Maar met Sno, Leonardo en Urbyquote:Op zondag 21 september 2008 14:28 schreef versteegrob het volgende:
Wat een gvd kanker begin van het seizoen
3 wedstrijden 4 punten, gaat lekker van Basten. En de komende maand zonder Sulemani, Aisatti en Gabr
Vergeet Oleguer niet.quote:Op zondag 21 september 2008 14:28 schreef versteegrob het volgende:
Wat een gvd begin van het seizoen
3 wedstrijden 4 punten, gaat lekker van Basten. En de komende maand zonder Sulemani, Aisatti en Gabr
Rot toch op ventquote:Op zondag 21 september 2008 14:29 schreef Merkie het volgende:
Jullie komen goed weg, 20 minuutjes leuk gespeeld in de eerste helft, maar verder gewoon een punt teveel meegenomen natuurlijk.
Hetzelfde als donderdag. Last van de hamstring.quote:Op zondag 21 september 2008 14:29 schreef Enchanter het volgende:
Wat heeft Sulemani , ik heb het begin vand e wedstrijd gemist
Rot lekker op met je gestolen pingel.quote:Op zondag 21 september 2008 14:29 schreef Merkie het volgende:
Jullie komen goed weg, 20 minuutjes leuk gespeeld in de eerste helft, maar verder gewoon een punt teveel meegenomen natuurlijk.
Ach kom op, tweede helft staan jullie 45 minuten onder druk. Het is dat Makaay een waardeloze spits is, anders had het allang 2-1 of 3-2 gestaan.quote:
Tuurlijk. Lucky penalty en Ajax krijgt geen penalquote:Op zondag 21 september 2008 14:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ach kom op, tweede helft staan jullie 45 minuten onder druk. Het is dat Makaay een waardeloze spits is, anders had het allang 2-1 of 3-2 gestaan.
Niet dat jullie een kans hebben gecreeerd natuurlijk. Stekelenburg heeft eigenlijk niks te doen gehad.quote:Op zondag 21 september 2008 14:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ach kom op, tweede helft staan jullie 45 minuten onder druk. Het is dat Makaay een waardeloze spits is, anders had het allang 2-1 of 3-2 gestaan.
Donder is lekker op naar je eigen topic.quote:Op zondag 21 september 2008 14:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
eerste 10 minuten waren jullie beter, verder domineerde Ajax de 1e helft. 2e helft waren jullie beter tot de 70e minuut. Toen Ajax voorkwam waren ze ook beter ook.. Je mag blij zijn dat je Braamhaar mag bedankenquote:Op zondag 21 september 2008 14:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
en de scheids erin trapt.....quote:Op zondag 21 september 2008 14:32 schreef dronkeykong het volgende:
Toen Mols erin kwam wist ik dat die mongool voor een schwalbe ging. En ja hoor het 2e jaar achter elkaar dat die homo valt.
Net als dat Timmer rood had moeten hebben.quote:Op zondag 21 september 2008 14:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
eerste 10 minuten waren jullie beter, verder domineerde Ajax de 1e helft. 2e helft waren jullie beter tot de 70e minuut. Toen Ajax voorkwam waren ze ook beter ook.. Je mag blij zijn dat je Braamhaar mag bedanken
Speelde goed, deed niks fout, het is dat Mols zich liet vallenquote:
inderdaad, of het is niks of het is rood, bij zoiets kan je nooit geel geven.quote:Op zondag 21 september 2008 14:34 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Net als dat Timmer rood had moeten hebben.
Dan kijk ik daar niet eens naar, puur naar die penalty. Dan kan je nog zo domineren, maar als je het niet afmaakt verdien je het nietquote:Op zondag 21 september 2008 14:34 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Heb je weer aandacht nodig? Tieft lekker op man, ga eerst de wedstrijd bekijken voordat je met een oordeel klaar staatquote:Op zondag 21 september 2008 14:35 schreef Zwansen het volgende:
Wederom wordt er na puntverlies na de scheids gewezen. Altijd hetzelfde hier.Misschien wel terecht hoor, maar het valt wel op.
Bijna iedereen zegt ook dat ajax gewoon slecht speelde dus ik snap je punt niet.quote:Op zondag 21 september 2008 14:35 schreef Zwansen het volgende:
Wederom wordt er na puntverlies na de scheids gewezen. Altijd hetzelfde hier.Misschien wel terecht hoor, maar het valt wel op.
Tjah, je kan wel lekker gaan zeiken op de scheids, maar als je zelf zo speelt is het gewoon je eigen schuld.quote:Op zondag 21 september 2008 14:34 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Vind ik ook wel een beetje. Ajax was gewoon slecht. Maar zo'n scheids drukt weer een te grote stempel op de wedstrijd.quote:Op zondag 21 september 2008 14:35 schreef Zwansen het volgende:
20 minuten is nog altijd meer dan wat Feyenoord heeft laten zien vandaag, tenzij je dat pompen-of-verzuipen-voetbal in de 2e helft zo geweldig vindt.quote:Op zondag 21 september 2008 14:29 schreef Merkie het volgende:
Ik kan niet begrijpen hoe iemand Sno in positieve zin op kan vallen.quote:Op zondag 21 september 2008 @ 13:27 schreef denthemen het volgende:
Sno valt me serieus in positieve zin op
Hamstringblessure, paar week uitgeschakeld.quote:Op zondag 21 september 2008 14:29 schreef Enchanter het volgende:
Wat heeft Sulemani , ik heb het begin vand e wedstrijd gemist
Marco van Basten valt keer op keer door de mand , daaromquote:Op zondag 21 september 2008 14:33 schreef S-Two het volgende:
Die 2-2 is gewoon verdiend ja. Ik snap echt totaal niet waarom Van Basten Leonardo inbrengt en ook Sarpong speelde niet best. Oleguer, ik was best tevreden over zijn aankoop, maar tot nu toe is dat echt helemaal niets.
En waarom speelt Cvitanovic niet.
Ik ga een staatslot kopen denk ik..quote:Op zondag 21 september 2008 14:08 schreef Cheiron het volgende:
Mols er ook nog in.. dat gaat ons een strafschop kosten
Het tweede deel van de eerste helft speelde die best goed, hij is alleen zo tergend langzaam met de bal. Denk trouwens dat die Enoh wel een aanwinst is.quote:Op zondag 21 september 2008 14:36 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik kan niet begrijpen hoe iemand Sno in positieve zin op kan vallen.
3 wedstrijden, 4 punten. Te belabberd voor woordenquote:Op zondag 21 september 2008 14:36 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Marco van Basten valt keer op keer door de mand , daarom
Die goal was vrij ernstig inderdaad. Onbegrijpelijk.quote:Op zondag 21 september 2008 14:37 schreef Scorpie het volgende:
Kutpot, kutinstelling, blij wezen met een punt... Tis dat Feyenoord weinig kwaliteit had.
Dat eerste doelpunt van Feyenoord, wat een stelletje josti`s zeg, die Tomasson mag tussen 3 man raak koppen
Nou het is toch echt zo hoor.quote:Op zondag 21 september 2008 14:35 schreef Zwansen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |