Niet heel veel, ook een beetje gezapt tussen twente maar ik vond hem wel aardig spelen..quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:57 schreef Jasza het volgende:
[..]
Heb je de 2e helft ook goed op Urby gelet?
Hopelijk komen alleen de eerste 13 (muv vermeer) in actiequote:Op zaterdag 20 september 2008 15:13 schreef Silenus het volgende:
De achttien voor de Klassieker, die zondag om 12.30 uur in de Rotterdamse Kuip begint, zijn:
Maarten Stekelenburg
Bruno Silva
Oleguer
Thomas Vermaelen
Jan Vertonghen
Rasmus Lindgren
Urby Emanuelson
Klaas Jan Huntelaar
Miralem Sulejmani
Kenneth Vermeer
Gregory van der Wiel
Luis Suarez
Dario Cvitanich
Eyong Enoh
Leonardo
Evander Sno
Jeffrey Sarpong
Robbert Schilder
Idd, nu je t zegtquote:
Hij wordt de nieuwe Makélélé genoemd, ook leuk. Las net in het AD dat hij best weleens in de basis zou kunnen beginnen, na de kritiek van Marco van Basten op Evander Sno en Rasmus Lindgren.quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:43 schreef sjimz het volgende:
Ik ben benieuwd naar die Enoh.
Hij was beste speler en aanvoerder van Ajax Cape Town van vorig seizoen.
Zijn bijnaam is Veron.
Hij kon ook bij Portsmouth aan de slag maar vanwege gedoe om zijn werkvergunning is dat toen niet doorgegaan.
Echt?quote:Op zaterdag 20 september 2008 16:18 schreef M0NTANA het volgende:
Ook positief trouwens, Giovanni van Bronckhorst kan hoogstwaarschijnlijk niet meedoen morgen.
Was dit al voorbijgekomen? Zo ja, mijn excusesquote:Ajax scout Servier Djuricic
zaterdag 20 september, door ajaxafcajax, rutten, 08:42u, AD
Ajax was deze week in Servië om te spelen tegen FK Borac, maar er werd ook gescout. Volgens het Algemeen Dagblad heeft Ajax een 'nieuwe Sulejmani' op het oog.
Het gaat om Filip Djuricic, die werd bekeken door scout Gerrie Muhren. Djuricic speelt achter de spitsen en werd gescout tijdens een wedstrijd van Servie onder 17 tegen Griekenland.
excuses geaccepteerd.quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:05 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Was dit al voorbijgekomen? Zo ja, mijn excuses
Vrijdag naar het Ajax hockey, zaterdag naar het Ajax basketbal, zondag naar voetbal. Zal hier thuis leuk gevonden worden.quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
Toch best jammer dat het in Nederland niet zo is dat een club in vele sporten actief is..
Een klassieker in een zaal kan best een lekkere sfeer opleveren.
Ik hoop dat het snel morgen is, ben het wachten nu wel zat.
Bronquote:Op zaterdag 20 september 2008 16:18 schreef M0NTANA het volgende:
Ook positief trouwens, Giovanni van Bronckhorst kan hoogstwaarschijnlijk niet meedoen morgen.
Ohquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:42 schreef sjimz het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=66211
Geweldige spits tegenwoordigquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:07 schreef Houniet het volgende:
Rosenberg twee keer gescoord tegen Bayern.
Yup alleen een stuk beter in een 4-4-2 opstelling, maar sowieso heeft hij het niet slecht bij ons gedaanquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
Rosenberg is dus echt wel een topvoetballer, maar dat lijkt me duidelijk!
Als je de statistieken erop naslaat, deed hij het bij ons ook gewoon goed.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
Alleen jammer dat zijn chassis het niet helemaal bracht bij Ajax.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |