WLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
WITTE LICHT!!!!!!!!quote:
waaromquote:
en ik heb mn broek nog niet eens laten zakkenquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
WITTE LICHT!!!!!!!!
* Crazy-M ziet het licht: HALLELLUJAAAAAA
gelukkig niet, want dan was ik blindquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en ik heb mn broek nog niet eens laten zakken![]()
![]()
![]()
moggequote:
ik met 100% nlquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:07 schreef crazy987 het volgende:
zit btw weer met disturbed op het werk
quote:
quote:Ik heb het moeilijk! Sinds eergister aan het stoppen met roken... een bureau vol wortels hiero
ow sorry meid, maar je kunt het:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
je kan het zodra je in jezelf geloofdquote:
en anders is er nog deze manquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je kan het zodra je in jezelf geloofd
quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en anders is er nog deze man
[ afbeelding ]
graag gedaanquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:12 schreef Logician het volgende:bah, ik voel mij zo'n junk
![]()
thx trouwens
quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ow sorry meid, maar je kunt het:
HOUD HET VOL.
En zit het ff niet mee, denk dan aan: TJAKKA IK KAN HET
Geloof in jezelf, en alles komt goed.
Laat die sigaret zien dat je sterker bent. Laat hem niet zegevieren.
TJAKAAAAAAAAAAAA
ONLY YOU CAN DO IT !!!!!Dus jij ben hier nu de motivator,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ik de DEMOTIVATOR?
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
omg gekheidquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik met 100% nl
alvast klaarstomen voor het weekend
zal me wel weer inhouden meneer de demotivatorquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dus jij ben hier nu de motivator,
en ik de DEMOTIVATOR?
zit daar nog air in tegenwoordig ? ik zie geen ruitjequote:Op vrijdag 19 september 2008 10:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik kwam deze net tegen, zien er best cool uit
[ afbeelding ]
op ee nstokje?quote:
dat ben je ook.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:12 schreef Logician het volgende:bah, ik voel mij zo'n junk
![]()
thx trouwens
luiedonderquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:16 schreef lynda het volgende:
Toppunt van luiheid:
Vanuit bed een goede morgen
goed voor elkaarquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:16 schreef lynda het volgende:
Toppunt van luiheid:
* Dr.Droxz jaloers isquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:16 schreef lynda het volgende:
Toppunt van luiheid:
nee, onder haar rug ...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |