??quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:33 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dat jij zo veel troep je hoofd binnenkrijgt
-normaal doen-quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:39 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Laat ze in rotterdam eerst maar eens met geld om leren gaan
Jammer, minder dat nieuws.quote:
Als jij dat echt gelooft, mag ik dan vragen hoe oud jij bent?quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:36 schreef Superfast het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met dat nieuwe stadion?
Moet wel pijn doen dat ze in Rotterdam straks een mooier en groter stadion hebben dan dat ruimteschip in Duivendrecht waar vervolgens ook nog eens gras groeit.
Wilden ze meteen ook een nieuw en groter stadion triesttttttttttttttttt
Dames en heren, een vriendelijk, doch zeer dringend verzoekquote:Op vrijdag 19 september 2008 21:43 schreef sjimz het volgende:
Superfast, als je hier alleen maar komt om te trollen vraag ik je vriendelijk doch met dringende spoed je uit dit topic te begeven tenzij je weer normaal kan doen
Jammer dat ik net een nieuw bijbaantje heb genomenquote:Op vrijdag 19 september 2008 21:59 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dames en heren, een vriendelijk, doch zeer dringend verzoek
Dat horen we ook nooit meer in de ArenA
-troll-quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:54 schreef 16meter het volgende:
[..]
Als jij dat echt gelooft, mag ik dan vragen hoe oud jij bent?
14-jarige feyenoord 'legionairs'
Je weet het hé resulaten uit het verleden...........quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:12 schreef 16meter het volgende:
Des te meer zal ik genieten als de AFCA zondag wint.
Volgens mij is dit het Ajax topic en mag hij toch zeggen dat hij van een overwinning van Ajax zal genieten.quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:17 schreef Superfast het volgende:
[..]
Je weet het hé resulaten uit het verleden...........
En dan durf je mij een troll te noemen DREAM ON
-nu ff niet-quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:17 schreef Superfast het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:17 schreef Superfast het volgende:
[..]
Jawel maar doe dat dan lekker in het livetopic, daar is het wat overzichterlijker en is het neutraal terrein!quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ach Sjimz, het hoort er allemaal een beetje bij toch?
Ik vind het wel gezellig.
Ik zeg het nog wel op een lieve manierquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:21 schreef sjimz het volgende:
StarGazer, reageer jij ook niet op die manier please.
Hetquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:23 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik zeg het nog wel op een lieve manier
Is ook wel zo ja.quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jawel maar doe dat dan lekker in het livetopic, daar is het wat overzichterlijker en is het neutraal terrein!
En plagen mag maar trollen is op een gegeven moment niet meer leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |