Ben je niet de enige!quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:14 schreef Sgele het volgende:
[..]![]()
![]()
Schiet lekker op daarZou bijna denken dat je in Roemenie zit
Had gerust 1-11 kunnen zijn ofzoquote:Op vrijdag 19 september 2008 08:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
En gewoon omdat het kan:
Amsterdammers winnen uitwedstrijd bij Borac met 1-4
Ole!
Dat ding is zo groot, verneukt de hele OP man!quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:17 schreef Sm0keZ het volgende:
Sgele, gooi deze ff in de OP
[ afbeelding ]
Verneuktquote:Op vrijdag 19 september 2008 08:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat ding is zo groot, verneukt de hele OP man!
BOeiend het is toch vrijdagquote:Op vrijdag 19 september 2008 08:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Laat die kakkerlakken maar aardig op hun bek gaan!quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Had gerust 1-11 kunnen zijn ofzoMaar dit is al niet verkeerd. Zondag mogen ze van mij die Rotterdammers een vreselijk pak slaag geven
quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben je niet de enige!
Kut NUON laat gewoon zo'n generator doorfikken, nu alweer bijna de 2e... je kan er nu al een ei op bakken zeggen ze(niet doorbranden klote ding, anders zit ik weeeeer zonder stroom!)
Die van BrandX kon er ook opquote:Op vrijdag 19 september 2008 08:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
OP aangepastquote:Op vrijdag 19 september 2008 08:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wat?
Zijn we het gewoon een keer eens?
OMGquote:Op vrijdag 19 september 2008 08:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wat?
Zijn we het gewoon een keer eens?
Start > run/uitvoeren > cmd > okquote:Op vrijdag 19 september 2008 08:20 schreef debbie_19 het volgende:
Zeg IT nerds..ff een vraagje...alsik mijn internet history wis dan blijft er toch nog een hoop staan. Cookies heb ik dan ook gewist...hoe krijg ik echt ALLES weg?
format c:quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:20 schreef debbie_19 het volgende:
Zeg IT nerds..ff een vraagje...alsik mijn internet history wis dan blijft er toch nog een hoop staan. Cookies heb ik dan ook gewist...hoe krijg ik echt ALLES weg?
Echt waar? Je zit me niet in de zeik te zetten he? Je kunt mij alles wijsmaken en straks is me pc kapoetquote:Op vrijdag 19 september 2008 08:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Start > run/uitvieren > cmd > ok
cd %temp%
del *.* /s /q
Maar eh, IT nerds?
-edit: Ja, het ging alweer te lang goed
Nee ik neem je niet in de zeikquote:Op vrijdag 19 september 2008 08:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Echt waar? Je zit me niet in de zeik te zetten he? Je kunt mij alles wijsmaken en straks is me pc kapoet
Hij raakt een beetje volquote:Op vrijdag 19 september 2008 08:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
format c:
ff zonder gekheid..welke browser?
en als het bij een bedrijf is (althans hier) kan je het wel van je PC afhalen, maar zal IT nog wel een lijstje hebben liggen
Iddquote:Op vrijdag 19 september 2008 08:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee ik pak thee start me pc op en ren naar GRTDOJW en dan misschien straks aan het werk gaquote:Op vrijdag 19 september 2008 08:23 schreef Sgele het volgende:
Trouwens... ben ik de enige die 's morgens op het werk komt en het eerste wat gedaan wordt is GRTDOJW openen?(na koffie te halen uiteraard
)
Als ik dit doequote:Op vrijdag 19 september 2008 08:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Start > run/uitvieren > cmd > ok
cd %temp%
del *.* /s /q
Maar eh, IT nerds?
Sluit je browser eens af als je dat doetquote:Op vrijdag 19 september 2008 08:29 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Als ik dit doedan zegt ie is al ingebruik door ander programma
terwijl me inet uit is.
mogguh gekske!quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:28 schreef crazy987 het volgende:
goeiemorgen deze morgen
Lezen!! Ik zeg als me inet (browser bedoel ik daarmeequote:Op vrijdag 19 september 2008 08:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Sluit je browser eens af als je dat doet
Ze noemen me niet voor niks sgelequote:Op vrijdag 19 september 2008 08:30 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Lezen!! Ik zeg als me inet (browser bedoel ik daarmee) uit is
dat zou niet uit moeten maken toch?quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:30 schreef Sm0keZ het volgende:
Ow sorry, probeer del *.* /S /Q eens met hoofdletters
volgens mij nietquote:Op vrijdag 19 september 2008 08:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
dat zou niet uit moeten maken toch?
Jawel, sommige syntaxcommands zijn hoofdlettergevoeligquote:Op vrijdag 19 september 2008 08:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
dat zou niet uit moeten maken toch?
Ah, wist ik nietquote:Op vrijdag 19 september 2008 08:35 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jawel, sommige syntaxcommands zijn hoofdlettergevoelig
mogge sgelequote:
Bij mij is dat H, maar al me inet historie staat op C:quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:35 schreef Sgele het volgende:
misschien iets anders...als ik naar command prompt ga dan is bij mij de drive standaard U:\
Een netwerkschijf dus.
Staat ie bij jou wel op C:\ ?
Typ C:quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:37 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Bij mij is dat H, maar al me inet historie staat op C:
%temp% is een variabele die verwijst naar de temporary map in de betreffende userprofile. Maakt niet uit waar hij staat, hij gaat er vanzelf heenquote:Op vrijdag 19 september 2008 08:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
Typ C:
en daarna de commands die Smokez gegeven heeft
kutwindowsquote:Op vrijdag 19 september 2008 08:35 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jawel, sommige syntaxcommands zijn hoofdlettergevoelig
Oh da's wazig want hier deed hij dat ook nietquote:Op vrijdag 19 september 2008 08:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
%temp% is een variabele die verwijst naar de temporary map in de betreffende userprofile. Maakt niet uit waar hij staat, hij gaat er vanzelf heen
Standaard start de commandprompt in je eigen profiel, tenzij dit anders is aangegeven in de snelkoppeling, het register of (group) policiesquote:Op vrijdag 19 september 2008 08:35 schreef Sgele het volgende:
misschien iets anders...als ik naar command prompt ga dan is bij mij de drive standaard U:\
Een netwerkschijf dus.
Staat ie bij jou wel op C:\ ?
Ik zou daar dus echt niks meer mee kunnen, da's me TE lang geledenquote:Op vrijdag 19 september 2008 08:40 schreef crazy987 het volgende:
[..]
kutwindows
komop, allemaal unix
even gedaan maar cd %temp% werkt bij mij nietquote:Op vrijdag 19 september 2008 08:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
%temp% is een variabele die verwijst naar de temporary map in de betreffende userprofile. Maakt niet uit waar hij staat, hij gaat er vanzelf heen
goeiemorgen mede gekkertquote:Op vrijdag 19 september 2008 08:41 schreef Crazy-M het volgende:
GOODMORNING !!!!!
Wat was het toch mooi rijden, zo langs de weilanden, mist, zonsopgang
en o jah: ER LAG IJS OP DE AUTO !!!!!!!!!
Mogguh Crazy!quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:41 schreef Crazy-M het volgende:
GOODMORNING !!!!!
Wat was het toch mooi rijden, zo langs de weilanden, mist, zonsopgang
en o jah: ER LAG IJS OP DE AUTO !!!!!!!!!
Okee, ik ga me schamen in een hoekje...quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
Oh da's wazig want hier deed hij dat ook niet
Ben jij nou een man of niet?quote:
Neuh, dan kan ik meteen allerlei alternatieven gaan zoeken voor de software die ik gebruik. Geen zin inquote:Op vrijdag 19 september 2008 08:40 schreef crazy987 het volgende:
[..]
kutwindows
komop, allemaal unix
Is het nou al gelukt met je history of niet?quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:43 schreef debbie_19 het volgende:
Laat me collega weer die deur open staanhet is hier stervens koud
* Sgele haalt Smokez uit het hoekjequote:Op vrijdag 19 september 2008 08:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Okee, ik ga me schamen in een hoekje...
Sgele had gelijk, wel eerst ff naar C: voordat je naar %temp% gaat. Met win98 was dat nog niet zo
Mogguhquote:Op vrijdag 19 september 2008 08:45 schreef LovelyLady het volgende:
Goeiemorgen allemaal![]()
Tis hier weekend!
Ja okee, maar jij staat op je werk niet bekend als de MSDOS batch expert, ik heb nog een reputatie hoog te houdenquote:Op vrijdag 19 september 2008 08:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele haalt Smokez uit het hoekje
Doe normaalik had keihard na moeten denken om dat commando uberhaupt al uit m'n geheugen te vissen
![]()
LLquote:Op vrijdag 19 september 2008 08:45 schreef LovelyLady het volgende:
Tis hier weekend!
Neejquote:Op vrijdag 19 september 2008 08:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Is het nou al gelukt met je history of niet?
quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:45 schreef LovelyLady het volgende:
Tis hier weekend!
Moeten we ff bellenquote:
Nee ik sta meer bekend om m'n grote smoelquote:Op vrijdag 19 september 2008 08:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja okee, maar jij staat op je werk niet bekend als de MSDOS batch expert, ik heb nog een reputatie hoog te houden
Tenzij het volledige pad in die variabele staat gedefinieerdquote:Op vrijdag 19 september 2008 08:48 schreef Crazy-M het volgende:
cd dan verander je map, maar dan moet je wel in een onderliggende map zitten.
map structuur:
c:\
c:\windows
c:\windows\HALLIKIEDEE
dan kun je niet met cd hallikiedee naar de map hallikidee
Dat heb ik echt gedaan, maar hij blijft zeggen dat er iets aanstaat waardoor hij bestanden niet kan wissen terwijl ik me browser heb uitgezetquote:
Zet je computer eens uit?quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat heb ik echt gedaan, maar hij blijft zeggen dat er iets aanstaat waardoor hij bestanden niet kan wissen terwijl ik me browser heb uitgezetsnapt er niks van
quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:51 schreef draculettetje het volgende:
snel een topic dicht gooien als ik onderweg ben he!
stelletje gemenerikken! was ik jullie gewoonw eer even kwijt
Die melding ken ik nietquote:
Dacht dat ik dus, laat ik eens een keer géén flauwe opmerkingen maken, doet iemand anders het wel voor jequote:
ik twijfel nogquote:
* Sgele stikt bijna in z'n koffiequote:
doe eens start -> run/uitvoeren -> %temp%quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat heb ik echt gedaan, maar hij blijft zeggen dat er iets aanstaat waardoor hij bestanden niet kan wissen terwijl ik me browser heb uitgezetsnapt er niks van
awwwquote:Op vrijdag 19 september 2008 08:55 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele stikt bijna in z'n koffie
godver
Niet zo grappig hequote:
Stop daar eens meequote:
Ik zal Smokez even z'n ding laten doen en me van enige 'grappige' opmerkingen onthoudenquote:Op vrijdag 19 september 2008 08:57 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Niet zo grappig he![]()
![]()
Bijvoorbeeld dit:
C:\DOCUME~1\oodlager\LOCALS~1\Temp\~DF6C58.tmp
Het proces heeft geen toegang tot het bestand omdat
het bestand door een ander proces wordt gebruikt.
pas je een beetje op?quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:55 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele stikt bijna in z'n koffie
godver
Oow okee dat zijn waarschijnlijk maar een paar enkele bestandjes die niet weg willen... Kan geen kwaad hoorquote:Op vrijdag 19 september 2008 08:57 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Niet zo grappig he![]()
![]()
Bijvoorbeeld dit:
Ga maar koffie halenquote:Op vrijdag 19 september 2008 08:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik zal Smokez even z'n ding laten doen en me van enige 'grappige' opmerkingen onthouden![]()
]quote:
start - uitvoeren - taskmgr - tabblad processen - kijken of het proces iexplorer er tussen staat. Zo niet: dan zijn het gee ninternet bestandjes en kan het geen kwaadquote:Op vrijdag 19 september 2008 08:57 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Niet zo grappig he![]()
![]()
Bijvoorbeeld dit:
external nog iets ....quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:07 schreef crazy987 het volgende:
leuke vraag voor iedereen
wat is randapparatuur in het engels
kijken wie het weet![]()
moggequote:
nopequote:
omdat je het vergeten bent mee te nemenquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:07 schreef Crazy-M het volgende:
Ik is moe, doe er is iets aan
WAAROM HEB IK RED BULL THUIS GELATEN
pheripherals!quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:07 schreef crazy987 het volgende:
leuke vraag voor iedereen
wat is randapparatuur in het engels
kijken wie het weet![]()
ach man, dan stikt in een vierkante balquote:
u heeft het goed, u gaat door voor de koelkastquote:
Nee lolbroek, ik ben ook IT'erquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:12 schreef crazy987 het volgende:
[..]
u heeft het goed, u gaat door voor de koelkast
zeker ook google gebruikt om het op te zoeken ?
ik dacht er gisteravond om 1:00 serieus overnaar om hem mee te nemen vandaagquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
omdat je het vergeten bent mee te nemen
Hoe was het eigenlijk bij lady gisteraaf?quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik dacht er gisteravond om 1:00 serieus overnaar om hem mee te nemen vandaag
maar goed, toch niet gedaan
Haaiquote:
een reisje voor 2 naar een subtropische land.quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:14 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Haai
Jeetje wat slecht geslapen vannachtHoorde hele tijd een irritant gezoem ofzo
![]()
Gister nog gelukt met de computer?
haha sorryquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ach man, dan stikt in een vierkante bal
Beetje je gekheidsgenoot gee ngelijk geven.
Teletubbie !!!!
OP aangepastquote:
diertjuhquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:14 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Haai
![]()
neequote:Op vrijdag 19 september 2008 09:14 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Haai
![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:14 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik heb weer een ander paar nieuwe schoene aan
deze doen zelfs zeer als ik zit
gezelliequote:Op vrijdag 19 september 2008 09:13 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hoe was het eigenlijk bij lady gisteraaf?
quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hello, good morning, how are you?
waar was die klapsmily nou gebleven?quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
neewas er om 19:15 bleek aparte HD in te zitten, en net die drivers niet bij, maar pc had ook geen problemen meer. Maar goed, we hadden ook al filmpje opgezet, maar ongeveer een kwart van gezien denk
heel de tijd gekletst en met de hond geklooid.
Daarna nog tot ehm 1 uur daar gebleven
How is your weather today?quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hello, good morning, how are you?
Ja ze zijn echt superstijf...qua stof danquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:16 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hmm, dat is ook nie goed
Ik ga denk ik maandag die schoentjes halenbedacht me gister dat ik dan nog zorgtoeslag krijg
Ja waarschijnlijk wel. Maarja over paar uur heb je alweer weekendquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
diertjuh
Een schrale troost, ik heb waarschijnlijk nog veeeel slechter geslapen
at your servicequote:Op vrijdag 19 september 2008 09:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
waar was die klapsmily nou gebleven?
heul hard weggerent, en toen kwam er net een vrachtwagen aa nen was het: SPLASH, dode smiliequote:Op vrijdag 19 september 2008 09:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
waar was die klapsmily nou gebleven?
Dan was het idd erg gezelligquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
neewas er om 19:15 bleek aparte HD in te zitten, en net die drivers niet bij, maar pc had ook geen problemen meer. Maar goed, we hadden ook al filmpje opgezet, maar ongeveer een kwart van gezien denk
heel de tijd gekletst en met de hond geklooid.
Daarna nog tot ehm 1 uur daar gebleven
Tja zere voetjes moet je er dan maar even voor over hebbenquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:17 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja ze zijn echt superstijf...qua stof danmaar neu het gaat wel hoor, na vandaag zijn ze mooi uitgelopen
Maar je gaat ze toch halen ja?
jah en aansluitend stappen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:18 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dan was het idd erg gezellig![]()
Morgen weer?
quote:
Je was nog niet helemaal wakker?quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
Sorry, 56K melding!
[ afbeelding ]
Zie nu pas dat de ramen vies zijn, zonde
[ afbeelding ]
Volgende keer het ramen dus eerst maar even opendoen
haha en bedanktquote:
hoe vond je het gisteravond?quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah en aansluitend stappen.
is alleen iemand zo maf geweest om te zeggen dat wel op 1 fiets kan![]()
ze gaat normaal met OV
Echt waar ja????? Hoe komt dat?quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:20 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Tja zere voetjes moet je er dan maar even voor over hebben
uhudenk het wel
Ik kan altijd heel moeilijk schoenen vinden enzo dus moet echt geluk hebben
maak je ramen schoon man.quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
Sorry, 56K melding!
[ afbeelding ]
Zie nu pas dat de ramen vies zijn, zonde
[ afbeelding ]
Volgende keer het ramen dus eerst maar even opendoen
Ja helemaalquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hoe vond je het gisteravond?
ehm fiets van vader meenemenquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:22 schreef diertjuh het volgende:
[..]
whehe en hoe ga je dat oplossen?
Meen je dat nou?quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:23 schreef crazy987 het volgende:
we gaan wel weer lekker snelv andaag he
quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
alleen jammer dat we niets van de film hebben meegekregen
TJOEK TJOEK FUUUUUT FUUUUUUUUTquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:23 schreef crazy987 het volgende:
we gaan wel weer lekker snelv andaag he
Ik vind heel veel schoenen niet mooi maar super lelijkquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Echt waar ja????? Hoe komt dat?
Ik heb altijd makkie met schoenenmaat 37 is niet zo heel snel wel..maat 38 wel
herkent ditquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
alleen jammer dat we niets van de film hebben meegekregen
Echt? Jij was er toch niet bijquote:
Dat is ook wel romantisch de stangquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm fiets van vader meenemen![]()
of mn mountainbike, moet ze maar op de stang
Hmm ja ik ben super schoenen freak maar moet wel altijd apart zijnquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:25 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik vind heel veel schoenen niet mooi maar super lelijkEn dan vindt ik ze allemaal hetzelfde eruit zien
Ligt dus niet mn maat (38).
Ja en dan is maat 38 net ietsjes te groot
Je bent Sgele toch nie geworden?quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:26 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Echt? Jij was er toch niet bijheb ik me nou verkeken?
quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:28 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Je bent Sgele toch nie geworden?
nee, maar gister ook film gekeken @ meisie, alleen we waren meer aan het kletsen en met de hond aan het klooien dan naar de film kijkenquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:26 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Echt? Jij was er toch niet bijheb ik me nou verkeken?
ehm,quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:27 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dat is ook wel romantisch de stangBen benieuwd wat je dit weekend dan allemaal weer gaat meemaken
quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:29 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel de vrouwelijke kloon van sgele..of z'n zusje
Ja ja..met de hond klooienquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, maar gister ook film gekeken @ meisie, alleen we waren meer aan het kletsen en met de hond aan het klooien dan naar de film kijken
Hmmm ja of....we waren te drukquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
zou je denken!
Ik heb Craze ook niet gezien... misschien zaten ze voor ons?
nee maak een grapjequote:
mja, als ik aanbel dan staat die al met zijn kip bij de deurquote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm,
ons kennende:
zal vast wel weer IETS met de fiets zijn![]()
Laarsjesquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hmm ja ik ben super schoenen freak maar moet wel altijd apart zijnik heb nu grijze laarsjes aan (lage) met hele grote knopen op de zijkant
maar ze zijn zooooo lief!!!
Nope, had nog geen koffie gehad...quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:21 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Je was nog niet helemaal wakker?
Maar verder zijn 't leuke foto's
quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:31 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hmmm ja of....we waren te druk
Daar hebben we mensen voor ja!quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maak je ramen schoon man.
Als je toch niks te doen hebt kun je net zo goed de ramen schoonmaken
Hmmm kuiten probleem..dan moet je lage laarsjes kopen..ik heb nu laarsjes aan die vallen onder de kuit...dus enkellaarsjesquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:32 schreef diertjuh het volgende:
[..]
LaarsjesHelaas kan ik ze niet kopen..stomme kuiten
. Idd schoenen moet wel anders zijn, tegenwoordig loopt iedereen aan met dezelfde schoenen en dan wil ik gewoon andere hebben
ehm tjah,quote:
Genomen nog wel?quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm tjah,
dat is het leuke, we droinken veel, maar zijn nooit zat
dus we weten altijd precies hoe en wat
en met de fietsen is niet van alcohol
ff stapfiets avonturen:
- kermis 4:00 snachts: fiets gejat. Dus vriendin achterop haar eigen fiets ik eerst haar thuis gebracht
- afgelopen week: Blijf onderweg naar de stad met broek aan tandwiel hangen. Scheur van 10cm.
- zelfde avond: fiets van goede vriendin is lek moment dat we naar huis willen. Na vele omwegen op de stang van mountainbike genomen
staat er ook jahquote:
Ik vindt hoge laarsjes juist het mooistequote:Op vrijdag 19 september 2008 09:34 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hmmm kuiten probleem..dan moet je lage laarsjes kopen..ik heb nu laarsjes aan die vallen onder de kuit...dus enkellaarsjes
Idd, hoge laarsjes zijn mooierquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:38 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik vindt hoge laarsjes juist het mooiste. Vrouwen willen altijd iets wat ze niet kunnen krijgen
Hahaha ja dat is zo..gelukkig heb ik dat probleem niet zo ... mijn kuiten passen wel..meestal dan.quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:38 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik vindt hoge laarsjes juist het mooiste. Vrouwen willen altijd iets wat ze niet kunnen krijgen
Wat is het toch heerlijk om een man te zijn, meer dan 5 of 6 paar schoenen heb ik nietquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:40 schreef debbie_19 het volgende:
Ik heb gewoon teveel schoenen..kan ze niet eens meer kwijt...ikheb zelfs nog een paar knielaarzen thuis liggen...van HEEEL lang geleden.
Wat zijn we allemaal met elkaar eensquote:
Ik denk dat ik..nee ik ga het niet zeggen ookquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wat is het toch heerlijk om een man te zijn, meer dan 5 of 6 paar schoenen heb ik niet
hehehe i dont blame ya mate! ik deed het vroeger ook altijd!quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm tjah,
dat is het leuke, we droinken veel, maar zijn nooit zat
dus we weten altijd precies hoe en wat
en met de fietsen is niet van alcohol
ff stapfiets avonturen:
- kermis 4:00 snachts: fiets gejat. Dus vriendin achterop haar eigen fiets ik eerst haar thuis gebracht
- afgelopen week: Blijf onderweg naar de stad met broek aan tandwiel hangen. Scheur van 10cm.
- zelfde avond: fiets van goede vriendin is lek moment dat we naar huis willen. Na vele omwegen op de stang van mountainbike genomen
en dan vergeet ik nog het verhaal van een fiets, een trapper, ee ngroepje, en slapen
tell us!quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik..nee ik ga het niet zeggen ook
Met jou rum drinken uiteraardquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehehe i dont blame ya mate! ik deed het vroeger ook altijd!
vanavond maar weer eens aan de rum!
Wat doe je vanavond Debbie?
vanavond split ik voor de verandering maar eens vroeg naar bedquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehehe i dont blame ya mate! ik deed het vroeger ook altijd!
vanavond maar weer eens aan de rum!
Wat doe je vanavond Debbie?
Oke ik heb denk ik rond de 25 paar laarsjes..zowel hoog als laag.quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
tell us!
ik heb
sneakers
zakelijk zwart
zakelijk bruin
kisten voor klussen
snowboardboots
quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]mooi
owja heren ik heb een foto van debbie der collectie:
[ afbeelding ]
- 2 paar maxies net nieuwquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
tell us!
ik heb
sneakers
zakelijk zwart
zakelijk bruin
kisten voor klussen
snowboardboots
Ik heb ook DC's....en Vans ookquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
- 2 paar maxies net nieuw(ja, ouderwets, maar ze lopen nou eenmaal lekker
)
- kisten voor op de motor
- DC's
- nog ergens 2 paar fila's, bruin en zwart
- zakelijk zwart voor onder m'n nette pak
Valt nog best mee
Godsammekrakequote:Op vrijdag 19 september 2008 09:47 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Oke ik heb denk ik rond de 25 paar laarsjes..zowel hoog als laag.
Uhm ik heb 4 paar skate gympen.
Ik heb 2 paar kisten
Ik heb ook 2 paar snowboots met dat vacht eraan.
En ik denk dat ik nog zo'n 15 paar zomerschoentjes heb met hakjes enzo.
O ja en ook nog 4 paar ballerina's maar dat zijn ook zomerschoentjes.
Ja maar de meeste staan op zolder hoorquote:
Ik kan er moeilijk afstand van doenquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:54 schreef Crazy-M het volgende:
pfff, deb, wat moet je met zovee lschoenen
Hou jij het bij pumps, hou ik het al bijna 15 jaar op air max!quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:42 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Wat zijn we allemaal met elkaar eens. Ik hou het voor nu maar bij de pumps
![]()
En ik ben weggiesTot straks
Dan blijft er weinig zolder overquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:53 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar de meeste staan op zolder hoor
2 paar airmax...quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
- 2 paar maxies net nieuw(ja, ouderwets, maar ze lopen nou eenmaal lekker
)
- kisten voor op de motor
- DC's
- nog ergens 2 paar fila's, bruin en zwart
- zakelijk zwart voor onder m'n nette pak
Valt nog best mee
pfff, vrouwen en afstand nemenquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:54 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik kan er moeilijk afstand van doenuiteraard is dat wel een paar jaar sparen
hey ik vertel mijn geheimen toch ook aan jou?quote:
WLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
WITTE LICHT!!!!!!!!quote:
waaromquote:
en ik heb mn broek nog niet eens laten zakkenquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
WITTE LICHT!!!!!!!!
* Crazy-M ziet het licht: HALLELLUJAAAAAA
gelukkig niet, want dan was ik blindquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en ik heb mn broek nog niet eens laten zakken![]()
![]()
![]()
moggequote:
ik met 100% nlquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:07 schreef crazy987 het volgende:
zit btw weer met disturbed op het werk
quote:
quote:Ik heb het moeilijk! Sinds eergister aan het stoppen met roken... een bureau vol wortels hiero
ow sorry meid, maar je kunt het:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
je kan het zodra je in jezelf geloofdquote:
en anders is er nog deze manquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je kan het zodra je in jezelf geloofd
quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en anders is er nog deze man
[ afbeelding ]
graag gedaanquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:12 schreef Logician het volgende:bah, ik voel mij zo'n junk
![]()
thx trouwens
quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ow sorry meid, maar je kunt het:
HOUD HET VOL.
En zit het ff niet mee, denk dan aan: TJAKKA IK KAN HET
Geloof in jezelf, en alles komt goed.
Laat die sigaret zien dat je sterker bent. Laat hem niet zegevieren.
TJAKAAAAAAAAAAAA
ONLY YOU CAN DO IT !!!!!Dus jij ben hier nu de motivator,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ik de DEMOTIVATOR?
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
omg gekheidquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik met 100% nl
alvast klaarstomen voor het weekend
zal me wel weer inhouden meneer de demotivatorquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dus jij ben hier nu de motivator,
en ik de DEMOTIVATOR?
zit daar nog air in tegenwoordig ? ik zie geen ruitjequote:Op vrijdag 19 september 2008 10:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik kwam deze net tegen, zien er best cool uit
[ afbeelding ]
op ee nstokje?quote:
dat ben je ook.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:12 schreef Logician het volgende:bah, ik voel mij zo'n junk
![]()
thx trouwens
luiedonderquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:16 schreef lynda het volgende:
Toppunt van luiheid:
Vanuit bed een goede morgen
goed voor elkaarquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:16 schreef lynda het volgende:
Toppunt van luiheid:
* Dr.Droxz jaloers isquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:16 schreef lynda het volgende:
Toppunt van luiheid:
nee, onder haar rug ...quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat ben je ook.
maar je kan veranderen!
vecht ervoor!
Geen idee eigenlijk, neem aan van wel.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zit daar nog air in tegenwoordig ? ik zie geen ruitje
als er kip op zit welquote:
whehehehe, sorry, zal niet meer bellenquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:20 schreef debbie_19 het volgende:
OMGkrijg ik nog werk erbij ook op me rustige vrijdag..dat doen ze ook niet in het begin van de week ':(
aaahquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, neem aan van wel.
Maar ik vind ze cool, en als ik ze cool vind, zijn ze nergens te krijgen
Ja me chef zei al...ene Crazy zat over je te klagen..ik zeg Crazy? WTFquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
whehehehe, sorry, zal niet meer bellen
Dan moet je nog harder gaan knagenquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:21 schreef Logician het volgende:
Ik irriteer nu al collega's door mijn wortel geknaag
Dat kan niet, het ging om een eierstokkiequote:
kijk, dat bedoel ikquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:21 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja me chef zei al...ene Crazy zat over je te klagen..ik zeg Crazy? WTF
hhaha, wat een leven heb jij ook hequote:Op vrijdag 19 september 2008 10:21 schreef lynda het volgende:
Ik is niet lui! IK ben vrij
Ik heb het inderdaad goed voor elkaar..
En wie jaloers is.. lekker puh!
alleen staat er nu een kat voor de deur van ik wil eten.. en ik wil roken.. Dan maar even uit bed en zo weer terug
ik had ook nog wel in bed willen liggen, 1 uur thuis is niet goed als je er om 6:45 weer uit moetquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:21 schreef lynda het volgende:
Ik is niet lui! IK ben vrij
Ik heb het inderdaad goed voor elkaar..
En wie jaloers is.. lekker puh!
alleen staat er nu een kat voor de deur van ik wil eten.. en ik wil roken.. Dan maar even uit bed en zo weer terug
Nou dan ga ik maar ff aan het werk he..je wordt bedanktquote:
Mijn collega hoeft niet eens wat te doen om mij te irriteren,quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:21 schreef Logician het volgende:
Ik irriteer nu al collega's door mijn wortel geknaag
Nee, stond net op het punt te gaan rokenquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:24 schreef Logician het volgende:
WIL IEDEREEN AUB ZIJN KOP DICHT HOUDEN OVER ROKEN?!!!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee, stond net op het punt te gaan roken
doe hem dan via het ander gaatje erin douwenquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mijn collega hoeft niet eens wat te doen om mij te irriteren,
et is gewoon een sukkel
Mocht hij wortels gaan eten... ram ik die wel door zijn strot
koffie>?quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:24 schreef Logician het volgende:
![]()
![]()
Ik ben een demotivator hequote:
nee, batterij is leegquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben een demotivator he![]()
![]()
Crazy kan je vast verder helpen, dat is meer een motivator...
Ik merk het ...quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben een demotivator he![]()
![]()
Crazy kan je vast verder helpen, dat is meer een motivator...
Dat laat ik aan jou over hoor! Paar beuken op zijn oog kan hij krijgen...quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
doe hem dan via het ander gaatje erin douwenis hij gelijk blij
kip op een stokjequote:Op vrijdag 19 september 2008 10:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat kan niet, het ging om een eierstokkie
DRAAAAAAAAAAAAAAAKKKKKKKKKKKKJJJJJUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:27 schreef draculettetje het volgende:
hoi Droxz en hoi Barra!
probeer je te stoppen ?quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:24 schreef Logician het volgende:
![]()
![]()
* Dr.Droxz sluit Crazy aan op onze extra stroomvoorziening... TADA! opgeladen!quote:
wie leest er mee?quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
DRAAAAAAAAAAAAAAAKKKKKKKKKKKKJJJJJUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!
Goede morgen!
Je kan alles eten met Satesaus en sambal!quote:
quote:
* Crazy-M ziet rook uit zn oren komen en begint te stuiteren als een duracell konijnquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz sluit Crazy aan op onze extra stroomvoorziening... TADA! opgeladen!
volhouden jij! kom op je kan het!quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:31 schreef Logician het volgende:
[..]
ja ben al 2 dagen op weg ... maar moet er straks echt eentje van iemand gaan jatten hier volgens mij voordat ik iemand vermoord.. maar wil gvd echt stoppen, is alleen erg moeilijk even nu... maar heb mezelf al beloofd NIETS meer te gaan kopen, heb zelfs al nicotine kauwgum gekocht
quote:
awwwwwwwwwwwwwwwquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:31 schreef Logician het volgende:
[..]
ja ben al 2 dagen op weg ... maar moet er straks echt eentje van iemand gaan jatten hier volgens mij voordat ik iemand vermoord.. maar wil gvd echt stoppen, is alleen erg moeilijk even nu... maar heb mezelf al beloofd NIETS meer te gaan kopen, heb zelfs al nicotine kauwgum gekocht
* Dr.Droxz sluit zichzelf even aan... TADA!!!!!!!!!!!!!!!!! (zet jochem meijer stem op) WAKKER WORDEN.. WAKKER WORDEN.. WAKKER WORDEN.. WAKKER WORDEN..quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M ziet rook uit zn oren komen en begint te stuiteren als een duracell konijn
inderdaadquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je kan alles eten met Satesaus en sambal!![]()
Eergisteren in Alkmaar... heerlijk broodje bij de turk, met veeeeeeeul sambal erop!quote:
* Crazy-M slaat Droxz met een hamer KOquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz sluit zichzelf even aan... TADA!!!!!!!!!!!!!!!!! (zet jochem meijer stem op) WAKKER WORDEN.. WAKKER WORDEN.. WAKKER WORDEN.. WAKKER WORDEN..
* Dr.Droxz rent snel langs... jat 2 stokjes, en rent weer verder!! AAAARGGGGGGGG!!!!!! @$%@#$%quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:34 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M gaat maar even rond
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:31 schreef Logician het volgende:
[..]
awwwwquote:
* Dr.Droxz was echt te snel, pakt hamer, beukt deze in het voorhoofd van zijn kut college.. en rent verder!quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M slaat Droxz met een hamer KO
* Crazy-M pakt het bord, rent achter droxz aan, gaat langs hem rennen en begint mee te etenquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz rent snel langs... jat 2 stokjes, en rent weer verder!! AAAARGGGGGGGG!!!!!! @$%@#$%
ik dinsdag nog friet sate & 3 kroketter satequote:Op vrijdag 19 september 2008 10:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Eergisteren in Alkmaar... heerlijk broodje bij de turk, met veeeeeeeul sambal erop!
Hele dikke laag....
PA-TATquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:37 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik dinsdag nog friet sate & 3 kroketter sate![]()
Just: believe in yourself.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |