleens in de basis zou kunnen beginnen, na de kritiek van Marco van Basten op Evander Sno en Rasmus Lindgren.quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:43 schreef sjimz het volgende:
Ik ben benieuwd naar die Enoh.
Hij was beste speler en aanvoerder van Ajax Cape Town van vorig seizoen.
Zijn bijnaam is Veron.
Hij kon ook bij Portsmouth aan de slag maar vanwege gedoe om zijn werkvergunning is dat toen niet doorgegaan.
Echt?quote:Op zaterdag 20 september 2008 16:18 schreef M0NTANA het volgende:
Ook positief trouwens, Giovanni van Bronckhorst kan hoogstwaarschijnlijk niet meedoen morgen.
Was dit al voorbijgekomen? Zo ja, mijn excusesquote:Ajax scout Servier Djuricic
zaterdag 20 september, door ajaxafcajax, rutten, 08:42u, AD
Ajax was deze week in Servië om te spelen tegen FK Borac, maar er werd ook gescout. Volgens het Algemeen Dagblad heeft Ajax een 'nieuwe Sulejmani' op het oog.
Het gaat om Filip Djuricic, die werd bekeken door scout Gerrie Muhren. Djuricic speelt achter de spitsen en werd gescout tijdens een wedstrijd van Servie onder 17 tegen Griekenland.
excuses geaccepteerd.quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:05 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Was dit al voorbijgekomen? Zo ja, mijn excuses
Vrijdag naar het Ajax hockey, zaterdag naar het Ajax basketbal, zondag naar voetbal. Zal hier thuis leuk gevonden worden.quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
Toch best jammer dat het in Nederland niet zo is dat een club in vele sporten actief is..
Een klassieker in een zaal kan best een lekkere sfeer opleveren.
Ik hoop dat het snel morgen is, ben het wachten nu wel zat.
Bronquote:Op zaterdag 20 september 2008 16:18 schreef M0NTANA het volgende:
Ook positief trouwens, Giovanni van Bronckhorst kan hoogstwaarschijnlijk niet meedoen morgen.
Ohquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:42 schreef sjimz het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=66211
Geweldige spits tegenwoordigquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:07 schreef Houniet het volgende:
Rosenberg twee keer gescoord tegen Bayern.
Yup alleen een stuk beter in een 4-4-2 opstelling, maar sowieso heeft hij het niet slecht bij ons gedaanquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
Rosenberg is dus echt wel een topvoetballer, maar dat lijkt me duidelijk!
Als je de statistieken erop naslaat, deed hij het bij ons ook gewoon goed.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
Alleen jammer dat zijn chassis het niet helemaal bracht bij Ajax.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ben benieuwd naar Enoh.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Als de opstelling zoals die vandaag op de training te zien was klopt, dan speelt Van Basten met dezelfde 11 als tegen Borac. Dus met Sarpong en Sno.
Die Enoh ook aan het werk gezien, lijkt me een geweldenaar
NO MERCY!
-edit-quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Alleen jammer dat zijn chassis het niet helemaal bracht bij Ajax.˛
9.15 tot 10.00 is het instappen. Dus als je zo rond 11.00 op het plein bij de Kuip stoere liedjes gaat zingen, ben je vroeg genoeg.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:36 schreef Kopbal het volgende:
Wie gaan er hier morgen? En hoelaat vertrekken jullie treinen?
Ik ook.. Gelijk bij de selectie, Marco zal wel vertrouwen in die gast hebbenquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:23 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar Enoh.
Op Ajax.tv nu de 10 van Brian Laudrup. Dat doelpunt van hem tegen Willem II blijft echt ongeëvenaard
Doe niet zo blij joh. Was benieuwd hoelaat jullie je nest uitmoeten morgen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
9.15 tot 10.00 is het instappen. Dus als je zo rond 11.00 op het plein bij de Kuip stoere liedjes gaat zingen, ben je vroeg genoeg.
En zo hoort hetquote:Amsterdam, 20 sep 2008
Ajax F1 tekende zaterdag voor de grootste overwinning van de Ajax-teams. De ploeg van trainer Dennis de Haan won met 17-0 thuis van Sporting Martinus.
Ik was er nog even bij de training vanochtend. Maar wat had bassie te melden toen hij naar de kant van 410 liep toen er al dat rook over het veld trok?quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Als de opstelling zoals die vandaag op de training te zien was klopt, dan speelt Van Basten met dezelfde 11 als tegen Borac. Dus met Sarpong en Sno.
NO MERCY!
Ies Koeltoer!quote:
Ik ruik een triple CL-overwinningen in de toekomst.quote:
Makkiequote:Op zaterdag 20 september 2008 22:38 schreef Ruiseart het volgende:
Nou, morgen weer met vier doelpunten verschil winnen en we zijn voorbij die boeren.
Zal me niets verbazen als Van Basten ineens Enoh erinzet omdat hij even teleurgesteld is in Lindgren en Sno.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
NO MERCY!
Waarschijnlijk doet ie tegen Utrecht mee. Hij heeft geen blessure meer maar was gewoon ziek.quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:12 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Zal me niets verbazen als Van Basten ineens Enoh erinzet omdat hij even teleurgesteld is in Lindgren en Sno.
Is Gabri er volgende week weer bij?
Ik heb op dit moment toch liever Sarpong en Sno eruit. Enoh nog nooit zien spelen, dus weet niet of dat beter is.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
NO MERCY!
quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoe laat spelen ze mogen? Ik heb eredivisie live.˛
Dank je, dan moet ik vroeg op. Voorbereidingen treffen, afstandsbediening op juiste temperatuur brengen. Niet onbelangrijk.quote:
Nog te vroeg voor bier?quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dank je, dan moet ik vroeg op. Voorbereidingen treffen, afstandsbediening op juiste temperatuur brengen. Niet onbelangrijk.˛
Door één keer meer te scoren?quote:Op zondag 21 september 2008 00:11 schreef BigKahuna het volgende:
K kom net thuis, hoe kan AZ van PSV winnen?
Alcohol (Nicky Hofs) is voor ons Moslims verboden, en daarbij is het ook nog Ramadan.quote:
Allah zal zelf ook wel kijken , dus kan je stiekum je biertje drinkenquote:Op zondag 21 september 2008 00:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Alcohol (Nicky Hofs) is voor ons Moslims verboden, en daarbij is het ook nog Ramadan.˛
Idd, ik had echt verwacht dat PSV dik zou winnen, mja zo zie je maar weer en AZ wint, als ons dat morgen maar niet gebeurd.quote:Op zondag 21 september 2008 00:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
Door één keer meer te scoren?
Nog een half dagje. Heb er zin in, maar verwacht niet gelijk een zege.
Dit soort nachten zijn echt kut, omdat je tig keer wakker wordt met het idee dat het al 09.00 is en je veel te laat bent..quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:23 schreef Aanvoerder het volgende:
Iedereen vroeg naar bed voor morgen!
Doe eens niet zo in de underdog-rol kruipen, die is al van ons morgen.quote:Op zondag 21 september 2008 00:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
Door één keer meer te scoren?
Nog een half dagje. Heb er zin in, maar verwacht niet gelijk een zege.
PSV is nog totaal niet in vorm en is erg kwetsbaar, dat zag je al tegen Sparta, Atletico en nu AZ. Die 5-1 in Utrecht had volgens mij ook meer met de plaatselijke FC te maken.quote:Op zondag 21 september 2008 00:11 schreef BigKahuna het volgende:
K kom net thuis, hoe kan AZ van PSV winnen?
Hij vond het leuk dat wij er allemaal waren, maar wilde graag serieus trainen. Die pyro kon hij dus niet echt waarderen. De spelers lieten ons wel weten dat zij het prachtig vinden.quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:03 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Ik was er nog even bij de training vanochtend. Maar wat had bassie te melden toen hij naar de kant van 410 liep toen er al dat rook over het veld trok?
True, ik ook. Dario moet erin. Fantastische gozer! En uiteraard moet Lindgren morgen spelen. En anders Enoh, wat hij vandaag liet zien op de training stemde me hoopvol.quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:30 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment toch liever Sarpong en Sno eruit. Enoh nog nooit zien spelen, dus weet niet of dat beter is.
Verbeterd en geupdate.quote:Op zondag 21 september 2008 02:03 schreef _Mike_ het volgende:
Nog 10 uur en 24 minuten, slaapze joden. En het wordt genieten morgen
Niet geslapen? Te veel wit poeder gesnoven?quote:Op zondag 21 september 2008 04:49 schreef Jasza het volgende:
Over een uurtje richting de ArenA, wachten daar word nog wel vervelend zonder geslapen te hebben maar daarna komt et wel goed
Dat begrijp jij goedquote:Op zondag 21 september 2008 10:15 schreef Cheiron het volgende:
Begrijp ik nu goed dat Siem de Jong niet eens bij de wedstrijdselectie zit?
Als die Enoh laat zien wat hij op de training deed, dan begrijp ik dat wel ja.....quote:Op zondag 21 september 2008 10:15 schreef Cheiron het volgende:
Begrijp ik nu goed dat Siem de Jong niet eens bij de wedstrijdselectie zit? Ziet van Basten het dan ECHT niet in hem zitten?
Erg jammer, had verwacht dat hij sinds de blessure van Aissati een basis-plaats zou krijgen omdat het toch een vergelijkbare speler is. Misschien toch maar verhuren in de winterstop?quote:Op zondag 21 september 2008 10:15 schreef Cheiron het volgende:
Begrijp ik nu goed dat Siem de Jong niet eens bij de wedstrijdselectie zit? Ziet van Basten het dan ECHT niet in hem zitten?
Inderdaad. Erg zonde om hem op de tribune te laten verpieteren.quote:Op zondag 21 september 2008 10:19 schreef toma het volgende:
[..]
Erg jammer, had verwacht dat hij sinds de blessure van Aissati een basis-plaats zou krijgen omdat het toch een vergelijkbare speler is. Misschien toch maar verhuren in de winterstop?
Live wedstrijden via Internet Streams #23quote:Op zondag 21 september 2008 11:29 schreef Luco het volgende:
Ok, iemand een live stream? (Uiteraard, gratis)
hij had nooit mogen beginnen als hij donderdag last had van z'n hamstring. Die blessure duurt altijd langer dan dat je hem voeltquote:Op zondag 21 september 2008 12:43 schreef Cheiron het volgende:
Godnondeju.. heb je nu 16 miljoen betaald voor een 2e Mitea?
quote:Op zondag 21 september 2008 13:14 schreef Daniane het volgende:
Zozo. Die zat er lekker in van Sarpong
Hehe Vermaelenquote:Op zondag 21 september 2008 13:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
( was een beetje laat)
Absoluut waar, ik vind het enorm amateuristisch om op deze manier een wissel te verneuken.quote:Op zondag 21 september 2008 12:45 schreef VoreG het volgende:
[..]
hij had nooit mogen beginnen als hij donderdag last had van z'n hamstring. Die blessure duurt altijd langer dan dat je hem voelt
quote:Op zondag 21 september 2008 13:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
( was een beetje laat)
Maar met Sno, Leonardo en Urbyquote:Op zondag 21 september 2008 14:28 schreef versteegrob het volgende:
Wat een gvd kanker begin van het seizoen
3 wedstrijden 4 punten, gaat lekker van Basten. En de komende maand zonder Sulemani, Aisatti en Gabr
Vergeet Oleguer niet.quote:Op zondag 21 september 2008 14:28 schreef versteegrob het volgende:
Wat een gvd begin van het seizoen
3 wedstrijden 4 punten, gaat lekker van Basten. En de komende maand zonder Sulemani, Aisatti en Gabr
Rot toch op ventquote:Op zondag 21 september 2008 14:29 schreef Merkie het volgende:
Jullie komen goed weg, 20 minuutjes leuk gespeeld in de eerste helft, maar verder gewoon een punt teveel meegenomen natuurlijk.
Hetzelfde als donderdag. Last van de hamstring.quote:Op zondag 21 september 2008 14:29 schreef Enchanter het volgende:
Wat heeft Sulemani , ik heb het begin vand e wedstrijd gemist
Rot lekker op met je gestolen pingel.quote:Op zondag 21 september 2008 14:29 schreef Merkie het volgende:
Jullie komen goed weg, 20 minuutjes leuk gespeeld in de eerste helft, maar verder gewoon een punt teveel meegenomen natuurlijk.
Ach kom op, tweede helft staan jullie 45 minuten onder druk. Het is dat Makaay een waardeloze spits is, anders had het allang 2-1 of 3-2 gestaan.quote:
Tuurlijk. Lucky penalty en Ajax krijgt geen penalquote:Op zondag 21 september 2008 14:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ach kom op, tweede helft staan jullie 45 minuten onder druk. Het is dat Makaay een waardeloze spits is, anders had het allang 2-1 of 3-2 gestaan.
Niet dat jullie een kans hebben gecreeerd natuurlijk. Stekelenburg heeft eigenlijk niks te doen gehad.quote:Op zondag 21 september 2008 14:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ach kom op, tweede helft staan jullie 45 minuten onder druk. Het is dat Makaay een waardeloze spits is, anders had het allang 2-1 of 3-2 gestaan.
Donder is lekker op naar je eigen topic.quote:Op zondag 21 september 2008 14:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
eerste 10 minuten waren jullie beter, verder domineerde Ajax de 1e helft. 2e helft waren jullie beter tot de 70e minuut. Toen Ajax voorkwam waren ze ook beter ook.. Je mag blij zijn dat je Braamhaar mag bedankenquote:Op zondag 21 september 2008 14:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
en de scheids erin trapt.....quote:Op zondag 21 september 2008 14:32 schreef dronkeykong het volgende:
Toen Mols erin kwam wist ik dat die mongool voor een schwalbe ging. En ja hoor het 2e jaar achter elkaar dat die homo valt.
Net als dat Timmer rood had moeten hebben.quote:Op zondag 21 september 2008 14:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
eerste 10 minuten waren jullie beter, verder domineerde Ajax de 1e helft. 2e helft waren jullie beter tot de 70e minuut. Toen Ajax voorkwam waren ze ook beter ook.. Je mag blij zijn dat je Braamhaar mag bedanken
Speelde goed, deed niks fout, het is dat Mols zich liet vallenquote:
inderdaad, of het is niks of het is rood, bij zoiets kan je nooit geel geven.quote:Op zondag 21 september 2008 14:34 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Net als dat Timmer rood had moeten hebben.
Dan kijk ik daar niet eens naar, puur naar die penalty. Dan kan je nog zo domineren, maar als je het niet afmaakt verdien je het nietquote:Op zondag 21 september 2008 14:34 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Heb je weer aandacht nodig? Tieft lekker op man, ga eerst de wedstrijd bekijken voordat je met een oordeel klaar staatquote:Op zondag 21 september 2008 14:35 schreef Zwansen het volgende:
Wederom wordt er na puntverlies na de scheids gewezen. Altijd hetzelfde hier.Misschien wel terecht hoor, maar het valt wel op.
Bijna iedereen zegt ook dat ajax gewoon slecht speelde dus ik snap je punt niet.quote:Op zondag 21 september 2008 14:35 schreef Zwansen het volgende:
Wederom wordt er na puntverlies na de scheids gewezen. Altijd hetzelfde hier.Misschien wel terecht hoor, maar het valt wel op.
Tjah, je kan wel lekker gaan zeiken op de scheids, maar als je zelf zo speelt is het gewoon je eigen schuld.quote:Op zondag 21 september 2008 14:34 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Vind ik ook wel een beetje. Ajax was gewoon slecht. Maar zo'n scheids drukt weer een te grote stempel op de wedstrijd.quote:Op zondag 21 september 2008 14:35 schreef Zwansen het volgende:
20 minuten is nog altijd meer dan wat Feyenoord heeft laten zien vandaag, tenzij je dat pompen-of-verzuipen-voetbal in de 2e helft zo geweldig vindt.quote:Op zondag 21 september 2008 14:29 schreef Merkie het volgende:
Ik kan niet begrijpen hoe iemand Sno in positieve zin op kan vallen.quote:Op zondag 21 september 2008 @ 13:27 schreef denthemen het volgende:
Sno valt me serieus in positieve zin op
Hamstringblessure, paar week uitgeschakeld.quote:Op zondag 21 september 2008 14:29 schreef Enchanter het volgende:
Wat heeft Sulemani , ik heb het begin vand e wedstrijd gemist
Marco van Basten valt keer op keer door de mand , daaromquote:Op zondag 21 september 2008 14:33 schreef S-Two het volgende:
Die 2-2 is gewoon verdiend ja. Ik snap echt totaal niet waarom Van Basten Leonardo inbrengt en ook Sarpong speelde niet best. Oleguer, ik was best tevreden over zijn aankoop, maar tot nu toe is dat echt helemaal niets.
En waarom speelt Cvitanovic niet.
Ik ga een staatslot kopen denk ik..quote:Op zondag 21 september 2008 14:08 schreef Cheiron het volgende:
Mols er ook nog in.. dat gaat ons een strafschop kosten
Het tweede deel van de eerste helft speelde die best goed, hij is alleen zo tergend langzaam met de bal. Denk trouwens dat die Enoh wel een aanwinst is.quote:Op zondag 21 september 2008 14:36 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik kan niet begrijpen hoe iemand Sno in positieve zin op kan vallen.
3 wedstrijden, 4 punten. Te belabberd voor woordenquote:Op zondag 21 september 2008 14:36 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Marco van Basten valt keer op keer door de mand , daarom
Die goal was vrij ernstig inderdaad. Onbegrijpelijk.quote:Op zondag 21 september 2008 14:37 schreef Scorpie het volgende:
Kutpot, kutinstelling, blij wezen met een punt... Tis dat Feyenoord weinig kwaliteit had.
Dat eerste doelpunt van Feyenoord, wat een stelletje josti`s zeg, die Tomasson mag tussen 3 man raak koppen
Nou het is toch echt zo hoor.quote:Op zondag 21 september 2008 14:35 schreef Zwansen het volgende:
Denk eens na, Ajax staat 1-2 voor, Feyenoord maakt hun kansen niet af en ze krijgen een 100% onterechte pingel, dan ligt het toch aan de scheids? Reageer even met argumentenquote:Op zondag 21 september 2008 14:35 schreef Zwansen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |