Niet geslapen? Te veel wit poeder gesnoven?quote:Op zondag 21 september 2008 04:49 schreef Jasza het volgende:
Over een uurtje richting de ArenA, wachten daar word nog wel vervelend zonder geslapen te hebben maar daarna komt et wel goed
Dat begrijp jij goedquote:Op zondag 21 september 2008 10:15 schreef Cheiron het volgende:
Begrijp ik nu goed dat Siem de Jong niet eens bij de wedstrijdselectie zit?
Als die Enoh laat zien wat hij op de training deed, dan begrijp ik dat wel ja.....quote:Op zondag 21 september 2008 10:15 schreef Cheiron het volgende:
Begrijp ik nu goed dat Siem de Jong niet eens bij de wedstrijdselectie zit? Ziet van Basten het dan ECHT niet in hem zitten?
Erg jammer, had verwacht dat hij sinds de blessure van Aissati een basis-plaats zou krijgen omdat het toch een vergelijkbare speler is. Misschien toch maar verhuren in de winterstop?quote:Op zondag 21 september 2008 10:15 schreef Cheiron het volgende:
Begrijp ik nu goed dat Siem de Jong niet eens bij de wedstrijdselectie zit? Ziet van Basten het dan ECHT niet in hem zitten?
Inderdaad. Erg zonde om hem op de tribune te laten verpieteren.quote:Op zondag 21 september 2008 10:19 schreef toma het volgende:
[..]
Erg jammer, had verwacht dat hij sinds de blessure van Aissati een basis-plaats zou krijgen omdat het toch een vergelijkbare speler is. Misschien toch maar verhuren in de winterstop?
Live wedstrijden via Internet Streams #23quote:Op zondag 21 september 2008 11:29 schreef Luco het volgende:
Ok, iemand een live stream? (Uiteraard, gratis)
hij had nooit mogen beginnen als hij donderdag last had van z'n hamstring. Die blessure duurt altijd langer dan dat je hem voeltquote:Op zondag 21 september 2008 12:43 schreef Cheiron het volgende:
Godnondeju.. heb je nu 16 miljoen betaald voor een 2e Mitea?
quote:Op zondag 21 september 2008 13:14 schreef Daniane het volgende:
Zozo. Die zat er lekker in van Sarpong
Hehe Vermaelenquote:Op zondag 21 september 2008 13:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
( was een beetje laat)
Absoluut waar, ik vind het enorm amateuristisch om op deze manier een wissel te verneuken.quote:Op zondag 21 september 2008 12:45 schreef VoreG het volgende:
[..]
hij had nooit mogen beginnen als hij donderdag last had van z'n hamstring. Die blessure duurt altijd langer dan dat je hem voelt
quote:Op zondag 21 september 2008 13:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
( was een beetje laat)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |