Ben benieuwd naar Enoh.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Als de opstelling zoals die vandaag op de training te zien was klopt, dan speelt Van Basten met dezelfde 11 als tegen Borac. Dus met Sarpong en Sno.
Die Enoh ook aan het werk gezien, lijkt me een geweldenaar
NO MERCY!
-edit-quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Alleen jammer dat zijn chassis het niet helemaal bracht bij Ajax.²
9.15 tot 10.00 is het instappen. Dus als je zo rond 11.00 op het plein bij de Kuip stoere liedjes gaat zingen, ben je vroeg genoeg.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:36 schreef Kopbal het volgende:
Wie gaan er hier morgen? En hoelaat vertrekken jullie treinen?
Ik ook.. Gelijk bij de selectie, Marco zal wel vertrouwen in die gast hebbenquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:23 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar Enoh.
Op Ajax.tv nu de 10 van Brian Laudrup. Dat doelpunt van hem tegen Willem II blijft echt ongeëvenaard
Doe niet zo blij joh. Was benieuwd hoelaat jullie je nest uitmoeten morgen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
9.15 tot 10.00 is het instappen. Dus als je zo rond 11.00 op het plein bij de Kuip stoere liedjes gaat zingen, ben je vroeg genoeg.
En zo hoort hetquote:Amsterdam, 20 sep 2008
Ajax F1 tekende zaterdag voor de grootste overwinning van de Ajax-teams. De ploeg van trainer Dennis de Haan won met 17-0 thuis van Sporting Martinus.
Ik was er nog even bij de training vanochtend. Maar wat had bassie te melden toen hij naar de kant van 410 liep toen er al dat rook over het veld trok?quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Als de opstelling zoals die vandaag op de training te zien was klopt, dan speelt Van Basten met dezelfde 11 als tegen Borac. Dus met Sarpong en Sno.
NO MERCY!
Ies Koeltoer!quote:
Ik ruik een triple CL-overwinningen in de toekomst.quote:
Makkiequote:Op zaterdag 20 september 2008 22:38 schreef Ruiseart het volgende:
Nou, morgen weer met vier doelpunten verschil winnen en we zijn voorbij die boeren.
Zal me niets verbazen als Van Basten ineens Enoh erinzet omdat hij even teleurgesteld is in Lindgren en Sno.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
NO MERCY!
Waarschijnlijk doet ie tegen Utrecht mee. Hij heeft geen blessure meer maar was gewoon ziek.quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:12 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Zal me niets verbazen als Van Basten ineens Enoh erinzet omdat hij even teleurgesteld is in Lindgren en Sno.
Is Gabri er volgende week weer bij?
Ik heb op dit moment toch liever Sarpong en Sno eruit. Enoh nog nooit zien spelen, dus weet niet of dat beter is.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
NO MERCY!
quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoe laat spelen ze mogen? Ik heb eredivisie live.²
Dank je, dan moet ik vroeg op. Voorbereidingen treffen, afstandsbediening op juiste temperatuur brengen. Niet onbelangrijk.quote:
Nog te vroeg voor bier?quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dank je, dan moet ik vroeg op. Voorbereidingen treffen, afstandsbediening op juiste temperatuur brengen. Niet onbelangrijk.²
Door één keer meer te scoren?quote:Op zondag 21 september 2008 00:11 schreef BigKahuna het volgende:
K kom net thuis, hoe kan AZ van PSV winnen?
Alcohol (Nicky Hofs) is voor ons Moslims verboden, en daarbij is het ook nog Ramadan.quote:
Allah zal zelf ook wel kijken , dus kan je stiekum je biertje drinkenquote:Op zondag 21 september 2008 00:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Alcohol (Nicky Hofs) is voor ons Moslims verboden, en daarbij is het ook nog Ramadan.²
Idd, ik had echt verwacht dat PSV dik zou winnen, mja zo zie je maar weer en AZ wint, als ons dat morgen maar niet gebeurd.quote:Op zondag 21 september 2008 00:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
Door één keer meer te scoren?
Nog een half dagje. Heb er zin in, maar verwacht niet gelijk een zege.
Dit soort nachten zijn echt kut, omdat je tig keer wakker wordt met het idee dat het al 09.00 is en je veel te laat bent..quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:23 schreef Aanvoerder het volgende:
Iedereen vroeg naar bed voor morgen!
Doe eens niet zo in de underdog-rol kruipen, die is al van ons morgen.quote:Op zondag 21 september 2008 00:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
Door één keer meer te scoren?
Nog een half dagje. Heb er zin in, maar verwacht niet gelijk een zege.
PSV is nog totaal niet in vorm en is erg kwetsbaar, dat zag je al tegen Sparta, Atletico en nu AZ. Die 5-1 in Utrecht had volgens mij ook meer met de plaatselijke FC te maken.quote:Op zondag 21 september 2008 00:11 schreef BigKahuna het volgende:
K kom net thuis, hoe kan AZ van PSV winnen?
Hij vond het leuk dat wij er allemaal waren, maar wilde graag serieus trainen. Die pyro kon hij dus niet echt waarderen. De spelers lieten ons wel weten dat zij het prachtig vinden.quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:03 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Ik was er nog even bij de training vanochtend. Maar wat had bassie te melden toen hij naar de kant van 410 liep toen er al dat rook over het veld trok?
True, ik ook. Dario moet erin. Fantastische gozer! En uiteraard moet Lindgren morgen spelen. En anders Enoh, wat hij vandaag liet zien op de training stemde me hoopvol.quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:30 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment toch liever Sarpong en Sno eruit. Enoh nog nooit zien spelen, dus weet niet of dat beter is.
Verbeterd en geupdate.quote:Op zondag 21 september 2008 02:03 schreef _Mike_ het volgende:
Nog 10 uur en 24 minuten, slaapze joden. En het wordt genieten morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |