Niks jammer, dat komt héééél goed uit, daar heb ik heel de jaargang van. Kunnen we traden?quote:Op zaterdag 20 september 2008 01:56 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Jammer, ik zoek alleen nog die van '81...
suljemani, suarez en huntelaar is toch zat voorin? moeten we 2-3-5 spelen ofzo?quote:Op zaterdag 20 september 2008 08:29 schreef Dvm86 het volgende:
Ik wil Cvitanich ook wel weer eens zien spelen eigenlijk... Het kan toch niet zo zijn dat zo'n speler met een waarde gelijk aan het jaarbudget van Feijenoord nooit meer laten spelen. Ik denk dat Bassie verwacht dat Huntelaar deze winter vertrekt.
Wat stelt hun middenveld dan voor?quote:Op zaterdag 20 september 2008 08:34 schreef Noshiba het volgende:
[..]
suljemani, suarez en huntelaar is toch zat voorin? moeten we 2-3-5 spelen ofzo?
De hoofdzorg is dat we zondag niet worden overlopen op het middenveld, waar ik wel bang voor ben!
Ik ben het wel met je eens maar ik vind het nogal zonde om hem op de bank te laten zitten.quote:Op zaterdag 20 september 2008 08:34 schreef Noshiba het volgende:
[..]
suljemani, suarez en huntelaar is toch zat voorin? moeten we 2-3-5 spelen ofzo?
De hoofdzorg is dat we zondag niet worden overlopen op het middenveld, waar ik wel bang voor ben!
Met Bassie kun je niet communiceren!quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Omdat ik nog enigszins een voorbeeld functie heb
http://www.sportwereld.nl(...)ieuwe_Sulejmani.htmlquote:Ajax scout 'nieuwe Sulejmani'
Ajax heeft de afgelopen dagen in Servië een nieuwe Miralem Sulejmani gescout.
Filip Djuricic, een nummer 10, werd bekeken door scout Gerrie Mühren in een interland van Servië onder 17 tegen Griekenland.
Omdat je zoiets niemand toewenst, ook je eigen spelers niet en niet die van de tegenstander.quote:Op zaterdag 20 september 2008 10:52 schreef Dr.Crane het volgende:
Sjimz doe niet zo kinderachtig. Ik wil Greene kreupel van het veld af zien lopen, waarom mag ik dat niet zeggen?
Dat is het meest domme wat je kan doen, een speler laten spelen omdat hij zoveel heeft gekost.quote:Op zaterdag 20 september 2008 10:54 schreef Dvm86 het volgende:
Lees net op een Ajax-site dat Van der Wiel, Silva uit de basis heeft gespeeld. Als Silva opnieuw niet speelt tegen Feijenoord dan doet Van Basten echt iets fout. Het is pure kapitaalvernietiging om Silva niet te laten spelen. Ik zeg: laat Silva op links spelen en Van der Wiel op rechts. Met Oleguer en Vermaelen centraal.
Weinig sportiefs aan zondag, en weinig sportieve reacties van met name Ajacieden. Waarom zou het op het veld dan sportief moeten blijven?quote:Op zaterdag 20 september 2008 10:55 schreef Dvm86 het volgende:
Met sjimz eens. Het blijft een sportief spel. Het is kinderachtig om spelers dit soort dingen toe te wensen.
Kapitaalvernietiging is geen argument. De beste op dat moment moet spelen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 10:54 schreef Dvm86 het volgende:
Lees net op een Ajax-site dat Van der Wiel, Silva uit de basis heeft gespeeld. Als Silva opnieuw niet speelt tegen Feijenoord dan doet Van Basten echt iets fout. Het is pure kapitaalvernietiging om Silva niet te laten spelen. Ik zeg: laat Silva op links spelen en Van der Wiel op rechts. Met Oleguer en Vermaelen centraal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |